Skoči na vsebino

 

Kupujem F11 523i 528i 530i, letnik 2011-2014

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
29 odgovorov v temi
LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 716
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#21

Glede na to, da je v Evropi v seriji 5 najbolj priljubljen 2.0 turbo dizel, predvidevam, da ni poddimenzioniran (z izjemo verige, s katero so pa težave tudi pri večjih motorjih).

 

In če 2.0 turbo dizel ni poddimenzioniran, ne vem zakaj bi bil 2.0 turbo bencinar?

520d ima 400 Nm navora... 520i in 523i imata samo 270 Nm, kar je celo 90 Nm manj, kakor 518d... to pomeni, da bo vse, kar ni "cruisanje", dokaj naporno za motor in temu primerno manj prijetno za voznika.

 

Kar ne pomeni, da je avto švoh, ali ovira na cesti, da se razumemo :ok


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 477
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#22

Glede na to, da je v Evropi v seriji 5 najbolj priljubljen 2.0 turbo dizel, predvidevam, da ni poddimenzioniran (z izjemo verige, s katero so pa težave tudi pri večjih motorjih).

 

In če 2.0 turbo dizel ni poddimenzioniran, ne vem zakaj bi bil 2.0 turbo bencinar?

Vprašanje na mestu.

 

Začuda se 2.0 dizel res ni izkazal za poddimenzioniranega, to mu moram priznat. Razen verige, seveda. Poddimenzioniranost motorjev se po določenem času pokaže na različne načine, bodisi pokajo glave, bodisi bloki, lahko tudi glavne ali odmične gredi, skratka popusti tisto kar je najbolj kritično poddimenzionirano. Pri bavarcih so to "samo" verige, ostalo je dokaj OK. Jaz te zadeve skrbno spremljam, stalno zbiram informacije od mehanikov in gledam koliko vozil se pojavlja v oglasih pod rubriko "v okvari", pri nas in v tujini. In seveda sprašujem lastnike, tudi ti mi dajo dragocene informacije. Na podlagi vsega slišanega si potem ustvarim sliko o tem, ali je nek izdelek dober ali ne in če ni dober, kje so njegove šibke točke.

 

Dizel je torej šel skozi moje sito, čeprav sem bil na začetku zelo skeptičen. Bencinar žal ne. Že na začetku sem kot rečeno bral test v neki reviji, kjer so sami Nemci povedali da je motor zelo slabo prestal nek relativno kratek supertest, nakar sem za okvare slišal še od lastnikov. Ker me 4 valjniki načeloma ne zanimajo (in ker je 2.0 turbo bencinar pri nas precej redek), se v nadaljnje raziskave nisem poglabljal. Če kdo želi, si lahko na internetu zagotovo prebere, kakšne težave so najbolj pogoste pri teh motorjih. Tuji forumi so za to neizčrpen vir znanja, tam dobiš vse odgovore na vprašanja, ki te zanimajo.

 

Za konec pa še konkreten odgovor na vprašanje, zakaj bi bil bencinar slabše dimenzioniran od dizla, če sta oba 2 litraša. Odgovor je preprost, se pa ne tiče toliko mehanike, kot ekonomike. V času razvoja teh motorjev je bila ravno dizelska "moda", tovarne so takrat 90% energije in sredstev namenjale razvoju in izboljšanju dizelskih motorjev, bencinarji so bili zelo zapostavljeni. Kje točno so bmwjevi inženirji naredili napako, ne vem. Lahko pa z gotovostjo trdim, da so napake (kolikor jih ta motor ima) nastale zaradi premalo razvoja in bi se jih z nadaljnimi testiranji zagotovo dalo odpravit, a tovarni to več kot očitno ni bilo v interesu. Bencinski 2.0 turbo je torej in bo ostal nekakšen polizdelek, medtem ko je 2.0 turbodizel kar doteran, no, recimo temu tako. Zame ni dober ne en in ne drug, ampak če bi že izbiral med njima, bi se odločil za dizla (govorim seveda za F10 serijo, pri kaki enkici bi verjetno izbral bencinarja).


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 301
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#23

520d ima 400 Nm navora... 520i in 523i imata samo 270 Nm, kar je celo 90 Nm manj, kakor 518d... to pomeni, da bo vse, kar ni "cruisanje", dokaj naporno za motor in temu primerno manj prijetno za voznika.

 

Kar ne pomeni, da je avto švoh, ali ovira na cesti, da se razumemo :ok

Pusti sedaj traktorje.

Končno nekdo kateri išče bencinarje :-D  :ok2


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 716
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#24

Saj se trend spreminja... ljudje se prebujajo... težave z DPF in EGR so sedaj že kar znane za šankih po gostilnah :laugh

 

Najin domači avtopark se je medtem že prevesil na 5:1 za bencinarje... edino mlinčki vs. šestaki je še izenačeno 3:3... samo winterwagna ne štejeta, torej smo 1:3 za R6 :ok2

 

Edini dizel je šestak v E39... tistega ropotanja N47 v E91 enostavno nisem mogel več prenašati in sploh ne želim pomisliti na tako motorizacijo :crazy


Podpiram vsakega, ki kupi bencinarja... in ja... vozil sem E34 518i in je moči bilo čisto dovolj... kaj ne bo v moderni F11, ki ima praktično dvojno moč in vsaj 100 Nm več... 300 kg gor ali dol   :ok



Urejal LEO37, 08.12.2018, 20:30.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 301
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#25

Saj se trend spreminja... ljudje se prebujajo... težave z DPF in EGR so sedaj že kar znane za šankih po gostilnah :laugh

 

Najin domači avtopark se je medtem že prevesil na 5:1 za bencinarje... edino mlinčki vs. šestaki je še izenačeno 3:3... samo winterwagna ne štejeta, torej smo 1:3 za R6 :ok2

 

Edini dizel je šestak v E39... tistega ropotanja N47 v E91 enostavno nisem mogel več prenašati in sploh ne želim pomisliti na tako motorizacijo :crazy


Podpiram vsakega, ki kupi bencinarja... in ja... vozil sem E34 518i in je moči bilo čisto dovolj... kaj ne bo v moderni F11, ki ima praktično dvojno moč in vsaj 100 Nm več... 300 kg gor ali dol   :ok

Sedaj si me spomnil na nostalgijo ,to mislim da je edini 4cyl mlinček katerega bi spet imel, E34 518i(še celo tastari motor na jermen M40  :eek ),odličen avto predvsem zaradi enostavnega servisiranja/vzdrževanja ter obilico prostora pod pokrovom motorja(mislim da je edini BMW kjer si lahko zamenjal sklopko iz vrha :metalc ). Zelo poceni daily avto sploh pa super za v sneg in njegova vodljivost.

Samo ne o moči to si že pozabil ,ker je vsekakor ni bilo dovolj,je pa za nekoga od točke A do točke B :ok2



Urejal blackberet, 08.12.2018, 20:40.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 716
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#26

Leta 1996 je bilo dovolj moči... takrat smo bili še navajeni, da rabiš zalet, da prehitiš kamion ;)


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 927
  • Lokacija: BMW M Town

#27

Pobrskaj malo za pojmom "poddimenzionirano" in ti bo mogoče postalo jasno, zakaj 2.0 turbo mlinček nikakor ni primeren za težko kravo, kot je F10. Če ti ne bo šlo ti bom jaz pomagal, ne bo prvič. Z gasom pa le nežno da kaj ne odleti, potem bo spet kažin na forumu.

 

 

Vprašanje na mestu.

 

Začuda se 2.0 dizel res ni izkazal za poddimenzioniranega, to mu moram priznat. Razen verige, seveda. Poddimenzioniranost motorjev se po določenem času pokaže na različne načine, bodisi pokajo glave, bodisi bloki, lahko tudi glavne ali odmične gredi, skratka popusti tisto kar je najbolj kritično poddimenzionirano. Pri bavarcih so to "samo" verige, ostalo je dokaj OK. Jaz te zadeve skrbno spremljam, stalno zbiram informacije od mehanikov in gledam koliko vozil se pojavlja v oglasih pod rubriko "v okvari", pri nas in v tujini. In seveda sprašujem lastnike, tudi ti mi dajo dragocene informacije. Na podlagi vsega slišanega si potem ustvarim sliko o tem, ali je nek izdelek dober ali ne in če ni dober, kje so njegove šibke točke.

 

Dizel je torej šel skozi moje sito, čeprav sem bil na začetku zelo skeptičen. Bencinar žal ne. Že na začetku sem kot rečeno bral test v neki reviji, kjer so sami Nemci povedali da je motor zelo slabo prestal nek relativno kratek supertest, nakar sem za okvare slišal še od lastnikov. Ker me 4 valjniki načeloma ne zanimajo (in ker je 2.0 turbo bencinar pri nas precej redek), se v nadaljnje raziskave nisem poglabljal. Če kdo želi, si lahko na internetu zagotovo prebere, kakšne težave so najbolj pogoste pri teh motorjih. Tuji forumi so za to neizčrpen vir znanja, tam dobiš vse odgovore na vprašanja, ki te zanimajo.

 

Za konec pa še konkreten odgovor na vprašanje, zakaj bi bil bencinar slabše dimenzioniran od dizla, če sta oba 2 litraša. Odgovor je preprost, se pa ne tiče toliko mehanike, kot ekonomike. V času razvoja teh motorjev je bila ravno dizelska "moda", tovarne so takrat 90% energije in sredstev namenjale razvoju in izboljšanju dizelskih motorjev, bencinarji so bili zelo zapostavljeni. Kje točno so bmwjevi inženirji naredili napako, ne vem. Lahko pa z gotovostjo trdim, da so napake (kolikor jih ta motor ima) nastale zaradi premalo razvoja in bi se jih z nadaljnimi testiranji zagotovo dalo odpravit, a tovarni to več kot očitno ni bilo v interesu. Bencinski 2.0 turbo je torej in bo ostal nekakšen polizdelek, medtem ko je 2.0 turbodizel kar doteran, no, recimo temu tako. Zame ni dober ne en in ne drug, ampak če bi že izbiral med njima, bi se odločil za dizla (govorim seveda za F10 serijo, pri kaki enkici bi verjetno izbral bencinarja).

Se strinjam, če gre res za kakšno konstrukcijsko napako pri N20 (28i) motorju in je zato poddimenzioniran.

 

Ampak iz prvega posta se mi je zdelo, da si pavšalno trdil, da so nasplošno 2.0 turbo motorji poddimenzionirani za tak avto.

 

 

Sicer pa naslednik N20 je B48 za katerega mislim da je (globalno gledano) najbolj množičen BMW-jev motor, glede na to, da ga vgrajujejo v vse serije od Minija do Serije 7, zato gre verjetno za najbolj stestiran BMW jev motor.



Urejal tom78, 08.12.2018, 21:21.

:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 477
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

Se strinjam, če gre res za kakšno konstrukcijsko napako pri N20 (28i) motorju in je zato poddimenzioniran.

 

Ampak iz prvega posta se mi je zdelo, da si pavšalno trdil, da so nasplošno 2.0 turbo motorji poddimenzionirani za tak avto.

 

 

Sicer pa naslednik N20 je B48 za katerega mislim da je (globalno gledano) najbolj množičen BMW-jev motor, glede na to, da ga vgrajujejo v vse serije od Minija do Serije 7, zato gre verjetno za najbolj stestiran BMW jev motor.

Pri meni ni nobena stvar pavšalna, zadeve ki me zanimajo zelo podrobno preštudiram, zberem informacije in si potem ustvarim svoje mnenje. 

 

Vsi 2.0 motorji seveda niso poddimenzionirani, ampak treba je ločit dve stvari, eno je sama motorna konstrukcija in drugo je kako se nek motor ujame z nekim modelom (karoserijo). Tisto kar je najbolj zanimivo je, da ni nujno lažja karoserija za določen motor boljša - oziroma povedano drugače, ni nujno v neki karoseriji večji motor apriori boljši. Te zadeve so precej zakomplicirane in jih je nemogoče povedat v par stavkih, velja pa v splošnem da močnejši motor ne škodi, medtem ko je šibkejše treba vzet pod drobnogled.

 

B48 serije ne poznam, se mi pa zdi da jih večinoma vgrajujejo v enkice in podobno, za kar je mali bencinar tudi najbolj primeren. Za velika in težka vozila obstaja (vsaj zame) samo ena opcija, to je močan (vsaj šestvaljni) turbodizel. Bencinar za starejše modele ja, v F10 pa niso več najbolj posrečeni - so slabši kot v prejšnjih serijah, čeprav bi morali bit boljši.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 188
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#29

Šel kdo gledat tole čudo? Hvala za morebitni info :drink

 

https://www.avto.net...E. NAVI.ALU....


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 984
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d

#30

Šel kdo gledat tole čudo? Hvala za morebitni info :drink
 
https://www.avto.net...E. NAVI.ALU....


Ze dolgo se vrti po anet. Zgleda lep. Porocaj ce bos sel gledat.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.