Skoči na vsebino

 

Zamenjava M54B22 z M54B30/25

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
29 odgovorov v temi
confort 750il
confort 750il
  • Uporabnik
  • Sporočil: 115
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e46 m54b22 pfl

#1

Lp zanima me ce je vse plug and play na m54 motorjih torej namesto da dam obnavljat b22 bi dal not mocnejso ze obnovljeno b25 ali b30. Koliko pride priblizno taksen swap?

Kva se mi bolj splaca obnovit to (vanos, tefloni,pa se kup pickarij) al kr menjat z drugo

Urejal confort 750il, 06.12.2018, 18:54.

Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 052
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e46dT,e39///M

#2

Paše plug&play.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


perko
perko

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 248
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 330i

#3

pravkar naredil tak swap. S štromom je dela 20 min da ews prebekslaš + malenkosti....mene je prislo cca 1500. nakup razbitega avta z motorjem+menjava vseh dihtung in komplet sprednjega konca motorja (vsi šponerji + jermeni, pumpa...) + olja...

 

drugače pa plug and play kakor je sonik napisal. :okče kaj rabiš da ti pomagam napiši



Urejal perko, 06.12.2018, 20:56.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 756
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#4

Lp zanima me ce je vse plug and play na m54 motorjih torej namesto da dam obnavljat b22 bi dal not mocnejso ze obnovljeno b25 ali b30. Koliko pride priblizno taksen swap?

Kva se mi bolj splaca obnovit to (vanos, tefloni,pa se kup pickarij) al kr menjat z drugo

Ni rečeno da pa drug motor ne bo pil olja.

Če bi menjal jaz bi tudi tisti motor katerega bi vgradil kompletno obnovil. Ni lepšega kot motor zrihtati takrat ko je zunaj.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


confort 750il
confort 750il
  • Uporabnik
  • Sporočil: 115
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e46 m54b22 pfl

#5

Ni rečeno da pa drug motor ne bo pil olja.
Če bi menjal jaz bi tudi tisti motor katerega bi vgradil kompletno obnovil. Ni lepšega kot motor zrihtati takrat ko je zunaj.

bom videl zdajle ko bom olje zamenjal kako bo, ce bo se vedno tko,morm se na pregled k enem mehaniku ki se dejansko spozna na bmwje ker tu v zasavju so sami salabajzeri, mogoce bom kar k molku v vrhniko peljal,(od kolega oce in pokojni Janez sta skupaj delala v bmw tovarni v minhnu pred mnogo leti)pa naj Matej pove kva dejansko je narobe potem bom pa sel naprej
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 483
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#6

M54 so itak znani kot olja žejni. 

https://www.bmwslo.c...njava-šponarja/

 

tole temo se ti mogoče splača pogledat


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 049
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#7

bom videl zdajle ko bom olje zamenjal kako bo, ce bo se vedno tko,morm se na pregled k enem mehaniku ki se dejansko spozna na bmwje ker tu v zasavju so sami salabajzeri, mogoce bom kar k molku v vrhniko peljal,(od kolega oce in pokojni Janez sta skupaj delala v bmw tovarni v minhnu pred mnogo leti)pa naj Matej pove kva dejansko je narobe potem bom pa sel naprej


V Zagradu mas Tin-a.. Knjemu pelji

Ni rečeno da pa drug motor ne bo pil olja.
Če bi menjal jaz bi tudi tisti motor katerega bi vgradil kompletno obnovil. Ni lepšega kot motor zrihtati takrat ko je zunaj.

To bom verjetno jaz naredil na 320d..itak bo sla glava dol.. Bom motor vrgu ven pa use predihtu, opral blok, prebarval pa nazaj not
E46__wagon
Prikaži več možnosti


confort 750il
confort 750il
  • Uporabnik
  • Sporočil: 115
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e46 m54b22 pfl

#8

M54 so itak znani kot olja žejni. 
https://www.bmwslo.c...njava-šponarja/
 
tole temo se ti mogoče splača pogledat



Pogledal malo te posnetke na yt in ce sem prav zastopil lahko das batne obrocke od m52 na m54, ce to drzi in ce se spravim v swap na b25/b30 naredim to in 02mod in mora bit masina diht.. Ali pac..
Prikaži več možnosti


Pušnik
Pušnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 81
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: E36/2 -> E46/4 ...

#9

Živjo. Mogoče kdo ve ali je pri tem swapu nujno zamenjati DME,EWS in ključ ali bi načeloma lahko ostal pri istih komponentah? Krmilna elektronika je MS43. Nekje sem ujel da pri MS45 ni potrebno zamenjati?


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 685
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#10

Če swapaš med seboj M52TU motorje ni treba menjat, lahko se flasha DME, da ima tabele za drug motor. Verjetno je pri M54 enako, ne vem zakaj ne bi bilo.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 756
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#11

M54 so itak znani kot olja žejni. 

https://www.bmwslo.c...njava-šponarja/

 

tole temo se ti mogoče splača pogledat

Tako ja. Preden se lotiš menjave zamenjaj separator olja in vse cevi ,cevkice tesnila okoli sesalnega kolektorja.

Stane vse skupaj okoli 100-150€ materiala.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 483
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#12

No tukaj je še dodana modifikacija na sistem kot je pri M52. 

Sploh ne vem zakaj so šli spreminjat...


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 118
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#13

Če swapaš med seboj M52TU motorje ni treba menjat, lahko se flasha DME, da ima tabele za drug motor. Verjetno je pri M54 enako, ne vem zakaj ne bi bilo.

Kaj pa če bi želel swapat M52TU na M54? 

Recimo M52TUB25 swapat na M52TUB28 je plug&play + reflash računalnika na program od B28 se mi zdi. Je tako? Nobena umetnost. 

 

Če bi swapal pa na M54B30 bi verjetno moral komplet napeljavo še zamenjat + ključe,...?



Urejal BMW4everafter, 07.12.2018, 14:15.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 685
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#14

Kaj pa če bi želel swapat M52TU na M54? 

Recimo M52TUB25 swapat na M52TUB28 je plug&play + reflash računalnika na program od B28 se mi zdi. Je tako? Nobena umetnost. 

 

Če bi swapal pa na M54B30 bi verjetno moral komplet napeljavo še zamenjat + ključe,...?

Za M52TU na M54 je pa še dodatna težava, kako rešit gas. M52TU ima zajlo, ki premika potenciometer, M54 ima pa popolnoma "elektronski" gas, brez zajle. Verzija DME mislim, da je druga, tako da flashat ne bi mogel. Potem izpušni kolektor ima drugačne prirobnice. Pa sigruno še kakšna malenkost, ki ne bi štimala.

 

Ne vem, če je ta 2 deci razlike in motor, ki bo skoraj zagotovo pil olje vreden teh dodatnih težav. Pa že v osnovi te bo nakup M54B30 prišel dražje.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 118
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#15

Ne sej se ne nagibam k temu. Ker preveč za seboj potegne. Če že bi potem gledal za M52TUB28, ki je plug&play + nove mape. 

To mislim, da je najlažje. 

 

Kaj pa recimo Swapanje M52TUB na S52 motor? To tudi ni ravno vse kompatibilno ane? 

Sej pač sprašujem kot totalen laik, ker me pač zanima. Nimam niti namena tega delat kdajkoli tako da... zgolj informativno pa da debata teče :)


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti
    • jakajuka je všeč


confort 750il
confort 750il
  • Uporabnik
  • Sporočil: 115
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e46 m54b22 pfl

#16

Mam ze ponudbo za en m54b25 od forumasa baje okol 100kkm sam je en bat treba zamenjat, drugace naj bi bil bp, bom videl kaksno bo stanje z mojo b22 ko bom k Tin-u peljal ce se mi splaca to porihtat, ce bo pa stroskovno prevec pa sledi obnovitev in swap na b25 spomladi
Prikaži več možnosti


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 035
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#17

Pri swapu iz M54B22 na M54B30 je potrebno verjetno menjat še komplet menjalnik, glede na to da ima B22 5 prestav, B30 pa 6? Sprašujem konkretno za Z4 E85. Kako je pa z N52B30 (3.0si), to bi tudi šlo?


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 821
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#18

pri E85 iz B25 na B30 ni potrebno drugega menjalnika, obdržiš lahko 5gang, 6gang rabiš za autoban (nižji obrati in malce manj porabe), a za na AC tak roadster ni... pri menjavi motorja, če ostane menjalnik isti, ne bo nič sprememb pri hitrostih, bodo pa boljši pospeški... Če pa iz b22 na B30 sam menjalnik zdrži, pa ne vem, sicer pa saj ga ne boš vedno ožemal na polno in po več ur ali z njim hodil na pisto?   :ok



Urejal Taucher, 28.12.2018, 15:51.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 035
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#19

@Taucher hehe ožemal na polno ne. Gre se pa za to da se kam premakne ja, ker 2.2 je poooooolž. :) Swap bi bila sicer opcija in da potem še obdržim Z4, ampak mislim da bom naslednje leto vseeno menjal za M235i/M240i. Rabim nekaj novega počasi.  :ok2


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 821
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#20

@Taucher hehe ožemal na polno ne. Gre se pa za to da se kam premakne ja, ker 2.2 je poooooolž. :) Swap bi bila sicer opcija in da potem še obdržim Z4, ampak mislim da bom naslednje leto vseeno menjal za M235i/M240i. Rabim nekaj novega počasi.  :ok2

 

če boš tako gledal potem če ti je z4 všeč menjaj motor in ga obdrži... ker ko boš šel na M2x0i, avto bo se premaknil samo mislim da se ga boš hitro naveličal in to ne bo več dovolj moči, s tem da če mene vprašaš še vedno boš imel streho nad glavo in ti bo kmalu nekaj manjkalo, roadster da meni pač čar zato ga še kar imam in sem si ga po svoje spedenal. Sicer pa stvar okusa, če ti je z4 streha dol in uživancija potem ostani pri njem, če ne pa počakaj kako leto/dve in rajši vzemi M2. Če pa imaš cca. 53-55 flik pa lahko greš takoj po novega M2 (odvisno kako opremo hočeš).

 

Jaz sam sebe sprašujem ali je smiselno vzeti novi M2 (ni placa-ni zadnjih vrat) ali je smiselno vzeti rabljenega F80 M3 (za isti denar kot M2) ali si ubosti rabljenega porha 911 pa fertik maša, dokler bom pač lahko še vozil car in če dočakam penzijo. ;)  Ne vem eni pravijo da rabljen porh 911 (npr. letnik 2006-2008) nima duše napram  M2/M3.... :)       


Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti