Skoči na vsebino

 

Zakonitost DMV-ja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
73 odgovorov v temi
Mrcina
Mrcina

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 908
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: Honda Accord type R

#21

@ Mrcina, ajde loti se tega, podpornikov je pomoje več kot dovolj...

Po moji logiki je DMV vsekakor sporen, postopek pa ni za pred ESČP (sodišče za človekove pravice), kot je nekdo zapisal zgoraj, ampak za pred sodišče EU (ali kakorkoli se mu po nobem reče). Po mojem mnenju je v nasprotju z PEU, ker gre za oviro pri prostem pretoku blaga. 

 

Eventualno pripoznavam, da je ekološka komponenta DMV sprejemljiva, zagotovo pa ni "luksuzna". Kaj ima kubikaža nad 3000 ccm z ekologijo?

 

Pa še ekološko komponento bi se dalo izpodbijati.... A tak avto na SIG tablicah manj onesnažuje?

 

Jaz sem se poigraval z zamislijo, da kupim v Nemčiji en primeren avtomobil (upoštevajoč vse zgoraj bi recimo moral biti nad 3000 ccm, pa relativno varčen in ekološko primeren, hkrati pa po pojavnosti čisti antipod luksuza). 

 

Potem bi bilo pa potrebno postopek peljati od pritožbe zoper odločbo o odmeri DMV, preko upravnega sodišča in dalje, poskušati pa bi bilo treba doseči prekinitev postopka in zastavitev vprašanja o skladnosti ureditve DMV pred sodiščem EU. 

 

Tako nekako...


Prikaži več možnosti
    • Andy04 in anita_a uporabnikom je všeč to sporočilo


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 786
  • Lokacija: Slovenija

#22

Ja s takim avtom se dela 5-10 k na leto z raznoraznimi prdali pa 30 k kdo zdaj bolj onesnažuje?

Urejal Xandrej, 26.12.2018, 10:01.

Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 718
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#23

Po moji logiki je DMV vsekakor sporen, postopek pa ni za pred ESČP (sodišče za človekove pravice), kot je nekdo zapisal zgoraj, ampak za pred sodišče EU (ali kakorkoli se mu po nobem reče). Po mojem mnenju je v nasprotju z PEU, ker gre za oviro pri prostem pretoku blaga. 
 
Eventualno pripoznavam, da je ekološka komponenta DMV sprejemljiva, zagotovo pa ni "luksuzna". Kaj ima kubikaža nad 3000 ccm z ekologijo?
 
Pa še ekološko komponento bi se dalo izpodbijati.... A tak avto na SIG tablicah manj onesnažuje?
 
Jaz sem se poigraval z zamislijo, da kupim v Nemčiji en primeren avtomobil (upoštevajoč vse zgoraj bi recimo moral biti nad 3000 ccm, pa relativno varčen in ekološko primeren, hkrati pa po pojavnosti čisti antipod luksuza). 
 
Potem bi bilo pa potrebno postopek peljati od pritožbe zoper odločbo o odmeri DMV, preko upravnega sodišča in dalje, poskušati pa bi bilo treba doseči prekinitev postopka in zastavitev vprašanja o skladnosti ureditve DMV pred sodiščem EU. 
 
Tako nekako...


Vse to je bilo že narejeno. Pritožba na odločbo, nato upravno sodišče itd. Vsekakor pritožba ne ustavi izvršitve, torej plačila. Zato prekinitev postopka ni mogoča, ker je postopek že končan. Če ne plačaš ne moreš registirati ipd.

Resnično je vse to že nekdo počel. Sodna praksa glede tega obstaja.
Žal do sedaj VSI neuspešno.

Slišim pa okoli, da določena podjetja ponujajo uslugo "zmanjšanje" dmvja z nekimi cenilci in pokvarjenimi deli vozil, dodatnimi okvarami na vozilih ipd.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 470
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#24

Slišim pa okoli, da določena podjetja ponujajo uslugo "zmanjšanje" dmvja z nekimi cenilci in pokvarjenimi deli vozil, dodatnimi okvarami na vozilih ipd.

Govoris o N47? :hihi

 

Tole je drugace davcna utaja. :nono


Prikaži več možnosti


Mrcina
Mrcina

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 908
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: Honda Accord type R

#25

Vse to je bilo že narejeno. Pritožba na odločbo, nato upravno sodišče itd. Vsekakor pritožba ne ustavi izvršitve, torej plačila. Zato prekinitev postopka ni mogoča, ker je postopek že končan. Če ne plačaš ne moreš registirati ipd.

Resnično je vse to že nekdo počel. Sodna praksa glede tega obstaja.
Žal do sedaj VSI neuspešno.

Slišim pa okoli, da določena podjetja ponujajo uslugo "zmanjšanje" dmvja z nekimi cenilci in pokvarjenimi deli vozil, dodatnimi okvarami na vozilih ipd.

Daj prilepi kakšno sodno prakso, če jo imaš. Me zanima... 

 

LP Nejc


Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 057
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#26

Največja bedarija vsega je da plačaš DMW tudi na opremo. Ta del je definitivno sporen.

 

Torej gol BMW 750i iz zaloge (morda še salonski) za 80.000€ plačaš cca 18.000€ DMV-ja (čisto na hitro zračunano zato ne zapenjat za vejice prosim), naložen top oprema za 160.000€ pa 36.000€ DMV-ja. Poleg seveda davka. Torej plačaš DMW na dodatno opremo. Uvoznik bi ti moral izdati račun za gol avto in bi ti na to plačal DMW. Potem pa bi posebaj kupil za 80.000€ opreme brez plačila DMV-ja.

 

Sicer pa se nebi začudil če bi uvozniki to papirnato delali pri uvozu vozil. :ok2


:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 817
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#27

Pa bi bila taksna opcija mozna pri pooblascencu? Da ti izda dve fakturi: ena za goli avto in ena za opremo?

Fursu se nato izstavi faktura za goli avto :ok2

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 263
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#28

Furs bo spomladi pripravil popravek zakona o DMV, kjer se predvideva da bo davek nižji, saj so novi avtombili zaradi cikla WLTP postali predragi (po novem ciklu imajo več izpustov kot pri starem NEDC). Ni pa povsem jasno ali se bo davek na luksuz ukinil...Če bi recimo DMV nekoliko znižali in ukinili davek na luksuz (fursu je jasno zakaj Slovaške in Nemške tablice na luksuznih avtih), potem bi vse skupaj celo postalo finančno sprejemljivo...Upam samo, da bodo šli v smeri popuščanja pri davku in kasiranja na količini, konec koncev je bolje pobrati 10% od 100.000 eur kot 0% od 150.000 eur...

 

https://avto.finance...razil-ali-cenil


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 817
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#29

Lahko naredis pdf clanka?

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 965
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#30

Vse to je bilo že narejeno. Pritožba na odločbo, nato upravno sodišče itd. Vsekakor pritožba ne ustavi izvršitve, torej plačila. Zato prekinitev postopka ni mogoča, ker je postopek že končan. Če ne plačaš ne moreš registirati ipd.

 

Valjda, pritožba ne ustavi izvršitve, torej plačaš in se mirno voziš z uvoženim avtomobilom. No, kolikor vas berem, kaže slabo (lahko tudi kupiš avto tukaj ali pa izbereš takšnega z najnižjim DMV-jem), pričakovano. Je pa tudi res, da bi morali govoriti s človekom, ki ima določbe in sodno prakso EU sodišč v malem prstu. Mičkeno upanje je še, kajti ne vemo, kako so DMV izpodbijali do sedaj. Ker v praksi mi nimamo enake dostopnosti do novih in rabljenih vozil kot recimo Nemci. A kdo ve, je DMV slovenski unikum?


Prikaži več možnosti


bozzicek
bozzicek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 263
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: E30 318IS

#31

Lahko naredis pdf clanka?

Ne gre, kot da je zaščiten...Bil je pa v petkovi izdaji, dne 21.12.2015, in ga še ni v arhivu...Ko bo ga dodam...

 

Prehod v novo leto ne bo prinesel višjih davkov na avtomobile, čeprav bo uvedba novega cikla meritev porabe WLTP zvišala izpuste vozil in s tem osnovo za davek. Že spomladi pa naj bi šla v prvo branje novela o DMV, o njej pa še ni kaj dosti znanega.

Spomladi predlog, sprejetje jeseni

»Spomladi 2019 naj bi ministrstvo za finance pripravilo predlog novele zakona o davku na motorna vozila (DMV), ki bo ublažila posledice novih meritev porabe WLTP,« nam je povedal Slavko Ažman iz sekcije za osebna motorna vozila v okviru Trgovinske zbornice Slovenije. V tem trenutku je zadovoljen s pogovori, ki jih vodi z ministrstvom za finance. Ažman želi, da bi združenje distributerjev avtomobilov s Fursom prišlo do rešitve, ki ne bo vplivala na dvig cen avtomobilov, podobno se namreč dogaja tudi v drugih državah EU.

Januarja izračun davkov še po starem

Od januarja 2019 bi namreč moral Furs davek na motorna vozila obračunavati po novem ciklu WLTP, ki prikazuje precej večje izpuste ogljikovega dioksida kot prilagojeni cikel NEDC 2.0, kar posledično prinaša višjo obdavčitev avtomobilov. Ažman je poudaril, da se to ne bo zgodilo, saj naj bi Furs avtomobile obdavčil po starem ciklu NEDC 2.0, ki je izračunan na podlagi novega WLTP in prikazuje okoli 20 odstotkov manjše izpuste, torej prav toliko nižjo osnovo za obdavčitev.

Furs potrjuje le, da so spremembe potrebne

A to je le začasna rešitev do sprejetja novele zakona o DMV, ki bo po Ažmanovih besedah prinesla nove tarifne razrede in davčne stopnje, prilagojene večjim izpustom novih avtomobilov. O podrobnostih novele ni še nič znanega. Na Fursu pa v tem trenutku le potrjujejo, da bo zaradi sprememb na področju prometne zakonodaje glede merjenja izpustov ogljikovega dioksida pri novih vozilih kot tudi z namenom zagotavljanja okoljskih ciljev v prihodnosti potrebna tudi sprememba zakona o DMV. Kdaj bo pripravljen predlog, ne odgovarjajo. Na Fursu tudi niso komentirali, ali bo novela zakona o DMV ohranila tako imenovani luksuzni davek, vezan na prostornino motorjev.

Kaj nam sporoča zgodovina DMV?

 

Ministrstvo za finance je v zadnjih osmih letih davčne prihodke iz davkov na motorna vozila bolj ali manj uspešno uravnavalo s spremembami tarifnih razredov in višanjem davčnih stopenj znotraj teh razredov. Do 1. marca 2010 je veljala stara lestvica, vezana na ceno vozila, ki je segala od enega do 13 odstotkov. Z najvišjo stopnjo so bili obdavčeni avtomobili s ceno več kot 25 tisoč evrov (oziroma šest milijonov tolarjev).

Leta 2010 se je dvignil s 13 na 31 odstotkov ...

Prvega marca 2010 pa je uvedla nove tarifne razrede in davčne stopnje, vezane na izpuste ogljikovega dioksida. Lestvica je novo različico dobila leta 2011 in nazadnje leta 2012, najbolj požrešne avtomobile pa je obdavčila z 31-odstotnim DMV. A upad prihodkov je bil kljub višjim davkom prevelik, zato je vlada avgusta 2012 uvedla dodatni DMV oziroma tako imenovani luksuzni davek, obračunan glede na prostornino motorja. Vsi, ki so si privoščili avto s prostornino več kot 2.500 kubikov, so plačali dodatni osem-, 12- ali 16-odstotni davek. Poleg 31-odstotnega osnovnega od 0,5- do 31-odstotni DMV in seveda še 22-odstotni DDV.

... in prinesel nov šport – registracijo v tujini

Prav luksuzni DMV je sprožil legalne in nelegalne priložnosti ter povzročil novo gibanje – registracijo avtomobilov v drugih državah EU, najpogosteje v Nemčiji, kjer si vlada vzame le 19-odstotni DDV, DMV pa ne pozna. To ni prineslo le davčne ničle, ampak tudi primanjkljaj na strani DDV, ki so ga slovenski kupci plačali v drugi državi EU, in ne v Sloveniji.

Davčni izkupiček zadnja leta raste

Izkupiček davčnih prihodkov je vrh dosegel leta 2008, torej pred uvedbo novega DMV, s skoraj 64 milijoni evrov pobranih davkov. Med letoma 2008 in 2017 pa je nihal med 25,5 in 36,9 milijona evrov (2017). Letošnji davčni iztržek bo po naši oceni rekorden v pokriznih časih. Furs bo pobral približno 43 milijonov evrov davkov na motorna vozila, do konca novembra letos jih je 40,5 milijona evrov.

Novi standardi so avte že podražili

Za rast pa sta krivi vsaj dve dejstvi – rekordna prodaja avtomobilov, ki bo letos dosegla okoli 72 tisoč novih osebnih avtomobilov, ter novi okoljski standardi Euro 6d, uvedeni septembra letos, predvsem pa nov način meritev porabe WLTP, ki je dvignil izpuste izpušnih plinov in s tem tudi davke.

 
 

Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 591
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#32

Ali ima kdo informacijo, kje v sloveniji najprej odmerijo DMV, oz. se najmanj čaka.

Hvala
LP
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 591
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#33

Nihče ne ve???
LP
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 142
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#34

Bi se po mojem kdo oglasil, če bi vsaj približno napisal, iz kje si... Razen če se misliš voziti iz Murske Sobote v Koper npr.

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#35

Bi se po mojem kdo oglasil, če bi vsaj približno napisal, iz kje si... Razen če se misliš voziti iz Murske Sobote v Koper npr.

 

LP A.

Kdo pa v LJ oz. okolici to naredi najhitreje?


Nihče ne ve???

Bi ti povedali,če bi povedal kaj si uvozil  :-D

Hec :ok



Urejal blackberet, 29.04.2019, 09:54.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 142
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#36

Zadnja izkušnja - KR 3 dni.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 591
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#37

Se opravičujem. S Koroške sem :)

Uvozil sem 2004 E61 530dTA

Pri nas traja več kot mesec dni.

Pa ni mi problem se peljat npr. v Kranj. Ker 3 dni je super hitro. Kdaj pa je bilo to 3 dni?
LP
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 142
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#38

Februar


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 356
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#39

Zadnja izkušnja - KR 3 dni.

če bi sodelavci vedli da ti je nekdo tko hitro nardil, bi ga verjetno suspendirali


Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


luta
luta

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 489
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: Q7 3.0TDI, F32 425d

#40

po mojih informacijah, nikjer ni prej kot v 3 tednih. Ljubljana je pa 35-40 dni
Prikaži več možnosti