Skoči na vsebino

 

P: E46 2004 330xd, karambolirana

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
33 odgovorov v temi
P3sho
P3sho

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: /

#1

Pozdravljeni,

v kolikor koga zanima, prodam v naslovu omenjeno vozilo v celoti in ne po delih.

V mojo (voznikovo) stran se je 04.01.2019 zaletela voznica Renault Megane in poskodovala:

- voznikova in zadnja vrata,
- sprednji levi blatnik,
- kolo je premaknjeno, ni pa zabito.

Lastnik sem cca leto dni, prej je bil lastnik forumas, M Power, tema vozila pa je tudi na forumu. Avto je sicer redno servisirano, vozeno vsak dan po AC Ptuj, Maribor, prevozenih ima 467.000 km, povprecna poraba v zadnjem letu 6.8l/km, vozilo se nahaja na Ptuju, akumulator pa se je izpraznil ^^

Sicer pa se nekaj od opreme:

- navigacija
- stresno okno
- xenon
- avtomatik
- senzor park zadaj
- senzor za dez
- usnjena notranjost
- samozatemnitveno ogledalo
- alarm
- crn strop
- M volan (predelan za okrasno plastiko)

Cena 1700€

Za dodatna vprasanja sem na voljo ^^

Lep pozdrav
P3sho

Pripete slike za predogled

  • IMG_20190120_142343.jpg
  • IMG_20190120_142247.jpg
  • IMG_20190120_142331.jpg
  • IMG_20190120_141923.jpg
  • IMG_20190120_141851.jpg
  • IMG_20190120_142033.jpg
  • IMG_20190120_142237.jpg
  • IMG_20190120_142103.jpg
  • IMG_20190120_142226.jpg
  • IMG_20190120_142209.jpg
  • IMG_20190120_142136.jpg
  • IMG_20190120_141809.jpg
  • IMG_20190120_141744.jpg
  • IMG_20190120_141729.jpg
  • IMG_20190120_141647.jpg

Bivše Lepotice:

E46 330Ci - The Silver Lady; E46 330Ci - Black Lady; E91 318d - Innocent Lady; E46 330xd - Blue Horse

Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 171
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#2

Avto sem si danes ogledal, notranjost je  :mljask, ima "highleder" opcijo in opreme ima res veliko. :eek

 

Nekaj je prisotne tudi rje na standardnih mestih za e46..nič kritičnega, ampak vemo kako je s tem..

 

Avto je bil v lasti Mpower kot navaja lastnik in vestno ter zgledno vzdrževan voz, računica je da se ga da popravit za cca 1500€ (material, kleparsko- ličarsko delo) ali manj, odvisn če znaš kaj postoriti tudi sam. 


M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti
    • P3sho je všeč


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 082
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#3

Avto sem si danes ogledal, notranjost je  :mljask, ima "highleder" opcijo in opreme ima res veliko. :eek

 

Nekaj je prisotne tudi rje na standardnih mestih za e46..nič kritičnega, ampak vemo kako je s tem..

 

Avto je bil v lasti Mpower kot navaja lastnik in vestno ter zgledno vzdrževan voz, računica je da se ga da popravit za cca 1500€ (material, kleparsko- ličarsko delo) ali manj, odvisn če znaš kaj postoriti tudi sam. 

no potem je ravno pravi zate da v delavnic zrihtas, še spucaš kola in prodaš dalje :)   lepa oprema, kako pa to da ga lastnik ne da porihtat? 



Urejal Taucher, 21.01.2019, 07:24.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 781
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#4

Avto je lep, sploh znotraj. Pa je vreden 3000€ "zrihtan"?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 736
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#5

Avto je lep, sploh znotraj. Pa je vreden 3000€ "zrihtan"?

S to opremo sigurno. Kolikor je meni znano ima avto tudi nov menjalnik, kar je še dodaten plus - se ga splača porihtat.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Matej81
Matej81

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 477
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: adidas

#6

Vredn je tok kokr ti kdo da sploh pa 500tkm???
BMW + PIVO = DRIFT
Prikaži več možnosti


P3sho
P3sho

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: /

#7

Pozdravljeni,

 

težko mi je, ker še sam ne vem kaj hočem ^^. Popraviti in voziti dalje, ali pa preiti na manjšo porabo in motor, tako da se odločam za nakup recimo kaj v stilu e46 320d karavan, v kolikor bi se za okoli 3000€ našel kakšen lep primerek. Mi je pa res težko se odločiti kaj naj, saj sem do sedaj vozil samo E46 330Ci 2x in 1x E46 330xd, v glavnem same velike motore  :ok2

 

Kar se tiče avtomatika. Menjalnik je obnovljen in je redno servisiran na 80kkm, in je po obnovi z njim narejenih več km kot original, tako da je bmw-expert več kot očitno odlično opravil svoje delo pri obnovi :metalc .

 

Turbina pa je nova (ne obnovljena) in sicer original garret, zamenjana nekje pred enim letom oziroma pred 30.000km.

 

Sedaj koliko bi lahko iztržil za popravljenega pa tudi ne vem zagotovo. Odvisno, če se najde nekdo, ki si zares želi takšnega avta s to opremo da ga kupi za 3000€. Drugače mi bo telefon v eno zvonil s ponudbami za 1000€ ^^.

 

Najprej bom še nekoliko počakal, v kolikor bi ga kdo vzel v celoti, ali pa v kolikor ima kdo kakšen lepi primerek, ma mogoče celo tega vzame v račun.

 

Lep pozdrav

P3sho


Bivše Lepotice:

E46 330Ci - The Silver Lady; E46 330Ci - Black Lady; E91 318d - Innocent Lady; E46 330xd - Blue Horse

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8

sploh pa 500tkm???

Ja to je pa res katastrofa. :crazy

 

Pri takih starih kantah, je še najmanj pomembno koliko ima km. Precej bolj je odvisno, kako je bil vzdrževan. Od 200K naprej recimo začnejo stvari crkovat in od tu naprej se lahko sproti menjavajo, ali pa se na avtu špara in dokler še vžge in pelje je vse še OK in se problemi nabirajo. Tako je lahko avto z več kilometri tudi boljši od tistega z manj. Da ne govorimo, da jih marsikateri drug tudi ima že toliko, samo na števcu jih ne kaže.

 

Sicer ne morem sodit, ker tega avta ne poznam, v kakšnem stanju je. Ni pa to 320d brez opreme, ki jo najdeš na vsakem vogalu. Tako da nerazbit in v solidnem stanju, bi takšen avto bil po mojem mnenju brez težav vreden 3K+. Je pa razumljivo, da za marsikoga mine popravljat razbit avto, tudi če je stroškovno blizu vrednosti nerazbitega. Ker iskanje dobrih rabljenih delov tudi terja svoj denar in predvsem čas in živce. Z novimi deli pa itak ni šans, da se to popravi za jurja in pol.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • P3sho je všeč


Matej81
Matej81

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 477
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: adidas

#9

Ja to je pa res katastrofa. :crazy
 
Pri takih starih kantah, je še najmanj pomembno koliko ima km. Precej bolj je odvisno, kako je bil vzdrževan. Od 200K naprej recimo začnejo stvari crkovat in od tu naprej se lahko sproti menjavajo, ali pa se na avtu špara in dokler še vžge in pelje je vse še OK in se problemi nabirajo. Tako je lahko avto z več kilometri tudi boljši od tistega z manj. Da ne govorimo, da jih marsikateri drug tudi ima že toliko, samo na števcu jih ne kaže.
 
Sicer ne morem sodit, ker tega avta ne poznam, v kakšnem stanju je. Ni pa to 320d brez opreme, ki jo najdeš na vsakem vogalu. Tako da nerazbit in v solidnem stanju, bi takšen avto bil po mojem mnenju brez težav vreden 3K+. Je pa razumljivo, da za marsikoga mine popravljat razbit avto, tudi če je stroškovno blizu vrednosti nerazbitega. Ker iskanje dobrih rabljenih delov tudi terja svoj denar in predvsem čas in živce. Z novimi deli pa itak ni šans, da se to popravi za jurja in pol.


Lahko mas se tako vzdrzevan avto te pr takih kilometeih lahko vsak dan nekaj preseneti.
Edino ce si do teh kilometrov zamenjal vse dele na avtu. Ampak dvomim v to.
Sm meu e46 320d 400tkm. Sej je sou pa se zdej gre ampak imas skoz en obcutek da mors bit clan plus amzs-ja.
Aja prodal sm ga za jurja. Pa je imel nekaj opreme.
Pa cel avto ne razbit se registreran. Lp
BMW + PIVO = DRIFT
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#10

Pri E46 že pri 200k lahko vsak dan kaj preseneti, ni če ima 500K glede tega nobene razlike, če je bil zgledno vzdrževan. Zato tudi ni razloga, da bi bil s 500K avtomatsko precej manj vreden. To sem ti hotel povedat. In pri stari kanti je v vsakem primeru dobro imet vsaj neko asistenco za par €, ne glede na kilometre.

 

Tu ne govorimo o 3K+ za razbit avto, ampak za nerazbitega. S 320d 330xd pač ne moreš primerjat cenovno niti približno. Pa tudi, če ima 320d nekaj opreme. Je le najmočnejši dizel v E46, temu primerno ima boljše zavore, močnejše zadnje polosovine od "običajnih" E46.  330xd je na našem trgu precej redko vozilo, medtem ko 320d je bil daleč najbolj prodajan E46 in jih je povsod, kot listja in trave in to se odraža tudi na nizki ceni. Poleg tega je še R4, kar ni bilo v BMW-ju nikoli cenjeno. Vbistvu je to eden redkih avtov, kjer so rabljni dizli vredni celo manj od bencinskih (šestakov). Da ne govorimo, da ima tale v oglasu tudi šibedah. To avtu precej dvigne ceno, ker je edini kos opreme, ki ga ne moreš naknadno vgradit. Ima tudi X-drive, ki ga 320d ni imel nikoli. Pa tudi ksenon precej dvigne vrednost.



Urejal loty1825, 21.01.2019, 12:47.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • P3sho je všeč


P3sho
P3sho

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: /

#11

Pozdravljeni,

pred nezgodo je ta avto bil moja no. 1 ljubezen. Sedaj je to mesto znova prevzela zena ^^.

Avto se je peljal odlicno, saj je bil mehansko bp.

Kriticne reci so bile zamenjane (amortizerji, vzmeti, pogonske akse, komplet zavore + zadnje zascite, prednje gumi cevke zavor, termostati, nova turbina in izp. kolektor (kolektor je gus in ne RF)

Sobe so se originalne, tako da to bi verjetno bilo v prihodnosti za obnovit. Sicer mi je mehanik rekel, da to pac naredim, ko katera zataji oz. ce bi sedaj ko je hladneje imel problem z vziganjem. Zaenkrat teh tezav ni bilo.

Razmisljal sem o cipanju, tako da bi to pred tem vsekakor naredil, a nekako vec nisem cutil potrebe po tem.

Grelne svecke so vse ok, enota je bila menjana z novo.

Tudi glavna jermenica in jermeni in šponarji so bili menjani, original BMW.

Tako na kratko ^^

Lep pozdrav,
P3sho

Bivše Lepotice:

E46 330Ci - The Silver Lady; E46 330Ci - Black Lady; E91 318d - Innocent Lady; E46 330xd - Blue Horse

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 298
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#12

Popravi ga, če je alternativna opcija nabava 320d za 3000 eur. Ker razlika v vožnji ni vredna mizernega prihranka pri gorivu in cestnini, sploh v vozu s takšno opremo, ki bo vedno zaželen.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • P3sho je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#13

Pa ne samo to. Če so res samo blatnik in dvoja vrata, školjka pa nedotaknjena. Potem ni težko poštimat v nulo. In imaš še naprej avto, ki ga poznaš. Za 3 jurje bi sicer moral dobit odlično 320d, ampak še vedno je ne poznaš in je lahko na koncu v njo potrebno vložit precej več, kot si računal. Imaš zraven riziko nakupa neznanega avtomobila. Gre pa sigurno manj živcev, če kar zamenjaš avto, to je pa res.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • P3sho in zok uporabnikom je všeč to sporočilo


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 930
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#14

težko mi je, ker še sam ne vem kaj hočem ^^. Popraviti in voziti dalje, ali pa preiti na manjšo porabo in motor, tako da se odločam za nakup recimo kaj v stilu e46 320d karavan, v kolikor bi se za okoli 3000€ našel kakšen lep primerek. Mi je pa res težko se odločiti kaj naj, saj sem do sedaj vozil samo E46 330Ci 2x in 1x E46 330xd, v glavnem same velike motore  :ok2

 

 

Popravi ga, če je alternativna opcija nabava 320d za 3000 eur. Ker razlika v vožnji ni vredna mizernega prihranka pri gorivu in cestnini, sploh v vozu s takšno opremo, ki bo vedno zaželen.

 

Jaz sem bil pred isto dilemo... Menjat R6 323i za R4 320i. Prihranek v gorivu je ~2-2.5L / 100km. Pri 30k / leto je to ~700-900€ / leto. Ne vem pa, kakšna je razlika med 320d in 330xd. 

 

Če me vprašaš ali je bolje imet M52TU ali N43, bi takoj rekel M52... Če pa me vprašaš, kaj je ceneje imet, pa je N43 nedvomni zmagovalec, kljub višjim stroškom servisiranja (nox, vžigalne, injektorji, svečke...). Čas pa bo pokazal življenjsko dobo enega in drugega.

 

p.s.: Jokal se boš, ko/če boš šel na -2 cilindra... verjemi.


Prikaži več možnosti
    • P3sho je všeč


P3sho
P3sho

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: /

#15

Pozdravljeni,

lepo ste me "nahajpali" tako da kar razmisljam da bi avto obdrzal heh ^^

Uspel sem si sposoditi avto, tako da taksne nuje po drugemu, ki je se vceraj bila, vec ni.

Skoljka je malo poskodovana in sicer je na enem delu rahla vdolbina, tako da naj ne bi bila delezna drasticnega popravila.

Hvala vsem za spodbudne besede!

Pocakam se kaksen dan, ce se slucajno kdo najde ki bi bil pripravljen mogoce celo tega vzeti v racun in ponudit drugo vozilo (kar bi bil idealen scenarij, kot pravi loty, da si prihranim zivce ^^), drugace ga umaknem iz prodaje in porihtam, pa vas updejtam kako bo popravilo potekalo ;)

Lep dan

Bivše Lepotice:

E46 330Ci - The Silver Lady; E46 330Ci - Black Lady; E91 318d - Innocent Lady; E46 330xd - Blue Horse

Prikaži več možnosti
    • bpavsic, LEO37 in BMW_V10 uporabnikom je všeč to sporočilo


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 092
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#16

Sem popravil letnik, ker avto je dejansko letnik konec 2004 (datum proizvodnje 8.11.2004, registriran 6.12.2004).

 

In ne pozabiti poudariti, da ima avto novejši, dejansko 3.0 motor in ne 2.9 ( :peace), torej 204KM.

 

Drugače pa smola za tole... me je drugače prav zanimalo, kako kilometrino bo nabral... ampak lej... važne so tvoje kosti. :ok

 

Sicer se nisem hotel vmešavat v debato, ampak ker pa opažam, da se najdejo dvomljivci... jaz sem avto kupil, ko je imel cca 230kkm... prefural sem ga do 437kkm, in v tem času me je pustil na cesti točno ničkrat :)

Pa ni namen, da kujem v zvezde avto, ker, da je bilo temu tako, je vseeno avto zahteval kar precej preventivnega vzdrževanja ... navsezadnje je zame avto nepogrešljiv in kot tak, je moral delati.

 

Če pa koga kaj zanima, in p3sho ne ve odgovora, pa lahko jaz razjasnim kako dilemo. Dejstvo je, da se na avtu ni šparalo (mesec pred prodajo je šlo vanj 1.5k€)

 

Opremo pa itak nima smisla primerjati, ker tako opremljenih res ni veliko... highleder, športni napihljivi sedeži, individual temna stekla, bi-xenon, isofix, šibedah, el. zložljiva ogledala, samozatemnitveno ogledalo z daljincem za garažna vrata,...

 

Any way... kakorkolo že, škoda bi ga bilo dati v klobase... upam ,da se najde heroj in popravi tegale lojalnega starčka. :beer

 

 

 

 


Prikaži več možnosti
    • bpavsic in P3sho uporabnikom je všeč to sporočilo


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 171
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#17

no potem je ravno pravi zate da v delavnic zrihtas, še spucaš kola in prodaš dalje :)   lepa oprema, kako pa to da ga lastnik ne da porihtat? 

mene moti samo rjavina.. če bi bil brez..bi ga vzel, žal..


M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 082
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#18

mene moti samo rjavina.. če bi bil brez..bi ga vzel, žal..

ja saj a je toliko rjavine? ti bi to sam podelal za male pare, drugo je če daš komu rihtat (sicer pa tvoja odločitev).

 

Je pa glede na opremo in vse ostalo boljše, da ga lastnik porihta in tera dalje, ker v kolikor bo šel na drug avto, morda niti ne bo vedel kaj vse ga čaka za vlagat vanj in bo na koncu na slabšem. Res je tudi to, da je pri novejših motorjih nekoliko nižja poraba, samo je ta razlika v dražjem strošku registracije in vsega ostalega, pri tako starem avtu zanemarljiva, kot pa je samo letna izguba na novejšem avtu. Jaz bi ga na tvojem mestu porihtal in vozil dalje, sploh če se je preventivno in redno ga konkretno servisiralo tudi v preteklsoti. Eno dobro notranje pucanje nega usnja, zunanje pranje-poliranje, pa bo avto še lepši za nabijat km. Poznam primer ko ima nekdo e46 320d, pa ima še več km kot ti, pa še vedno laufa bp. 

 

Prespi kak dan, pa se odloči da vanj vržeš cca. 2 čuka da vse porihtaš in se lepo voziš naprej. Res da stare e46 niso ne vem kaj veliko vredne, se pa osebno v takem avtu še vedno raje in bolje peljem, kot pa kakim novejšim cliotom, golfom, škodičko, ....    :ok



Urejal Taucher, 22.01.2019, 07:38.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti
    • P3sho je všeč


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 171
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#19

ja saj a je toliko rjavine? ti bi to sam podelal za male pare, drugo je če daš komu rihtat (sicer pa tvoja odločitev).
 
Je pa glede na opremo in vse ostalo boljše, da ga lastnik porihta in tera dalje, ker v kolikor bo šel na drug avto, morda niti ne bo vedel kaj vse ga čaka za vlagat vanj in bo na koncu na slabšem. Res je tudi to, da je pri novejših motorjih nekoliko nižja poraba, samo je ta razlika v dražjem strošku registracije in vsega ostalega, pri tako starem avtu zanemarljiva, kot pa je samo letna izguba na novejšem avtu. Jaz bi ga na tvojem mestu porihtal in vozil dalje, sploh če se je preventivno in redno ga konkretno servisiralo tudi v preteklsoti. Eno dobro notranje pucanje nega usnja, zunanje pranje-poliranje, pa bo avto še lepši za nabijat km. Poznam primer ko ima nekdo e46 320d, pa ima še več km kot ti, pa še vedno laufa bp. 
 
Prespi kak dan, pa se odloči da vanj vržeš cca. 2 čuka da vse porihtaš in se lepo voziš naprej. Res da stare e46 niso ne vem kaj veliko vredne, se pa osebno v takem avtu še vedno raje in bolje peljem, kot pa kakim novejšim cliotom, golfom, škodičko, ....    :ok


Neda se mi vec s tem ukvarjat sem prevec prešvasal..poleg tega ni nikol konca s tem ko zacnes razdirat/podirat.

Po drugi strani pa naj se lastnik "losa" avta, prihrani čas, živce in vse ceremonije okol tega.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Deyo
Deyo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 045
  • Lokacija: Unknown
  • Avtomobil: Bmw

#20

Ko se mi je na 320d poslovil 1.cilinder sem bil v isti dilemi. Kaj naredit? Večina mi je rekla naj prodam takega kot je "za jurja" pa prišparaš živce.
Glede na to da sem takrat v enem letu zamenjal vztrajnik,sklopko, nosilce motorja itd, skratka vložil cca 1500e, plus nakupna cena, bi bil v minusu dobre 3000e če bi poslušal druge.
Sem raje popravil, vložil cca 2000e in se vozil dalje. Ne obžalujem to potezo.

Če bi pa bila 330xdT (sploh pa tako opremljena kot tvoja) pa takrat sploh ne bi bil v dilemi, bi se lotil popravila že isti dan. :ok

Odločitev je tvoja :)


P.s.- če se odločiš da boš popravil, imam voznikova vrata s šipo. Za spodbudo ti jih podarim :beer

Urejal Deyo, 23.01.2019, 14:00.

:bmw e36 318is coupe; e36 320i; e39 523i :jok ; e39 523i lpg; e60 530i; e39 540iA :coole39 530d "M"
Fact: "There`s no girl that has lines as pretty as the E39 M5!" :-D

Prikaži več možnosti
    • chuckiBMW, djcrni, _BuLLet_ in 3 ostalim je všeč