Zakaj pa izbira 286 namesto original 285?
Ker, če je 1mm razlike, 1.dan po tehničnem ne prime več nič.
Problem je v tem, ker so bobni obrabljeni precej več kot 286mm....
#21
Zakaj pa izbira 286 namesto original 285? Ker, če je 1mm razlike, 1.dan po tehničnem ne prime več nič.
Problem je v tem, ker so bobni obrabljeni precej več kot 286mm.... |
Prikaži več možnosti
|
#22
Hvala ,tak komentar rabim od nekoga ki ima kaj izkušenj. Sam z ATE tok tok nobenih problemov. Ker so te razpadle sem vzel brembo za foro ker so čisto poceni pa diski tudi niso več novi. Kaj pa.bi lahko.bilo narobe.... Dajmo šparati... Že naročen ATE, to gre pa dol pa da vidim kaj bo. |
Prikaži več možnosti
|
#23
Jaz sem mel na E39 brembo pa so bile komaj stare 1 leto in je prijelo za en K**** - ko sem vzel dol so zgledale dokaj ne-obrabljene Tako, da možno. Ker zdej na ATE potegnem ročno na isti zob in prime bolje. |
Prikaži več možnosti
|
#24
Pri Molku so mi svetovali v kolikor želim, da ročna prime obvezno original pakne, disk pa je lahko tudi katere druge znamke. Očetu sem dober mesec nazaj na e92 vseeno zmontirak komplet Textar zadnji konec in za 1x menda drži.
Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#26
Vse speskano,namazano. Oba kolesa primeta enakomerno ampak avto na hribu leze naprej lahko zategujeà ročno do.konca ne pomaga nič. Tukaj imaš tako.da 6 zobov odmakneš in spredaj sprostiš da se nastavi. Itak ni nič prijelo.. potem sem nastavil ravno toliko da ne drgne ,boljše ampak leze naprej. Sam sem.imel.v mislih da nima bit kaj narobe z Brembo saj bi morale biti mehkejše v teoriji ce gledaš na ploščice kjer cheap.ploščice nahitro spiha. Zastopil bi ta problem če bi bile pakne od TRW ker oni imajo res cuden trd,steklen material... Zato sem šel tudi diske ravnati kar ni bilo še na nobenem.BMWju potrebe po tem(ocistiš,zbrusiš,namažeš,sestaviš,nastavuš,dela)ampak OK so razpadle.je bila povrsina neenakomerna in si rečeš to je krivec ,da neprime, zravnaš sestaviš vse "novo" kot mora biti ssestaviš nastaviš ne prime. |
Prikaži več možnosti
|
#27
Za e60 lahko potrdim Textar da ročna drži. Sem pred 4 leti zamenjal komplet diske, pakne.
|
Prikaži več možnosti
|
#28
Dnk pri bmwju se vidi tudi po 20 letih. Ročna še vedno ne drži, in tut na nobenem modelu prej ni. Pred tehničnem jo mal zategneš pa je. Sem pa srečen da ni vsaj elektronska ker bi te še potencialno ta strošek doletel.
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Epilog zgodbe.... Dejansko je razlika ko z nohtom podrgneš ATE se material pogrezne pri BREMBO je pa trd/steklen
Ta "Brembo" je res en šrot kar se tiče nizkega cenovnega razreda... Urejal blackberet, 03.06.2023, 11:14. |
Prikaži več možnosti
|
#30
BMW in ročna zavora; težava nr.1 pomoje
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
Na e61 menjal diske, ploščice in pakne...izbiro prepustil mehaniku. Vse je dal Textar in 2 leti v času mojega lastništva je bilo bp. Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#32
Zdravo, pa je normalno da pri tem ko je ročna zategnjena, da avto vseeno speljem z mesta? A je to pri avtomatiku tako ali moram to preverit pri mehaniku? Hvala |
Prikaži več možnosti
|
#33
Nastavit bo treba pakne za rocno…
|
Prikaži več možnosti
|