Skoči na vsebino

 

Boyski avtoplin, Potpićan, HR

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
78 odgovorov v temi
ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 104
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#21

A pozna kdo primatea plin, Gorica pri Slivnici. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#22

A pozna kdo primatea plin, Gorica pri Slivnici. 

Jaz prvič slišim za njih. Ti jih samo vprašaj v kakšnem času boš imel plin vgrajen in ti bo vse jasno.

 

Sploh če si iz Portoroža potem imaš odgovor na dlani kam peljati avto.(čez mejo)


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 104
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#23

super! ni zame delavka se je odločila in pelje kao tam.

1 dan je vse fertik baje. Sem rekel, da to verjetno ni najbolši znak. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#24

super! ni zame delavka se je odločila in pelje kao tam.

1 dan je vse fertik baje. Sem rekel, da to verjetno ni najbolši znak. 

To ni nič. Preberi si enega izmed mojih prejšnjih postov pa boš videl koliko časa traja vgradnja in testiranje tako kot mora biti.

Njej pa daj za prebrati to temo.

 

Vsak ima izbiro da si izbere svojega vgrajevalca/serviserja.

Ljudje imajo pri nas premalo izkušenj oz. slabe izkušnje z LPG-jem.

Realnost je taka ,da večina teh kateri imajo izkušnje z LPG-jem pa so imeli vgrajen plin enkrat in nikoli več zaradi vseh problemov katere so imeli,kar pa me sploh ne čudi.

Pri naši bajti je trenutno 6 avtov na LPG,nekateri z skoraj 300.000km narejenih na LPG.



Urejal blackberet, 12.12.2018, 10:52.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • ily je všeč


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 807
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#25

A pozna kdo primatea plin, Gorica pri Slivnici. 

Pred leti (ko so začenjali) sem dal pri njih na plin Espaca. V 2 letih lastništva nisem imel problemov.


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti
    • ily je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#26

Pred leti (ko so začenjali) sem dal pri njih na plin Espaca. V 2 letih lastništva nisem imel problemov.

Koliko časa so rabili za vgradnjo? Si kasneje še kaj hodil nastavljati?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 807
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#27

če se prav spomnim, sem drugi dan prišel po avto in čez 1000km na nastavitev


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


Petrol
Petrol

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Jaz sem se preden sem šel vgradit plin zanimal na Petrolu na Letališki in me tip ni ravno prepričal, da ve, kaj bo delal. Potem sem šel do Prinsa sem eno uro lahko zraven stal, ko je ravno delal en avto in mi marsikaj razložil, pa iz pogovora se je videlo, da E46 pozna že na pamet in jih je že moral kar dosti naredit v življenju. Medtem, ko tisti na Petrolu je nekaj nakladal, da teh BMW-jev ni treba nikjer vrtat, ker imajo že tovarniško narejeno ustrezno odprtino v prtljažniku, ter nosilce za plinske sevi po podvozju. To je bil odgovor na vpršanje, kako bo zaščitil mesta, kjer bo vrtal. Tako, da sem že vedel, da jih ne bo. Niti ni vedel, da ti motorji ne rabijo mazanja ventilov. Vgradil bi mi Lovato, ki namesto mazanja ventilov vsakič osmič vbrizgne namesto plina bencin, se pravi bi mi za brezveze porabil več bencina. In to je tudi razlika med ostalimi sistemi, ko je veliko pametnih, da bolj kot sistem, je važno, kako se vgradi. Če ne rabiš mazanja ventilov je to res, če ga pa rabiš, pa ima Prins edini sistem za mazanje, medtem ko ostali sistemi, pač namesto tega vsake toliko brizgnejo bencin, da malo podmažejo, seveda pa je tu mazanje precej slabše, kot pri vožnji na bencin in lahko precej zmanjša življenjsko dobo ventilov.

Spoštovani,

 

najprej bi pozdravili vašo odločitev, da ste se odločili za vgradnjo avtoplinskega sistema Prins v vaše vozilo. Resnično imajo veliko kilometrino, zato verjamemo, da bo sistem odlično deloval. K vašim ugotovitvam bi s tehnične podpore LOVATO za Slovenijo dodal le to, da pri vbrizgu bencina ne mečete bencina proč, temveč pri porabi tistih 5 odstotkov porabe bencina ne varčujete z gorivom.

 

Različni proizvajalci avtoplinskih sistemov različno rešujejo varovanje motorja. Prins uporablja nadtlačni sistem vbrizga aditiva, katerega LOVATO ne uporablja.   LOVATO se je v svojem razvoju sistemov odločil za sočasni vbrizg bencina, kateri poleg »mazanja« služi tudi, da nekaj zniža temperaturo v zgorevalnem prostoru, katera je nekaj višja kot pri zgorevanju samega bencina. Vbrizg bencina se vrši po posebnem protokolu ( t. i. bencinska mapa) in ne vsak osmi takt. Takšen način delovanja motorja pa je pri novejših motorjih obvezen, saj TSI (TFSI, Tce…) delujejo v tako imenovanem »dual fuel sistemu« (npr. 85:15). Vozila bodo v prihodnje ves čas svojega delovanja delovala na obe gorivi hkrati. Tudi dieselski motorji za tovorna vozila.

 

V kolikor boste potrebovali naše strokovno mnenje, nas lahko kontaktirate tudi preko sistema Povej Petrolu.

 

Tomaž Demšar, mag. inž. str.

Področje Plin in Toploza, Oddelek UNP

Petrol d.d., Ljubljana


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Octopus in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 335
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#29

Zakaj se pa pri nas ne vgrajuje tudi CNG ?  Kake so prednosti, kake slabosti ?


Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 245
  • Lokacija: Koroška

#30

Slike vgrajenega sistema pri E39 prepričajo, sam imam sistem Prins na e39 in ni tako lepo izvedeno.

 

Glede Lovato vbrizga bencina in plina se mi zdi pa dobra razlaga. Če seveda sploh rabiš mazanje ventilov.


Spoštovani,

 

najprej bi pozdravili vašo odločitev, da ste se odločili za vgradnjo avtoplinskega sistema Prins v vaše vozilo. Resnično imajo veliko kilometrino, zato verjamemo, da bo sistem odlično deloval. K vašim ugotovitvam bi s tehnične podpore LOVATO za Slovenijo dodal le to, da pri vbrizgu bencina ne mečete bencina proč, temveč pri porabi tistih 5 odstotkov porabe bencina ne varčujete z gorivom.

 

Različni proizvajalci avtoplinskih sistemov različno rešujejo varovanje motorja. Prins uporablja nadtlačni sistem vbrizga aditiva, katerega LOVATO ne uporablja.   LOVATO se je v svojem razvoju sistemov odločil za sočasni vbrizg bencina, kateri poleg »mazanja« služi tudi, da nekaj zniža temperaturo v zgorevalnem prostoru, katera je nekaj višja kot pri zgorevanju samega bencina. Vbrizg bencina se vrši po posebnem protokolu ( t. i. bencinska mapa) in ne vsak osmi takt. Takšen način delovanja motorja pa je pri novejših motorjih obvezen, saj TSI (TFSI, Tce…) delujejo v tako imenovanem »dual fuel sistemu« (npr. 85:15). Vozila bodo v prihodnje ves čas svojega delovanja delovala na obe gorivi hkrati. Tudi dieselski motorji za tovorna vozila.

 

V kolikor boste potrebovali naše strokovno mnenje, nas lahko kontaktirate tudi preko sistema Povej Petrolu.

 

Tomaž Demšar, mag. inž. str.

Področje Plin in Toploza, Oddelek UNP

Petrol d.d., Ljubljana

Kako je pa z vgradnjo LPG v osebna dizelska vozila?

 

Hvala in LP

 

Zoran


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#31

Zakaj se pa pri nas ne vgrajuje tudi CNG ?  Kake so prednosti, kake slabosti ?

Tudi če bi ga vgrajevali je izjemno slaba pokritost z črpalkami.

https://www.zemeljsk...olnilne-postaje


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 454
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#32

Kolega je za službeni avto razmišljal da bi rekel šefu da ga nabavi (tovarniška vgradnja), pa ga na koncu ni, pa se ne spomnim točno zakaj. Kljub temu da ima pumpo na dvorišču firme.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 807
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#33

če je s primorskih koncev je Italija blizu in je bilo že kar nekaj napisanega na to temo. Tam so kar "stručkoti" za te zadeve.

 

Že za LPG ni veliko polnilnic kolikor je že vozil, CNG pa sploh ni pokrit.


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#34

če je s primorskih koncev je Italija blizu in je bilo že kar nekaj napisanega na to temo. Tam so kar "stručkoti" za te zadeve.

 

Že za LPG ni veliko polnilnic kolikor je že vozil, CNG pa sploh ni pokrit.

Včasih sem bil tudi jaz prepričan da so italjani stručkoti za LPG,vendar po parih izjavah ljudi ki so vgradili v IT nisem več tako prepričan.

Isto je kot z mehaniki,veliko jih je samo dobrega najti je težko.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Petrol
Petrol

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Ljubljana

#35

Zakaj se pa pri nas ne vgrajuje tudi CNG ?  Kake so prednosti, kake slabosti ?

Spoštovani,

 

ker je pri vozilih na CNG kar nekaj ponudbe tovarniških vozil s to vrsto pogona, posledično ni velikega zanimanja za predelave. Prednost CNG je sicer še nekaj odstotkov nižji stroški goriva, na drugi strani pa občutno manjši domet z enim polnjenjem rezervoarja.

 

Glede vprašanja o mazanju ventilov pri vozilih (direktni vbrizg -TSI, TFSI, TCe… ) poudarjamo, da sistema mazanja ventilov seveda ni treba vgraditi. 

 

V kolikor boste potrebovali naše strokovno mnenje, nas lahko kontaktirate tudi preko sistema Povej Petrolu.

 

Tomaž Demšar, mag. inž. str.

Področje Plin in Toploza, Oddelek UNP

Petrol d.d., Ljubljana


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#36

Avta zrihtana in sedaj popolnoma izpravna in delujoča tako kot je treba  :metalc   :ok  Pri tistem katerem sem mislil da bo servis dražji je bil cenejši pri tistem kjer sem mislil da bo za naredit samo servis in fina nastavitev parametrov pa dražji. :ok2

V ponedeljek odpeljal avta v četrtek popoldan zrihtana,toliko da si lahko malo predstavljate kaj to pomeni časovno in te pravljice o enodnevni vgradnji,dve urnih nastavitvah plina itd. ,z tem da morate upoštevati da so bili sistemi že vgrajeni in tudi "delujoči". :eek  :ok2



Urejal blackberet, 15.12.2018, 11:15.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Sto
Sto
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7

#37

Spoštovani,

 

ker je pri vozilih na CNG kar nekaj ponudbe tovarniških vozil s to vrsto pogona, posledično ni velikega zanimanja za predelave. Prednost CNG je sicer še nekaj odstotkov nižji stroški goriva, na drugi strani pa občutno manjši domet z enim polnjenjem rezervoarja.

 

Glede vprašanja o mazanju ventilov pri vozilih (direktni vbrizg -TSI, TFSI, TCe… ) poudarjamo, da sistema mazanja ventilov seveda ni treba vgraditi. 

 

V kolikor boste potrebovali naše strokovno mnenje, nas lahko kontaktirate tudi preko sistema Povej Petrolu.

 

Tomaž Demšar, mag. inž. str.

Področje Plin in Toploza, Oddelek UNP

Petrol d.d., Ljubljana

Velika prednost vozil CNG pred vozili LPG je ravno v tem, da so tovarniško razviti in izdelani . Plin ima namreč drugačne lastnosti kot bencin in zato je treba motor temu prilagoditi oziroma je treba vgraditi drugačne materiale. Če je motor izdelan za bencin in se kasneje predela na plin pa to ni najbolje. 

 

CNG ni samo nekaj odstotkov cenejši od LPG, ampak kar konkretno:

 

https://www.zemeljsk.../vozi-in-varcuj


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#38

Velika prednost vozil CNG pred vozili LPG je ravno v tem, da so tovarniško razviti in izdelani . Plin ima namreč drugačne lastnosti kot bencin in zato je treba motor temu prilagoditi oziroma je treba vgraditi drugačne materiale. Če je motor izdelan za bencin in se kasneje predela na plin pa to ni najbolje. 

 

CNG ni samo nekaj odstotkov cenejši od LPG, ampak kar konkretno:

 

https://www.zemeljsk.../vozi-in-varcuj

To ne pomeni nobene prednosti ,glede na izkušnje ti serijsko izdelani in razviti avtomobili prav lepo crkujejo in delajo probleme. 

Tukaj je BMW forum in vozimo BMW-je ,kjer ni potrebno vgraditi nobenih drugačnih materialov.

 

NIč ne pomaga cenejši CNG ,če je slaba pokritost črpalk.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 049
  • Lokacija: Maribor

#39

Velika prednost vozil CNG pred vozili LPG je ravno v tem, da so tovarniško razviti in izdelani . Plin ima namreč drugačne lastnosti kot bencin in zato je treba motor temu prilagoditi oziroma je treba vgraditi drugačne materiale. Če je motor izdelan za bencin in se kasneje predela na plin pa to ni najbolje. 

 

CNG ni samo nekaj odstotkov cenejši od LPG, ampak kar konkretno:

 

https://www.zemeljsk.../vozi-in-varcuj

Kakšne materjale pa potrebuje BMW da bo po tvojem delal na lpg?  :-D


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 056
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#40

Uglavnem Boyski je rekel ,da je bilo pri mojem marsikaj zgrešeno.

Plin ni delal ker je crknil senzor na ohišju filtra.(Pravo naključje da je crknil ravno en dan po tem ko sem odstranil dodaten rezervoar plina v prtljažniku). Po temeljitem pregledu sem sumil da je to to vendar sem raje počakal na Boyskega da preklopi na računalnik preden kupujem nekaj brezveze in potem ugotovim da to ni to.

 

No zgrešeno je bilo pa to da je prej preklop delal pri cca 2100vrtljajev(je prav neumno ker se ne rabiš z takimi obrati vozit in potem moraš prav pritisniti mrzel avto ,da greš na 2000vrtljajev sedaj ga naredi pri 1400vrtljajev.

Temperaturo preklopa je znižal ko se ogreje voda na 30C.

Ter za 5% so bili zgrešeni parametri vbrizga.

Preklop iz bencina na plin je brezhiben.

 

Cena: 170€(novo ohišje filtra z novim filtrom okoli 100€ ,ostalo je delo)

 

 

 

Včeraj sem testiral časovni preklop LPG-ja.

 

Zunanj temperatura -10C.

Avto sem vžgal in pustil delati cca 1min(toliko ,da zaug popusti in obrati padejo)

Po 2km je preklopil iz bencina na LPG.

 

 

 

 

Poraba LPG-ja po prvem polnjenju od vrha do vrha 13,60l/100km. Narejenih samo cca 170km z tem da je čez prazno Plominko  (motoristi poznate to cesto :-D ) ,šlo kar solidno :laugh



Urejal blackberet, 17.12.2018, 10:57.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti