Skoči na vsebino

 

Boyski avtoplin, Potpićan, HR

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
79 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#1

Že nekaj časa imam namen odpreti to temo sploh ,ker mi vas veliko piše in da ne bom odgovarjal vsakemu posebej. Tako da kogarkoli kaj zanima ali ima izkušnje z njim naj piše tukaj v to temo.

 

Uglavnem za vse ki jih zanima kvalitetna vgradnja avtoplina. 

Več kot 10.000 vgradenj LPG-ja od leta 1990 mislim ,da pove veliko.

http://www.boyski.hr/

 

Koliko pa ima ceno boyski za 6-8cyl  ? 

 

 

No, to tudi mene zanima in kako je s "homologo"?

Glede vgradnje, res ... prvo je kakovostna vgradnja, drugo pa sistem ...

Glede Boyskega se priporocam za kskrsnokoli informacijo iz prve roke...

Odvisno za kakšen avto gre in koliko je dela. 

Za točno ceno pa napišite email(na telefon ga boste izjemno težko dobili ker ima toliko dela). Ima dve zaposleni samo v pisarni. Edino to je pri njemu minus slabša odzivnost ,ko ga/jih enkrat dobiš se pa hitro dogovoriš in vse steče kot po maslu.

 

Jaz jutri odpeljem dva avta k njemu na pregled in mu jih pustim par dni dokler ni vse poštimano(ni on vgrajeval zato hočem da sisteme(Lovato,BRC) preventivno pregleda/preuredi/zamenja/skalibrira kar je pač potrebno da bo tako kot je treba) za termin sem se zmenil skoraj 1 mesec prej in sem imel srečo da me je sploh vzel,ker je zaseden na polno do Februarja.

Od mene dobi vedno tudi vse poslikano ,da se lahko pripravi uglavnem ko je videl  slike inštalacije na mojem in me je poklical se je začel samo smejat in rekel nekaj v tem smislu :"Joj joj ovo je loše ugrađeno" ,kaj je tako loše vgrajeno nimam pojma meni se je zdelo kar ok zato bom več lahko povedal ko avto prevzamem.

 

 

Ampak evo okvirno je nekako tako z cenami(ne me sedaj držat za jajca z cenami,jaz ga pač ne sprašujem za cene se samo dogovorim,pripeljem in odpeljem):

4cyl..cca 1000€

6cyl...cca 1300€

8cyl ...cca 1600€

 

Dobiš 1cm na debelo paprijev in odneseš na homologacijo stane mislim da  cca 70€.

 

 

Aha še to,on vzame zapisnik in vpraša kakšne so želje.

Recimo moje želje so bile:

-vgradnja ventila za polnjenje pri čepu rezervoarja

-stikalo za vklop/izklop da mi pusti nekje nezmontiranega da ga bom zmontiral sam kamor ga bom želel(no potem sem ga vgradil v sredinski predal za smetii),namreč sovražim da bi mi nekdo prevrtal letvice ali pa vrtal nekaj po armaturi ,pa še sveti ti potem v glavo ponoči.

-pa da so ventili lepo skriti pod plastiko pokrova motorja.(kot sem mu predlagal je naredil distančnike)



Urejal blackberet, 09.12.2018, 17:25.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 547
  • Lokacija: Sečovlje - Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#2

Ce komu da brati...to je moja tragikomica z Plineksom: https://www.bmwslo.c...abajzeri/page-1. Od posta st.85 pa moja pozitivna izkusnja z Boyskem. Skratka, POHVALE IN KAPO DOL! 

 

Citiram iz teme (post 85):

 

 

  

 

 

Objavil 25.01.2017, 20:03

Danes po skoraj 2 meseca cakanja vrste sem se zgodaj zjutraj odpravil do Potpicanca pri Labinu k Boyskemu, naj mi koncno preverijo mojo nesrecno Plineks instalacijo.

Takoj ob prihodu me je zacudilo njihov nacin dela, saj dnevno narocijo 5 avtov hkrati, in vsi ob 8.00. Razlog tega je da vsak avto dobi svojega mehanika, in se ta cel dan posveti 1 stranki oz. dokler se delo ne konca. Druga pozitivna stvar je ta da so vrata delavnice skoz odprte in vsak je lahko zraven ter lahko vidi/preveri kaj se dogaja okoli svojega avta. Hkrati so mehaniki pravi zajebanti tako da smo se kar vec krat vmes nasmejali J

Skratka, ob odprtju sprednje havbe moje e39-ke je bila reakcija mehanika ta, da se je primu po glavi in poklical preostale kolege naj si pridejo pogledat tole »cudo, nikad vidjeno« :/  Takoj po temu so me pa vprasali ce so instalacijo izvedli res mojstri iz SLO ali nekdo doma v privat garazi ?!?!?! V glavnem je vse kazalo na to, da zadeva ne bo resena v 1 uri.

Delali so neprestano od 8.15 vse tja do 16.00, jaz sem pa bil ces cas zraven. Izkazalo se je, da so na Plineksu tako slampasto izvedli instalacijo, da so pri Boyskemu morali napeljavo naredit »jovo na novo«. Ugotovili smo sledece slamparije narejene s strani Plineksa:

-       Zvite dovodne plinske cevi (pustili so jih predolge in kar povili), posledicno je bila pretocnost plina bistveno zmanjsana

-       Vsa elektronika plinske instalacije je visela bocno ob motorju, kabli zvezani skupaj z izolirjem, vmes se je 1 kabel  s casom dotikal bloku motorja ter se posledicno tudi stopil; rešitev: napeljali so vse na novo

-       Popravili so puscanje hladilne tekocine, posledicna napacne napeljave s strani Plineksa (spojka  na 1 cevi ni bila pravilno namescena in je puscala)

-       Plineksovi mojstri so namestili napacnega uparjalnika plina – ugradili so mi tega za 3.0 + ccm motorje (moj je 2.0), posledicno je bil pritisk plina v instalaciji prevelik.  Uparjalnika niso zamenjali temvec obstojecega predelali (zmanjsali pretocnost) na prave vrednosti.  

-       Injektorji slampasto priviti, imeli so lufta, posledicno so puscali

-       Plineks je vgradil sistem za dodatno mazanje ventilov, kar za tega motorja sploh ni bilio potrebno (stranka je pa tega takrat mastno placala)

 

Preden smo koncno sli na testno voznjo in namestitev parametrov v voznji, so mehaniki rabili celih 6 ur za popravilo Plineksove slamparije.  Testna voznja je trajala celo uro, vmes so pa preko prenosnika stalno spreminjali /popravljali parametre plina dokler jih niso namestili v NULO!

V glavnem, po zeeelo dolgem casu plin v mojo E39 SPET DELA. IN TO ODLICNO!   Naj omenim se da Plineksovi cigani so vsakic vztrajali  temu,da je moj motor fuc (in to veriga, vanos, ...) in da je njihova instalacija TIP TOP, avto pa totalna kanta. Danes se je pa izkazalo da so Boyskovi mehaniki instalacijo popravili brez da bi 1 samega  motornega dela popravili/zamenjali, ampak PRAV NASPROTNO. Toliko o temu, ce se boste se naprej odlocili za vgradnjo avto plina v Mislinjo.

 

The end J  



Urejal Istrijan, 09.12.2018, 18:48.

Prikaži več možnosti
    • sash, blackberet, _peters_ in 2 ostalim je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#3

@istrijan ,če se prav spomnim si bil ravno ti kriv da sem šel k Boyskemu  :beer  :ok

 

Sem se ravno spomnil izkušnje nekoga kateri je plin vgradil v Italiji v mislim da Citroen-a. No avto je nekaj čudno delal zato smo mu svetovali Boyskega. Bil je izjemno zadovoljen stalo ga je manj kot 100€ ,povedal pa je tudi da tako dobro avto ni delal od kar je bila naprava nova vgrajena. :ok

 

Tudi meni je rešil eno čisto banalno zadevo,katero bi sam moral ugotoviti (tisti ko kaj dela ve kako je ,ko preveč veš in zadevo zakompliciraš,nakoncu pa čisto neka banalna zadeva)  :crazy  Avto je trokiral na plina ker ni ena šoba delala,zamenjal novo šobo/šobe kot vedno doslej pa spet nič,bolj sem premikal probaval bolj je bilo čudno in tudi na računalniku ni bilo tako kot ponavadi.Sum je bila napaka na računalniku.

No in ker sem ravno peljal dva avta na vgradnjo sem še tega,da mi pogleda. Šli smo na kavo na Plomin(če ne drugega se zato splača iti tja na vgradnjo/servis) po dobri 1h pridemo nazaj, avto zrihtan. Kaj je bilo krivo? Injektor je imel šobo z manjšo notranjo luknjo(navzven je bilo vse ok in identično) za 0,5mm kateri vidiš samo če si šobo razdrl.Zamenjal šobo z ustreznim premerom luknje in avto delal kot nov  :napaka

 

To o dodelitvah mehanikov in urah ne vem,ker jaz nimam takih izkušenj tudi za točno uro se nikoli ne zmeniva ampak samo za dan. Res pa je da je tako da mu avte pustim tam in ga ne čakam,ko so zrihtani me pokliče,grem po avto/avte sprobam ,plačam in grem.

Tudi ve da se pri mas ne mudi in mu nič ne težim kdaj bo narejeno(še vedno je bilo v dogovorjenem roku ali pa še prej), saj imamo pri hiši dovolj avtov in ni nobene panike za nadomestek.

Pri vgradnjah me je vprašal do kdaj mora biti avto zrihtan sem rekel zaradi mene 14dni samo ,da ko pridem samo vžgem in ne rabim več nazaj hodit nastavljati parametre itd.

 

 

"Ima" pa še en minus(tukaj ni kriv on) , da ni nobene LPG črpalke v bližini ampak vse cca30km+ stran. Tako ,da sedaj se bom zmenil ,da mi napolni rezervoarje do konca.(seveda mu bom plačal).

 

Aha še en nasvet, jaz mu raje pustim avto več dni pri njemu saj mi tako lahko nastavi parametre oz. testira tudi mrzel avto. To se je kot zelo dobrodošlo pokazalo pri N52 motorju ,kjer je el.vodna črpalka in je bilo potrebno narediti obvode.

 

Motorji z visokotlačnimi injektorji pa ne pridejo več v poštev za predelavo na plin.

 

Tisti ki cincate da je predaleč,jaz se z veseljem in brez problema odpeljem 2h+ stran ,ker vem da bo narejeno tako kot je treba.Po dolgem času končno eden redkih da se lahko zaneseš-človek je tisti tipični delavec/poštenjakar.



Urejal blackberet, 09.12.2018, 20:05.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 807
  • Lokacija: Svet

#4

Hvala za tole! Odlicno za vse ki razmisljajo o plinu. Najbolj pomembno pri prinu je samo in le sama vgradnja in seveda nastavitev sistema. To pa v SLO dostikrat sepa (izjema je Prins).


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#5

Lahko na hitro vprasas koliko pride DEmontaža sistema za 6zyl bmw motor pa javi :)

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#6

Lahko na hitro vprasas koliko pride DEmontaža sistema za 6zyl bmw motor pa javi :)

Bom vprašal,upam da ne pozabim(sem si zapisal). :ok

Aja kateri model? e39 limo?



Urejal blackberet, 09.12.2018, 21:51.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 167
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#7

E39 limo.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 797
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8

@blackberet, mi poberes prosim avto v NM pa ga zraven vzames? Se vedno stoji pri GP, ker ne najdem casa...lahko testiras edc do mile volje :ok2

Urejal MajoR, 10.12.2018, 03:11.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#9

@blackberet, mi poberes prosim avto v NM pa ga zraven vzames? Se vedno stoji pri GP, ker ne najdem casa...lahko testiras edc do mile volje :ok2

Zraven kam za k Boyskem,da bi preventivno pregledal.kaj ke z avtom?
Naceloma bi se lahko mogoce kaj scaral drugo rundo ko grem po avte.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 632
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#10

Daj slikaj inštalacijo pred njegovo predelavo in po njej. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#11

Daj slikaj inštalacijo pred njegovo predelavo in po njej. :ok

Sem slikal prej. Bom videl kaj bo oz.ce bo kaj spremenil.na mojem. Rekel sem.naj zrihta tako da bo.
Ce pa te zanima prej in potem prav njegova vgradnja imam pa tudi nekje slike.

Lahko na hitro vprasas koliko pride DEmontaža sistema za 6zyl bmw motor pa javi :)

Cca 150€ pa pustis mu kaksen dan avto dol,da zrihta tako kot je treba.
Se je pa cudil zakaj bi sploh demontiral in v cemu je problem.

Urejal blackberet, 10.12.2018, 10:46.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 255
  • Lokacija: Koroška

#12

Super. Odlična tema. Konkretna. Prins SLO lahko pohvalim, glede plineksa pa katastrofa. Tudi exG1 tako tako.

 

Mislim, da so Plineks in kompanija dodobra zjebali avto plinski posel v SLO.

 

LP

 

Zoran


Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#13

Na prvem mestu kateri so dodobra zaj... plinski posel je Plineks in G1. Z G1 imam izkušnje in to so bili totalni idioti vse je bilo krivo samo plinska inštalacija ne. Oni so hoteli kar nekaj špricali v LMM itd samo WTF. Ko je propadel tudi programske opreme niso več imeli tako da niso mogli dostopati do računalnika.

 

Ampak to je dobro da nas ni preveč plinarjev saj bi nas začeli z ceno LPG-ja tolči po glavi.



Urejal blackberet, 10.12.2018, 16:43.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#14

Jaz sem se preden sem šel vgradit plin zanimal na Petrolu na Letališki in me tip ni ravno prepričal, da ve, kaj bo delal. Potem sem šel do Prinsa sem eno uro lahko zraven stal, ko je ravno delal en avto in mi marsikaj razložil, pa iz pogovora se je videlo, da E46 pozna že na pamet in jih je že moral kar dosti naredit v življenju. Medtem, ko tisti na Petrolu je nekaj nakladal, da teh BMW-jev ni treba nikjer vrtat, ker imajo že tovarniško narejeno ustrezno odprtino v prtljažniku, ter nosilce za plinske sevi po podvozju. To je bil odgovor na vpršanje, kako bo zaščitil mesta, kjer bo vrtal. Tako, da sem že vedel, da jih ne bo. Niti ni vedel, da ti motorji ne rabijo mazanja ventilov. Vgradil bi mi Lovato, ki namesto mazanja ventilov vsakič osmič vbrizgne namesto plina bencin, se pravi bi mi za brezveze porabil več bencina. In to je tudi razlika med ostalimi sistemi, ko je veliko pametnih, da bolj kot sistem, je važno, kako se vgradi. Če ne rabiš mazanja ventilov je to res, če ga pa rabiš, pa ima Prins edini sistem za mazanje, medtem ko ostali sistemi, pač namesto tega vsake toliko brizgnejo bencin, da malo podmažejo, seveda pa je tu mazanje precej slabše, kot pri vožnji na bencin in lahko precej zmanjša življenjsko dobo ventilov.

 

Razmišljal sem tudi o Boyskem, ker se ga je na forumu dosti hvalilo, da bi mi vgradil BRC. Samo cena za BRC bi bila podobna kot za Prins pri nas in tam bi moral skeširat, pri Prinsu gre pa na obroke po želji do treh let. In si lahko izbereš takšen obrok, da je nižji od prihranka pri gorivu, tako da že takoj občutiš vsak mesec nekaj plusa v denarnici. Poleg tega, da so me prepričali, da res vejo, kaj delajo je bilo na koncu odločilno to plačilo na obroke in pa tudi bližina doma. Pač manj komplikacij kot hodit v Istro. Homologacijo je tudi zrihtal Prins za 50€. Pri Boyskem bi imel pa še s tem dodatne opravke.

 

Nisem imel še nikoli prej v avtu plina (tudi sedaj ga ne bi rad, pa je bilo pri mojih kilometrih nujno zmanjšat stroške za gorivo in je plin še vedno precej manjše zlo od menjave za dizla), tako da ne morem primerjat z ostalimi. Ampak čisto brez težav tudi pri Prinsu ni šlo. Sicer so bile bolj malenkosti. Pozabili so mi recimo privijačit nosilec za injketorje, je bil samo zataknjen in matice malo na roke privite. Pozabili so mi priklopit nazaj senzor temprature izhodne tekočine iz hladilnika. Na začetku se mi je nekajkrat prižgala lučka za motor, tako, da sem jim peljal na ponovno nastavitev, ampak so poštimali v pol ure in je od takrat OK. Dvakrat se mi je recimo zgodilo, da mi je samodejno preklopilo na bencin, čeprav je bilo plina še več kot dovolj. In mi niso vedeli povedat zakaj, ampak če sem ročno preklopil nazaj na plin je delalo naprej brez problema, tako da tudi ni neke panike glede tega. Še enkrat sem moral it nazaj do njih čisto brez potrebe, ker so mi pozabili avto poslikat za homologacijo. Dobro saj se zgodi, ampak moti me, da me nobeden ni poklical in mi tega povedal, šele ko sem predolgo čakal in ni bilo po pošti homologacije in sem jih sam kontaktiral glede tega, so mi povedali, da še niso dali naprej, ker nimajo slik. Enkrat mi je zaštekal plovec v rezervoarju in kljub praznemu rezervoarju nisem mogel tankat plina, sem spet mogel nazaj, pa so mi pokazali, kako se to reši za naslednjič, da mi ne bo treba spet nazaj hodit.

 

Saj generalno proti raznim Plineks horror zgodbam, mislim da moje težave niso omembe vredne, ampak čisto gladko pa vse tudi pri Prinsu ni šlo. Se pa tudi pri njih, da stvari malo zmišljevat. Recimo sam nisem pustil, da bi mi vrtali letvico v armaturki, sem naročil naj bo stikalo v pepelniku. Prvič zato, ker v službi v bisvtu ne bi smel parkirat z avtom predelanim na plin in če zaprem pepelnik, se nikjer od zunaj ne vidi, da je predelan. In drugičm če se naprava kdaj odstrani, samo zamenjam pepelnik, mi ne ostane luknja v armaturki. Sicer jim ideja ni bila všeč, ker niso tega še nikoli počeli, pa so vseeno naredili.

 

Generalno pa sem zadovoljen, padca moči ni opazit, bi rekel, da motor teče celo lepše na plina, se poznajo novi injektorji in tlak goriva, ki ni odvisen od stare bencinske črpalke. Prihranim pa 150€-200€ na mesec na gorivu. Tako, da dobro služi namenu, za katerega je bil vgrajen.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#15

Da ima prins edini sistem za podmazanje ventilov oz. hlajenje ni res.

Dodaten sistem za mazanje ventilov lahko nadgradiš na vsak sistem.

Ko sem spraševal za BMW-jev motor je Boyski lepo pvoedal prvo kot prvo sploh ni potrebe pri BMW-ju to hlajenje/podmazovanje ventilov. Kot drugič tudi če ga vgradim pri BMW-ju sploh ne funkcionira kot bi moral neka fora v sesalnih kolektorjih(sem pozabil kaj mi je že razlagal).

Siniša iz Postojne(odličen vgrajevalec LPG-ja pri nas) je imel na svojem japonskem avtu vgrajeno mazanje ventilov in mu jih je skurilo. Isto je pri sorodniku skurilo ventile na japonskem avtu kljub mazanju ventilov(mislim da je imel narejenih okoli 150.000km.)(PRINS).

Kar se tiče BMW-jevih motorjih kar sem jih videl so izredno tolerantni na napake vgrajevalcev.

 

O plačilih ne bom to je stvar posameznika v mojem primeru je lahko dražji od vseh v SLO pa bom še vedno šel k njemu vgradit. Ti pa Boyski vgradi ubistvu kakršen koli sistem želiš(BRC,LOVATO itd),ampak to mene ne zanima jaz rabim sistem kateri dela lahko je tudi XYZ ,on že ve kaj in zakaj.

 

Točno to kar opisuješ pomeni da se ne splača šparati oz. da denar ne odtehta kvalitete. Kar sem se menil z Boyskim je povedal da bi imel lahko dosti več dela vendar je to konkretno zmanjšal saj raje dela na kvaliteti( pa še vedno je na poln o zaseden).

Drugi fail je ta. Vedno vprašam vsakega vgrajevalca v kakšnem času vgradi plin in isto sem vprašal tega "forumaša" kateri oglašuje vgradnjo plina. Ko je odgovoril da avto zjutraj pripeljem in zvečer odpeljem. Sem se samo nasmehnil nakladanju o kvaliteti itd.

Boyski rabi za eno e39-ko cca 3-4dni za vgradnjo, rekel je če bi delal ene in iste avte vsak dan bi naredil kakšen dan prej.No potem so tu še testiranja.

Uglavnem vgradnja plina pri njemu traja cca sedmicu dana(7dni vključujoč vikende) od tega je imel e39ko narejeno in testirano v 5ih dneh, X3 pa v 8ih.

Bom našel slike pa boste lahko videli še kakšen detalj katerega ne bi pričakoval.

No in to se pri meni vse konča in na koncu te "cenejša" vgradnja pride dražja pri naših vgrajevalcih ,če moraš še 5x nazaj da popravljajo šlamparije. Kot sem že rekel zaradi mene 14dni samo da ko pridem avto upalim in mora delati brez da kaj hodim nazaj še leta.

V enem dnevu ne moreš vgraditi in stestirati sistema,ker če ga je potem to šlamparija.

 

Od vgradnje plina na obeh avtih je več kot pol leta in zadeva dela od prvega dne ko se je avto prevzelo brezhibno. Preklopa ne čutiš. Razlike v moči ni.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash, MajoR in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#16

No potem pa jaz pač še nisem slišal za kateri drugi sistem za mazanje ventilov kot od Prinsa. Zadnjič sem na pumpi srečal nekoga s Toyoto RAV4, pravi da jo ima že 12 let, čez 200.000km na Prinsu z mazanjem in ni nikakršnih težav z motorjem.

 

Seveda je v enem dnevu nemogoče naredit, tako kot je treba. 3 dni je minimum, če gre brez kakšnih nepričakovanih zapletov.

 

-pa da so ventili lepo skriti pod plastiko pokrova motorja.(kot sem mu predlagal je naredil distančnike)

To misliš verjetno injektorje, ne ventile? Imaš kakšno sliko, kako je to rešil? Ker jaz sem sedaj brez plastike. So mi rekli, da bi je bilo treba skoraj pol odrezat, pa se jim je zdelo škoda (dejansko sem jim pa verjetno ni dalo). Imam to plastiko spravljeno, pa še nimam ideje točno, kako jo nazaj gor spravit, mislil sem za vsako cevko posebej vrezat zarezo, injektorji bi pa še vdno ostali zunaj vidni, če pa obstaja kakšen lepši način, pa še toliko bolje.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#17

No potem pa jaz pač še nisem slišal za kateri drugi sistem za mazanje ventilov kot od Prinsa. Zadnjič sem na pumpi srečal nekoga s Toyoto RAV4, pravi da jo ima že 12 let, čez 200.000km na Prinsu z mazanjem in ni nikakršnih težav z motorjem.

 

Seveda je v enem dnevu nemogoče naredit, tako kot je treba. 3 dni je minimum, če gre brez kakšnih nepričakovanih zapletov.

 

To misliš verjetno injektorje, ne ventile? Imaš kakšno sliko, kako je to rešil? Ker jaz sem sedaj brez plastike. So mi rekli, da bi je bilo treba skoraj pol odrezat, pa se jim je zdelo škoda (dejansko sem jim pa verjetno ni dalo). Imam to plastiko spravljeno, pa še nimam ideje točno, kako jo nazaj gor spravit, mislil sem za vsako cevko posebej vrezat zarezo, injektorji bi pa še vdno ostali zunaj vidni, če pa obstaja kakšen lepši način, pa še toliko bolje.

Sedaj vem že za dva tovarniško vgrajena avta (različnih znamk) z LPG-jem in oba imata problemi z tem da nimata niti 50.000km.

 

Jaz jim pravim ventili zato ker ni nobene tehnologije in so čisto prazgodovinski ,nič posebnega dve žički(+/-) odpre/zapre. Injektor smatram kot nekaj bolj tehnološko dovršenega.

 

Čisto enostavno narediš nosilčke oz. po domače rečeno dvigneš pokrov malo višje. Jaz sem zahteval da bog ne daj rezati plastike pokrova ventilov ker da mora biti čimbolj clean look ko odpreš pokrov motorja ne da gledaš tiste na vrhu motorja. Predlagal sem mu rešitev in v primeru da mu ne bi uspelo naj mi pač da pokrov v prtljažnik in da bom zadevo rešil sam. Pri e39 je zadevo zrihtal on pri X3 je bilo malo bolj zakomplicirano zato sem potem z malo tuhtanja in probavanja rešil sam.

 

Slike nimam boljše ,ker sem izgleda slikal z likalnikom.

Sedaj pa primerjajte z drugimi vgradnjami,katere ste videli in sami ocenite.(v karoserijo pod haubo ni vrtano nič in je vse lepo narejeno na nosilčke in privijačeno že na obstoječe zadeve,nekaj je nosilčkev tudi lastoročno narejenih)

20180518195447.jpg



Urejal blackberet, 10.12.2018, 18:36.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 721
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#18

U fak, tole je pa zakon. Meni gre na kozlanje, ko vidim vse tiste cevi na vrhu..


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#19

Res lepo narejeno. Skoraj ne bi opazil, da je na plin, če ne bi vedel.

 

Pri sebi bi moral it pa točno pod havbo pogledat, ampak zdajle po spominu, mislim da se ne bi dalo naredit tako, kot pri tebi, ker bi bil nosilec za injektorje še vedno napoti, tudi če bi pokrov malo dvignil. Veliko prostora za dvigovanje pokrova tudi nimam, ker bi bil napoti strut brace.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 229
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#20

Pri vseh se pač ne da narediti tako ,da vse skriješ.Lahko bi se injektorje nekako stlačilo pod glavni pokrov motorja vendar  kar večina vgrajevalcev ne ve je to ,da ni vseeno kakšne so dolžine cevi. V tem primeru je bilo pač treba narediti tako. Recimo nosilec uparjalnika je narejen po meri.(se ga vidi na sliki,črn kos kateri drži uparjalnik)

 

20181211115058.jpg

20181211115017.jpg



Urejal blackberet, 11.12.2018, 12:20.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti