Skoči na vsebino

 

Dron in letenje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
310 odgovorov v temi
BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 907
  • Lokacija: Vrh Korena
  • Avtomobil: B58 MPPSK

#301

Optične + infrardeče + softwerski obstacle avoidance system.

 

Introduction to the Aircraft Obstacle Avoidance System

 

Tu maš opisano za vsak model posebej kako deluje. 



Urejal BMW4everafter, 13.01.2025, 09:31.

1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Maticb
Maticb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 560
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F22 M240ix

#302

Niti ni zaradi senzorjev, če ni v manual mode dela vse sam, ko spustiš kontrole se ustavi in lebdi do centimetra natančno na miru. Senzorji si pa na Mini 3 Pro in višji klasi ja. Moj NEO nima nobenega avoidance senzorja, razen navzdol (zaznava kako je oddaljen od tal), pa ga zunaj še nisem zabil - zabijal sem ga samo, ko sem ga prvič vozil znotraj stanovanja.

 

Jaz sem šele dobil RC kontroler (ta standarden z dvemi mini joysticki) ker sem kupil DJI Neo Motion paket sem imel samo Motion kontroler (ta je pa bolj kot en velik joystick, in drone leti dejansko tam, kjer ti roko premakneš v zraku). Meni kot čistem začetniku je bil kontroler zelo intiutiven in se nimaš kam zabit, ker če vidiš, da se boš, samo spustiš vse in se drone ustavi in potem v miru popraviš.

 

Manual mode je pa potem druga zgodba, samo do tja še nisem prišel. Je pa tako, da če hočeš manual mode vozit, pravijo da je najboljše trenirat na simulatorjih. DJI kontrolerje lakho priklopiš na računalink prek USBa kabla in jih uporabljaš kot PC kontroler, vzameš si simulator na STEAMu in tam treniraš.



Urejal Maticb, 13.01.2025, 09:41.

Silence is sometimes the best answer.

Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 907
  • Lokacija: Vrh Korena
  • Avtomobil: B58 MPPSK

#303

Tudi v manual mode se spomnim pri prvem FPV je imel FPV oddajnik zadaj "panic tipko" kot pavza varjanta. Si med letom kadarkoli pritisnil in se je dron sunkovito ustavil parkrat nagnil in se pozicioniral vodoravno ter lebdel... To se zgodi v 1-2 sekundah po stisku tipke. 

 

Tudi DJI ima svoj simulator. Potegneš si app dol na telefon, povežeš očala s telefonom in voziš na tem appu preko FPV očal :) Tako je imel prvotni FPV narejeno za trenirat. Si se dal na kavč z očali in fural hehe. Ne rabiš sploh računalnika če ga nočeš   :)



Urejal BMW4everafter, 13.01.2025, 09:51.

1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK 

Prikaži več možnosti


Maticb
Maticb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 560
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F22 M240ix

#304

Ja, ta gumb je tudi, samo ga še nisem nikoli rabil. Verjetno zato, ker NEO ne dosega takih hitrosti, tako da se itak načeloma ustavi, če "spustiš gas".

 

EDIT: Me pa zanima, če je mogoče težje vozit na navadnem dronu, kot FPV? Ker jaz sem začel z FPV in pomojem je res da več detajlov vidiš na zaslonu, če ga imaš 4cm od oči lol, kot pa če gledaš na zaslon od telefona pol metra stran? Sem že opazil kdaj kakšne veje od dreves zadnji moment, pomojem bi jih še toliko težje, če bi gledal na telefon.



Urejal Maticb, 13.01.2025, 10:19.

Silence is sometimes the best answer.

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 514

#305

Senzorji naj bodo zadnja varovalka, ne letet preko njih. Marsikaj lahko spregledajo - kakšne žice, drobne veje ipd. Pa še paradoks so. Na odprtem običajno ni ovir in senzorjev ne rabiš, v gozdu, kjer jih rabiš..so pa preobčutljivi in praktično ne moreš letet, ker stalno bremza tudi če ni nič v ospredju.

 

Sicer pa v idealnih pogojih je vse simpl, ko se pa stvari zakomplicirajo postane pa zanimivo. V vetru je najtežje, sploh če so sunki. Se mi je že večkrat zgodilo, da takoj ob vzletu drona preseneti sunek in ga prestavi 5-10 metrov stran. Samo letenje pol gre, je pa jeba največja jeba pristat. Ko ga prestavlja meter sem in meter tja, ga nikakor ne moreš spustit dol. Sem se matral tudi že 5+ minut, da se sem ga spravil dol.. če sva bila dva in pristanek na tleh ni možen, ga probaš pa z roko ujet in upat, da te ne poreže.

 

Se mi je pa tudi že zgodilo, da je odneslo dron takoj ko se dotaknil tal. V tistem trenutku, ko je zmanjšal moč motorjev in ni bilo upforce-a, ga je zagrabil sunek in prevrgel. Nič škode, ampak zanimivo.

 

V Poreču sem poroko snemal, so se začeli nabirati galebi..kar naenkrat jata, ki je kljuvala dron. Tako da sem moral full speed bežat, pa na hitro pristat. Pa letos sem na morju letel in sta bila dva spuščena psa spodaj. Pa sem bil na 150 m in 500 m stran od točke vzleta. Sta ponorela in spremljala dron. Do te mere, da ko sem začel dron vračat, sta letela proti meni. Na koncu sem letel mimo in pristal na strehi bajte. 



Urejal neicheq, 13.01.2025, 10:30.

Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


Maticb
Maticb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 560
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F22 M240ix

#306

Vidiš, to je pa prednost NEOta hehe, ima propeller guarde in je dejansko namenjen temu, da ga ujameš z roko (ko daš roko pod njega, to zazna in ti pristane v roki) :mljask


Silence is sometimes the best answer.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 907
  • Lokacija: Vrh Korena
  • Avtomobil: B58 MPPSK

#307

Ja, ta gumb je tudi, samo ga še nisem nikoli rabil. Verjetno zato, ker NEO ne dosega takih hitrosti, tako da se itak načeloma ustavi, če "spustiš gas".

 

EDIT: Me pa zanima, če je mogoče težje vozit na navadnem dronu, kot FPV? Ker jaz sem začel z FPV in pomojem je res da več detajlov vidiš na zaslonu, če ga imaš 4cm od oči lol, kot pa če gledaš na zaslon od telefona pol metra stran? Sem že opazil kdaj kakšne veje od dreves zadnji moment, pomojem bi jih še toliko težje, če bi gledal na telefon.

Uporabno je tudi ko greš v luping recimo pa preceniš svojo višino in opaziš, da ti bo pikiral na tla... stisneš tipko in se bo v momentu stabiliziral. 

 

Navaden dron ala mini, air,... lahko vozi 5 let star otrok... FPV na manual mode pač ne :) Vseeno zahteva določeno mero znanja, orientacije, skill...+ kako se dron odzove na inpute obeh ročic je v manual mode tudi drugače pri FPV ali pri navadnem dronu. Na sport ali normal mode se FPV vozi skoraj enako kot vsak drugi dron. 



Urejal BMW4everafter, 13.01.2025, 11:29.

1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK 

Prikaži več možnosti


Maticb
Maticb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 560
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F22 M240ix

#308

V tej zadnji objavi, ko napišeš FPV misliš specifično "DJI FPV" kot model ali FPV kot vse FPV drone? Namreč ne razumem kaj misliš s tem, da se drugače odzove na inpute.



Urejal Maticb, 13.01.2025, 11:34.

Silence is sometimes the best answer.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 907
  • Lokacija: Vrh Korena
  • Avtomobil: B58 MPPSK

#309

Ja že v osnovi je gas na FPV kontrolerju nevzmeten in pomaknjen popolnoma navzdol kadar je v mirovanju (tako kot pri RC letalih). FPV ne bo držal višine, le to moraš ti uravnavat z ročico za gas. 

Ko pri FPV potisneš ročico za naprej, se dron nagne naprej ampak, če istočasno ne dodaš gas le-ta pikira v tla. Za let naravnost moraš kombinirat ročico za nagib naprej in ročico za gas.

 

Pri navadnem dronu gas pomeni gor/dol po vertikali, ko potisneš ročico za naprej gre dron naprej ali nazaj. V kombinaciji naprej + gas pa gre dron po diagonali navzgor.... Višino drži sam,...  

 

Enako velja za ostale smeri letenja. 

 

Razlika v letenju FPV na manual in med drugimi droni je ogromna.

DJI in njihovi FPV droni pa so kombinacija obojega. Lahko letiš podobno kot z navadnimi droni (normal mode in sport mode), lahko pa popolnoma enako kot pravi FPV (manual mode).  

 

Še najbolj podobno letenju FPV-ja na manual mode je letenje RC helikopterja, čeprav je helikopter dosti lažje vozit. Pa vendar. Najbolj podobno je. 



Urejal BMW4everafter, 13.01.2025, 12:08.

1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK 

Prikaži več možnosti


Maticb
Maticb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 560
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F22 M240ix

#310

Na mojem kontrolerju (DJI FPV remote controller 3) tega ni (leva ročka je na sredini, ne čisto dol), je isto kot ostali: https://store.dji.co...er-3?vid=164841

 

Tako da mogoče so potem razlike ko greš v DJI FPV pa custom FPV drone oziroma bolj "profi"



Urejal Maticb, 13.01.2025, 12:14.

Silence is sometimes the best answer.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 907
  • Lokacija: Vrh Korena
  • Avtomobil: B58 MPPSK

#311

Na novo vsi pridejo tako, da so ročice na sredini. 

To je zato, ker za manual mode imaš več nadzora nad gasom, če ročica ni vzmetena in imaš na voljo cel hod od dna do vrha. To se naredi zadaj z vijakom. Imaš tudi v navodilih (vsaj pri avati in pri FPV je tako). 

A voziš v normal, sport ali ročnem načinu?

 

To si itak po potrebi sam nastaviš, ampak za letet proper FPV je bolje, da ročka ni vzmetena, ker se lepše regulira in več nadzora imaš.

Katera ročica je ali leva ali desna je pa vseeno, to je od posameznika odvisno kaj mu sede, a je levičar, al desničar, itd... 

Ni pa nujno. Se da tudi z vzmeteno ročko vozit, samo malo manj nadzora imaš pač.

Pa ponavadi je tako vsaj pri FPV je bilo tako, da ko si ročico potegnil do konca nazaj k sebi so se propelerji ustavili. :)

 

Adjust Your DJI FPV Controller For Manual Mode



Urejal BMW4everafter, 13.01.2025, 12:53.

1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.