Skoči na vsebino

 

118d chiptunning

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
2 odgovorov v temi
Shook
Shook
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1

#1

Živjo, sem nov član na tem forumu, malo sem si že pogledal objave ampak nikjer ne najdem odgovora na moje vprašanje.. Namreč stvar je taka, kupil sem BMW 118d 2013, poleti pa ga imam namen dati čipirati in pri tem(če že grem) dodati še kakšno modifikacijo, da lahko vse naenkrat čipiram.

Uredil bi sledeče zadeve:
- odstranil bi DPF,
- zamenjal inektorje in naftno pumpo, zamenjal bi jih s 120d, ki so baje večji,
- zamenjal bi zračni filter, razmišljal sem o kakšnem špornem K&N,
- menjava intercoolerja? (Ja/ne? Se sploh splača, glede na to, da turbine ne bom menjal?)

Najbolj pa me zanima, če te zadeve zamenjam, bom verjetno moral menjati mapo za vse 3 načine vožnje?
Ali bojo vsi trije načini sploh še uporabni?
Je možno čipirati le Sport mode, za največjo moč, druga dva načina pa na ta način, da opazne razlike ne bi občutil oz. da ostane enaka funkcjonalnost kot je trenutno ECO & COMFORT in seveda, da bo avto v teh dveh načinih še normalno vozen/varčen za mestno vožnjo?

Še nikoli nisem vozila čipiral zato se na zadevo ne spoznam najbolje, vesel bi bil vsakega mnenja in uporabnega komentarja. Za odgovore se že vnaprej zahvaljujem.
Prikaži več možnosti


Vocko
Vocko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 650
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: Ni (več) BMW

#2

Kar se tiče menjav injektorjev in pumpe, ti ne morem pomagati, glede drugega pa lahko. 

Imam 2013 116d, se pravi indentična mašina tvoji. Pri 30.000 km sem ga čipal pri CSS-u. Sedaj ima 90.000 km, niti enega problema.

Ko sem tam spraševal, če se da narediti različne mape za 3 programe, so mi rekli da oni tega ne delajo. Sicer je pa razlika le v odzivnosti pedala za plin, to pa po čipanju ostane isto, tako da imaš vse 3 načine še vedno uporabne.

 

Čipaj, mrzlega nežno vozi, ne ugašaj vročega, ter ne tišči ga na polno na avtocesti dlje časa, pa mu nima kaj bit. Aja, pa servise delaj na 15.000 km, namesto na 30.000.

 

DPF pa jaz nebi dal stran, meni dela b.p., pa mam 26km v eno stran do šihta, tako da nimam ravno dolgih voženj.


Fun is not a straight line!
Prikaži več možnosti
    • Shook je všeč


MihaM8431
MihaM8431
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6

#3

Živjo, sem nov član na tem forumu, malo sem si že pogledal objave ampak nikjer ne najdem odgovora na moje vprašanje.. Namreč stvar je taka, kupil sem BMW 118d 2013, poleti pa ga imam namen dati čipirati in pri tem(če že grem) dodati še kakšno modifikacijo, da lahko vse naenkrat čipiram.

Uredil bi sledeče zadeve:
- odstranil bi DPF,
- zamenjal inektorje in naftno pumpo, zamenjal bi jih s 120d, ki so baje večji,
- zamenjal bi zračni filter, razmišljal sem o kakšnem špornem K&N,
- menjava intercoolerja? (Ja/ne? Se sploh splača, glede na to, da turbine ne bom menjal?)

Najbolj pa me zanima, če te zadeve zamenjam, bom verjetno moral menjati mapo za vse 3 načine vožnje?
Ali bojo vsi trije načini sploh še uporabni?
Je možno čipirati le Sport mode, za največjo moč, druga dva načina pa na ta način, da opazne razlike ne bi občutil oz. da ostane enaka funkcjonalnost kot je trenutno ECO & COMFORT in seveda, da bo avto v teh dveh načinih še normalno vozen/varčen za mestno vožnjo?

Še nikoli nisem vozila čipiral zato se na zadevo ne spoznam najbolje, vesel bi bil vsakega mnenja in uporabnega komentarja. Za odgovore se že vnaprej zahvaljujem.

 

 

 

Kako si se potem odločil? Si remapal?


Prikaži več možnosti