Skoči na vsebino

 

Rja E39 pfl in sanacija rje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
33 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hello, moja že 23 let stara petka je kr fejst zarustala na pragovih in tudi na školjki spodaj, en del spredaj levo, en del zadaj desno....
No, pa smo naredili prage, jutri se spodaj en mali kos na zadnji strani na školjki. Ostalo je zdravo in bomo samo na novo zaščitili. Pa naj slike povejo svoje. Vsega nisem slikal, ker sma z kolegom bolj delala kot pa klikala po telefonu. Poslikal bom se zadnjo luknjo v podnu in pa sanacijo te luknje.

20190204_094706.jpg
20190206_082329.jpg
20190206_082339.jpg
20190206_082403.jpg
20190206_082420.jpg
20190206_090442.jpg
20190206_090455.jpg
20190206_131959.jpg
20190206_132007.jpg
20190206_132017.jpg
20190208_144204.jpg
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#2

Bom pa rabil nekaj rabljenih delov in sicer: cel prednji tepih črne barve ki ima stiropor in spodnjo gobo popolnoma celo na obeh straneh. Spodnjo penasto oblogo ki pride v podn na sovoznikovi strani. Slika spodaj. Čepe ki grejo v notranjo plastično polkrožno lajstno na pragu. Lahko tudi z lajstno vred... tudi na sliki spodaj. Čepe ki pridejo na zunanje lajstne pragov... Imam M lajstne... tudi na sliki spodaj. Iščem na štajerskem koncu, če kdo ima kako e39 v delih, si pridem sam odmontirat.

20190208_145424.jpg
20190208_145448.jpg



s-l300.jpg
$_72.JPG


$_72 (1).JPG

Urejal dragan klep, 08.02.2019, 18:22.

Prikaži več možnosti


V-tec
V-tec

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 192
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39

#3

imam tepih in nekaj čepkov ..celje


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#4

Končni izdelek... Naj slike povejo svoje…

Zadeva je Delana v lastni režiji z kolegom ki je ličar/klepar.

Spodnjih pleh pragov ni original, a je temu primerno oblikovan (robovi, luknje za naležne gume za dvigalko, itd..) debeline 1.5mm pocinkan.

 

20190214_170521.jpg

20190214_170539.jpg

20190214_170608.jpg

20190214_170618.jpg

 

lp

 

D.

 

 


Prikaži več možnosti
    • Jerry, MajoR, blackberet in 2 ostalim je všeč


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 171
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#5

Lepo pohvalno, problem je sam..za koliko časa bo..

 

A sta kej povoskala pragove?


M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

Pragi so 4slojno zaščiteni, spodaj nič kitano, da nebi pokalo. Samo barva in masa za podvozje. Pa spodaj je komplet pločevina pocinkana. Povoskano je vse, pragovi, blatniki, zadnji robi... Vsi koloteki lepo spasani, spodaj plastike lepo pritrjene samo z čepi,tako kot more bit. Kvalitetno je narejeno, z materialom in zaščito se ni šparalo, avto mislim imet še zelo dolgo. Je želja da dobi naziv oldtimer. Temu primerno se ga tudi vdržuje.



Urejal dragan klep, 14.02.2019, 19:30.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 422
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#7

Načelom je bolje variti na polni stik pločevino, pa površino bi lahko lepše pripravila (sodeč po sliki 9). Vseeno pa bo postopek, ki si ga opisal, držal dlje, kot večina, ki malo popika na približno okoli in zakita direkt čez pa zdravo.

 

Beli čepki letvic pri tesnilu vrat imajo kataloško 51 47 8 234 047, pašejo tudi od starejših modelov, e46 ipd. Novi niso dragi. Najlažje jih ven dobiš da ga najprej močno pritisneš v levo stran in nato v desno, pa bo sam skočil ven brez poškodbe.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#8

Ličar mi je svetoval, da nebi kitala spodaj, razložil zakaj ne in sem se takoj strinjal z razlago in predlogom. Potem sma tako tudi naredila. Čepke sem že naročil, pridejo jutri za vse letvice. Tisto penasto oblogo bi rabil ce ma kdo...
Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#9

Meni pa ni jasno glede rje na teh e39.Po moje rjavijo avti,ki so bili karoserijsko slabo popravljeni. E39 ,če ni bil razsut ne more rjavet po dvajsetih letih .Spredaj nula odzadaj na koncu pragov rja le za vzorec. Od kje se ta rja pojavlja. Najbolj mi je čudna na zadnji havbi. Moj je oreng polnoleten pa niti sledu o kakšnem cvetenju zadnjega konca .



Urejal robndi, 21.02.2019, 19:30.

Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 772
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#10

Meni pa ni jasno glede rje na teh e39.Po moje rjavijo avti,ki so bili karoserijsko slabo popravljeni. E39 ,če ni bil razsut ne more rjavet po dvajsetih letih .Spredaj nula odzadaj na koncu pragov rja le za vzorec. Od kje se ta rja pojavlja. Najbolj mi je čudna na zadnji havbi. Moj je oreng polnoleten pa niti sledu o kakšnem cvetenju zadnjega konca .


Čisto odvisno kako se je za avto skrbelo in kje je bil vožen...

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


robndi
robndi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 620
  • Lokacija: Blizu gorjancev
  • Avtomobil: alfa 166 turbo,bmw 530da

#11

Ma ne vem moj je bil vožen čisto normalno brez posebnosti , ampak je brez karambolov ,to vem sigurno.Na e 39 ,ki ni bil karoserijsko popravljan je največja možnost rje samo na koncu pragov zadaj in to v nevidnem polju spodaj iza tistih gum za dvigalko . Prvi konec ni šans kakor tudi vrata oziroma robovi na vratih .Poden ne rjavi .Res ima bolj navaden pleh ampak oreng vzdržljiv .Videl pa sem e 39 stare 14 let in manj ,rja tud komplet po zunanjosti karoserije tudi na sredi sprednje havbe ,sam to ni tovarniška napaka zihr ne . Kot je bila nekdaj na zastavah. To so slabo popravljeni avti ,ki so doživeli marsikaj.



Urejal robndi, 21.02.2019, 20:13.

Prikaži več možnosti


ale123
ale123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 019
  • Lokacija: Hrib
  • Avtomobil: BMW 320d

#12

Topla garaža in sol naredi svoje
Prikaži več možnosti
    • blackberet in robndi uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#13

Meni pa ni jasno glede rje na teh e39.Po moje rjavijo avti,ki so bili karoserijsko slabo popravljeni. E39 ,če ni bil razsut ne more rjavet po dvajsetih letih .Spredaj nula odzadaj na koncu pragov rja le za vzorec. Od kje se ta rja pojavlja. Najbolj mi je čudna na zadnji havbi. Moj je oreng polnoleten pa niti sledu o kakšnem cvetenju zadnjega konca .

 

 

Ma ne vem moj je bil vožen čisto normalno brez posebnosti , ampak je brez karambolov ,to vem sigurno.Na e 39 ,ki ni bil karoserijsko popravljan je največja možnost rje samo na koncu pragov zadaj in to v nevidnem polju spodaj iza tistih gum za dvigalko . Prvi konec ni šans kakor tudi vrata oziroma robovi na vratih .Poden ne rjavi .Res ima bolj navaden pleh ampak oreng vzdržljiv .Videl pa sem e 39 stare 14 let in manj ,rja tud komplet po zunanjosti karoserije tudi na sredi sprednje havbe ,sam to ni tovarniška napaka zihr ne . Kot je bila nekdaj na zastavah. To so slabo popravljeni avti ,ki so doživeli marsikaj.

Kaj govoriš? Nezaletene/nepopravljene e39ke čisto lepo rjavijo

-zadnji prtljažniki po robu

-spodnji robovi vrat

-pragovi kjer se dviga z dvigalko

-poden sploh spodaj zadaj kjer so gumijasti okrogli čepi na podnu ,okoli njega zarjavi in popusti(lahko tudi pade proč)tako lepo voda namoči tepih

-prve haube rjavijo po robu sploh prvi levi rob je prvi del sprednje haube kjer se pojavi rja.

-A stebrički se pojavijo mehurčki


Topla garaža in sol naredi svoje

Točno to garaža pozimi je smrt za pleh.

Ter bolj kot voziš po avtocesti manj je avto rjav.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#14

Moja E39 ni bila razsuta. Imela je udarjena zadnja desna vrata na parkingu. Prednji desni blatnik divjad, ki pa sem ga zamenjal z drugim originalnim. Pa se to sem ga dobil v isti barvi. Menjal pa ene 7 let nazaj. Avto imam pa tocno 10 let. E39 rjavijo spodaj pri naleznih gumah za dvigalko. Zadaj pri gumi cepih pregnijejo pod izolacijo...
Avto ima 23 let..... Vedno vizen tudi pozimi, ceprav redno pran, ampak sol naredi svoje. Ena mala krastica in se zacne sirit in pregnije. No, zdaj je rja odpravljena v celoti. Vrata so brez rje, mogoce kje pikica od kamenckov ampak te sproti saniram z korektorjem. Prtljazna vrata sem menjal, jih dobil v isti barvi. So bile pa dodatno zascitene na kriticnih mestih in pobarvane na novo. Ni sledi o rji. Stebricki so zdravi. Zadnji robi so zdravi. Pa tud na novo zasciteni. Mislim da bi zdaj moral bit mir en lep cas. Je tudi vse konkretno povoskano in naret je nov zsscitni premaz podvozja....
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#15

Hello,

Da nebo tema zamrla, še ni konec dela na moji E39. Rjast je bil tudi zadnji poden, sicer ne veliko, le tam pri čepih. Bom odrezal pa dal nov 1.5mm debel pleh brez lukenj za čepe.
Pa nekaj slik za prikaz spodaj...

Sem se pa hkrati lotil tudi menjave usnja na prednjih sedežih. Nič kaj extra težkega, edino kaj me muči je gretje sedežev ki jih je mel stari leder prišite...
Ledveni grelci so defektni. Sedalna pa oba delujeta normalno.... Kako bi zadevo prestavil na novo usnje? Ali morda, če se da dobit kje univerzalne grelce, bi vsek skupaj manjal, obvezno je le to, da se jih lahko priključi na obstoječo instalacijo... Je kdo to že delal?


lp

D..


20190401_171341.jpg
20190401_171344.jpg
20190401_171353.jpg
20190401_171402.jpg
20190401_171410.jpg
20190401_172028.jpg
20190401_172107.jpg

20190401_172828.jpg

 



Urejal dragan klep, 02.04.2019, 19:16.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

Glede na to, da so to grelci, pa imajo upornost 4Ohm-e, potem zgleda da niso skurjeni... Ali pač? Načeloma je grelec skurjen ko je brez upornosti kolikor vem.


Prikaži več možnosti


DD-B
DD-B

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 725
  • Lokacija: ŽIRI
  • Avtomobil: A6 3.0 TDI, BiTu

#17

Topla garaža in sol naredi svoje


Pri nas smo kupili e39 leta 96 in je bila vsa leta garažirana. Trenutno že 5 let stoji v garaži z 160k km in jo je isto napadla rja. Spodnji del vrat in zadnja vrata
Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 562
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#18

Glede na to, da so to grelci, pa imajo upornost 4Ohm-e, potem zgleda da niso skurjeni... Ali pač? Načeloma je grelec skurjen ko je brez upornosti kolikor vem.

A to je usnje, ki sem ti ga prodal pred leti?
Zdej sta pa dve varianti. Ce je skurjen, je z neskoncno upornostjo, lahko pa da prebije kje, pa z zmanjsano upoornostjo.

Ce majo vsi grelci enako upornost, so verjetno ok. Ceprav 40 ohmov je malo veliko se mi zdi. Grelci so 120 W, torej 10 ohmov pri 12 V, torej 20 ohmov posamezni grelec na sedezu, ker sta vezana vzporedno. Je pa res da si to meril pri sobni temperaturi in verjetno krivulja upornosti ni linearna. Ni vrag da na celem internetu tega nekdo se ni izmeril.

 

Edit: Napaka v izracunu. Bolj pravilno je 1,2 ohm, torej posamezni grelec 2,4 ohma pri 12 V. 40 je vsekakor prevec in je ocitno nekje delno prekinjen.



Urejal Car Uroš, 06.04.2019, 09:12.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 083
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#19

Ja, to je to usnje. ;)
Grelci majo 4 ohme, ne 40 ;) to so bli stari grelci.

Grelca sta 2x35w pri minimalni nastavitvi, vezana vzporedno.

Pri stari instalaciji spodnji sedalni del nikoli ni bil priklopljen. Priklopljen je bil le senzor temperature.

No, sedaj bojo priklopljeni vsi.
En sedez sem ze naredil, vse deluje, tudi gretje.

received_630198790777773.jpeg
received_321561941841367.jpeg
received_2177326805680477.jpeg
received_2472342979442904.jpeg
received_522906148238732.jpeg
received_310547189625168.jpeg
received_264311814447013.jpeg

Urejal dragan klep, 07.04.2019, 17:38.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#20

Original grelec si porezal dol ali si dal samo tega novega spodaj?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti