Skoči na vsebino

 

Chip tuning F30 320d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
133 odgovorov v temi
bavarja
bavarja

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 656
  • Lokacija: xxx

#41

Bom kar to temo uporabil.
koga potem priporocate za chip tuning za 2.0d 190hp?



RSR v Ribnici
Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#42

Drži.

Po mojih informacijah on edini ročno spremeni vse potrebne parametre in ne naloži generične mape, ki je enaka za vse motorje z isto oznako.

No to je men povedal, ampak mu mogoče nisem čisto verjel takrat. Avto pa dela bp. Mi je tudi povedal, če bi kdaj želel spremeniti nazaj na tovarniške nastavitve ali karkoli, lahko kadarkoli spremeni na original. 

Vem da preslavna korinita recimo veliko delala tunninga v okolici Celja, ko avti niso delal kot bi morali so jih poslali k sosedu carpro. Ogromno rešuje zafuranih primerkov, ko judje ne vejo kaj delajo in na koncu avto ne gre.

 

Pa ko je bilo zgoraj omenjeno za člana, pristaša fiatov, sem bil prepričan da se gre to za srđana.  :-D Citiram:" Vsi nemci vozijo 30 let staro italjansko tehnologijo."


Prikaži več možnosti


igrega
igrega
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F31 LCI

#43

RSR v Ribnici

 

Se strinjam. Mojega je odprl na 230 hp in 460nm.. Enak motor 190hp..


Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#44

rsr dela custom mape, al copypaste off the shelf map?


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


Lovi
Lovi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 644
  • Lokacija: M4R180R
  • Avtomobil: BMW S3R1O 7R1

#45

Kaj, ko chip-as enkrat na več a je možno dat nazaj na original? 


:ok
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 505
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#46

Kaj, ko chip-as enkrat na več a je možno dat nazaj na original?

Seveda, brez problema.
Lahko ti že pooblaščenc povozi mapo
Prikaži več možnosti


riky123
riky123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 405
  • Lokacija: CH
  • Avtomobil: A7 3.0 TFSI

#47

Men je delu Andraz na F31 318D 60000km bref problem nato sem prodal. http://www.avtoelektronika.si


Prikaži več možnosti


audia4
audia4

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 188
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: Bmw e91 320d, Bmw F31

#48

Men je delu Andraz na F31 318D 60000km bref problem nato sem prodal. http://www.avtoelektronika.si


Kaksna je bila kaj razlika pred in po. Imam namrec 318 150hp, baje gre normalno na 190hp razmisljam... A je ze kdo slišal za Enigma tuning stegne?
Prikaži več možnosti


riky123
riky123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 405
  • Lokacija: CH
  • Avtomobil: A7 3.0 TFSI

#49

Razlika je bila ocitna sploh v navoru.


Prikaži več možnosti


bbbbbb2017
bbbbbb2017
  • Uporabnik
  • Sporočil: 17
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: ---

#50

Fora je v davkih na kW, ki jih majo nekatere drzave (afaik Belgija in Italija). Da znizajo ceno avta, dajo tem drzavam power reduction opcijo, da zniza moc pod mejo kW, kjer ni extra davka. Sam mam na isto foro 100kw namest 105kw pr 18d.

Belgija ima davčno mejo točno pri 120kW (163KM). Vendar ne vse regije. Ima jo regija Bruselj, regija Flamska je nima. Če vidiš 163KM BMWja, je iz regije Bruselj. Če pa vidiš 140kW BMW, je pa iz regije Flamska.


Prikaži več možnosti
    • sando je všeč


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#51

Belgija ima davčno mejo točno pri 120kW (163KM). Vendar ne vse regije. Ima jo regija Bruselj, regija Flamska je nima. Če vidiš 163KM BMWja, je iz regije Bruselj. Če pa vidiš 140kW BMW, je pa iz regije Flamska.

Tut 100kW je meja.. Sicer bi blo precej neumno, da ponujajo power reduction opcijo.


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


sssebas
sssebas
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: F36

#52

Pred parim mesecim naredil tune pri css (remap + xhp flash menjalnika, nisem ziher keri stage) B47 motor.. stock 182hp 400nm, po remap 231hp, 466nm, razlika pa kot dan in noč. Tko, da če niste ziher al bi al nebi, ne več odlašat.

 

Video razlike prej in potem:

https://streamable.com/idneg5

ista cesta, iste gume, skoraj isti pogoji. Avto nima LC, tko da sam brake boost do 2k rpm


Prikaži več možnosti
    • m4tj4z je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#53

DPF je ostal?

cana.png

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 430
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA sleeper

#54

Rad se vrti tale B47.
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 168
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: G11M

#55

Kako pa mapirajo oz. prilagodijo različne režime vožnje? Recimo sport / comfort mode. Ker npr. tovarniško je kar precej razlike med sport in comfort pri novejših modelih, jaz mam skoz v sport.



Urejal mstipic, 07.08.2020, 20:13.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 011
  • Lokacija: Ljubljana

#56

Kako pa mapirajo oz. prilagodijo različne režime vožnje? Recimo sport / comfort mode. Ker npr. tovarniško je kar precej razlike med sport in comfort pri novejših modelih, jaz mam skoz v sport.


Razlika ti je v odzivnosti pedalke... avto ima pa skos isto moc. Niso to neke specialne mape, da bi rezim dejansko vplival na tune motorja.
Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#57

sport/comfort programi samo zamenjajo throttle mapo in trdnost volana. Dejanska motorna mapa ostane ista in s tem tudi konjici. Vsaj pr bavarcih je tko...


Pred parim mesecim naredil tune pri css (remap + xhp flash menjalnika, nisem ziher keri stage) B47 motor.. stock 182hp 400nm, po remap 231hp, 466nm, razlika pa kot dan in noč. Tko, da če niste ziher al bi al nebi, ne več odlašat.

 

Video razlike prej in potem:

https://streamable.com/idneg5

ista cesta, iste gume, skoraj isti pogoji. Avto nima LC, tko da sam brake boost do 2k rpm

kr dober rezultat za neki kar je dejansko "traktorski" dizel. 6,5 sec je dejansko hot hatch teritorij.

Js sn na svojem zetorju tut precej zadovoln z stage1. Slabih 190hp in 405nm, ce je verjet dyno grafu.



Urejal hojnikb, 07.08.2020, 21:58.

BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 430
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA sleeper

#58

E46 330Ci
Prikaži več možnosti


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 687
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#59

 
Video razlike prej in potem:
https://streamable.com/idneg5
ista cesta, iste gume, skoraj isti pogoji. Avto nima LC, tko da sam brake boost do 2k rpm[/quote]

Na tej cesti radi merijo se mi zdi :)
Prikaži več možnosti


sssebas
sssebas
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Avtomobil: F36

#60

DPF je ostal?

Da, mehansko je original vse.

 

Razlika ti je v odzivnosti pedalke... avto ima pa skos isto moc. Niso to neke specialne mape, da bi rezim dejansko vplival na tune motorja.

Predvsem je v tem razlika ja (odzivnost pedalke), Je pa res, da je le ta kar ogromna. Je pa mal tud placebo efekta, ker če se furaš v drive imaš zmeraj obrate nekje na 1100-1500 rpm, v sport+ pa na 2000 in več rpm, kar že samo po sebi daje čisto drugačen občutek pri odzivnosti.

 

sport/comfort programi samo zamenjajo throttle mapo in trdnost volana. Dejanska motorna mapa ostane ista in s tem tudi konjici. Vsaj pr bavarcih je tko...


kr dober rezultat za neki kar je dejansko "traktorski" dizel. 6,5 sec je dejansko hot hatch teritorij.

Js sn na svojem zetorju tut precej zadovoln z stage1. Slabih 190hp in 405nm, ce je verjet dyno grafu.

Odkar sem naredil ta posnetek sem ga spravil še malo nižje nekje na 6.3 in sicer tako, da sem držal zavoro do ~2700 rpm, ker je traction z mesta skoraj popoln. GY F1 asy5 225 40 18.

 

 
Video razlike prej in potem:
https://streamable.com/idneg5
ista cesta, iste gume, skoraj isti pogoji. Avto nima LC, tko da sam brake boost do 2k rpm[/quote]

Na tej cesti radi merijo se mi zdi :)

Merijo malo naprej, ko se začne naselje. Na tem odseku ni panike ker je omejitev še 90  :)


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.