Skoči na vsebino

 

M235i vs. M240i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
75 odgovorov v temi
Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#1

Čudno da ni na vsem forumu neke teme glede te igračke (razen splošne o coupeju). Nobenemu ni zanimiv?  :confused

 

Sam se poigravam z mislijo, da bi naslednje leto nabavil M235i. Ima kdo to doma, da malo pokomentira kako se pelje? In pa ne vem ali se splača malce doplačat in vzet prenovljen M240i z B58 motorjem? Kolk berem na forumih komentarje od lastnikov je malenkost hitrejši, zvok pa naj bi imel M235i z N55 lepši in nas splošno bi naj deloval hitrejši, čeprav ni.. Kako je drugače z B58 motorjem, so zanesljivi?

 

Drugače je pa ponudba pri nas na avto.net še bolj žalostna kot za e85. Očitno bo treba it v tujino po njega...  :)

 

Aja, srečen božič vsem skupaj.  :beer


Prikaži več možnosti
    • fejstfnt je všeč


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 817
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#2

Sem vozil m235i in ga je bilo zabavno vozit v kombinaciji z xdrive pogonom. Obcutek kot bi vozil gokart.

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 965
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#3

Vozila m240xi, ogabno, leti kot sneta sekira.  :laugh  :ok2


Prikaži več možnosti


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#4

Ja saj, gokart. Zato me mika.  :ok2 Ampak x-drive, a ni ta igračka boljša brez njega?



Urejal Gr3g4, 25.12.2018, 16:53.

Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 965
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#5

Ma že z xdriveom je bolanija ... Napram 2.0xd. Pač vse varnostne sisteme izklopiš in imaš bolnico. xDrive fajn pomaga pri stabilizaciji, da te ne odpika v prvi pločnik. 


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 879
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#6

Tudi jaz sem vozil 240i M... X-drive, bolano, gre pac prevec.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#7

Vozil M235i in M240i xdrive. Avto gre zelo lepo, moči nobenemu ne primankuje. Vprašenje Xdrive ali rwd je samo zato, za kaj boš avto uporabljal. Če ne boš na RWD montiral špere, potem vzami raje xdrive. Če boš montiral špero, kdaj šel na kak trackday, potem RWD.

 

Jaz sem bil ta teden na smučanju, namenoma sva šla z M2, podrl sredinski sedež, dal notri smuči, v prtljažnik še dve torbi s pancarji + čeladami + največji samsonite kovček, tamali samsonite na zadnji sedež + en sedež je ostal še prazen. Zadnji dan je vrglo 15cm snega čez noč, bili smo v Katschbergu, nisem niti razmišljal kako bom se peljal, Continentalke + špera, brez problema. 

 

Na koncu sem prišel do zaključka, da razen M3/M4 noben avto ne zmore tega tako dobro na vseh področjih, da je lahko muscle car, trackday car, autobahn bomber z vsemi asistenčnimi sistemi in vsemi bombončki udobja + uporaben kot daily, hkrati pa daje tako pri počasni vožnji, start up-ih, ko je parkiran v garaži ali pa ko ga voziš hitro, nek poseben občutek, da ni navaden BMW ampak M.

 

Saj so avti, ki je na posameznem od teh področju boljši, ampak  na drugih potem občutno slabši. 

 

 

In z M235i/M240i dobiš 80% tega, za  občutno nižjo ceno. 

 

lp,m



Urejal bmw330cd, 25.12.2018, 17:23.

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 717
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#8

Meni si je v spomin na M-days v Portorožu zelo dobro vtisnil m135i. Res dober avtomobil, agilnost popolna.

Vem pa, da so te modele prodajali po zelo "ugodni" ceni, sedaj jih ti prvi lastniki prodajajo naprej za enako ceno.

M2 : da le ne bi bil tako trd :)
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 817
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#9

Full optional za dobrih 35-36 k eur, nov :ok

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 237
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#10

Xdrive mi je bil sterilen za vozit sicer m140...nic noce pocez letet. Lepo vlece je pa se dalec od umobolnice:)
Zadnji pogon sem pa 235 peljal...ce bi imel se spero je to topshit avto.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in 4banger uporabnikom je všeč to sporočilo


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#11

Full optional za dobrih 35-36 k eur, nov :ok

 

:blabla

 

Mogoče kak iz zaloge, ne xdrive in ne z vso opremo... ali pa imate vi serijski kupci novih BMWjev kakšne (-50%) posebne ponudbe, ki jih mi navadni smrtniki ne dobimo..


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 717
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#12

Vem, da so prodali par vozil, ki so ostala na zalogi zelo pod ceno.
Točnega zneska ne vem, ampak bili so zelo zelo ugodni.

Vem, da je bila razprava tu na forumu, pa tudi poznam nekoga ki se je zanimal.

Urejal simply, 25.12.2018, 20:03.

Prikaži več možnosti


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#13

@bmw330cd glede na to da nisem track driver (niti nimam takega znanja, da bi šel), verjetno ne rabim špere. Btw a nima avto z original M Performance že tovarniško vgrajeno špero? Drugače pa bo avto večinoma daily driver, ostalo pa kakšna kruzanja po ovinkastih cestah, ter da ga občasno stisnem na prazni cesti in pa predvsem hočem nekaj, kar mi bo narisalo nasmeh na obrazu, že ko ga bom vžgal, kaj šele stisnil na gas. :)

 

Drugače pa ko prebiram malo forume in berem razne teme kako šlampasto sestavljajo avte zadnje čase pri bmw-ju, se tudi ne morem načudit. Na M240i so očitno začeli delat slabše hladilnike in so pogosto od kamenčkov poškodovani spustili. :crazy Zato od pomladi 2018 dalje montirajo zaščitno mrežico proti kamenju. Ostali brez njih pa ker nimajo za te mrežice nosilcev, jih morajo prosto po prešernu pritrdit kako pač vejo in znajo.

 

Brez zaščite:

 

b6b2d94a48cf174b388cf7cb1e93b829.jpg

 

 

Z zaščito od 2018:

 

 

d728d36f97957a0bb3c22246327189df.jpg

 

3 vratni modeli so tudi podvrženi obrabi barve pri stiku tesnila in okvirja vrat. Ljudje to rešujejo z prozorno nalepko na lak.

 

b70bdf8f9f6c318980900d2df86e0c18.jpg

 

e686aedc612b850d8999a49641ee26c8.jpg

 

676deee0c0f23943529d673e867c22c1.jpg

 

Pojavlja se kondenz v lučeh, tudi po menjavi v garanciji.. Ostalo pa pač kot drugi avti, brez problemov ne bi mogli jamrat.  :ok2


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#14

@bmw330cd glede na to da nisem track driver (niti nimam takega znanja, da bi šel), verjetno ne rabim špere. Btw a nima avto z original M Performance že tovarniško vgrajeno špero? Drugače pa bo avto večinoma daily driver, ostalo pa kakšna kruzanja po ovinkastih cestah, ter da ga občasno stisnem na prazni cesti in pa predvsem hočem nekaj, kar mi bo narisalo nasmeh na obrazu, že ko ga bom vžgal, kaj šele stisnil na gas. :)

 

 

 

Je obstajala opcija M performance špere kot dodatna oprema. Brez nje je brezveze, vzami Xdrive, ker open diff ubije 80% veselja, ki ga ta avto prinese. Ali montiraš Quaife.

 

lp,m


Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 402
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#15

Če bo kdo iskal tak avto čez cca 1 leto bo kolega prodajal...  M140i xdrive, modra, štirivratna. Kupil je novo. 

LP


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#16

Če bo kdo iskal tak avto čez cca 1 leto bo kolega prodajal...  M140i xdrive, modra, štirivratna. Kupil je novo. 

LP

 

Iz zaloge, pa tudi ni bil 36k ampak par jurčkov več a ne? :)



Urejal bmw330cd, 25.12.2018, 21:11.

Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 402
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#17

Iz zaloge, pa tudi ni bil 36k ampak par jurčkov več a ne? :)

Je dobil lep popust (glede na sticker price) s strani prodajalca, ker se poznamo, pa je bil še vedno krepko čez 40 ja... 



Urejal _BuLLet_, 25.12.2018, 21:16.

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#18

@_BuLLet_ meni enka ne potegne žal, če bo kdo drug prebral in si zabeležil pa super. :)

 

Btw bmw330cd, kako dražje je vzdrževanje M2 napram M235i/M240i? Je tudi takšna procedura kot je to za M3 s preventivno menjavo ojničnih ležajev in pol motorja vsakih 50k km (malo sarkazma) ali je to že kaj bolj "ljudski" avto? :)​ 


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 590
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#19

 

 

Btw bmw330cd, kako dražje je vzdrževanje M2 napram M235i/M240i? Je tudi takšna procedura kot je to za M3 s preventivno menjavo ojničnih ležajev in pol motorja vsakih 50k km (malo sarkazma) ali je to že kaj bolj "ljudski" avto? :)​ 

 

Težko ti karkoli rečem, motor je v osnovi enak kot n55, ima kovane bate in glavno gred ter dodatne hladilnike olja. Kar pomeni, da bi moral biti še vzdržljivejši kot že tako neproblematičen N55. 

Kar se tiče vzdrževanja ne vem, imam repair inclusive 3 leta + service inclusive 5 let, edini strošek vmesne menjave olja na 10-15k km, gume, zavarovanje in registracija ter zavore.

V servisnem intervalu (10-15k km) poje vsaj en par gum in niti kapljice olja.  Zavore so verjetno 50% dražje kot pri M235i, kakšne roke, puše vsaj 100% dražje. Je pa vse dosti masivnejše narejeno in bo zdržalo dlje. Prav tako je minimalna poraba nekje 1-2 litra višja kot pri M235i./M240i, pod 10l ga težko voziš, realno 12-14 povprečje.

 

Prvi nulti servis ima na 2k km, predvsem zaradi menjave olja v difu. Kako bo z diferencialom, menjalnikom, motorjem izven garancijskega roka, se bo verjetno ukvarjal drugo lastnik. Sam se trudim ga vzdrževati in uporabljati tako, da bo imel čim manj problemov, mogoče ga bom celo obdržal.



Urejal bmw330cd, 25.12.2018, 21:50.

Prikaži več možnosti
    • Gr3g4 in 4banger uporabnikom je všeč to sporočilo


Gr3g4
Gr3g4

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 079
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: Z4 E85

#20

Tnx. To je to, naj ti dobro služi!  :ok


Prikaži več možnosti