Skoči na vsebino

 

Boyski avtoplin, Potpićan, HR

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
79 odgovorov v temi
Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 057
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#61

Debato o težavah na Audiju sem premaknil v novo temo, ta naj ostane bolj za debato o dotičnem serviserju. Link:

https://www.bmwslo.c...nom-na-audi-a8/
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 057
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#62

Ponovno premaknjeni posti, ker se ne nanašajo direktno na serviserja. :-D

https://www.bmwslo.c...delava-na-plin/
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#63

Danes sem odepljal še en avto k Boyskem ,da popravi vse napake(puščanje, ne preklopi na bencin ko zmanjka plina,kalibriranje,pravilna postavitev zadev, skriti injektorje lepo pod plastiko,menjanje računalnika, kablovja...) od G1 šalabajzerjev,kateri so vgradili plin mislim da 5let nazaj, avto pa na servisu pri njih redno servisiran, vedno so tega lastnika nategovali in na računih piše menjevaa cevi(katere nimaš kaj dirati naslednjih 10let +) ,filtre(za filtre so mu povedali ,da jih mora bolj pogosto kakor je predpisano(seveda da so mu pulili denar iz žepa).To da avto nepreklopi iz plina na bencin je za njih normalno lastniku so povedali da ko prvič potrokira naj plin izklopi in se pelje na črpalko.

Jaz se sploh ne čudim ,da imajo ljudje slabo mnenje o plinu,jaz bi ga imel tudi če bi imel take probleme

 

In v sreči/nesreči ko sem se ravno menil z njim(v sredo) kdaj pripeljem avto,mi je čez dve uri na moji 540ki crknil plin(potrokiral in metal nazaj na bencin). Sumil sem na crknjen injektor,vendar preko računalnika(INPE nisem videl nič). Danes ko sem bil pri njemu mi je v 10-15min zrihtal zadevo.Krivec je bil nek senzor. Wrum wrum wrum in že sem letel z delujočim avtom domov. :ok2



Urejal blackberet, 05.04.2019, 11:56.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash in lozinka uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#64

Evo prišel od Boyskega.Prav je da napišem vse novosti(novosti/informacije napišem v drugem delu) kar sem izvedel in spet je rešil šalabajzerizem inneznanje iz dežele Slovenske(Krivec:nekdo iz G1).

PART 1/2

 

Uglavnem ,ker se je kupilo avto z LPG je bilo prav da prvo to v roke dobi mojster. Avto je bil pri njemu 8dni(od tega je bil vmes vikend in ni takoj začel z delom) ampak nima veze to me niti malo ne moti,ker sem bil srečen ,da sem tako hitro prišel na vrsto.

 

Mislil sem(tudi on) kot sem že imel primer z G1 ,da se bo pač zamenjalo samo računalnik,napeljavo,pa še kakšno malenkost. No ampak žal ni bilo samo to ampak kar nekaj več.

Kot je povedal prejšnji lastnik(mislil je da mora plin tako delati,ker so mu tako zatrdili zato lastnika ne bom krivil) je dal avto vgraditi nekomu katerega so priporočali taksisti ,ker je baje top. No plin je puščal(vonj po plinu) ampak to še ni hudo. Najbolj narobe je bilo to da so ga prepričali ,da avto ne preklopi sam iz plina na bencin ampak moraš to narediti ročno, ko prvič malo pocukne enostavno sklopiš plin in greš tankat. Sem bil samo tiho, yeah right. Ugotovilo pa se je naslednje poleg puščanja plina, nedelovanje preklopa je bil tudi sam uparjalnik premajhen. Tako da edina rešitev je bila menajva oz. vgradnja na novo celega kompletnega dela pod pokrovom motorja. Kar zajema nova napeljava, nove cevi, novi filtri, nov uparjalnik, najnovejše(hitrejše) šobe,računalnik..... Je pa sedaj notri sistem B.R.C.(tisti kateri poznajo to firmo vedo ,da je to kar huda znamka kar se tiče LPG-ja).
Motor je M54B30,avto sedaj leti :ok2

Prej:

569854522127577214030079.jpg

Potem(aja pokrovčki na palstikah sedaj so :) )

567809733996897572487343.jpg



Urejal blackberet, 15.04.2019, 22:56.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Mat xxl je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#65

Spet zelo lep motorni prostor po posegu. BRC naj bi bil pa top proizvajalec, samo pri nas ga nihče ne vgrajuje.

 

Mi pa še vedno ni čisto jasno, kako uspe spravit inejktorje pod plastičen pokrov. Si že omenil neke nosilce, da se pokrov dvigne, ampak, kako pa injektorje pritrdi? So monitrani med sesalnimi kanali na kolektorju?

 

Me ima, ko imam ravno pri sebi vse narazen, da bi tudi sam poizkusil nekaj podobnega, ampak verjetno bi bile dovodne cevi do injektorjev prekratke, tako kot imam sedaj narejeno. Drug problem bi pa lahko bil, ker imam strut brace in ni tako veliko prostora nad pokrovom, vprašanje, če bi ga lahko dovolj dvignil. Tretji pa je, da razmišljam o vgradnji M56 pokrova ventilov in tam pride potem namesto dveh, en velik plastičen pokrov in bi bilo treba iskat spet druge rešitve.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#66

Part 2/2 NOVOSTI/INFORMACIJE

 

-Nekje sem enkrat pisal ,da filtrov ni treba tako pogosto menjati(kar je bistvo res za naše primere ker zavisi od črpalk in umazanosti plina mi imam res srečo ,da tankamo na "čistih" črpalkah) . Uradno je priporočljiva menjava na 20.000km. Nemenjava filtrov lahko povzroči odpoved katerega od senzorjev plinskega sistema.

 

-LPG vgrajujejo tudi na avte z direktnimi injektorji prav tako vgrajujejo tekočo fazo. Se pa cene kar razlikujejo. Recimo za nek 6cyl motor ,Plinasta faza(klasika) cca 1400-1500€.... Vgradnja na injektorje z direktnim vbrizgom cca 2000€... Tekoča faza(avto vžge in deluje na plin) cca 2500€. Kaj se vgradi je predvsem odvisno od želja, motorjev itd.

Zelo dobro je pokrit in obstajajo sistemi za VAG,TOYOTA,FORD...(mislim da sem si prav zapomnil-uglavnem vprašati je treba). Za BMW so trenutno na razpolago sistemi samo za 4cyl motorje,"da se"(uradno ne) tudi na 6cyl samo to je potem treba vprašati da on pogleda,pregleda in da zeleno ali rdečo luč.

 

 

Sedaj pa k aktualni temi vbrizg goriva (številke si bom izmislil 10% bencina 90% plina oz. 1 vbrizg bencina 9 vbrizgov plina)

 

-Lovato sistem(recimo katerega imam na svojem avtu in verjetno je isto pri PRINS-u) lahko on vklopi/izklopi  dodatno vbrizgavanje bencina pri meni je sklopljeno ker ni potrebe po njem.

-Kdaj/zakaj se uporablja. Tukaj mi je pa odprl oči,ker se take sisteme čisto narobe oz. samo delno prav uporablja pri nas. To dodatno vbrizgavanje v prvi vrsti NI namenjeno vbrizgavanju bencina na ventil(injektor vstavljen na sesalni kolektor) da bi ga mazal oz. hladil delno je res in se pri kakšnem motorju tudi za to uporablja ampak za ta namen se vgradi napravo/sistem za hlajenje ventilov kamor nalivaš tekočino za hlajenje ventilov. 
Tak sistem oz. način se uporablja pri direktnih injektorjih kjer gre plin direktno v sam direktni injektor in potem z dodatnim vbrizgom bencina podmazuje iglo v injektorju. Tako da sedaj @Jerry ti je lahko jasno oz. strah odveč(če je pravilno narejeno), da bi se lahko direktni bencinski injektorji zapacali,ker prav narejeno je tako da gre plin direktno skozi direktni injektor. Sem si pa verjetno jaz isto predstavljal oz.mislil kot ti ,da pri motorjih z direktnim vbrizgom vgradijo plinske šobe isto klasično na sesalni kolektor(kar ni logično zaradi različnega pritiska) ,ker v tem primeru je pa vsekakor res da direktne bencinske injektorje zapaca.

 

-Pritisk plina .... Klasični sistem ima tako kot bencinska črpalka tiste 2-3bar pritiska. Pri direktnem vbrizgu je pa tako da so pritiski po 30bar-200bar in zato je problem ,da ni kitov za določene motorje ker imajo enostavno prevelik pristik.



Urejal blackberet, 15.04.2019, 23:24.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#67

Spet zelo lep motorni prostor po posegu. BRC naj bi bil pa top proizvajalec, samo pri nas ga nihče ne vgrajuje. Je tudi cena prava  :)  Pri nas ga ni verjetno ravno zaradi cene.

 

Mi pa še vedno ni čisto jasno, kako uspe spravit inejktorje pod plastičen pokrov. Si že omenil neke nosilce, da se pokrov dvigne, ampak, kako pa injektorje pritrdi? So monitrani med sesalnimi kanali na kolektorju? Ja naredi nosilčke da dvigne pokrov,čeprav tukaj ne vem ali so ali niso bili potrebni,verjetno da so bili potrebni glede na to da je isti motor kot prejšni.Pri prejšnjem M54B30 se ne spomnim kako so pritrjeni injektorji pri tem pa tudi nisem gledal. Jaz mislim ,da so samo položeni ,ker premikati se nemorejo saj so fiksni ker jih "stisne" plastika. To si samo mislim sedaj malo na pamet govorim bom pogledal.

 

Me ima, ko imam ravno pri sebi vse narazen, da bi tudi sam poizkusil nekaj podobnega, ampak verjetno bi bile dovodne cevi do injektorjev prekratke, tako kot imam sedaj narejeno. Drug problem bi pa lahko bil, ker imam strut brace in ni tako veliko prostora nad pokrovom, vprašanje, če bi ga lahko dovolj dvignil. Tretji pa je, da razmišljam o vgradnji M56 pokrova ventilov in tam pride potem namesto dveh, en velik plastičen pokrov in bi bilo treba iskat spet druge rešitve. Včasih žal pač ne moreš rešit, tukaj se pač da na M60,M62 se da tudi,ker je dovolj prostora.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#68

Meni je že ves čas jasno, da morejo vgradit pri direktnem vbrizgu plinskih šob kar direktno v cilinder. Saj ne morejo vzet kar pormašine v roko pa zvrtat lukenj v glavo motorja, to je jasno. Zato je tudi nemogoče predelat direktni vbrizg, da bi deloval 100% na bencin. Konkretno pri Prinsu, so navodila, da se ta sistem vklopi tudi pri avtomobilih s klasičnim vbrizgom, če drugače ni možno, da je tlak plina po specificiranih vrednostih. Ker bolj kot bolj ko pri kalibraciji podaljšuješ čas vbrizga, nižji je tlak plina in moraš z vijakom na regulatorju tlak dvigovat, da ne pade pod specificiranega. Če je regulator že navit do konca, pa je tlak pri skalibriranem vbrizgu še vedno prenizek, potem dodaš zraven bencin, da lahko plinske injkektorje malo "pripreš" in zagotoviš ustrezen tlak. Vsaj tako to razumem.

 

Za mazanje ventilov, če je to potrebno, pa se pri Prinsu vgrajuje dodatna naprava z neko tekočino, ki maže ventile. To dodajanje bencina plinu pri Prinsu definitivno ni namenjeno mazanju ventilov.

 

Kar se tiče BMW-jevih motorjev z direktnim vbrizgom, pa mi je tip na Prinus rekel, da je pri njih glavni problem v tem, da tovarniška visokotlačna črpalka goriva je dimenzionirana čisto na meji že za bencin, pri predelavi na plin pa potem deluje še na višjem tlaku in jo zato precej hitro odnese.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#69

Meni je že ves čas jasno, da morejo vgradit pri direktnem vbrizgu plinskih šob kar direktno v cilinder. To je tudi meni bilo kristalno jasno ,da ne moreš vstaviti šob v galvo motorja.Mislil sem ,da vgradijo injektorje tako kot pri klasiki na sesalni kolektor glavni direktni injektor pa ta čas ugasnejo. Sedaj mi je jasno da oni speljejo plin direktno v sam direktni injektor. Zato vse ostane isto samo doda rezervoar zadaj za plin ter predelati mora visokotlačno črpalko ,da gre plin skozi njo namesto bencina.Saj ne morejo vzet kar pormašine v roko pa zvrtat lukenj v glavo motorja, to je jasno. Zato je tudi nemogoče predelat direktni vbrizg, da bi deloval 100% na bencin. Konkretno pri Prinsu, so navodila, da se ta sistem vklopi tudi pri avtomobilih s klasičnim vbrizgom, če drugače ni možno, da je tlak plina po specificiranih vrednostih. Ker bolj kot bolj ko pri kalibraciji podaljšuješ čas vbrizga, nižji je tlak plina in moraš z vijakom na regulatorju tlak dvigovat, da ne pade pod specificiranega. Če je regulator že navit do konca, pa je tlak pri skalibriranem vbrizgu še vedno prenizek, potem dodaš zraven bencin, da lahko plinske injkektorje malo "pripreš" in zagotoviš ustrezen tlak. Vsaj tako to razumem.

 

Za mazanje ventilov, če je to potrebno, pa se pri Prinsu vgrajuje dodatna naprava z neko tekočino, ki maže ventile. To dodajanje bencina plinu pri Prinsu definitivno ni namenjeno mazanju ventilov. Kot sem rekel ni temu namenjeno ampak uporabljajo in vgrajujeo nekateri pa kot da je to točno temu namenjeno.

 

Kar se tiče BMW-jevih motorjev z direktnim vbrizgom, pa mi je tip na Prinus rekel, da je pri njih glavni problem v tem, da tovarniška visokotlačna črpalka goriva je dimenzionirana čisto na meji že za bencin, pri predelavi na plin pa potem deluje še na višjem tlaku in jo zato precej hitro odnese. Kot pravim  za BMW 4cyl obstaja.Za 6cyl je rekel prej me pokliči,da preverim kaj se ,da naredit.



Urejal blackberet, 15.04.2019, 23:36.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#70

A bi se ti dalo pobrat pokrov s sesalnega kolektorja, da vidimo kako izgleda spodaj? Saj je samo 2 minuti dela. Za znanost. :-D


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#71

A bi se ti dalo pobrat pokrov s sesalnega kolektorja, da vidimo kako izgleda spodaj? Saj je samo 2 minuti dela. Za znanost. :-D

Bom ,če bo lastnik dovolil :ok2  :)


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#72

Še ena zanimivost. Ista relacija/vožnja tankanje na istih črpalkah.Od tega več kot tretjina poti verjetno skoraj polovica poti gas do podna(plominka...).

50-60KM razlike med avtoma pa moram reči ,da 530ka leti(svoje naredi 6hp menjalnik),sploh pa e60ka z dynamic drive(aktivno podvozje)+aktivni volan v ovinkih popapa e39ko na EDC-jih.Nekaj razlike sigurno je 16col(e39) vs 18col(e60) pa vseeno.

 

Je pa preračunana poraba glede na način vožnje prav smešna 7-8l/100km

 

e60 530iA (m54b30) ...Relacija 122km... 18,78L/plina v tank....PORABA:(15,34l/100km/plin)

e39 540iA (m62b44) ...Relacija 122km... 16,49L/plina v tank....PORABA(13,52l/100km/plin)



Urejal blackberet, 16.04.2019, 07:24.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 474
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#73

Se pravi kaj lahko pričakuje lastnik od nedelujoče plinske naprave od G1? Zamenjavo celotnega sistema? Se ga da “rešiti”?
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#74

Se pravi kaj lahko pričakuje lastnik od nedelujoče plinske naprave od G1? Zamenjavo celotnega sistema? Se ga da “rešiti”?

Kot sem že napisal. Če boš imel srečo te bo najcenejša varianta stala okoli 500€ (zamenjava računalnika,napeljave pa še kakšne malenkosti). Če ne boš imel sreče in bo treba menjati še uparjalnik,injektorje oz kar vse kar je pod pokrovom motorja okoli 900€.



Urejal blackberet, 16.04.2019, 22:44.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 474
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#75

Kot sem že napisal. Če boš imel srečo te bo najcenejša varianta stala okoli 500€ (zamenjava računalnika,napeljave pa še kakšne malenkosti). Če ne boš imel sreče in bo treba menjati še uparjalnik,injektorje oz kar vse kar je pod pokrovom motorja okoli 900€.


Hvala, to sem rabil... je nekaj upanja. Kaj pa v Sloveniji ni nobenega mojstra kos Boyskemu? :D
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#76

Hvala, to sem rabil... je nekaj upanja. Kaj pa v Sloveniji ni nobenega mojstra kos Boyskemu? :D


So itak ,da so zato pa peljem na HR 150km v eno smer.

Urejal blackberet, 16.04.2019, 23:14.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 474
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#77

So itak ,da so zato pa peljem na HR 150km v eno smer.


Ni kej, istra vabi:)
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 379
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#78

Kolikšen je bil strošek tegale kar se je delalo na 530i, tale zadnji izlet in kompletna menjava pod havbo? :)


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#79

Kolikšen je bil strošek tegale kar se je delalo na 530i, tale zadnji izlet in kompletna menjava pod havbo? :)

Izlet stane toliko kot stane bencin ampak to je res lep izlet z lepo cesto razgledi na morje...
Popravilo je stalo 950€ menjano je bilo vse kar je pod haubo.
Z tem da je BRCjev sistem sedaj z naj ovejsimi sobami.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • sash in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Istrijan
Istrijan

    The Computermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 568
  • Lokacija: Umag
  • Avtomobil: E60 525dA, Chevy Orlando

#80

Vceraj bil drugic h Boyskemu. Tokrat z druzinskim Chevyjem. Kaj naj recem, vse odlicno!  Narocen sem bil ob 8.00. Ob 8.15 se je Edo (Boyski)  ze vozil na testno voznjo, da bi ustanovil kaj je z avtom narobe.

 

Naredili so mi servis plinskega sistema, sneli so tudi injektorje da bi bili ocisceni. Z nekimi krtackami so spucali tudi vse cevi plina. 

 

Se vedno je (vsaj meni) je velik plus to da si lahko cel cas zraven avta, oni ti pa med delom lepo razlozijo kaj se vse dogaja.

 

Ob 11.00 je bil avto ze koncan, cena za komplet uslugo (skupaj z 1l FlashLube olja) pa 690kn.

 

Skratka, znanje in profesionalnost kako se spodobi!

 

20190920-144557.jpg

 


Prikaži več možnosti
    • sash, blackberet in noucamp90 uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.