Skoči na vsebino

 

2012 F31 320dA M by Gavrin

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
21 odgovorov v temi
bmwgavrin
bmwgavrin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 712
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW F31 M

#1

Evo da po slabem letu lastništva še mojo "makino" predstavim.

 

Gre za BMW F31 letnik 2012. Pripeljan iz Nemčije 2015.

Pred nakupon je bila zamenjana veriga in servis na avtomatskem menjalniku, tako da me kilometri niso preveč skrbeli.

Od opreme ma vse kar sem si želel in še kaj več, mogoče pogrešam samo vzratno kamero.

Je pa spodaj spisek opreme in nekaj slik zunajnosti, notrajnost pa še pride po temeljitem čiščenju.

 

 

 


Pripete slike za predogled

  • bmw4.jpg
  • bmw1.jpg
  • bmw2.jpg

Pripete datoteke

Spet Bayerische Motoren Werke AG :ok
Prikaži več možnosti
    • mico, fp4492 in m4tj4z uporabnikom je všeč to sporočilo


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 262
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#2

Lep, zelo! Jaz bi dodal edino sprednji splitter v crni barvi z podaljskom to mi zgleda na belem avtu s crnimi ledvickami in letvicami okrog sip fenomenalno!
Prikaži več možnosti


elmatador
elmatador
  • Uporabnik
  • Sporočil: 53
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F31

#3

Res lep primerek, tudi jaz imam F31, letnik 2015 in vožnja je res lepa, poleg res ogromno opreme je pa prava zmaga "adaptive lights", sploh zdaj pozimi ko je več teme, jaz imam to vedno vklopljeno:)...


Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 932
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#4

Lep, mene tudi mikajo tele 31tke. Upam da čez kakšno leto...


Prikaži več možnosti


bmwgavrin
bmwgavrin

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 712
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW F31 M

#5

Hvala. Res luči so super. Še žarnice sem zamenjal ( zrihtal forumaš) in res svetijo. Itak pa so vedno na avto.

Sem pa gledal zdej mal te sprednje M performance podalške in res dobr zgledajo. Mogoče pa v kratkem malo popimpam sprednji konec.

Urejal bmwgavrin, 04.01.2019, 17:37.

Spet Bayerische Motoren Werke AG :ok
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 262
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#6

https://www.rwcarbon...pe1546628966965
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 260
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#7

še kako slikco oz. update iz notranjosti? srečno vožnjo :ok


Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 260
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#8

Da malce obudim temo, meni sprva je bila tudi dobra ideja podaljšek - lip spredaj in lip pragov s strani, vendar ko sem videl v živo na dveh avtih (srebrnih), mi ni bilo všeč, sploh ker tudi zadaj ni nekega takega dodatka in zaključka kot bi bilo nekaj nedokončano kar se tiče "lipov" na avtu. Tako da v mojem primeru tega ne bom vgrajeval, sem se odločil na koncu za "shadowline" barvanje spodnjega dela odbijača, spodnjega dela pragov in pa zg. dela ogledal... seveda vse gre nekako skupaj barvno tudi z prednjo masko in zadnjim difuzorjem.

 

Je pa Boštjan v tem času žal mogel menjati ketno in vse dotično, tako da nauk njegove zgodbe, da ni dober vgrajevati cenene robe. 


Pripete slike za predogled

  • tauch. F31 shadow line.jpg

Urejal Taucher, 27.09.2019, 07:23.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 932
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#9

Kaj lastniki f31 pravite glede preskoka iz E91 na F31? Motor je več ali manj isti, zunanjost lepša ter malenkost večja. Notranjost je meni osebno kar nekaj, mogoče le v pravi barvni kombinaciji... Se splača dodati teh par vijolic?  V čemu je prednost eFa, da bi prodal dobro delujočo e91 ter kupil f31?


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 260
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#10

Kaj lastniki f31 pravite glede preskoka iz E91 na F31? Motor je več ali manj isti, zunanjost lepša ter malenkost večja. Notranjost je meni osebno kar nekaj, mogoče le v pravi barvni kombinaciji... Se splača dodati teh par vijolic?  V čemu je prednost eFa, da bi prodal dobro delujočo e91 ter kupil f31?

Ne vem kako se obnese e90 (ker sem jo preskočil), saj mi notranjost pri tej seriji (e90) nikakor ni bila sprejemljiva, saj mi deluje tako prazna in pusta. Spet drugim je všeč tako da, počakaj na kak komentar tistih, ki so si lastili oba primera pa da vidiš.

 

Danes pridem v Zagorje, pa se oglasi kaj mimo (nad Ašičem) se lahko zapeljeva, pogledaš avto in potem vidiš kaj in kako. :ok



Urejal Taucher, 27.09.2019, 11:25.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti
    • m4tj4z je všeč


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 158
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#11

Kaj lastniki f31 pravite glede preskoka iz E91 na F31? Motor je več ali manj isti, zunanjost lepša ter malenkost večja. Notranjost je meni osebno kar nekaj, mogoče le v pravi barvni kombinaciji... Se splača dodati teh par vijolic?  V čemu je prednost eFa, da bi prodal dobro delujočo e91 ter kupil f31?

Sicer si F31 nisem lastil, ampak pomojem je ocitna razlika pri avtomatskih menjalnikih ter gadgetih. Ce gledas rocne bi komot preskocil.


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 260
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#12

Jaz sem dolgo iskal dizla, vendar ga nisem dobil, potem sem v tem času začel tudi štepati več km, tako da za enkrat sem z avtom zadovoljen. Športni menjalnik 8st + tipke in še kaka nadgradnja na avtu, mi daje za 1x čisto dobre rezultate in zadovoljuje trenutnim potrebam ob nabijanju km. Porabe moje pa niti ne bom omenjal, da ne boste preveč presenečeni, saj tudi nočem da se še tema "z*ebe" kot vsaka druga zaradi številk. Da bi pa imel dizla ročnega, pa mi sploh na kraj pameti ne pride.  ;)



Urejal Taucher, 27.09.2019, 12:09.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 932
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#13

Ne vem kako se obnese e90 (ker sem jo preskočil), saj mi notranjost pri tej seriji (e90) nikakor ni bila sprejemljiva, saj mi deluje tako prazna in pusta. Spet drugim je všeč tako da, počakaj na kak komentar tistih, ki so si lastili oba primera pa da vidiš.

 

Danes pridem v Zagorje, pa se oglasi kaj mimo (nad Ašičem) se lahko zapeljeva, pogledaš avto in potem vidiš kaj in kako. :ok

Če boš jutri dopoldan ali v nedeljo za kakšen kofi, se pa res lahko dobiva...


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 260
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#14

Če boš jutri dopoldan ali v nedeljo za kakšen kofi, se pa res lahko dobiva...

mas ps dons lohk kufe poklic me...


Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


MihaJ
MihaJ

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 547
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: 3ka

#15

Kaj lastniki f31 pravite glede preskoka iz E91 na F31? Motor je več ali manj isti, zunanjost lepša ter malenkost večja. Notranjost je meni osebno kar nekaj, mogoče le v pravi barvni kombinaciji... Se splača dodati teh par vijolic?  V čemu je prednost eFa, da bi prodal dobro delujočo e91 ter kupil f31?

F30 je v vsem boljši kot E9x, razen v vozni dinamiki pri hitri menjavi smeri, kjer je pri F3x več nagibanja. Delno se to da rešit z menjavo amortizerjev in vzmeti.

Imam F30 LCI, M paket, ročni menjalnik (ja, iskal sem takega z ročnim). Najprej zaradi tega, ker ne maram avtomatikov  in drugič zaradi tega ker bi mi šlo na jetra plačevati skoraj 1000 € za servis menjalnik. DOkler je avto še kaj vreden to še nekako gre, ko pa bo star 10 let pa hvala lepa. (ja vozil sem F30 z avtomatikom en teden in me ni prepričal)

Skoraj 160.000 km pa sem naredil z E91, 320d, 2006, brez M paketa. Imel sem tudi E90 325i 2009, M paket, ročni.

E9x je imel pri 6valjnih bencinarjih dobre ročne menjalnike, pri dizlih pa nič posebnega, nekako povprečje. Pri F30 so tudi pri dizlih kar precej dobri, ne tako gladko tekoči kot pri Hondi recimo, ampak so natančni, imajo kratke hode in dajejo boljši občutek kot pri E90 in so bolj tekoči.

Pri E90 so običajne zavore za en drek, pri F30 pa si lahko doplačal M sport zavore (jih imam, pri E9x ni bilo možnosti) in te so res dobre za vsak dan, take bi morale biti vse.

F30 lepše drži smer, tudi pri večjih hitrostih v ovinkih je bolj natančen, ker ima daljšo medosno. Lepše pobira luknje in je bolj udoben.

Je tudi malo boljše narejen kot E9x, na splošno se mi zdi da uporabniki poročajo o manj težavah kot pri E9x platformi.

Je pa res, da imajo PFL E9x hidravlični servo, in veliko boljši občutek na volanu. Tudi FL modeli, ki so nekateri že imeli elektro servo, so dajali boljše občutke.

E9x na 17'' z dobrimi gumami, četudi navadno podvozje, zna biti prav zabaven voz.

F3x je malo manj, ampak ima svoj karakter. Obvezno kupi LCI model, ker ima izboljšan elektro servo, prednje amortizerji imajo ležaj zgoraj privijačen s 5 vijaki, PFL pa s 3 in je spredaj avto manj tog.

B47 motorji so super po porabi in precej bolj uglajeni kot M47 in N47 v E9x. 190 KM je povsem dovolj (da malo razkurim ostale, hehe) za vsak dan.

V notranjosti mi je F3x boljši, ker ima boljše postavljene komande za klimo in radio, višje namreč, manj je treba pogledati dol s ceste. Me pa moti da na volanu nima gumba za notranje kroženje, ker to je res dobra rešitev. Ročka za tempomat na E9x se mi zdi ravno tako dobra rešitev, ker potem ostane prostor za druge stvari na volanu.

Tudi malo več prostora je nasploh, ker je jasno večji avto.


Prikaži več možnosti
    • m4tj4z in J9320 uporabnikom je všeč to sporočilo


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 932
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#16

hvala za izčrpno primerjavo. Moram probati enega avomatika ter enega ročnega. Kako je sedaj z menjavo olja pri avtomatikih. Nekaj sem bral da se olje ne menja, da lahko kaj zahebeš, potem da se menja....pa kaj vem kaj še vse.


Prikaži več možnosti


hammanM5
hammanM5

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 904
  • Lokacija: Novo Mesto
  • Avtomobil: Bmw 330d

#17

F30 je v vsem boljši kot E9x, razen v vozni dinamiki pri hitri menjavi smeri, kjer je pri F3x več nagibanja. Delno se to da rešit z menjavo amortizerjev in vzmeti.
Imam F30 LCI, M paket, ročni menjalnik (ja, iskal sem takega z ročnim). Najprej zaradi tega, ker ne maram avtomatikov  in drugič zaradi tega ker bi mi šlo na jetra plačevati skoraj 1000 € za servis menjalnik. DOkler je avto še kaj vreden to še nekako gre, ko pa bo star 10 let pa hvala lepa. (ja vozil sem F30 z avtomatikom en teden in me ni prepričal)
.


1000€ za servis avt. menjalnika? Od kdaj.

Mogoče misliš na obnovo. Potem se pozanimaj se koliko te pride sklopka+vztrajnik za ročnega.
Prikaži več možnosti


MihaJ
MihaJ

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 547
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: 3ka

#18

Glede menjalnika je pisal uporabnik @blackberet, da pride še precej več, če menjaš tisto oljno sito, ki pa pride skupaj z nekim rezervoarjem in filtrom in samo tisti kos stane cca 600 € če se prav spomnim, plus 8l olja in delo.

Zdej, lahko zamenjaš samo olje in stane nekaj manj.

Zadnjič sem bil pri Molku in je v pogovoru z neko drugo stranko omenil da servis menjalnika stane pri njih cca 750 € (no, kar je blizu moje zgornje številke) in da je to dobro narediti enkrat nekje okoli 120.000, če sem si prav zapomnil. Sicer je šlo v tem primeru za serijo 6, ampak menjalnik je praktično enak.

Zdej, če kupiš avto pri recimo 80.000, te to čaka čez kakih 40k kilometrov in če avto obdržiš dlje časa, še enkrat okoli 200-250k nekje. Pri 250k čez nekaj let, pa bo tak avto vreden nekje dobrih 10k € ali tam nekje.

 

Sicer pa, nisem kupil ročnega v prvi vrsti zaradi stroška, ker ne bi obubožal zaradi 1500 € v 250.000 km, ampak zaradi osebne želje in drugačnih voznih občutkov.

 

Naj pa nekdo, ki ima tak menjalnik v F30, pove koliko je plačal in kaj vse so zamenjali, da ne bomo preveč na pamet.

 

Sklopka in vztrajnik za ročnega pride cca 340 € in 1160 €, kar je tudi veliko. Ampak na E91 imam pri 270k še prvi komplet in je še relativno OK, bo pa počasi za zamenjat.

Za obnovo ZF8 prestav pa najbrž noben noče vedet koliko pride, ker gre najbrž kar nekaj vijolic.


Prikaži več možnosti


jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 968
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#19

Meni je avtohisa Vrtac vzela 300e za stronic7 gang v A5 2.0tfsi 2011 300€, na Passatu 2012 2.0 tdi mi bo pa kolega zamenjal olje na DSG 6 gang za 150€, z vsem predpisanim kar spada zraven, tako, da kar se tice VAG grupe in avtomatike sem zadovoljen z cenami  :ok2  :ok2


Prikaži več možnosti


nejči
nejči

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 568
  • Lokacija: Ljubljana

#20

 

 

Naj pa nekdo, ki ima tak menjalnik v F30, pove koliko je plačal in kaj vse so zamenjali, da ne bomo preveč na pamet.

 

 

sito 110 eur

olje cca 180 eur 

delo 100 eur.


Prikaži več možnosti