Skoči na vsebino

 

Ssangyong Rexton 2.7XDi 2005

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
170 odgovorov v temi
neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 053
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#61

Ga je imel moj šef, ko sem bil še študent. Taka zelo tovornjaška zadeva, motor je on imel tisti atomsferski dizel od Merca. Edino električno preklopljiv pogon je lahko zatrokiral, če si ga med vožnjo izklopil (ali vklopil, se ne spomnim točno), je bilo vedno potrebno ustavit.
 
 
Še vedno mi ni jasno. A ima različno visoke gume spredaj/zadaj da bi to trpelo? Saj za različno hitro vrteča kolesa poskrbi potem dif spredaj in zadaj.

Verjetno gre za drugačen tip transfer case-a, kot ga imajo mnogi. Sprednja in zadnja os se vedno vrtita z drugačno hitrostjo, tudi če so gume enake - ponavadi sta tudi diferenciala spredaj in zadaj drugačna, z različnimi razmerji. Ravno zato imaš transfer case, ki to razliko premosti in omogoča normalno vožnjo. V njegovem primeru, kot razumem, transfer case funkcionira s 100% zaklopom, kot bi imel srednisko zaklenjen diff.

 

Ta blokada pomeni, da ne glede na različne hitrosti in razmerja na obeh oseh, transfer case teh razlik ne bo "sprejemal" in omogočal. Na mokri podlagi ni problem, ker bodo enako kolesa vedno malce kje zakopala in s tem rešila razliko. Na suhem asfaltu pa se to ne bo zgodilo in bo posledično vse fasal transfer case, ki bo slej kot prej preobremenjen odletel. Enako če imaš zadnjo zaporo in greš v ovinek, se bo ena stran vrtela hitreje kot druga, zato bo druga spodrsovala dokler spet ne odleti nekaj. To enako logiko apliciraš na vse skupaj, kot da ima zaporo sredinskega diffa.

 

Vsaj tako si jaz predstavljam, da funkcionira ta pogon.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#62

Točno tako kot je zgoraj napisano. Klasični 4WD pogoni, ki so priklopljivi so vsi izvedeni tako. Edino puch, jeep GC, subaru, audi in večina land roverjev imajo sredinske diferenciale. Pomeni da zna 4wd deliti moč med prednjo in zadnjo osjo. Teranoti, pajeroti,... skoraj vsi terenci, ki imajo ročke za vklop 4wd imajo transfer case, ki je 100% lock med prvo in zadnjo osjo...
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, zigi in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 481
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#63

Ta problem bi rešila neka sklopka na prenosu na prvo os, ki bi v povezavi s kotom volana popuščala - dopuščala zdrs.


Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#64

Ni nobenega problema, če bi hotel stalni 4wd. Rextoni so serijsko obstajali z stalnim 4WD. Zamenjaš samo moj transfer case z torque in demand (TOD) enoto in oba kardana moraš menjati vse ostalo je plug and Play. TOD uporabljajo Jeep GC do 2009 leta in mnogi drugi. Gre za 4WD, ki v normalnih okoliščinah deli navor 20% naprej in 80% nazaj. Bolj ko zadnja kolesa drsijo več navora gre na prednjo osjo. V končni fazi je sposoben deliti 50% spredaj : 50% zadaj. Vendar je to le kompromis če gledamo strogo teren. Če bi rad po slabem terenu vozil potem je najboljša fizična zapora se pravi vklopis 100% lock sredine in akcija. Na suhem asfaltu pa se mi nekak brez pomena zdi 4wd na terenci. Drugo je kak osebni avto s katerim noris skozi ovinke npr audi quattro, kakšna wrc impreza. V mojem primeru je še toliko bolj cool da lahko do 80kmh vklapljas in izklapljas 4wd. Pomeni da se pelješ ko kaki čudni cesti te presenetijo zimske razmere vklopis 4WD in kar voziš...
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • zigi in jjjernej uporabnikom je všeč to sporočilo


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#65

Moderni SUV skoraj vsi uporabljajo viskozne sklopke (haldex). Ker tisto omogoča že zaradi viskoznosti da prva in zadnja os lahko brez škode odstopata po vrtilni hitrosti, potem se uporablja lahko meni najbolj glupa besedna zveza: Inteligentni pogon?!?. Vsak pade na to neumnost,kao inteligentni pol je itak boljši od mehanskega.
Ja bi se lahko reklo če je samo eno kolo na trdi podlagi se potem s pomočjo ABS-a, ki zavira kolesa,ki se vrtijo v prazno, lahko izvleces. Kaj pa ko si komplet avto na ledu, v snegu, blatu? Potem pa tale inteligentni pogon samo nekaj cuka posamezno kolo, skoraj noben pa ne omogoča da ko daš gas naovirano zavrti vsa kolesa.
Sej je obstajala ena tema ko se je forumas z X5 zagnal v malo globlji sneg in je vse skup obstalo. Potem ga je pa en prastari terenec kot za šalo potegnil ven. Tu je torej razlika teh stalnih, inteligentnih, bla bla pogonov. Priklopljivi 4wd bo vrtel kolesa dokler česa fizicno ne zlomi, inteligentni pa lahko da sploh ne dovoli vrteti koles.
Najboljši pogon ima G model okoli leta 2000. Tri diferenciale in na vseh treh priklopljive zapore brez traction controla. To je potem največ kar lahko avto da od sebe na terenu...

LP D.
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 851
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#66

Tako je, zato pa imho v terencu mora biti klasika, v osebnem je pa lahko tudi "inteligentni awd"  :-D


BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 627
  • Lokacija: Ljubljana

#67

Fora je pa pol da 99.9 terencev ne vidi niti makadama :-) jest G klase vidim samo na avtocesti. Redko je kdaj kaksen v rovtah.
Prikaži več možnosti


sharkEr
sharkEr

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 910
  • Lokacija: obala
  • Avtomobil: Ape 50

#68

Kdaj se pa ti po rovtah voziš?


Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 851
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#69

Redko, saj pravi. :-D


BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#70

Sej ravno v tem je catch. Skoraj nihče ne rabi stalni 4wd na terencu. Ko si na suhem asfaltu je 4wd samo izguba energije. Ko pa rabiš si ga pa lahko vklopis. Samo za tak sistem je treba mal razmišljati, ne samo gas tiscat. Malo predvidevati, če se spravljas v kake rovte. To pa moderni ljudje ne želijo početi - imajo preveč dela z infotainmentom vozila ... ;) :) ;)
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 295
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#71

Sej ravno v tem je catch. Skoraj nihče ne rabi stalni 4wd na terencu. Ko si na suhem asfaltu je 4wd samo izguba energije. Ko pa rabiš si ga pa lahko vklopis. Samo za tak sistem je treba mal razmišljati, ne samo gas tiscat. Malo predvidevati, če se spravljas v kake rovte. To pa moderni ljudje ne želijo početi - imajo preveč dela z infotainmentom vozila ... ;) :) ;)

Predvsem me je presenetil pogon pri tem vozu odlično za zapletene situacije sploh sneg,prikolica,rikvercanje klanci,neravnine,speljevanja na visečem delu, če prav zastopim imaš lahko 100% na vsa kolesa ter še reduktor ,kaj hočeš lepšega počasi,brez gasa pribibaš iz kjerkoli, ne pa BMW-jev x-drive pritiskanje gasa na polno da se počutiš kot kakšen idiot ,da sploh ve kaj bi pogon naredil takrat si pa že v grabnu.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 627
  • Lokacija: Ljubljana

#72

Kdaj se pa ti po rovtah voziš?

O se vozim z biciklom po hribih, zadnjič sem bil na nanosu pa je bil sam en star golf gor pa en podrt suzuki. Nobene G klase ;)


Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#73

Oj,

 

Na tem posnetku pri 4.30 se lepo vidi kaj pomeni "inteligentni awd":

 

 

Mene bi kar sram bilo če bi na tem valovitem makadamu moral 15 sekund držati gas, da se sploh z mesta premaknem... :napaka

 

Me zanima kak bi se to kaj v 20 cm snega obnašalo... :crazy

 

Glede G klasse sem mislil tole:

 

https://www.avto.net...VOZILO PRVI ...

 

To je tipični jagerWagen. Sem tega tudi hotel iti gledat, ampak dobro, da sem prej poklical. Tipo bi rad imel 17.000 EUR za tale 24 let star avto, Sem kar rekel "Hvala in ADIJO...!".

 

Očitno je to neka bolezen teh avtov:

 

1.  28 let star - 25 jurjev:

 

https://www.avto.net...G-Razred 300 GD

 

 

2.   18 let star - 27 jurjev:

 

https://www.avto.net...asp?id=13794268

 

 

Torej G klasa je očitno posebna klasa terenca, ker ne glede na vse zmogljivosti toliko pa ni vreden... :blackeye

 

Tile ki se pa zdaj prodajajo pa so baje totalno sranje na terenu - ker imajo serijsko preširoke gume in pretrdo vzmetenje.

Poleg tega se traction controla ne da izklopiti ... pomeni ko ga hočeš gnat kot psa on lepo vztrajno jemlje moč motorju in uporablja ABS... :damn  

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 469
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#74

Zato so si izmislili kratico SUV, ker off road vehicle ni bilo primerno ;)


M50B20+F7P 704+M54B22+K4M+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 954 PS  :burnout 

 

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 469
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#75

hmm... +60 Nm, +28 konjev

 

http://www.css-tunin...sangyong#rexton


M50B20+F7P 704+M54B22+K4M+M57D25+N53B30 = 32 cyl = 954 PS  :burnout 

 

Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#76

O chipu pa se nisem študiral. Najprej konkreten servis, potem kakšno leto vozit. Če se bo izkazal za zanesljiv voz pa potem o kakem tuningu. Vsekakor bull bar spredaj bo prej na avtu kot chip.
Glede chipa me predvsem skrbi, da ne bi menjalnik kakih čudnih idej dobil ob 60nm in 30hp dodatnega poletja.
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#77

Damn Auto correct . Prej bi moralo pisati powerja ne poletja.
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 831
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8 LPG; Kappa SW JTD

#78

Hudiča... moja kalvarija se mogoče celo bliža koncu...

Jutri bi naj dobil homologacijo in upam da tudi tablice ;)...

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • LEO37 in Tarik uporabnikom je všeč to sporočilo


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 711
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#79

Tale G klasa prvi zelen, se je pred letom prodajala precej pod 10 k eur, kot se spomnim. 



Urejal Mat xxl, 18.02.2019, 23:25.

Prikaži več možnosti


mapetpun
mapetpun

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 213
  • Lokacija: Ljubljana / Novo mesto
  • Avtomobil: 2002 e39 525dA touring

#80

Top šit avto za dobra dva jurja! Na prvi strani tehle rezultatov jst ne najdem ničesar, kar bi blo boljš kot tole, naprej nisem niti gledal. Še kej več fotk notranjosti pošeraj, pa naj ti dobr služi :ok


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.