Skoči na vsebino

 

Light show in ugasnil avto.

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
67 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#41

Zdravo skoraj 100 posto lahko potrdim da je takšen vsaj po izgledu 6908466 ,6 908 466 086946055 ali tale rumena nalepka je 100 posto in brez hladilnih reber 8 386 208

Takega imam naročenega in čakam da pride,jaz ga drugje kot po ebay-u nisem mogel dobiti.

 

Evo link ,če boš slučajno naročal.

https://www.ebay.co....cBvS~:rk:3:pf:0

 

Pazi pa ali imaš HW 00 ali HW01 (spodaj levo na nalepki)

Sam imam HW00... Ne me vprašati kaj je razlika niso pa ti moduli kar malo tako.

 

Dober primer sem imel recimo modul v vratih(e38),iste glavne kataloške ampak na enem so delala samozatemnitvena stekla ampak se ogledala niso zaprla na drugem ravno obratno.



Urejal blackberet, 31.12.2018, 13:47.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 332
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#42

Dober primer sem imel recimo modul v vratih(e38),iste glavne kataloške ampak na enem so delala samozatemnitvena stekla ampak se ogledala niso zaprla na drugem ravno obratno.

Si poskusil prebrati konfiguracijo? Morda je razlika samo v kodiranju...


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#43

Pri LCM modulih številke niso nujno pomembne, včasih tudi če ne primejo takoj, se jih da skodirat. Sem bil zraven pri vsaj 20 takšnih kodiranjih, v cca 60% se jih je dalo skodirat tudi če cifre niso bile iste, v ostalih primerih pa ne. Treba je probat.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#44

evo, vse te napake so stalno prisotne po veckratnem cekiranju/resetiranju...

 

1pbivc.jpg

 

2yvuww8.jpg

 

29qikhs.jpg

S tem si nimaš kaj pomagat. Prva koda samo sporoča da je prišlo do prekinitve moči (ne pove od kod in zakaj, tako da ni to nič takega, kar nebi že sam vedel), drugi dve napaki sta na obtočni črpalki (ta skrbi za ogrevanje avta pri mirujočem motorju, prav pride tudi pri odzračevanju, nima pa nobene funkcije za delovanje vozila in tudi ko motor dela, ta črpalka miruje) in na senzorju prašnih delcev v zraku ki avtomatsko preklopi na notranje kroženje (spet nobene zveze z motorjem), zadnja koda pa sporoča da je nekaj narobe z LCM modulom, ampak zaradi tega ti avto ne bo crknil - vsaj po mojem mnenju to ni mogoče.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#45

Pozdravljeni.

 

Ali so komu znane napake katere je prilepil Istrijan in lahko vsaj okvirno pove v kateri smeri naj avtoelektričar prične iskat okvaro?

 

Tole z slabo maso pomoje ne bo, ker to se mi je dvakrat pripetilo v roku pol ure in ne vem zakaj bi slaba masa izginila in potem vse v redu nato pa zopet napaka in še avto je ugasnil?

Saj sem ti že jaz povedal. Motor crkne ker nima več štroma, ki je tudi pri novejših dizlih pomemben za delovanje, brez njega ne gre (včasih je to veljalo samo za bencinarje, danes pa ne več, ker celoten dovod goriva nadzira elektronika). Motor ima za svoje delovanje na voljo dva vira elektrike, alternator in akumulator. Če izgubi stik z enim od njih ne bo crknil ker ima še vedno drugi vir, obstaja pa očitno tudi neka druga linija, ki blokira dovod štroma iz obeh naenkrat. O štromu sicer nimam pojma, ampak logika mi pravi, da je to masa s katero je motor povezan s karoserijo. Sliko tega kabla imaš, jaz bi iskal v tej smeri - torej ne kleme na akumulatorju ali priključek na alternator, ampak kabel ki povezuje motor s karoserijo.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#46

Če so mase pregledane in kleme akkuja očiščene bi jaz začel gledat + kontakte linije od akumulatorja do plošče z varovalkami.

 

Prav tako bi preveril jermen alternatorja, če je dovolj zategnjen ter čist (olje na njemu?) in občasno ne zdrsava.

 

Je pa čudno da postane pedal zavore trd ker to nima veze s štromom ...

Poleg naštetega se mogoče splača pogledat tudi kablovje in škatlo z varovalkami na podnu pod sopotnikovimi nogami, sem imel že par primerov ko je voda poplavila tisti del in se je elektroniki avta popolnoma odpeljalo. Je pa za to treba demontirat sopotnikov sedež in odmaknit tapeto, potem prideš do tega mesta (štromarji in mehaniki ki niso specialisti za bmw, ponavadi sploh ne vejo da ta razdelilnik obstaja) in se lepo vidi ali je vse čisto in na svojem mestu, ali pa popolnoma zarjavelo od vlage. Če je zadeva rjava, potem je vse jasno.

 

Kar se trdega zavornega pedala tiče je pa tako, to se lahko zgodi iz dveh razlogov. Prvi razlog ki je pri E39 je precej pogost je ta da pride voda v ojačevalnik, smeti zamašijo odvodni kanal in posledično je v prostoru za zavorni ojačevalec voda, ki s časom zalije sistem. Če je te vode v ojačevalcu malo, včasih sploh ne veš da je notri, boben deluje normalno. Problem nastane ko je je več, takrat kadar zmrzne (pozimi, pri temperaturah pod ničlo), takrat ko je voda dlje časa notri in zadeva zarjavi, v vseh teh primerih je posledica trd pedal za zavore. Je pa za to lahko še en razlog in sicer če motor med vožnjo preneha delovat, zavorni pedal prav tako otrdi. Ne mešajte torej teh dveh scenarijev, če motor deluje je zavorni ojačevalec skoraj zagotovo odpovedal zato ker je notri prišla voda, če je prostor okoli njega suh in motor med vožnjo naenkrat crkne, pa ni z ojačevalcem popolnoma nič narobe in ga ni potrebno menjat - razlog za momentalno odpoved servo ojačevalca zavor je v tem primeru treba iskat v prekinitvi delovanja motorja.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#47

Pozdravljeni.

 

Da malo poročam, avto je sedaj pri avtoelektroniki tja sem ga odpeljal, ker mi je prvoten mojster kateri naj bi ga popravljal, rekel da on se ne bo s tem ukvarjal da nima časa iskat napak in se vozit z priklopljenim teterjem naokoli, sem rekel pa dajte ga priklopit pa se bom jaz šel vozit pa tudi ni hotel. :frown

Jaz ne morem verjet kaj je nekaterim (mojstrom), kot da mu bo treba kaj zastonj naredit, očitno jim gre še veliko predobro?

 

Ali lahko prosim kdo nalepi stran kjer je opisan in slikovno prikazan opis gm3 in licht modula,kjer se pač zamenja okvarjene elemente?

Ai lahko kdo napiše kako se preveri brezhibnost triaka in drugih elektronskih elementov , če nimaš multimetra z to funkcijo?

 

Hvala za pomoč


Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 436
  • Lokacija: Medvode

#48


Ali lahko prosim kdo nalepi stran kjer je opisan in slikovno prikazan opis gm3 in licht modula,kjer se pač zamenja okvarjene elemente?

Ai lahko kdo napiše kako se preveri brezhibnost triaka in drugih elektronskih elementov , če nimaš multimetra z to funkcijo?

Verjetno ne sprašuješ za Avtoelektroniko (tam morajo imet načrt in obvladat diagnostiko na nivoju elementov).

 

Posamezne elemente boš težko izmeril, če so še vedno prilotani - torej del vezja, ker boš s takim merjenjem meril vezje. Diaganostika na ta način tudi ne najde morebitnih mrzlih lotov. Samo z multimetrom boš težko kaj naredil, nek minimum je osciloskop, usmernik & funkcijski generator. Še bolje če je lahko priklopljeno deluje v obstoječem okolju (avto) in potem slediš signalu z osciloskopom.

 

Triac pri okvari tipično prebije in bi lahko izmeril kratek stik - upornost okoli nič -  med dvema nogicama. Enako velja za tranzistorje in diode. Recimo zelo tipično- se mi je zgodilo pri avtih različnih proizvajalcev - je ko prebije MOSFET tranzistor na krmilniku ventilatorja gretja in potem ventilator stalno deluje s polno močjo.

 

Kondenzator, upor, bi tudi še lahko izmeril z multimetrom. Integrirana vezja pa nikakor.


Prikaži več možnosti
    • fp4492 je všeč


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#49

Verjetno ne sprašuješ za Avtoelektroniko (tam morajo imet načrt in obvladat diagnostiko na nivoju elementov).

 

Posamezne elemente boš težko izmeril, če so še vedno prilotani - torej del vezja, ker boš s takim merjenjem meril vezje. Diaganostika na ta način tudi ne najde morebitnih mrzlih lotov. Samo z multimetrom boš težko kaj naredil, nek minimum je osciloskop, usmernik & funkcijski generator. Še bolje če je lahko priklopljeno deluje v obstoječem okolju (avto) in potem slediš signalu z osciloskopom.

 

Triac pri okvari tipično prebije in bi lahko izmeril kratek stik - upornost okoli nič -  med dvema nogicama. Enako velja za tranzistorje in diode. Recimo zelo tipično- se mi je zgodilo pri avtih različnih proizvajalcev - je ko prebije MOSFET tranzistor na krmilniku ventilatorja gretja in potem ventilator stalno deluje s polno močjo.

 

Kondenzator, upor, bi tudi še lahko izmeril z multimetrom. Integrirana vezja pa nikakor.

Hvala, to sprašujem zase.

 

Se bom lotil ko bom imel čas npr, ko mi radio včasih non stop igra, tudi ko ugasnem avto. Če se prav spomnim bi se moral ugasniti radio, tudi če pustim varovalko zaradio v ležišču mi v dveh dneh izprazni akumulator. Ali morda kdo ve kam gredo kabli iz varovalke v zadnjem delu prtljažnika ki so za radio na kateri modul, morda na licht modul in potem pogledam v modulu po potkah na kateri triak pridejo ti dovodi, odlotam triake ven izmerim in zamenjam. Videl sem pred časom ko je nekdo nalepil pravoznake triakov na forum pa ne najdem več. :frown


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 563
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#50

BTW, v avtu ponavadi ni triac-ov ampak mosfet-i ...

 

Triaca v istosmernem tokokrogu namreč ne moreš izklopit brez odklopa napajanja ali posebnega kontra-sunka toka, in se zato v avtih kjer prevladuje DC skoraj nikoli ne uporabljajo.


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#51

Poleg naštetega se mogoče splača pogledat tudi kablovje in škatlo z varovalkami na podnu pod sopotnikovimi nogami, sem imel že par primerov ko je voda poplavila tisti del in se je elektroniki avta popolnoma odpeljalo. Je pa za to treba demontirat sopotnikov sedež in odmaknit tapeto, potem prideš do tega mesta (štromarji in mehaniki ki niso specialisti za bmw, ponavadi sploh ne vejo da ta razdelilnik obstaja) in se lepo vidi ali je vse čisto in na svojem mestu, ali pa popolnoma zarjavelo od vlage. Če je zadeva rjava, potem je vse jasno.

A to si pogledal preden si dal avto avtoelektroniku?

 

En kolega je imel ravno zaradi tega cel kup čudnih električnih gremlinov, ker mu je voda spuščala skozi vrata in je oksidiralo. V tej škatli je cel kup plusev priklopjenih. Pa nobena umetnost ni sam ven vržt sedež in prvzdignit tepih.

f74ba209983b6e96bb7c137d66d7b76a.jpg


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#52

Jao sedaj si mi to napisal :jok

 

Naj sedaj pogleda vse ko ima tam avto. Se mi je dogajalo spuščena šipa zjutraj, enih vrat mi ni hotelo zaklenit, nato pa še to da je avto ostal mrtvo mrtev nič elektrike sploh.

 

Pri sovozniku pod nogami nisem imel nikoli poplave ali mokro pod nogami?


BTW, v avtu ponavadi ni triac-ov ampak mosfet-i ...

 

Triaca v istosmernem tokokrogu namreč ne moreš izklopit brez odklopa napajanja ali posebnega kontra-sunka toka, in se zato v avtih kjer prevladuje DC skoraj nikoli ne uporabljajo.

mosfeti ja, močnostni tranzistorji  Hvala



Urejal magic man, 16.01.2019, 01:00.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#53

Saj ti je že Jerry napisal, pa si očitno spregledal.

 

Voda se nabira pod tepihom, na vrhu je suh in lahko niti ne opaziš.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#54

Ja sem se spomnil na Jerija samo sem potem kontal če je bil kdaj zalit avto inprišel do zaključka da ni bil.

 

Sedaj sem se pa spomnil, da je bil pred lepim časom res ko ga je dobila ploha in sem pozabil zapret šipe.

 

Bom opozoril mojstra tudi na to Hvala.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#55

Dvomim, da lahko pride do teh težav, če enkrat pozabiš šipe zapret. Do vode pod tepihom pride, če ti penasta izolacija na notranji strani vrat odstopi in potem po robu teče pod tepih. To se dogaja bolj po kapljicah in se dlje časa nabira pod tepihom, pa sploh ne opaziš, ker tepih je z vrha suh, spodaj pa zaradi mokrote oksidira.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#56

Ja to se mi je zgodilo na sovoznikovi strani zadajko mi je spuščalo za tapeto in sem zadevo saniral, ali je možno da je od zadaj prišla voda naprej?



Urejal magic man, 16.01.2019, 12:06.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#57

Je ja. Ravno na zadnjih vratih se to praviloma zgodi prej kot na sprednjih, voda pa se nabira pod sprednjimi sedeži. To je tipičen scenarij zaradi katerega oksidirajo tisti plusi. Takrat, ko si saniral, bi moral pobrat prednje sedeže ven ter privzdignit in temeljito posušit tepih.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#58

Samo v primeru "odpovedi" penaste izolacije je moker vsaj stranski tepih, tisti pod plastičnim pragom. Ker vrata so ločen element, voda v primeru neustreznega odvajanja kaplja na prag in ko je je enkrat preveč, steče čez prag k nogam zadaj. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#59

Je ja. Ravno na zadnjih vratih se to praviloma zgodi prej kot na sprednjih, voda pa se nabira pod sprednjimi sedeži. To je tipičen scenarij zaradi katerega oksidirajo tisti plusi. Takrat, ko si saniral, bi moral pobrat prednje sedeže ven ter privzdignit in temeljito posušit tepih.

Ufffpotem je to to, jaz sem samo zadaj vodo sesal in sušil, hvala za nasvet bom takoj opozoril mojstra.


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#60

Samo v primeru "odpovedi" penaste izolacije je moker vsaj stranski tepih, tisti pod plastičnim pragom. Ker vrata so ločen element, voda v primeru neustreznega odvajanja kaplja na prag in ko je je enkrat preveč, steče čez prag k nogam zadaj. 

Ja to se je dogajalo, sem zaprl vrata in šipo in polival od zunaj z cevjo, pa je priteklo na prag na tisto plastiko na sprednjem delu vrat in nato dol na tepih.

Sem našel lepo opisan in uporaben diy mislim, da celo na tvoji strani ali na tej in sem zadevo uredil z teka trakom. Od takrat je vse suho kam je pa prej vse teklo pa nisem videl in zato tudi nisem pogledal, da bi lahko voda prišla tudi do sprednjega dela vezja kateri je pod sopotnikovimi nogami.



Urejal magic man, 16.01.2019, 14:33.

Prikaži več možnosti