Skoči na vsebino

 

Light show in ugasnil avto.

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
67 odgovorov v temi
magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#1

Pozdravljeni.

 

Danes se mi je pripetil neljubi dogodek.

 

Pri vožnji v rahel klanec je avto parkrat cuknil in prižgale so se rumene lućke abs, dsc in še kakšna, obenem je ratal trd pedal za zavoro.

 

Zapeljal sem na stran in čez čas so kontrolke ugasnile, malo sem še počakal , takoj sem šel izmerit napetost na accuju pri delujočem avtomobilu ki je bila 14V. Par minut sem še počakal misleč da je pač kakšen abs senzor doživel trenutek slabosti.

 

Nardil sem še ene 15km do doma , nakar 100m od doma avto naenkrat dobesedno ugasne, ostal sem brez zavor, luči niti vseh štirih smerokazov nisem mogel prižgat. Gorele so ene tri rdeče kontrolke med njimi mislim da tudi za accu ostale kontrolke ki se normalno prižgejo ko daš kontakt se sploh niso prižgale.  Obstal sem sredi ceste in nisem se imel sploh kam umaknit. Hitro sem izstopil na stran vozila in pričel mahat z telefonom na katerem sem predhodno vklopil svetilko. Avto smo z pomočjo dveh prijaznih ljudi potisnili do doma.

 

Po parih minutah sem poizkusil dvakrat zagnati motor  in in v obeh poizkusih je motor zagnal normalno kot da ne bi bilo nič narobe.

 

Ali je kdo od vas že imel podobne simptome na avtomobilu?

 

Ker ni varijante da grem z takšnim vozilom na cesto, Vas prosim ali je kdo na obali z znanjem o avtoelektriki kateri bi bil pripravljen diagnosticirat  napako in jo morda tudi odpraviti. Naj povem še to da je napetost pri ugasnjenem avtomobilu malo nad 12,3 V in da je med vožnjo domov avto kazal simptome nihanja napetosti, to je bilo opaziti predvsem na notranji osvetlitvi in števcu katerih luči so rahlo utripale ali migetale.

 

Hvala za odgovore in pomoč.

 

Lep večer še naprej



Urejal magic man, 29.12.2018, 19:43.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Pomojem imaš nekje slabo maso, drugo skoraj ne more bit.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#3

Hmm pa to kar na lepem in da avto dobesedno med vožnjo ugasne pomoje je kaj bolj komplesnega. :confused

 

Pozabil napisat gre se za 525d l 2001 prevoženih 299. 970 km.

 

Še danes sem ga pohvalil kako super dela nobenih problemov nikoli nisem obstal na cesti z njim v desetih letih lastništva in evo sem dobil porcijo takoj. :frown


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#4

Prvo poglej glavni kabel(maso) kateri pride iz motorja na šasijo. Je izpostavljen zato lahko ščasoma razpade še prej pa oksidira.

 

Preglej/ščisti še ostale mase pod pokrovom motorja.

 

Odtegni/zategni vse matice od varovalk zadaj desno v prtljažniku vse pluse(rdeče žice)

 

Step 2.

Stoječa voda zamašeni odtoki.

Pod pokrovom motorja odpreš pokrov kjer so računalniki ter pogledaš ali je v škatli voda in ali je vse lepo suho)



Urejal blackberet, 29.12.2018, 20:16.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Mark89
Mark89

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E39 '01 530iT, MG ZR 115

#5

+1 za slabo maso ali pa slab stik na glavnem + kablu. Druge napake zaradi katerih bi ugasnil motor bi ti vsaj toli štroma pustile da bi luči gorele in števec kaj pol pametnega napisal.


E46 320i 110 kW PFL TiAg 4 years, 7 months, 3 weeks now gone
E39 530iT ex iTA FL 430 fix it again tomorrow
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 705
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

Hmm pa to kar na lepem in da avto dobesedno med vožnjo ugasne pomoje je kaj bolj komplesnega. :confused

Ravno v tem primeru ni nič kompleksnega, drugo kot to da mu v momentu zmanjka štroma ne more bit.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#7

Prvo poglej glavni kabel(maso) kateri pride iz motorja na šasijo. Je izpostavljen zato lahko ščasoma razpade še prej pa oksidira.

 

Preglej/ščisti še ostale mase pod pokrovom motorja.

 

Odtegni/zategni vse matice od varovalk zadaj desno v prtljažniku vse pluse(rdeče žice)

 

Step 2.

Stoječa voda zamašeni odtoki.

Pod pokrovom motorja odpreš pokrov kjer so računalniki ter pogledaš ali je v škatli voda in ali je vse lepo suho)

Hvala vsem za nasvete in in priporočila.

 

A računalniki so pod pokrovom za kabinski filter na sovoznikovi strani če se prav spomnim?

 

Ali ima kdo kakšne slike kje gredo kabli mase pri motorju ker se mi ne sanja niti približno,če lahko napiše ali prilepi kakšno sliko?

 

Pa ur prej sem tudi opazil , da ko sem štartal motor ni takoj zaganjač začel vrtet ampak bi lahko rekel po cca pol sekundni zamudi.


Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#8

Hvala vsem za nasvete in in priporočila.

 

A računalniki so pod pokrovom za kabinski filter na sovoznikovi strani če se prav spomnim? DA

 

Ali ima kdo kakšne slike kje gredo kabli mase pri motorju ker se mi ne sanja niti približno,če lahko napiše ali prilepi kakšno sliko? (to jih boš našel ker so pritrjeni na šasijo glej za rjavimi žicami),glavno maso imaš pa če se prav spomnim na desnem nosilcu motorja ne moreš falit ker je debela žica oz. pletena žica)

 

Pa ur prej sem tudi opazil , da ko sem štartal motor ni takoj zaganjač začel vrtet ampak bi lahko rekel po cca pol sekundni zamudi.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#9

Hvala.

 

Ju3 prevrim kot si napisal tudi iz accuja bom dal kleme dol pošmirglal accu priključke in kleme ter nato nazaj zategnil, ali obstaja kakšen kontakt sprej da bi pošprical tele mase potem in ostale kontakte?


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#10

Hvala.

 

Ju3 prevrim kot si napisal tudi iz accuja bom dal kleme dol pošmirglal accu priključke in kleme ter nato nazaj zategnil, ali obstaja kakšen kontakt sprej da bi pošprical tele mase potem in ostale kontakte?

Obstajajo prav kontakt spreji. Drugače pa ni nobena filozofija,ponavadi samo odtegnep in zategneš in je to to,ravno toliko da "zbudiš" kontakt. Če pa vidiš da je oksidiran(zeleni volk) ali pa sumljiv kontakt se ga pa lotiš malo drugače "šmirgl" papir pa malo podrgneš.


Ko sem ravno v tej temi. 

Pozna kdo kakšen primer da je na e39 počil oz. pušal ojačevalnik zavor(črn boben spredaj levo pod pokrovom motorja na katerem je glavni zavorni cilinder)



Urejal blackberet, 29.12.2018, 20:49.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#11

Kakšni so simptomi da pušča ojačevalnik ali izginja zavorna tekočina in zavore ne delujejo kot bi morale? Tudi to jutr preventivno preverim to je pa na nasprotni strani kot glavni računalnik če se prav spomnim?

 

Pred časom sem sam ko sem se spuščal po hribu za delček sekunde opazil da je pedal bil trd nato pa spet vse normalno za dolgo časa.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#12

Kakšni so simptomi da pušča ojačevalnik ali izginja zavorna tekočina in zavore ne delujejo kot bi morale? Tudi to jutr preventivno preverim to je pa na nasprotni strani kot glavni računalnik če se prav spomnim?

 

Pred časom sem sam ko sem se spuščal po hribu za delček sekunde opazil da je pedal bil trd nato pa spet vse normalno za dolgo časa.

Sprašujem za en svoj primer. Ja zavorni pedal postane trd.

Namreč sedaj se je na istem avtu dvakrat zgodilo v obdobju recimo dveh let ,da je postal pedal trd. In obakrat zato ker se je v "koritu" kjer je ojačevalnik zavor nabrala voda.(zamašen kanal),zakaj točno se to zgodi ,glede na to da ne bi smela imeti voda veze saj je sistem zaprt.

Sedaj se je pa v krajšem obdobju zgodilo dvakrat/trikrat ,da je med vožnjo postal pedal trd. Nisem se še dosti poglabljal v zadevo.



Urejal blackberet, 29.12.2018, 21:00.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#13

Ali je kje kakšna temaali diy odprt da preverim vse te kanale, ker imamo doma smreke in komaj folgam odstranjevat iglice , tam kjer jih vidim in dosežem.

 

Mi jih helikopter ki preletava hišo pospešeno šiba v špranje v avto na dnevni bazi.

 

Sem lih na servisu pri mehaniku in sem rekel da bi menjala ali preverila zavorno tekočino, pa je rekel eh to na servisu pretiravajo to samo vozi. :jok



Urejal magic man, 29.12.2018, 21:11.

Prikaži več možnosti


Andrej-h
Andrej-h
  • Uporabnik
  • Sporočil: 246
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: e61

#14

Na števcu si nastavi da ti kaže napetost sistema. Velika je verjetnost da se regler poslavlja in polni akumulator kakor se mu zazdi , torej napetost niha in ko pade napetost pod določeno mejo se pričnejo sistemi ugašat (bloj ali manj nič ne dela) 


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 404
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#15

Sem lih na servisu pri mehaniku in sem rekel da bi menjala ali preverila zavorno tekočino, pa je rekel eh to na servisu pretiravajo to samo vozi. :jok

Menjaj vsakih nekaj let. Jaz menjavam na dve leti, nujno je vsaj vsakih 6 let oz. ob velikem servisu.

 

Dobro preglej prikljucne kleme akumulatorja. Veliko ljudi jih sploh ne zna zategniti - tisci pa tisci pa zateguje, pa klema do konca zategnjena, pa se vedno ne drzi. Vsaka klema je konusne oblike, ceprav na prvi pogled morda to ni ocitno. Dodobra razpustis vijak, jo do konca nataknes na akumulator (pomagaj si z gedoro pravsnje velikosti in po potrebi s kaksnim relativno neznim udarcom lazjega kladiva), sele potem pritegnes vijak. Pravilno fiksirana prikljucna klema je fiksna in se ne premika!.


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#16

Na števcu si nastavi da ti kaže napetost sistema. Velika je verjetnost da se regler poslavlja in polni akumulator kakor se mu zazdi , torej napetost niha in ko pade napetost pod določeno mejo se pričnejo sistemi ugašat (bloj ali manj nič ne dela) 

Kako si pa to nastaviš?

 

Jaz imam namreč mali displej na števcu in ne vem če je to izvedljivo?

 

Namreč pri delujočem mi je kazalo 13,8-14 v napetost ali je to v redu?

 

Alternator je bil obnovljen 5 let nazaj cca pred 50 tisoč kilometri nekje.

 

Prosim za info.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#17

Kako si pa to nastaviš?

 

Jaz imam namreč mali displej na števcu in ne vem če je to izvedljivo?

 

Namreč pri delujočem mi je kazalo 13,8-14 v napetost ali je to v redu? OK :ok 

 

Alternator je bil obnovljen 5 let nazaj cca pred 50 tisoč kilometri nekje.

 

Prosim za info.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#18

Evo po po hitem in prijaznem posredovanju forumaša Istrijana je stanje sledeče.

 

Kaže zanič senzor olja,3 napake na klimi ki sploh ni bila vklopljena v tem času,tudi rele grelnih svečk,regulator turbine...

 

Ko napake pobriše je vse v redu avto vžge in normalno deluje, vmes so se zopet prižgale rumene lučke abs dsc...

 

Accu sem odklopil , kontakte zategnil in nazaj v računalniku je vse suho, napetost preko testerja 14,1 V konstantna.

 

Ne najdem pa mase ki je na nosilcu motorja, ali je potrebno še dodatno kaj razdret plastike da ga najdem?

 

Ko prejmem kode napak jih prilepim.

 

Še enkrat najlepša hvala Istrijanu za pomoč in ostlim za nasvete.


Prikaži več možnosti
    • Istrijan je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#19

Če ne bi imel tega kabla ti avto tudi vžgal ne bi.

https://www.bimmerfe...chmentid=210278



Urejal blackberet, 30.12.2018, 12:55.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 520
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#20

Aha hvala torej ta kabelj odpade.

 

Ne vem zakaj je notranja luć migetala pri delujočem vozilu , napetost pa 14 V konstantno.

 

Par minut pred dogodkom sem tudi opazil , kosem pošprical šipe z tekočino mi je ob pritisku na ročko pobralo štrom oz. svetilnost notranje osvetlitve je ratala manjša?


Prikaži več možnosti