Skoči na vsebino

 

Popravimo EDC na e39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
56 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#1

Sem kar novo temo odprl da ne smetimo v temi o INPA-težave in nastveti.

Ker je o EDC-ju znanega,napisanega malo oz. skorajda nič bo mogoče komu v prihodnje prišla marsikatera ugotovljena informacija prav. 

Več glav več ve in najde rešitev tako si bom lahko prihranil čas po drugi strani pa mislim da je prav ,da vse podatke delim z vami saj je boljše da ostanejo na internetu take informacije za cel širni svet.

Plus bila bo končno spet ena tema za mozganje in za avtomobilistični forum ,ne pa splošne debate in kregarije.

 

Vabim vas vse da razvijemo resno debato,iskanje rešitev,delovanje samega EDC-ja.

 

Moj cilj je narediti drugo znano delujočo e39 z EDC-jem(ker me muči kako se zadeva vozi) ,na prvem mestu je @Major. Če pa je še kje v SLO e39 ali pa e38 z delujočim EDC v SLO pa prosim ,če delite info.

 

Prvi problem je ta da noben nima pojma kako se avto z EDC-jem vozi razen @major-ja  :-D baje da letiš kot na preprogi  :metalc

Drugi problem je ,ker so vsi metali "nedelujoče" EDC-je ven iz avta in dali na avto navadne amortizerje  :napaka

Stare pri e32,e34 lahko obnoviš skorajda sam doma), za te na e39,e38 še nisem slišal da bi jih kdo obnavljal ,sigurno pa bi se jih dalo,ker ni notri verjetno nobene hude tehnologije, bi ga z veseljem razdrl,če bi imel to možnost pa ga enostavno ne dobiš.Če je kakšen darovalec EDC-ja se priporočam. :ok

 

 

Imam tudi OE cene EDC amortizerjev za e39 in e38.

e39

spredaj 31316750030 570€/kom

zadaj 33521092379 460€/kom

 

e38

spredaj 31311091557 760€/kom

zadaj 33521091573 610€/kom

 

 

Moja situacija je taka da imam OK amortizerje nič ne puščajo,in tudi dober EDC 4 modul(imam še enega na rezervi).

Pri meni so amortizerji zaklenjeni na HARD zato je avto posledično pravi gokard ,zame preveč trd in bi rad naredil plavajočo ladijo.
Danes sem si oddahnil in prišel na več kot pol poti do zmage saj sem končno prišel v EDC modul edina rešitev je računalnik na port kabel drugače pozabite,sem sprobal enih par diagnostik.

Sedaj mi izpiše dve napake,katere naj bi kazale ne nepovezano med moduli. 

 

Sumim na zalite,oksidirane pluse pod tepihom zato bo to tudi prvi korak.

 

 

Bi pa prosil moderatorje da prekopirate poste iz teme "INPA-težave in nasveti" vključno z #247 in naprej kar se tiče EDC-ja v to temo.

 

 

 

 

 



Urejal blackberet, 22.01.2019, 12:23.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MajoR in dragan klep uporabnikom je všeč to sporočilo


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 595
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#2

Super @blackberet :ok

To kar pravim za preprogo je res. Bomo v kratkem sprobali, da vidis, vendar sedaj gre na diagnozo in po potrebi operacijo :ok2

Sprednki amortizerji so na 80%, zadnji na 70% od novih. Sprobano na avto Krka v NM, sem jih prosil za test dusenja vibracij.



Ker pa je to edini avto, ki sem si ga lastil in da ima edc, ne morem trditi za druge.

Meni osebno, je premehak na standardni nastavitvi. Komaj pri 130-140 zacne kazat znake, da so amortizerji otrdili. Seveda tudi pri nenadnih spremembah smeri, pojemkih in pospeskih, vse je idealno. In to seveda zarsdi hitrih reakcij samih amortizerjev na moje inpute.

Ko pa prestavim rocno v S (sport), pa je avto cca na 80% trdote od M-sport podvozja na karavanu pri "bumpu" (krcenju) in skoraj 100% na "reboundu" (raztezanju). Primerjam z karavanom. Na 18 bbs platiscih in PS4 avto boljse pozira luknje, kot je E34 na 15 bbskah. Ko pa sem.karavan obul v te iste 18" pa je postal veliko pretrd za moje pojme. Sachs advantage pac..
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#3

Super @blackberet :ok

To kar pravim za preprogo je res. Bomo v kratkem sprobali, da vidis, vendar sedaj gre na diagnozo in po potrebi operacijo :ok2

Sprednki amortizerji so na 80%, zadnji na 70% od novih. Sprobano na avto Krka v NM, sem jih prosil za test dusenja vibracij.



Ker pa je to edini avto, ki sem si ga lastil in da ima edc, ne morem trditi za druge.

Meni osebno, je premehak na standardni nastavitvi. Komaj pri 130-140 zacne kazat znake, da so amortizerji otrdili. Seveda tudi pri nenadnih spremembah smeri, pojemkih in pospeskih, vse je idealno. In to seveda zarsdi hitrih reakcij samih amortizerjev na moje inpute.

Ko pa prestavim rocno v S (sport), pa je avto cca na 80% trdote od M-sport podvozja na karavanu pri "bumpu" (krcenju) in skoraj 100% na "reboundu" (raztezanju). Primerjam z karavanom. Na 18 bbs platiscih in PS4 avto boljse pozira luknje, kot je E34 na 15 bbskah. Ko pa sem.karavan obul v te iste 18" pa je postal veliko pretrd za moje pojme. Sachs advantage pac..

:ok

Pozabil si povedati da je to stanje amortizerjev pri nekaj čez 400.000 imam prav? :ok2

 

Koliko stane ta test.bi šel še jaz testirati?

 

Primerjati karavana in limo ravno ni primerljivo ,ker karavan se pelje dosti mehkeje in pobira luknje od limota.
Meni je na S mode(HARD) pretrd,je super za čez ovinke in norenje za vsakdanjo vožnjo po teh luknjah pa ravno ni, da si boste predstavljali že vožnja po Ljubljani ravno ni prijetna ,ker čutiš vse.. Če ti je na SOFT pretrd bi ga moral nastaviti da ti gre max na MEDIUM.

Tri opcije imaš SOFT,MEDIUM in HARD.

 

 Potem bova pa še skupen test naredila ,da vidiva razlike enega in drugega.

 

 

Sem probal preko računalnika ročno aktivirati amortizerje na HARD in SOFT ,če bi videl razliko ko zazibaš avto pa ni razlike. Parametri senzorja volana delajo normalno. Tako da moram pregledati kje je problem v povezavi.



Urejal blackberet, 22.01.2019, 14:17.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#4

Lepim nahitro narejene slike kako zadeve izgledajo v EDC modulu,ker na internetu ne najdeš nič.

 

 

Moji dve napaki ,katere se takoj pojavite.

1120190122143320.jpg

 

 

20190122141918.jpg

20190122142014.jpg

 

20190122142032.jpg



Urejal blackberet, 22.01.2019, 14:40.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#5

Bi pa prosil moderatorje da prekopirate poste iz teme "INPA-težave in nasveti" vključno z #247 in naprej kar se tiče EDC-ja v to temo.

Sem probal skopirat, pa po pravici povedano se v vaši debati ne znajdem kateri posti spadajo sem in kateri v debato o INPA. Če mi napišeš številke postov ti jih komot prestavim sem.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#6

Sem probal skopirat, pa po pravici povedano se v vaši debati ne znajdem kateri posti spadajo sem in kateri v debato o INPA. Če mi napišeš številke postov ti jih komot prestavim sem.

Ne rabiš,hvala vseeno tisto kar je bilo pomembno sem mislim ,da že kar tukaj napisal. 

 

Dodam še sliko z pini samega modula.

edc-modul-a80.jpg



Urejal blackberet, 22.01.2019, 14:41.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 136
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#7

Pravega prevoda za 105 in 137 za EDC4 ne najdem. 

 

Pinout stikala za nastavitev trdote, A80 je EDC enota:

bmwe39edc.PNG

 

Steering angle sensor pinout:

bmwe39edc-steeringangle.PNG

 

Pinout EDC4:

bmwe39edc-unit.PNG


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#8

Glede na to da sploh ne morem priti v ABS/DSC enoto(SVS-0012 IDENTIFICATION ERROR) na katero je povezan FRONT LEFT WHEEL SPEED SENSOR in ta potem na EDC modul zna biti kriva ABS/DSC enota oz. povezava do nje. Se mi je pa tudi že dvakrat prižgala med vožnjo lučka za DSC in ugasnila ko sem avto ugasnil in še enkrat prižgal.

Zna bit res nekaj v boxu pod tepihom ,ker je tam plus od DSC enote in še ostali plusi.



Urejal blackberet, 22.01.2019, 20:59.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#9

Probal sem drugo ABS/DSC enoto po isti kataloški vendar gorijo na armaturki 3 rumene lučke(ponavadi je plug and play verjetno bi jo moral spariti ali pa ni delujoča) v katero sem pa prišel normalno notri samo prej napiše ,da enota ni kompatibilna.

 

Ima kdo za posodit ABS/DSC enoto za testirati?( v primeru ,da zadeva dela jo tudi odkupim) Mora pa biti za avtomatski menjalnik in pa kataloška številka BOSCH 0 265 950 002


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 454
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#10

 

Sem kar novo temo odprl da ne smetimo v temi o INPA-težave in nastveti.

Ker je o EDC-ju znanega,napisanega malo oz. skorajda nič bo mogoče komu v prihodnje prišla marsikatera ugotovljena informacija prav. 

Več glav več ve in najde rešitev tako si bom lahko prihranil čas po drugi strani pa mislim da je prav ,da vse podatke delim z vami saj je boljše da ostanejo na internetu take informacije za cel širni svet.

Plus bila bo končno spet ena tema za mozganje in za avtomobilistični forum ,ne pa splošne debate in kregarije.

 

Vabim vas vse da razvijemo resno debato,iskanje rešitev,delovanje samega EDC-ja.

 

Moj cilj je narediti drugo znano delujočo e39 z EDC-jem(ker me muči kako se zadeva vozi) ,na prvem mestu je @Major. Če pa je še kje v SLO e39 ali pa e38 z delujočim EDC v SLO pa prosim ,če delite info.

 

Prvi problem je ta da noben nima pojma kako se avto z EDC-jem vozi razen @major-ja  :-D baje da letiš kot na preprogi  :metalc

Drugi problem je ,ker so vsi metali "nedelujoče" EDC-je ven iz avta in dali na avto navadne amortizerje  :napaka

Stare pri e32,e34 lahko obnoviš skorajda sam doma), za te na e39,e38 še nisem slišal da bi jih kdo obnavljal ,sigurno pa bi se jih dalo,ker ni notri verjetno nobene hude tehnologije, bi ga z veseljem razdrl,če bi imel to možnost pa ga enostavno ne dobiš.Če je kakšen darovalec EDC-ja se priporočam. :ok

 

 

Imam tudi OE cene EDC amortizerjev za e39 in e38.

e39

spredaj 31316750030 570€/kom

zadaj 33521092379 460€/kom

 

e38

spredaj 31311091557 760€/kom

zadaj 33521091573 610€/kom

 

 

Moja situacija je taka da imam OK amortizerje nič ne puščajo,in tudi dober EDC 4 modul(imam še enega na rezervi).

Pri meni so amortizerji zaklenjeni na HARD zato je avto posledično pravi gokard ,zame preveč trd in bi rad naredil plavajočo ladijo.
Danes sem si oddahnil in prišel na več kot pol poti do zmage saj sem končno prišel v EDC modul edina rešitev je računalnik na port kabel drugače pozabite,sem sprobal enih par diagnostik.

Sedaj mi izpiše dve napake,katere naj bi kazale ne nepovezano med moduli. 

 

Sumim na zalite,oksidirane pluse pod tepihom zato bo to tudi prvi korak.

 

 

Bi pa prosil moderatorje da prekopirate poste iz teme "INPA-težave in nasveti" vključno z #247 in naprej kar se tiče EDC-ja v to temo.

 

 

 

 

 

 

Kaj je to edc?

 

Kaj ti imaš low riderja ali kaj?


Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 158
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#11

Kaj je to edc?

 

Kaj ti imaš low riderja ali kaj?

Electronic Damping Control :-D  Nastavitev amortizerjev na SOFT, MEDIUM, HARD



Urejal SONiK, 22.01.2019, 21:33.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#12

Kaj je to edc?

 

Kaj ti imaš low riderja ali kaj?

Kaj,kak low rider?  :confused  :-D Boljše da ga ne slikam ,ker se mi zdi avto prav visok pa je vse original od EDC amortizerjev in vzmeti,nič se niso vležali po 400.000km  :laugh

EDC so elektronsko nastavljivi amortizerji, kateri se nastavljajo(hard,medium,soft) glede na način vožnje, kot volana, ovinki,nagib avta itd.. Imaš pa na armaturki tipko S EDC z katero daš avto lahko na sport(amortizerji se stršajo na hard) ali komfort(leteča preproga).

 

Fora problema je pa v tem da ,če pri EDC-ju karkoli ne dela pravilno avto zaradi varnosti zaklene amortizerje v sport mode zato imaš posledično trd avto. Ker noben tega ne zna popraviti ali pa amortizerji spuščajo enostavno vržejo te EDC amortizerje dol(enostavno prevelik strošek),ker mislijo da so zanič in montirajo navadne amortizerje.

 

Ko/če zrihtam te EDC-je na e39 in je res taka leteča preproga potem ,kupim nove za e38,ker seveda so jih vrgli dol. Spravljal jih pa seveda ni noben,tako bi vsaj imel možnost,da bi jih probal obnoviti.



Urejal blackberet, 22.01.2019, 21:44.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#13

To je razlaga za e38 oz. EDC III plus .. moja e39 ima že EDC4 kar je izboljšan sistem,ter moduli ne crkujejo tako kot pri starejši verziji z hladilnimi rebri(EDC III plus).

 

Electronic damper control III Plus

The electronic damper control III Plus (EDC III +) is an electronic damping force control system.The aim of the system is to adapt the necessary damping force of the vibration dampers to current driving and road conditions such that maximum driving safety is achieved in conjunction with the highest possible degree of comfort.

For this purpose, the system features following sensors to record the driving situation: Steering angle sensor, speed sensor, front body acceleration sensor, rear body acceleration sensor.

Dependent on these sensor data relating to the driving situation, the EDC control unit switches the damper valves integrated in the shock absorbers in the stages "soft", "medium" or "hard".

With the aid of the EDC program button, the driver has the option of selecting two different programs:The "Sports program" is selected in button position "S" and the "Comfort program" in button position "K".In the sports program, the dampers are switched more rigidly oriented, i.e. the damper setting "soft" is avoided. In setting "K", all three switching stages are operated, i.e. there is a sports and a comfort characteristic curve.

Since the EDC programs ("Sports" and "Comfort") are selected by means of a button (no rocker switch), only the LED integrated in the button indicates which program is currently selected. When the LED at the "S" symbol lights, the EDC operates in the"Sports program", if the LED is off the system is operating in the "Comfort program".This, of course, only applies if the EDC system is intact.

 

 

Important!

If the EDC system is not operable (e.g. one sensor defective) or faulty to such an extent that reliable road adhesion can no longer be guarantied under all conditions, the safety concept (integrated in the software of the EDC control unit) switches off the entire EDC system.In this case, the LED in the selector switch goes out even if the "Sports program" is active. To ensure continued save vehicle operation in the event of such a system failure, the power supply to the damper valves is cut, i.e. they are operated in the fixed stage "hard".Although vehicle damping is then rigid, it can be further operated without any loss in road adhesion and the next service workshop can be visited safely.



Urejal blackberet, 22.01.2019, 21:51.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#14

Še malo tehničnih zadev. Pri meni mislim da je problem zadnje in sicer SPEED SIGNAL.

 

General information

The EDC III Plus system has diagnostic capabilities.Disturbances on the supply and signal lines of the damper valves, defects and illogical behaviour of the system sensors and their corresponding lines are stored in the defect code memory of the control unit.

 

Note

Faults in the EDC system found by the defect code memory can be examined and rectified by way of the program point "Test modules".

 

EDC program button

In line with the operating philosophy of the E38, the EDC programs are selected by means of a button (in contrast to the rocker switch in earlier EDC systems).

The program button is marked with "K" for "Comfort program" and "S" for "Sports program".

When the sports program is selected, the LED lights at the "S" symbol.The LED remains off when the comfort program is selected.

The button lighting is dimmed when the headlights are switched on.

 

Important!

If operation of the EDC III Plus system is persistently disturbed, the system is switched off, the LED in the program button remains off.

 

Steering angle sensor

The task of the steering angle sensor is to record the steering wheel angle while driving.

The EDC control unit processes both the real steering angle as well as the steering angle speeds, i.e. changes in angle. In this way, the variables of the steering angle as well as the steering angle speed have an influence on the switching logic of the EDC system.

The steering angle sensor is mounted on the steering column spindle.The sensor consists of 2 wipers offset by 90 degrees. The measuring range of the steering angle sensor extends from 180 degrees left to 180 degrees right and the straight-ahead position, i.e. the centre position of the steering wheel marks the 0 degree setting.

 

Important!

If the steering angle sensor is changed or if it is necessary to carry out work on the front axle system, front wheels/steering system, the so-called steering angle offset must be carried out on completion of this work.The diagnosis program is used for this purpose.

The steering angle offset is selected under the point SERVICE FUNCTIONS. After setting the front wheels in the straight ahead-position, the control unit carried out the offset procedure automatically after pressing the confirmation button. The 0 degrees setting of the steering angle sensor now agrees with the physical straight-ahead position of the front wheels.

Slight deviations which may occur because the straight-ahead position of the steering wheels can only be set by eye, are compensated by the EDC control unit itself when driving.

The EDC control unit powers the steering angle sensor with a 5 Volt supply.Data transfer to the control unit takes place via 2 signal lines.

 

Front acceleration sensor

The front acceleration sensor records the acceleration of the car body at the front in vertical direction.

The body acceleration is caused by the reaction of the car to the road surface. In addition to the absolute acceleration, the acceleration frequency is also recorded, i.e. the changes in acceleration (spring deflection/rebound), in other terms the vibration frequency of the vehicle body.

The acceleration sensor receives a 12 Volt supply from the control unit.

A voltage value between 0 and 5 Volt is output to the control unit at the signal output of the sensor. A value of 2.5 Volt represents the rest position (acceleration = 0), the values 0 Volt and 5 Volt are the maximum acceleration values.

 

Important!

In order to check the function of the sensor, "front acceleration sensor" can be selected in the diagnosis program under the point "Function test".

Checking outside the vehicle:

Remove sensor, connect to 12 Volt supply and check the function by measuring the voltage at the signal output while at the same time moving the sensor. If the sensor is operating correctly, the measured voltage value is varied between approx. 0 and 5 Volt (depending on degree of movement, i.e. acceleration magnitude).

Installation location of sensor:Right-hand spring strut dome on side panel behind splash guard.

 

Rear acceleration sensor

The rear acceleration sensor records the acceleration of the vehicle body at the rear in vertical direction.

The body acceleration is caused by the reaction of the vehicle to the road surface.In addition to the absolute acceleration, the acceleration frequency is also recorded, i.e. the changes in acceleration (spring deflection/rebound), in other terms the vibration frequency of the vehicle body.

The acceleration sensor receives a 12 Volt supply from the control unit.

A voltage value between 0 and 5 Volt is output to the control unit at the signal output of the sensor. A value of 2.5 Volt represents the rest position (acceleration = 0), the value 0 Volt and 5 Volt are the maximum acceleration values.

 

Important!

In order to check the function of the sensor, "front acceleration sensor" can be selected in the diagnosis program under the point "Function test".

Checking outside the vehicle:

Remove sensor, connect to 12 Volt supply and negative and check function by measuring voltage at signal output while at the same time moving the sensor.If the sensor is operating correctly, the measured voltage value will vary between approx. 0 and 5 Volt (depending on movement, i.e. acceleration magnitude).

Installation location of sensor:Rear RH spring dome, accessible from luggage compartment after removing the trim.

 

EDC valves for chassis dampers

Newly developed vibration dampers with integrated valves operate in the EDC III Plus system. Contact of the connection is made by the piston rod.

The two valves are switched in combination such that three damping force stages are made possible:Damper stage "hard", damper stage "medium" and damper stage "soft".

In addition to the more compact design compared to the old EDC system, it has also been possible to reduce the weight of the new dampers.

 

Speed signal

The EDC control unit receives its speed signals from the front left wheel speed sensor of the ABS system.

From this speed sensor, the signal is transferred to the ABS control unit which in turn sends the signal to the EDC control unit. The speed signal received by the EDC control unit is a square-wave signal (0 to 12 VOLT).

The corresponding cornering speed/lateral acceleration is calculated on the basis of the measuring variables vehicle speed and steering wheel angle.

Calculating the change in vehicle speed renders a longitudinal acceleration sensor unnecessary.



Urejal blackberet, 22.01.2019, 21:57.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#15

 

za te na e39,e38 še nisem slišal da bi jih kdo obnavljal

 

Nagengast so specialisti za te zadeve in cenovno ugodni. K njim roma večina e34 M5 amortizerjev. Vem da je tudi en forumaš za e39 EDC nameraval poslati k njim, več lahko sam pove.

Razlika med LAD (34,32) in EDC sistemom tudi ni tako velika kot si ti opisal, v smislu da e34 lahko kar doma obnoviš, EDC je pa vesoljska raketa. Lahko, a kvalitetna obnova je daleč od domačega "šraufštuka in par dihtung". Treba je zamenjati iztrošene dele in zadevo testirati na testni mizi da dela kot se zagre. To je zame obnova, ostalo so pa pač približki in krpanje. Drži pa to, da je LAD bolj enostaven in mehaničen.

 

https://nagengast.pl...hock-absorbers/


Prikaži več možnosti
    • SONiK in E39-530d uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#16

Nagengast so specialisti za te zadeve in cenovno ugodni. K njim roma večina e34 M5 amortizerjev. Vem da je tudi en forumaš za e39 EDC nameraval poslati k njim, več lahko sam pove.

Razlika med LAD (34,32) in EDC sistemom tudi ni tako velika kot si ti opisal, v smislu da e34 lahko kar doma obnoviš, EDC je pa vesoljska raketa. Lahko, a kvalitetna obnova je daleč od domačega "šraufštuka in par dihtung". Treba je zamenjati iztrošene dele in zadevo testirati na testni mizi da dela kot se zagre. To je zame obnova, ostalo so pa pač približki in krpanje. Drži pa to, da je LAD bolj enostaven in mehaničen.

 

https://nagengast.pl...hock-absorbers/
 

 

Firmo Nagengast poznam, cene so super, v ponudbi pa za e39 nisem našel nič za e38 zadnjih pa tudi ne. Ampak verjamem pa da jih sigurno lahko obnovijo.

 

Ti se res rad zapenjaš z mano in kar nekaj po svoje napišeš kar jaz sploh nisem napisal.

 

To kar sem jaz opisal EDCIII plus in EDC4 imaš prav ja res ni tako velika razlika(razen tega da EDCIII plus moduli radi crkujejo,pa domnevam da je EDCIII plus slabše odziven)

Med tem kar si ti napisal LAD(Level control system) in EDC je pa velika razlika. 

 

LAD sistem je za držanje zadnjega dela avta v levelu kot pri e39 blazine na touringu in ni niti blizu niti nima veze z EDC-jem

 

Imaš pa tudi kombinacijo LAD+EDC tako za e32,e34M5 in e38(zelena gumball je imela ta sistem)

 

Kar se tiče obnove,e32 sistem lahko obnoviš sam ,ker se da amortizer razdret(prepoznaš ga tako ker ima amortizer dva ventila na zunanji strani).

e38,e39 amortizerja ne moreš sam obnoviti,ker je čisto kot navaden amortizer le da ima ventile v samem amortizerju(prepoznaš ga tako ker ima  na vrhu kabel z konektorjem vn iz amortizerja).

Ampak glede na to kako poceni(okoli 250€/kom) je obnova amortizerjev na Nagengastu se sploh ne splača sam obnavljati.

 

Glede na to da nimajo v ponudbi EDC-jev za e39 jim bom pisal koliko bi stala obnova.



Urejal blackberet, 23.01.2019, 00:32.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#17

Kako nisi našel, ko ti lepo piše, da obnavljajo EDC linijo BMW vozil?

Brez skrbi, popravljajo tudi e65/66, F serijo ipd.

 

Ne, ne zapenjam se rad s tabo- če si pozabil sem tudi kupil del od tebe. Pogosto sva sodelovala v tehničnih debatah v preteklosti. Nemaram pa odkrivanja tople vode, to mene moti, nima veze kdo je avtor prispevka. In ker si se navezal na meni ljube serije, sem tu.

In zopet si napisal, da jaz obračam tvoje besede- medtem ko ti ravno to počneš z mojim postom.

 

Jaz sem napisal EDC in LAD, vem kaj sem napisal.

Sedaj mi ti razlagaš kaj je LAD sistem- a imam doma avto opremljen z njim...

Tole si napisal ti:

 

 

Stare pri e32,e34 lahko obnoviš skorajda sam doma), za te na e39,e38 še nisem slišal da bi jih kdo obnavljal ,sigurno pa bi se jih dalo,ker ni notri verjetno nobene hude tehnologije, bi ga z veseljem razdrl,če bi imel to možnost pa ga enostavno ne dobiš

 

 

Razlika med LAD (34,32) in EDC sistemom tudi ni tako velika kot si ti opisal, v smislu da e34 lahko kar doma obnoviš, EDC je pa vesoljska raketa. Lahko, a kvalitetna obnova je daleč od domačega "šraufštuka in par dihtung". Treba je zamenjati iztrošene dele in zadevo testirati na testni mizi da dela kot se zagre. To je zame obnova, ostalo so pa pač približki in krpanje. Drži pa to, da je LAD bolj enostaven in mehaničen.

Skratka še enkrat, ti si napisal da so "stari pri e34 in e32" enostavni da jih lahko obnoviš skoraj doma. Medtem ko e39 sploh nisi slišal da bi jih kdo obnavljal.

 

 

Jaz sem ti prilepil kdo jih obnavlja- in to ne kot pri nas ljudje obnavljajo stvari- ampak kvalitetno.

 

In napisal sem ti to, da primerjava ki si jo izvedel med LAD in EDC ne drži v takem smislu kot ga ti opisuješ- češ da je LAD nekaj kar praktično lahko vsak razdre doma, EDC pa vgrajuejo v vesoljske rakete.

Tudi LAD amortizer če ga razdiraš bo terjal menjavo obrabljenih delov, specifičnih tesnil, da ne govorimo o testiranju ob sestavi. to jaz pojmujem kot obnovo. To pa ne more kar vsak doma v garaži naredit. Lahko proba, ampak tak amortizer bo odlična stvar za končat v jarku. Ali pa za po slovensko preprodat dalje.
Hkrati sem se pa strinjal, da je LAD bolj enostaven in mehaničen.

 

In kaj sedaj tukaj ni prav? Verjetno to, da se ne strinjam.


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 973
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#18

Kako nihče ne ve, kako se avto z EDC pelje? Pa to ima danes vsak malo bolj opremljen BMW. Nič posebnega ni. Sistem vseskozi preko tipal prilagaja optimalno dušenje (in s tem nagibanje), ampak večino časa je tako, da ko je mehko, je mehko podobno kot klasično podvozje, ko je trdo, je nekje podobno kot M podvozje. Tudi pri E39 je tako. 

Pri nekaterih modelih, kjer so v paketu še aktivni stabilizatorji, je manj tudi nagibanja. Prednost nekaterih novih sistemov je tudi izgled, saj lahko imaš udobje ob "M" višini.

 

Primerjava in test amortizerjev pri 400.000 km pa res nista merodajna. To ugotoviš tako, da kupiš nove in vidiš, da tistih 80 % na testu definitivno ni realnih.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • Eddy je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#19

Kako nisi našel, ko ti lepo piše, da obnavljajo EDC linijo BMW vozil? Nisem našel na slikah z cenami EDC-jev za e39 niti za e38 zadnje EDC amortizerje brez LAD-a

Brez skrbi, popravljajo tudi e65/66, F serijo ipd. Te serije me ne zanimajo,debata je o e39.

 

Ne, ne zapenjam se rad s tabo- če si pozabil sem tudi kupil del od tebe. Pogosto sva sodelovala v tehničnih debatah v preteklosti. Nemaram pa odkrivanja tople vode, to mene moti, nima veze kdo je avtor prispevka. In ker si se navezal na meni ljube serije, sem tu.

In zopet si napisal, da jaz obračam tvoje besede- medtem ko ti ravno to počneš z mojim postom.

 

Jaz sem napisal EDC in LAD, vem kaj sem napisal.

Sedaj mi ti razlagaš kaj je LAD sistem- a imam doma avto opremljen z njim...

Tole si napisal ti:

 

 

Skratka še enkrat, ti si napisal da so "stari pri e34 in e32" enostavni da jih lahko obnoviš skoraj doma.LAD amortizer ni tak problem obnoviti  ker se da lepo odpreti amortizer in ni ni veliko sestavnih delov. Glej link. http://twrite.org/sh...ystems/lad.htmlEDC je obnoviti bolj zahtevno,saj je več sestavnih delov,ventili itd.  Medtem ko e39 sploh nisi slišal da bi jih kdo obnavljal. Kaj ti si že slišal  za EDC-je na e39/e38 da ga že kdo razdiral ,poglej si malo kako je narejen. 

 

 

 

 

Jaz sem ti prilepil kdo jih obnavlja- in to ne kot pri nas ljudje obnavljajo stvari- ampak kvalitetno. Kaj bo kdo naredil glede obnove naj se vsak sam odloči in ta sodnik kdo bo kako naredil nisem niti jaz niti ti ampak vsak dela z svojim avtom kakor hoče in zadeve dela kakor mu paše in kakršno znanje ter zmožnosti ima. Moje mnenje je da je cena obnovljenih zelo dobra. 

 

In napisal sem ti to, da primerjava ki si jo izvedel med LAD in EDC ne drži v takem smislu kot ga ti opisuješ- češ da je LAD nekaj kar praktično lahko vsak razdre doma , EDC pa vgrajuejo v vesoljske rakete.

Tudi LAD amortizer če ga razdiraš bo terjal menjavo obrabljenih delov, specifičnih tesnil, da ne govorimo o testiranju ob sestavi. to jaz pojmujem kot obnovo. To pa ne more kar vsak doma v garaži naredit. Lahko proba, ampak tak amortizer bo odlična stvar za končat v jarku. Ali pa za po slovensko preprodat dalje.
Hkrati sem se pa strinjal, da je LAD bolj enostaven in mehaničen.

Kaj lahko narediš ti ali kdo drugi ne vem niti me kaj dosti ne zanima vem pa kaj lahko naredim jaz in kakšno orodje imam na razpolago. Kot sem že rekel vsak naj naredi kakor hoče sploh pa se ne rabiš postavljati na glavo ,ker večina EDC ali LAD ali obojega skupaj v življenju še videla ne bo kaj šele da bi se sami lotili mehanskih popravil.

In kaj sedaj tukaj ni prav? Verjetno to, da se ne strinjam.


Kako nihče ne ve, kako se avto z EDC pelje? Pa to ima danes vsak malo bolj opremljen BMW. Nič posebnega ni. Sistem vseskozi preko tipal prilagaja optimalno dušenje (in s tem nagibanje), ampak večino časa je tako, da ko je mehko, je mehko podobno kot klasično podvozje, ko je trdo, je nekje podobno kot M podvozje. Tudi pri E39 je tako. 

Pri nekaterih modelih, kjer so v paketu še aktivni stabilizatorji, je manj tudi nagibanja. Prednost nekaterih novih sistemov je tudi izgled, saj lahko imaš udobje ob "M" višini.

 

Primerjava in test amortizerjev pri 400.000 km pa res nista merodajna. To ugotoviš tako, da kupiš nove in vidiš, da tistih 80 % na testu definitivno ni realnih.

Kaj ti mogoče veš kako se pelje ali pa si vozil e39 z EDC-jem? Ne mešaj v to temo novejših sistemov in modelov,ker ni debata EDC nasplošno ampak striktno e39 in sodelovanju k rešitvi problema.



Urejal blackberet, 23.01.2019, 15:10.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#20

Ali se vključita v debato z nasveti,rešitvami,izkušnjami v zvezi z EDC na e39 in kako bomo problem rešili ali pa dajmo nakladati in se pregovarjati.

 

Zaradi mene se lahko temo izbriše jaz bom problem rešil z vami ali pa brez vas, odprl sem jo zato, da lahko delim in napišem javno za širni svet ugotovljene informacije(mogoče nekomu čez 10let  ali pa nekemu tujcu pridejo te informacije/slike prav)  v povezavi z skoraj neznano zadevo(EDC) na e39 katera se navezuje tudi na e38 zaradi istega sistema. Mogoče pridejo te informacije tudi meni spet prav čez xxlet ,ko že zadevo pozabim in pozabim kje je bil problem pa je napisano tukaj in si lahko tudi pogledam kako se je zadevo reševalo oz. po kakšni poti sem šel.



Urejal blackberet, 23.01.2019, 15:18.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti