Skoči na vsebino

 

Popravimo EDC na e39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
56 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#21

Seveda da 80% ni merodajnih, ker so po tvojem na kolko? 50%? Hin?

Jaz novih kupoval ne bom, mogoxe edino ce zacnem loto igrat, se pa bodo v prihodnosti dali obnovit za 250€/komad, z 2 letno garancijo, dlje kot novi.

Blackberet, si opazil takrat v parkhisi ko sva se dobila, da je moj izredno nizek. In ti recem, da ga niti malo to ne moti, kvecjemu se bolj udobno pelje, kot takrat ko sem ga kupil, ko je bil smesno visok in smesno se je obnasal na cesti. Zato dopuscam moznost, da bi, ce bi bil na "pravi" visini, amortizerji dali 10% vec od sebe na testu dusenja vibracij.

Sedaj je gor tretji set vzmeti, zamenjava M-podvozja od Lesjoforsa. Vendar mi je odzadaj prenizek in premehak, tako da letijo dol. Potem gredo amortizerji na obnovo, skrajsat batnice in Eibach Pro-kit gor. Pred tem sem imel M5 vzmeti, bil je visji za cca. 2cm kot sedaj in trsi. Prve so pa bile original. Poglej slike iz Ge39, pa bos videl kaksno offroad vozilo je to bilo :ok2
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#22

Seveda da 80% ni merodajnih, ker so po tvojem na kolko? 50%? Hin?

Jaz novih kupoval ne bom, mogoxe edino ce zacnem loto igrat, se pa bodo v prihodnosti dali obnovit za 250€/komad, z 2 letno garancijo, dlje kot novi.

Blackberet, si opazil takrat v parkhisi ko sva se dobila, da je moj izredno nizek. In ti recem, da ga niti malo to ne moti, kvecjemu se bolj udobno pelje, kot takrat ko sem ga kupil, ko je bil smesno visok in smesno se je obnasal na cesti. Zato dopuscam moznost, da bi, ce bi bil na "pravi" visini, amortizerji dali 10% vec od sebe na testu dusenja vibracij.

Sedaj je gor tretji set vzmeti, zamenjava M-podvozja od Lesjoforsa. Vendar mi je odzadaj prenizek in premehak, tako da letijo dol. Potem gredo amortizerji na obnovo, skrajsat batnice in Eibach Pro-kit gor. Pred tem sem imel M5 vzmeti, bil je visji za cca. 2cm kot sedaj in trsi. Prve so pa bile original. Poglej slike iz Ge39, pa bos videl kaksno offroad vozilo je to bilo :ok2

Jaz druge izbire kot da kupim nove za e38 nimam,ker so jih pometali dol in nimam možnosti obnove. Vse je pa odvisno kako se bo peljala e39. Ker če vidim da je res tako mehak kot praviš potem jih kupim(ti verjamem,ampak dokler ne sporbam ne vem ,ker je 100ljudi 100čudi in lahko odpremo debato kaj je za koga mehko in kaj trdo :-D). Imam e38 na anavadnem podvozju pa če ti povem da bi jo rad naredil še mehkejšo potem veš koliko je ura. Všeč so mi plavajoči vozovi kateri pobirajo luknje. :ok2

 

To glede menjave vzmeti in tretjem setu govoriš za e39 z EDC-jem? Bova jih dala ob bok pa da vidiva višino. :ok  Mene višina sploh ne moti,še bolj mi je dobrodošla ,ker je avto bolj dvignjen od tal.



Urejal blackberet, 23.01.2019, 15:49.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#23

Kaj ti mogoče veš kako se pelje ali pa si vozil e39 z EDC-jem? Ne mešaj v to temo novejših sistemov in modelov,ker ni debata EDC nasplošno ampak striktno e39 in sodelovanju k rešitvi problema.

Seveda vem, sem prevozil par tisoč km z E39 540iA, takrat je imel 4 leta in 3 ali 4-krat manj kilometrov. Avto ni nobena preproga, pač pa je lahko hkrati udoben kot navadno podvozje in ob pritisku tipke ustrezno trši, kar pride prav pri dinamični vožnji. Vmes pa v kritičnih situacijah ustrezno prilagodi trdoto, saj ima vgrajene "akcelerometre", s pomočjo katerih se EDC odziva glede na podlago. Novi sistemi delujejo isto ali pa zelo podobno.

 

 

Seveda da 80% ni merodajnih, ker so po tvojem na kolko? 50%? Hin?

Ne vem, zato pa pravim, da tega ne moreš oceniti/izmeriti. Vidiš pa, ko jih zamenjaš z novimi, da je razlike krepko več kot pa 20 %. Saj ne vem, če je komu na testu pokazalo manj kot 70 %. Za ceno novih ne potrebuješ ravno loto zadetka, cena je enaka kot ene kakovostne gewinde.

 

A smo zdaj prišli do malo drugačne računice - kupiti avto za 3 jurje in nanj naložiti 7 jurjev, od tega bo šlo 2,500 samo za amortizerje, vse ostalo bo pa še vedno utrujeno? :skrbast


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#24

Seveda vem, sem prevozil par tisoč km z E39 540iA, takrat je imel 4 leta in 3 ali 4-krat manj kilometrov. Avto ni nobena preproga, pač pa je lahko hkrati udoben kot navadno podvozje in ob pritisku tipke ustrezno trši, kar pride prav pri dinamični vožnji. Vmes pa v kritičnih situacijah ustrezno prilagodi trdoto, saj ima vgrajene "akcelerometre", s pomočjo katerih se EDC odziva glede na podlago. Novi sistemi delujejo isto ali pa zelo podobno.

To mi je všeč ,da deliš take izkušnje. Lahko še poveš kakšne barve je bila zunaj in kakšne znotraj ta e39 540iA? Ker takih z EDC-jem ne verjamem ,da  v SLO našteješ na prste ene roke.

Ne vem, zato pa pravim, da tega ne moreš oceniti/izmeriti. Vidiš pa, ko jih zamenjaš z novimi, da je razlike krepko več kot pa 20 %. Saj ne vem, če je komu na testu pokazalo manj kot 70 %. Za ceno novih ne potrebuješ ravno loto zadetka, cena je enaka kot ene kakovostne gewinde.

A smo zdaj prišli do malo drugačne računice - kupiti avto za 3 jurje in nanj naložiti 7 jurjev, od tega bo šlo 2,500 samo za podvozje, vse ostalo bo pa še vedno utrujeno?  :skrbast

 

Meni osebno računica pije vodo. Ampak ne bomo sedaj zasrali te teme z tem....  Povej raje kaj še veš o EDC-ju na e39 ,kakšne še imaš izkušnje itd itd.

Debata naj bo o EDC in e39 ostalo je vse brezpredmetno v tej temi.



Urejal blackberet, 23.01.2019, 22:27.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#25

To je bil 540iA, ki ga ima zdaj @MajoR.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#26

Seveda vem, sem prevozil par tisoč km z E39 540iA, takrat je imel 4 leta in 3 ali 4-krat manj kilometrov. Avto ni nobena preproga, pač pa je lahko hkrati udoben kot navadno podvozje in ob pritisku tipke ustrezno trši, kar pride prav pri dinamični vožnji. Vmes pa v kritičnih situacijah ustrezno prilagodi trdoto, saj ima vgrajene "akcelerometre", s pomočjo katerih se EDC odziva glede na podlago. Novi sistemi delujejo isto ali pa zelo podobno.

 

 

Ne vem, zato pa pravim, da tega ne moreš oceniti/izmeriti. Vidiš pa, ko jih zamenjaš z novimi, da je razlike krepko več kot pa 20 %. Saj ne vem, če je komu na testu pokazalo manj kot 70 %. Za ceno novih ne potrebuješ ravno loto zadetka, cena je enaka kot ene kakovostne gewinde.

 

A smo zdaj prišli do malo drugačne računice - kupiti avto za 3 jurje in nanj naložiti 7 jurjev, od tega bo šlo 2,500 samo za amortizerje, vse ostalo bo pa še vedno utrujeno?

Gerchy, ti nimas vpogled v racunico, kar je bilo na mojem avtu vse menjano. Se strinjam, da ze osnova mora bit dobra, potem pa se vseeno met na strani 5k. Zdaj, ce imas avto kot ti, ki ti je bolj ali manj Garage Queen, potem je vlozek, v ze dobro vzdrzevano E39-tko, zelo majhen. Ce pa delas z njim kilometre, kot recimo jaz, ki imam 2 e39 za dailya, potem je zgodba druga, ves sam kaksni so stroski. Ampak se ne bunim, rad uzivam vsak dan. Pravi blessing je presaltat iz R6 na V8 :ok

 

Ves, pa da so bile glave menjane ze takrat pod @Vigi-jevim lastnistvom? ;)

 

@blackberet, ce obisces GE39 bos videl da je moj bivsi avto bil od gerchyevega kolega vigija, tako da si upam trditi da je prevozil z njim tolko kilometrov. (je ze sam gori povedal :))

 

Kar se tice trdote sli mehkobe, to je subjektivno. Vem samo, da kje ogromna razlika med normal in sport, ter da avto na ta nacin ima 2 karakterja. Dobesedno.



Urejal MajoR, 23.01.2019, 22:49.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#27

Gerchy, ti nimas vpogled v racunico, kar je bilo na mojem avtu vse menjano. Se strinjam, da ze osnova mora bit dobra, potem pa se vseeno met na strani 5k. Zdaj, ce imas avto kot ti, ki ti je bolj ali manj Garage Queen, potem je vlozek, v ze dobro vzdrzevano E39-tko, zelo majhen. Ce pa delas z njim kilometre, kot recimo jaz, ki imam 2 e39 za dailya, potem je zgodba druga, ves sam kaksni so stroski. Ampak se ne bunim, rad uzivam vsak dan. Pravi blessing je presaltat iz R6 na V8 :ok

 

Ves, pa da je so bile glave menjane ze takrat pod @Vigi-jevim lastnistvom? ;)

 

@blackberet, ce obisces GE39 bos videl da je moj bivsi avto bil od gerchyevega kolega vigija, tako da si upam trditi da je prevozil z njim tolko kilometrov. (je ze sam gori povedal :))

 

Kar se tice trdote sli mehkobe, to je subjektivno. Vem samo, da kje ogromna razlika med normal in sport, ter da avto na ta nacin ima 2 karakterja. Dobesedno.

Se morava dobiti ,da vidim to mehkobo  :ok


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#28

Se nekaj, mislim da sistem EDC ni tolko pameten, da bi meril kaksen je dobesedno pretok tekocine po amortizerju ali da vidi na kateri visini je. Zanimivo je to, da sem resno nizko (malo prenizko) odzadaj z mojim, pa se ne spomnim da bi se mi zgodilo da bi udaril na bump stop. Pa imam M bump stope, ki naj bi bili trsi. Vcasih je malo cuden obcutek, presaltat iz karavana na edc. Kot bi avto dovolil maalo prevec motiona. Kot da se trudi bit premehek v normal ob neagresivni voznji seveda.

 

Blackberet, moras probat mojega karavana, bos videl kaj je trdota na M podvozju. Pa sem menjal sprednje amortizerje, zadnje se ne. Razmisljam o Bilstein B4/B6.



Urejal MajoR, 23.01.2019, 22:48.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#29

To z računico sem se malo hecal - ker smo o tem govorili v drugi temi. Ampak dejstvo je, da če želiš avto kakovostno vzdrževati, so cifre pač ustrezno visoke. In EDC je dobra stvar, zato ima svojo ceno, bližnjic pa - kot vidita - ni ravno dosti.

 

V EDC se nisem nikdar pretirano poglabljal, predpostavljam, da uporablja neke podatke iz DMEja in s pomočjo senzorjev (verjetno na podvozju) v nekaterih situacijah pošilja podatke EDC krmilni enoti, ta pa uravnava trdoto blažilnikov. Tako je pri F30, na primer. Glede na diagnostični zapis tukaj, je pri E39 isto: senzorji -> krmilna enota -> blažilnik s spremenljivim blaženjem. Se pravi, da za retrofit potrebuješ vse te komponente.

 

Seveda vem za glave, kriv je bil plin oz. montaža. Ne sodi ravno pod vzdrževanje.

 

PS: V drugi temi sem že napisal, da ima avto 335.000 km in je za takšno stanje terjal svoj vložek, ki pa je še vedno ugoden. Razlog za to je pač nakup mladega avta in pametne odločitve tekom lastništva (ni dizel, ni avtomatik, ni plina, ni poceni delov in ostalih kompromisov).


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#30

Se nekaj, mislim da sistem EDC ni tolko pameten, da bi meril kaksen je dobesedno pretok tekocine po amortizerju ali da vidi na kateri visini je. Zanimivo je to, da sem resno nizko (malo prenizko) odzadaj z mojim, pa se ne spomnim da bi se mi zgodilo da bi udaril na bump stop. Pa imam M bump stope, ki naj bi bili trsi. Vcasih je malo cuden obcutek, presaltat iz karavana na edc. Kot bi avto dovolil maalo prevec motiona. Kot da se trudi bit premehek v normal ob neagresivni voznji seveda.

 

Blackberet, moras probat mojega karavana, bos videl kaj je trdota na M podvozju. Pa sem menjal sprednje amortizerje, zadnje se ne. Razmisljam o Bilstein B4/B6.

Ta občutek mehkobe moraš računati tudi zaradi polža v 540iA  na karavanu imaš pa volansko letev.  

Bova sprobala. Če ne pridem jaz v tvoje kraje  :ok2


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 874
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#31

Tvojega karavana bi jaz rad sprobal, ker bi moral biti tam nekje z mojim, pa ti praviš, da je tako trd. Saj ob prehodu je bil tudi meni moj trd, pa sem se hitro navadil :ok2


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#32

To z računico sem se malo hecal - ker smo o tem govorili v drugi temi. Ampak dejstvo je, da če želiš avto kakovostno vzdrževati, so cifre pač ustrezno visoke. In EDC je dobra stvar, zato ima svojo ceno, bližnjic pa - kot vidita - ni ravno dosti.

 

V EDC se nisem nikdar pretirano poglabljal, predpostavljam, da uporablja neke podatke iz DMEja in s pomočjo senzorjev (verjetno na podvozju) v nekaterih situacijah pošilja podatke EDC krmilni enoti, ta pa uravnava trdoto blažilnikov. Tako je pri F30, na primer. Glede na diagnostični zapis tukaj, je pri E39 isto: senzorji->krmiljenje->blažilnik s spremenljivim blaženjem.

MIslil sem bolj na občutenja. Recimo ti je bil EDC to to ,bi imel in zakaj ne? (pustimo ob strani stroške ki nastanejo ob menjavi le teh sčasoma)

Seveda vem za glave, kriv je bil plin oz. montaža. Ne sodi ravno pod vzdrževanje.

 

PS: V drugi temi sem že napisal, da ima avto 335.000 km in je za takšno stanje terjal svoj vložek, ki pa je še vedno ugoden. Razlog za to je pač nakup mladega avta in pametne odločitve tekom lastništva (ni dizel, ni avtomatik, ni plina, ni poceni delov in ostalih kompromisov).

Tukaj se lepo vidi katere dele oz senzorje potrebuje.

EDC%20Component%20locations%20E38.jpg



Urejal blackberet, 23.01.2019, 23:02.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#33

Nimam se kaj navadit, ce je trd je trd ;)

Evo iz GE39 in ena od poletja. Poglej razliko, najmanj 5cm je zdaj nizje.


Pripete slike za predogled

  • 20180714_103908.jpg
  • E39_540_original_0302.JPG

Urejal MajoR, 23.01.2019, 23:02.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#34

Tvojega karavana bi jaz rad sprobal, ker bi moral biti tam nekje z mojim, pa ti praviš, da je tako trd. Saj ob prehodu je bil tudi meni moj trd, pa sem se hitro navadil :ok2

Greva na obisk en dan  :ok2


Nimam se kaj navadit, ce je trd je trd ;)

Evo iz GE39 in ena od poletja. Poglej razliko, najmanj 5cm je zdaj nizje.

Pa kaj se ti voziš po tleh :-D Tako visok kot na desni sliki je moj ja.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#35

Lahko prideta, samo ne garantiram da se bomo dalec peljali. Sem ze rekel, da gre zdravniku... :ok2


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 999
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#36

MIslil sem bolj na občutenja. Recimo ti je bil EDC to to ,bi imel in zakaj ne? (pustimo ob strani stroške ki nastanejo ob menjavi le teh sčasoma) 

Ja, bil mi je všeč, ampak avto je bil previsok za moj okus. Takrat bi se odločil raje za M podvozje, ker mi je bilo udobje manj pomembno, pa tudi primerjava R6 vs V8 ni preveč posrečena, ker je V8 težji, s polžem na volanu in zato nudi drugačen feedback.

Danes sem starejši in bi za vsak dan izbral EDC. :-D


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 200
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#37

Lahko prideta, samo ne garantiram da se bomo dalec peljali. Sem ze rekel, da gre zdravniku... :ok2

Potem ko pride od zdravnika,ne moreš nas z kripljom vozit in govorit da je to to, pelji naju ko bo zdrav :-D


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#38

ME prav zanima kaj se bo ugotovilo, da je. Sem vedel da se nebi smel norca delat pri 430.000, da se imam prve plasticne drsnike :grin


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 874
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#39

Nimam se kaj navadit, ce je trd je trd ;)

Evo iz GE39 in ena od poletja. Poglej razliko, najmanj 5cm je zdaj nizje.

Ti bi moral vozit enko, recimo tisto od Avto Elite, potem bi videl, kaj je trdo :ok2 sem se usedel nazaj v mojega, sem mislil, da imam letečo preprogo...


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 787
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#40

Mogoce bom imel priloznost sprobat to enko ;)


Objavljena slika
Prikaži več možnosti