Skoči na vsebino

 

Kupujem F11 523i 528i 530i, letnik 2011-2014

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
27 odgovorov v temi
matop25
matop25

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 228
  • Lokacija: ri
  • Avtomobil: e46

#1

Pozdravljeni,

Kupujem bencinarja samo ne vem kateri motor naj gledam....

Kaksen predlog kaj izbrati...delal bom cca 10-15k na let.

Lp
Prikaži več možnosti


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 717
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#2

23 in 28 sta 4 cilindraša , 23 absolutno prešvoh za 1800kg, glej 30 :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 895
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#3

23 in 28 sta 4 cilindraša , 23 absolutno prešvoh za 1800kg, glej 30 :)

x2! Še 3.0 bencinar je komaj komaj zadosti močen, kaj šele 2.0 jajc...


Prikaži več možnosti


matop25
matop25

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 228
  • Lokacija: ri
  • Avtomobil: e46

#4

x2! Še 3.0 bencinar je komaj komaj zadosti močen, kaj šele 2.0 jajc...



Ok potem so na mobile.de nardi vsi napako ko so oznacl 523 ter 528 daje kubikaze 2998ccm :)...

Gledam 530i tile pa imajo 6 cilindrov
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 931
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#5

Do letnika 2011 so to N53b30 motorji...


Prikaži več možnosti


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 544
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#6

23 in 28 sta 4 cilindraša , 23 absolutno prešvoh za 1800kg, glej 30 :)

F10 serija je 523 r6,528 pa obstaja r6 kot r4.R6 ma 258hp,r4 je pa turbo 245hp.

Tudi 30 je premalo,enostavno teli NA motorji so zgodovina in vse kar jim je ostalo je zvok šestaka.

Sam sem pelju 523iA 6cl in je katastrofa totalno mrtu avto.

Osebno bi se odloču za 528i(245).Vozu sem tudi to ampak v trojki,takrat v B1F je mel eno in sem probu.

Je pa treba za vse bencinske izvedbe v tujino,ker pri nas jih praktično ni.


Prikaži več možnosti


matop25
matop25

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 228
  • Lokacija: ri
  • Avtomobil: e46

#7

F10 serija je 523 r6,528 pa obstaja r6 kot r4.R6 ma 258hp,r4 je pa turbo 245hp.

Tudi 30 je premalo,enostavno teli NA motorji so zgodovina in vse kar jim je ostalo je zvok šestaka.

Sam sem pelju 523iA 6cl in je katastrofa totalno mrtu avto.

Osebno bi se odloču za 528i(245).Vozu sem tudi to ampak v trojki,takrat v B1F je mel eno in sem probu.

Je pa treba za vse bencinske izvedbe v tujino,ker pri nas jih praktično ni.

ok...vglavnem mrtu avto vozu sem 320 E46 1999 letnik 6 cilindrov 150KS pa je bil čist OK zame :)....stvar je kaj hočeš...dirkat itak en moreš nikjer, prehitevaš varno lahko le poredkoma...želim kupt avto za do max 15tisoč kilometrov na leto in dizel je pomojem mnenju brez veze...delal bom kratke relacije dnevno...

 

sedaj definitivno 523i 528i ali 530i F11 letnika 2010 do 2012 s tem da je vedno motor s 6timi cilindri...kateri so pa najboljši pa ne vem...zato sprašujem kateri motor je OK...vsak novi motor je neka nadgradnja starejšega...

 

torej vprašanje je:

 

Kateri bencinski motor je OK.... 523i 528i ali 530i ?

 

hvala za vaša mnenja.

 

lp


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 931
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#8

Vsi trije so N53B30 ampak z različno močjo.... Neke izbire v slo tako ni....



Urejal airmike, 04.12.2018, 20:25.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 895
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#9

Ok potem so na mobile.de nardi vsi napako ko so oznacl 523 ter 528 daje kubikaze 2998ccm :)...

Gledam 530i tile pa imajo 6 cilindrov

528i imaš 2.0 turbo in 3.0. Prvi je zanič motor za moje pojme (premalo navora in preveč problemov, po izkušnjah lastnikov ni preveč posrečen motor), drugi ni problematičen. Jaz bi izbral kot rečeno 3.0.

 

Sarkazem pa ni primeren ker si v tej temi ti tisti ki sprašuje in mi ti pomagamo, namesto da se delaš pametnega se nam raje zahvali.


Prikaži več možnosti


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 544
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#10

528i imaš 2.0 turbo in 3.0. Prvi je zanič motor za moje pojme (premalo navora in preveč problemov, po izkušnjah lastnikov ni preveč posrečen motor), drugi ni problematičen. Jaz bi izbral kot rečeno 3.0.

 

Sarkazem pa ni primeren ker si v tej temi ti tisti ki sprašuje in mi ti pomagamo, namesto da se delaš pametnega se nam raje zahvali.

Premalo navora praviš!528i(twin-turbo) ma 350nm že pri 1250 obratih,530i NA motor ma pa 310nm pri 1600 obratih.

528i NA ma 310 nm šele pri 2600 obratih.

Tale twin turbo gre hudičevo dobro in se z 8-stopensko avtomatiko uklapa zelo dobro.

Kar se težav tiče bo pa nekdo ki ga malo več časa vozi povedu kaj pa kako.


Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 871
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#11

4 valjniki so imeli probleme z motorji. Velika večina, ki sem jih jaz gledal 2 leti nazaj v Nemčiji so imeli že menjane motorje. Drugače pa všečen motor.


Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 815
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#12

4 valjniki so imeli probleme z motorji. Velika večina, ki sem jih jaz gledal 2 leti nazaj v Nemčiji so imeli že menjane motorje. Drugače pa všečen motor.


Kakšne pa?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 895
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#13

Premalo navora praviš!528i(twin-turbo) ma 350nm že pri 1250 obratih,530i NA motor ma pa 310nm pri 1600 obratih.

528i NA ma 310 nm šele pri 2600 obratih.

Tale twin turbo gre hudičevo dobro in se z 8-stopensko avtomatiko uklapa zelo dobro.

Premalo navora pravim, ja!

 

Edino kar ta motor za silo rešuje je 8 stopenjska avtomatika, za ročnega si ne upam predstavljat kakšen sekret je. Ti pa za spremembo lahko enkrat vklopiš možgane in si predstavljaš kako izgleda taka vožnja, ko motor nonstop nabija in spušča gas, menjalnik pa nonstop prestavlja. Super luksuz, ane?

 

3.0 ima mogoče res malo manj navora, ampak ta navor ostane prisoten neprimerno daljši čas kot pri 2.0 brenceljnu. Poglej si krivuljo navora in ti bo mogoče jasno. Nisem pa rekel da je 3.0 v F10 zmagovalna kombinacija, napisal sem da je pravi motor za ta avto 3.0 dizel, da ne bo še kakšnih nejasnosti glede tega. 3.0 je samo za silo boljši od 2.0 turbo, če že res moraš vzet bencinarja (čeprav ne vem zakaj bi ga, saj je pri teh generacijah motorjev vsa prednost na strani dizlov).


4 valjniki so imeli probleme z motorji. Velika večina, ki sem jih jaz gledal 2 leti nazaj v Nemčiji so imeli že menjane motorje.

Tako je. Že ko je prišel ven in so ga testirali so se pokazale težave, po enem od takih testov so motor razstavili in vem da je imel napokan blok ali glavo, ne spomnim se več točno. Kasneje sem govoril s par lastniki teh motorjev in vsi so jamrali zaradi problemov (baje neko cukanje, če se prav spomnim) in nihče tega takrat še niti ni znal rešit. Mene to ni presenetilo, je pač ostal le še en v vrsti poskusov, da bi bmw naredil dober štirivaljni motor. Zato sem se nehal zanimat za ta polizdelek, kaj točno je narobe z njim pa si lahko preberete na nemških forumih, zdaj je sigurno že vse znano.


Prikaži več možnosti


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 389
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#14

Z benzarji res boga izbira. Verjetno si že videl pri Selmarju v Celju belega 523i za 24k eur, malo prevoženih pa garancija, pa cena. Ne bo glih raketoplan, bo pa šestvaljnik pel.


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 477
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 525dT ///M

#15

Da ne bo prevec na pamet, se nekaj grafov. Menim, da sta zelo podobna 528i R4 in 530i R6. Pospesek R4 je 6s in R6 je 6.2s do 100 km/h, 1000 m pa prevozita oba v 26.1 s, podatki za rocni menjalnik. Sam bi vzel sigurno N53B30, torej 3.0i R6 :ok2

Drugace pa poglejte kaksen navor ima 525d (6.7 s do 100 km/h) :eek, kaj sele 530d, boljs da ne dam, leti ven iz lista z 560 Nm (5.9 s do 100 km/h) :laugh

Pripete slike za predogled

  • Screenshot_20181208-104852_Chrome.jpg
  • Screenshot_20181208-104656_Chrome.jpg
Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Ljutomer

#16

Kot po navadi, glavnina foruma strokovnjakov, ki so verjetno stali zraven inženirjev na BMW-ju, ki so to razvijali in testirali, in od tod pomoje toliko znanja kako "sranje je vse skupaj" in "vsi napokani, glave, bloki".

 

Za avtoja teme: Imam 528i 2013 4cyl turbo. Meni je sicer dovolj močan, ampak jaz se vozim samo v službo in na morje, ne hodim na drag-race in time-attacke, kot verjetno večina foruma, za katere je ta avto prepočasen :)

 

Da ne bova preveč smetila te strokovne debate, predlagam, da me kontaktiraš na ZS, pa ti lahko povem kak se meni avto zdi, pa kolko blokov sem menjal do sedaj :D


LP
Mitja
Prikaži več možnosti
    • DreamBMW in Colt uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 895
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#17

Kot po navadi, glavnina foruma strokovnjakov, ki so verjetno stali zraven inženirjev na BMW-ju, ki so to razvijali in testirali, in od tod pomoje toliko znanja kako "sranje je vse skupaj" in "vsi napokani, glave, bloki".

 

Za avtoja teme: Imam 528i 2013 4cyl turbo. Meni je sicer dovolj močan, ampak jaz se vozim samo v službo in na morje, ne hodim na drag-race in time-attacke, kot verjetno večina foruma, za katere je ta avto prepočasen :)

 

Da ne bova preveč smetila te strokovne debate, predlagam, da me kontaktiraš na ZS, pa ti lahko povem kak se meni avto zdi, pa kolko blokov sem menjal do sedaj :D

Si se pa dokaj hitro začel delat pametnega, po tistem ko si ves paničen prijokal na forum, kjer smo ti pomagali pri reševanju tvojih težav. Predvidevam da si se v tem času zelo veliko naučil, ker si tako samozavesten.

 

Pobrskaj malo za pojmom "poddimenzionirano" in ti bo mogoče postalo jasno, zakaj 2.0 turbo mlinček nikakor ni primeren za težko kravo, kot je F10. Če ti ne bo šlo ti bom jaz pomagal, ne bo prvič. Z gasom pa le nežno da kaj ne odleti, potem bo spet kažin na forumu.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 502
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#18

Jaz bi vzel atmosfeskega šestaka 3000cc(po možnosti N52 vendar ga niso delali za EU,je pa bil USA kar pomeni da je tudi avto bolj napolnjen z opremo).

 

Kdaj se boste naučili ,da ni vse v številkah sploh pa ne destinkah sekunde?


:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 593
  • Lokacija: Ljubljana

#19

Pobrskaj malo za pojmom "poddimenzionirano" in ti bo mogoče postalo jasno, zakaj 2.0 turbo mlinček nikakor ni primeren za težko kravo, kot je F10. Če ti ne bo šlo ti bom jaz pomagal, ne bo prvič. Z gasom pa le nežno da kaj ne odleti, potem bo spet kažin na forumu.

Glede na to, da je v Evropi v seriji 5 najbolj priljubljen 2.0 turbo dizel, predvidevam, da ni poddimenzioniran (z izjemo verige, s katero so pa težave tudi pri večjih motorjih).

 

In če 2.0 turbo dizel ni poddimenzioniran, ne vem zakaj bi bil 2.0 turbo bencinar?


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 440
  • Lokacija: Ljutomer

#20

Si se pa dokaj hitro začel delat pametnega, po tistem ko si ves paničen prijokal na forum, kjer smo ti pomagali pri reševanju tvojih težav. Predvidevam da si se v tem času zelo veliko naučil, ker si tako samozavesten.

 

Pobrskaj malo za pojmom "poddimenzionirano" in ti bo mogoče postalo jasno, zakaj 2.0 turbo mlinček nikakor ni primeren za težko kravo, kot je F10. Če ti ne bo šlo ti bom jaz pomagal, ne bo prvič. Z gasom pa le nežno da kaj ne odleti, potem bo spet kažin na forumu.

Navem kateri segment mojega posta je točno "pametovanje" ? :) Ker pametovanje bi naj pomenilo trditi nekaj, na pamet, brez dejstev in iz področja o katerem nimaš pojma :)

Če pogledam moj post, nisem napisal nobene trditve :)

 

Vse kar je, sem moje "laično" poznavanje avtomobiliza izrazil skozi stavek, da je za moje "skormne" potrebe dovolj 245 hp :) -> "Meni je sicer dovolj močan, ampak jaz se vozim samo v službo in na morje"

 

Če najdeš moj post kjer jokam v paniki, mi ga prosim prilepi. Do se daj sem vse težave z avti nekako rešil. Mariskatero s pomočjo drugih, priznam in hvaležen sem ta to. Ampak prosim te, daj mi prilepi tisto temo, kjer si mi TI pomagal tako na veliko kot se hvališ, to je verjetno tista v kateri jočem v paniki?

 

Pa če že iščeš, daj prilepi še tisto temo, kjer je bil z moje strani "kažin na forumu", ko mi je nekaj odletelo zaradi "poddimenzioniranih" stvari in sem jaz bil šokiran kako se je lahko to zgodilo?

 

Odprl sem marsikatero temo z vprašanjem res je. Ampak nobeno v paniki, nobene z jokanjem in nobene z pritoževanjem kakšno sranje je BMW. Vedno sem iskal znanje in informacije ki jih nimam, z namenom da bi pripomogle k hitrejši rešitvi problema. Ker stavek "kaj pa si kupil 2.0, če bi imel 3.0 se to ne bi zgodilo" ni rešil še nobenega problema. In žal je to v 99% primerih bil odgovor. In to je samo odraz nivoja ljudi ki to pišejo. S takim vedenjem se ne pokaže niti 5% žilice do raziskovalnega dela, če se tako izrazim, kjer bi preko mehanike, fizike in elektrotehnike spoznali in rešili vzrok problema. Za mene je prodaja avta v takem stanju in nakup drugega (3.0 če želite) poraz. Zmaga je pa detektiranje in rešitev kakšne manj poznane napake, kjer ti rešitve noben ni prinesel na pladnju. Ampak jaz sem po duši razvojnik (po profesiji v strojništvu). Kaj pa jaz klinc vem o avtih in motorjih.

 

Toliko še pristavim z svoje strani. Pa lepo debato še naprej.

 

LP Mitja



Urejal mstrakl, 08.12.2018, 20:17.

LP
Mitja
Prikaži več možnosti