Skoči na vsebino

 

2001 E39 525i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
17 odgovorov v temi
Octan
Octan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39

#1

Po skoraj dveh letih je pa že skrajni čas :)

E39, 525i, Orientblau Metalic. Od pomembnejše opreme ima športno podvozje in ročni menjalnik :-D
Ostalo:
S266    BMW light alloy wheel, radial spoke 48
S320    Deleted, model lettering
S403    Glass roof, electrical
S459    El. front seat adjustment w. memory
S494    Seat heating driver/passenger
S500    Headl.washer system/intensive cleaning
S520    Fog lights
S522    Xenon Light
S534    Automatic air conditioning
S661    Radio BMW Business (C43)
S672    CD changer for 6 CDs
S676    HiFi speaker system
S704    M Sports suspension
S710    M sports steering wheel, multifunction
S773    Fine wood trim
S980    Exclusive package

Avto sem kupil od uporabnika @bmvziga, ki je za njega lepo skrbel, moj plan je bil tako tudi nadaljevati.
Ker se ne spomnim več točnih datumov (in, hvala bogu, zneskov :-D ), na hitro o dosedanjem vzdrževanju:
Od rednih stvari, dva servisa, prvi, malo večji, pri 322.600km: Olje (Mobil ESP formula 5w-30), filtri, svečke, rolice in jermena (Kokalj).
Drugi, včeraj, pri 331.700km: Olje (Motul 8100 X-cess 5w-40) in filter, ter menjava oljnega separatorja in pripadajočih cevi (Pocesnik).

Izredni servisi:
 - Avto sem kupil z gorečo lučko za ABS. Menjava senzorja, ki naj bi napako povzročal ni pomagala, tako da sem dal obnoviti ABS enoto. Od takrat je mir, trkam na les.
 - Kmalu po nakupu sem opazil, da izginja hladilna tekočina. Panika, po svojih najboljših močeh sem izključil težave s tesnilom glave.
Sem pa videl, da na tistem malem kolenu na vrhu hladilnika malo curlja voda, tako da sem peljal avto k mehaniku na menjavo hladilnika. Ko je vse razdrl, je videl, da puščata tudi cevi pri termostatu, tako da je v kratkem sledila še menjava obeh cevi.
 - Že od začetka je cingljal kardan, tako da sem preventivno dal zamenjati kardanski ležaj in guibota. Takrat se je menjal še senzor nivoja olja, ker sem enkrat iz motorja potegnil šipko z oljem na minimumu, in sem se ustrašil, da senzor nagaja. Po menjavi se je lučka nekajkrat posvetila, tako da sedaj očitno deluje :-D
Sem pa kupil Hella senzor, v upanju, da bo enak originalu (na originalu sta oba štemplja, Hella in BMW), vendar se mi zdi, da je malo občutljive narave... Včasih se prižge lučka, ko ugasnem avto, pa je olja še precej nad minimumom. Ampak, bolje prezgodaj kot prepozno.
 - Lani pred tehničnim je bila obnovljena tudi ročna, menjane pletenice in pakne.
Čez tehničnega sem ga spravil pogojno, zaradi luči. Uporabnik @Pirc jih je obnovil, zamenjal je parabole in plastične čepe za nastavitev luči, ki so bili povsem zdrobljeni.

Par stvari na začetku mi je pomagal urediti kolega, ki ima delavnico, potem sem avto vozil h Kokalju. Na zadnji servis sem ga peljal k Pocesniku, ki je po pričakovanjih izvrstno opravil svoje delo, tako da se bova zagotovo še videvala :)

Nekaj stvari je še za uredit:
 - Za zamenjat bodo komplet prednje roke. Ni še krize, nobenega lufta nikjer, so pa gumice napokane. Na podvozju je bilo sicer par malenkosti porihtanih, ampak bolj sproti, kar se je pokazalo.
 - Pri spoju diferenciala in kardana je spustila mast (ne znam točno povedati :blush), tako da bo tudi to v kratkem na vrsti, skupaj z menjavo olja v diffu in menjalniku.
 - Posoda za servo olje pušča
 - Vogali desnih vrat so malo rjavi, tam na spoju, tako da bom to dal čim prej uredit, če se bo dalo vrata še rešit.

 
Pa še par mogoče manj pomembnih stvari, ki bodo, ko bodo (ko bo zgornji seznam prazen :-D):
 - Menjava tesnil v vanoss-u. Malo iz firbca, malo zato, ker ima avto nekaj simptomov, ki k temu pašejo. Še najbolj očitno je poleti pri prižgani klimi, pri visokih temperaturah se kar precej pozna na moči v srednjem območju.
 - Obnova volana, ni strgan, je pa obrabljen
 - Obnova usnja. Sedeži niso nikjer strgani, bi bili pa počasi zreli za eno pošteno obdelavo :)
 - Poliranje
 - Popravilo blaga na stebričkih
 - 17''
 - Zvočniki... v sovoznikovih vratih nizkotonec praska, včasih utihne... Načeloma imam radio na sobnih glasnostih, tako da me ne moti. Bo pa enkrat prišlo na vrsto.
 
Skratka, dolgčas nam ni :-D
Selitev v Ljubljano je zame pomenila, da sem iz povprečne letne kilometrine cca 35.000km šel na morda 10, 12.000km letno, in posledično sem lahko VW smrdljivca prodal in se vrnil na bencin. BMW modeli iz konca 90ih/začetka 2000 so mi že od nekdaj najbolj všeč. Morda sem se takrat, ko sem bil star 10, dobro zavedel svoje ljubezni do avtomobilov, in so se mi zato utisnili v spomin.
Iskal sem e39 ali pogojno e46, in tale je izpolnjevala vse zahteve. Ko je Žiga objavil oglas sem ga pomoje pogledal 100x :-D  Na koncu je srce zmagalo :P in zelo sem vesel, da je tako :)

Temo sem, pošteno, odprl malo tudi zase, da imam prostor, kjer lahko sproti beležim stvari, ko se bodo dogajale. Tako bo tudi zgodovina bolj transparentna.

Kakšnih lepih slik na žalost nimam, pa sedajle ni prav obut za fotkanje :) Tako da zaenkrat samo tale. Čeprav je bil malo pacek.

 

201808171847173.jpg
 



Urejal Octan, 16.01.2019, 12:40.

Prikaži več možnosti


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 2 656
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39 530iA

#2

Odlična makina in super objava. :ok

 

Srečno vožnjo in obilo užitkov pri tem :burnout

 

 

:angeleyes


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 918
  • Lokacija: Lusitanicus
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#3

Lep in nizek, z redko barvo.  :ok

Tudi original senzor se včasih aktivira "prehitro". Narekovaji zato, ker je olja malo manj, senzor pa najbrž meri intervalno, kar pomeni, da je v nekem trenutku (nagib, nihanje ...) izmeril prenizek nivo.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 854
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#4

Še vedno lep in še vedno tista poznana registrska... naš Žiga se še danes po glavi tolče, ker je prodal ta avto... se tudi njemu kolca po E39 :)


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Octan
Octan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39

#5

Odlična makina in super objava. :ok

 

Srečno vožnjo in obilo užitkov pri tem :burnout

Hvala lepa :-D

 

Lep in nizek, z redko barvo.  :ok

Tudi original senzor se včasih aktivira "prehitro". Narekovaji zato, ker je olja malo manj, senzor pa najbrž meri intervalno, kar pomeni, da je v nekem trenutku (nagib, nihanje ...) izmeril prenizek nivo.

Hvala :) Za barvno kombinacijo moram priznat, da sem bil na začetku malo indiferenten, ampak bolj kot sem ga gledal, bolj mi je bil všeč :-D To, da je tovarniško nizek, je bil pa itak velik magnet zame  :-D 

Za senzor pa razumem ja. Saj pravim... bolje prezgodaj kot prepozno.

 

Še vedno lep in še vedno tista poznana registrska... naš Žiga se še danes po glavi tolče, ker je prodal ta avto... se tudi njemu kolca po E39 :)

Joj, vem... sva ene dvakrat govorila vmes, potem je imel še smolo s tisto E60, imam kar malo slabo vest :blackeye Sem mu pa obljubil ekskluzivno pravico za odkup nazaj, če se kdaj odločim za prodajo  :) 


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 854
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#6

Lep in nizek, z redko barvo.  :ok

 

Orientblau je redka barva? :eek

 

Moram @Davidf1 povedat, potem sta najina touringa še več vredna, kakor si midva domišljava :laugh


Sicer je to zelo pogosta ITA barvna kombinacija, ki je tudi za mene ena najlepših... orientblau zunanjost + sandbeige notranjost.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Octan
Octan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39

#7

ššš, recimo, da je redka, lahko to potem v oglase pišemo, če (ko) bomo prodajali :laugh


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 698
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8

David ima toledoblau! :ok2

Pripete slike za predogled

  • DSC_0022.JPG
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 854
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#9

Točno, to smo menda res takrat ugotavljali... potem je samo moj v tej redki barvi :ok2


Kje imaš tiste slike od našega primerjalnega testa?


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 361
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#10

David ima tud Imolarot II M Technik momci :eek Beat that!!!


Prikaži več možnosti
    • m4tj4z, LEO37 in x-driver uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 698
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#11

Točno, to smo menda res takrat ugotavljali... potem je samo moj v tej redki barvi :ok2


Kje imaš tiste slike od našega primerjalnega testa?

:ok2


Pripete slike za predogled

  • NKN_9762-3.jpg
Prikaži več možnosti
    • mico in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 954
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#12

Kako je prva čudno visoka:D
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 698
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#13

Bila :ok2


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 361
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#14

Torej imamo sedaj eno vec za sliko :-D
Prikaži več možnosti


Octan
Octan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39

#15

Hej!

 

Štiri dni nazaj je postal polnoleten, včeraj pa brez problema opravil tehnični pregled. Še malo sva podebatirala z gospodom, ki je pregled opravljal, ga je pohvalil, da je lepo ohranjen :) Edino tretja zavorna luč mi ni gorela... Na armaturi mi je javljal, da zadaj desno nekaj ne štima, sem tako skoncentrirano bulil v desno luč, da sem spregledal tisto na zadnji šipi  :crazy

 

Pa še ena iz januarja, v spomin na kratko letošnjo zimo.

 

20190120170827.jpg


Prikaži več možnosti
    • Jerry in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 698
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#16

Imaš mali BC? Tista žarnica je pa smešno enostavna za zamenjat :ok2
Prikaži več možnosti


Octan
Octan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 72
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39

#17

Ja, mali BC. Sem jo zamenjal, takoj ko sem prišel domov, in je res posrečeno enostavno narejeno. Sem se pa počutil kot en bumbar, ker sem dejansko iskal, kaj ne dela, pa sem spregledal :-D


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 698
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#18

Pri meni je bilo bolj zanimivo, vsake toliko mi je javljalo napako na štop žarnicah (veliki BC). Pa sem koga prosil, da mi stopi na bremzo in šel gledat - vse delalo :ok2 Potem sem dobil nasvet, da grem preverit kontakte... Na 3. zavorni žarnici je imelo ležišče že tako uničen jeziček, da je začelo topiti plastiko okoli :eek Na ostalih dveh sem pa samo malo pobrusil, pa še to ni bilo nujno naredit, ni bilo take sile.


Prikaži več možnosti