Skoči na vsebino

 

DIY: E6x - Sport Mode Button

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
V tej temi ni odgovorov
zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 720
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#1

Ker je zadeva dodobra preizkusena, sem se odlocil spisati en DIY vodic za vgradnjo Sport Mode gumba. Kaj se v sport mode dogaja je odvisno od opreme. Pri Servotronic krmiljenju volan konkretno otrdi, nekateri porocajo tudi o bolj agresivnem prestavljanju menjalnika (tega jaz nisem zaznal) in o bolj odzivni stopalki za plin (cesar tudi nisem zaznal ker imam chipsan avto, in imam vse DW mape enake), aktivno podvozje deluje agresivneje itd - pri avtu, ki ima kaj opreme resnicno ni le placebo, kot pise tu - https://www.bmwslo.c...362-sport-mode/. Vse to velja za E60, E61, E63 in E64. Morda se za katerega, ne bi vedel.

 

Vgradnja traja nekje pol ure do ene ure. Moj avto je ta gumb imel ze vgrajen kar je vidno na slikah, pa sem se ga odlocil menjati z novim, ki ima kvalitetneje narejeno plug and play ozicenje - vrtanja luknje v blendo v tem vodicu pac ni prikazano.

 

Najprej si priskrbimo THE knof :king  s plug and play ozicenjem - dobite ga pri meni preko PS, od jutri naprej bo na voljo na http://jaytune.eu, narocila pa sprejemam tudi na info@jaytune.eu, cena je 18 eur shipped, kdor bi se rad tega stroska izognil, dobi podrobna navodila na koncu posta. Premislek koliko se splaca prihraniti 5 eur na racun kvalitete pa seveda prepuscam vsakemu posamezniku. :ok

IMG_20181216_233536_HDR.jpg

 

Na desni strani sredinske konzole poiscemo tapicirano letev, in jo potisnemo nazaj. S tem se oddvoji od konzole, in jo lahko odstranimo.

IMG_20181216_234119.jpg

 

Tukaj bomo potegnili kabel, in se s tem izognili dolgotrajnemu odstranjevanju okrasne letve na vrhu konzole. Na sliki se ze vidi en kabel - vi ga v vasih konjickih ne boste nasli, ta na sliki sluzi za preklop video sourcea za navigacijo.

IMG_20181216_234126.jpg

 

S stiskom gumba in potegom navzgor odstranimo menjalno rocico, potem privzdignemo se usnjeno manseto in okvir/blendo. Pozor - pri avtomatskih menjalnikih blenda vsebuje elektroniko, zato so nanjo s konektorji pritrjeni trije kabli, in z odvecno dolzino niso bili ravno velikodusni. Odstranimo tudi okrasno letev na armaturi - zacnemo pri sovoznikovih vratih, ne smemo pozabiti odklopiti stikala za zaklepanje in smernike.

IMG_20181216_234056_HDR.jpg IMG_20181216_234200.jpg IMG_20181216_234222.jpg

 

Odvijacimo dva vijaka ter odklopimo tri konektorje krmilne plosce za klimo. Skupaj z okrasno blendo odstranimo.

IMG_20181216_234309.jpg IMG_20181216_234335.jpg IMG_20181216_234423.jpg IMG_20181216_234404.jpg

 

Modul za vklop/izklop DSC, PDC ter udobnostnih funkcij sedezev izvlecemo iz lezisca ter odklopimo tri konektorje. Osredotocimo se na srednjega, 12-pinskega. Na strani ima zaklopko katero pritisnemo na stran, da se notranji del konektorja izvlece iz zunanjega.

IMG_20181216_234502.jpg IMG_20181216_234546.jpg IMG_20181216_234715.jpg

 

Na tej tocki bi bilo dobro, da se odlocimo kam tocno bomo vgradili gumb. Jaz osebno sem se odlocil za luknjo v blendi, ki jo lahko, ce mi funkcija ne bi bila vsec, ali pa bi hotel avto pred prodajo spraviti v originalno stanje, dobim second-hand za male pare. Pa tudi ni je lahko demontirati in po potrebi oz. po zelji pobarvati.

IMG_20181216_235100.jpg

 

Kabel porinemo v odprtino, ki je nastala z odstranitvijo blende. Porinemo ga pod ventilacijski kanal proti robu konzole, na drugi strani pa ga s prsti prestrezemo in potegnemo na plano.

IMG_20181216_235258.jpg

 

Kabel potegnemo naprej, spredaj pa ga vtaknemo skozi luknjo tako, da ga zagledamo zadaj v odprtini za modul, ki smo ga poprej izvlekli (tukaj je potrebno malce potrpezljivosti, spretnosti ali pa zgolj malce srece - meni je uspelo v drugem poskusu).

IMG_20181216_235511.jpg IMG_20181216_235533.jpg IMG_20181216_235551.jpg

 

Tu zdaj pride do izraza lepota plug and play zadev: preberes shemo, vtaknes, in to je to - kontakt, narejen s fabrisko kakovostjo, vse pase kot ata na mamo. V konektorju se posluzimo kontakta 8, 9 in 10. 8 je vhod, 9 je LED izhod ter 10 je masa. v nasem primeru - 8 bela, 9 rdeca, 10 crna. Vtaknemo da se zaskoci, sestavimo konektor, in to je to.

IMG_20181217_000159.jpg IMG_20181217_000220.jpg IMG_20181217_000237.jpg IMG_20181217_000250.jpg

 

Prikljucimo modul, in kar takoj preizkusimo delovanje: ob kontaktu se s pritiskom tipke mora na armaturni plosci pojaviti napis "sport", osvetlitev gumba pa se mora aktivirati. Ce vse stima, avto sestavimo v obratnem vrstnem redu od poprejsnjega razstavljanja. In ja, jutri bo moj avto delezen konkretnega ciscenja. :hihi

IMG_20181217_000343.jpg IMG_20181217_001208_HHT.jpg IMG_20181217_001157_HHT.jpg IMG_20181217_001201_HHT.jpg

 

 

 

 

 

Sedaj pa se post scriptum za prave DIY-erje - torej SAMOGRADNJA!!! Jesss, to me je ze od malega rahlo vzburjalo..  :pimp  Torej - da prihranim mucno iskanje vezalne sheme za pre-LCI in LCI model, le te objavljam kar tukaj (ukradeno od sosednjega foruma - tudi ce sam narisem, ne bom narisal nic drugace). Vezava stikala je ze narisana, LED indikator pa se veze med FDC_GND in FDC_LED oz. FDC_LED1/FDC_LED2 (mislim, da je en za stalno osvetlitev in drugi za indikacijo?).

LCI-FDC.jpg preLCI-FDC.jpg

 

Kar potrebujete je tipka z osvetlitvijo, meter trizilnega kabla, zascita pred preribanjem le tega ter trije pini BMW 61130005197. Tipka mora obvezno biti NO monostabilna, torej ko jo pritisnete vzpostabi kontakt, ko jo spustite, pa le ta kontakt razklene. Za zascito kabla uporabljam mrezasto plasticno zascito, ki da kablu robustnost ter profesionalni izgled, lahko pa uporabite kar termoskrcko, ki pa kabel zal naredi trd. Uporabo debelejsega kabla odsvetujem, ker bo prislo do tezav s krimpanjem in kasnejsim vtikanjem pinov v konektor.

 

Ce je kaksna nejasnost pa kar na dan z besedo. :ok

 

Have fun! ;)


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, DreamBMW, sash in 7 ostalim je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.