Skoči na vsebino

 

Rja E39 pfl in sanacija rje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
33 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#21

Novo usnje je brez grelcev. Dal sem grelec na spodnji del blazine, potem pa na njega se 3mm filz. Pa vse skupaj potem na sedalno peno. In fiksiral. Enako sem naredil na naslonskem delu. Od starih grelcev sem ven zrezal senzor temperature in ga vstavil v novi grelec. Se vidi na sliki kjer sta ven potegnjena dva kabla iz grelne blazine.

Urejal dragan klep, 07.04.2019, 17:43.

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 150
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#22

Pohvale na vztrajnosti :ok2

 

Tudi mene čaka sanacija rje na e46 (hudič je, ko ti mehanik svetuje da naj samo rjo rešim in furam dalje). Prage smo rešili oktobra, sedaj pa še zadnja havba, oboja zadnja vrata in prednji blatniki...

Potem pa najverjetneje celega pihnt :skrbast


Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 199
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#23

Pohvale na vztrajnosti :ok2

 

Tudi mene čaka sanacija rje na e46 (hudič je, ko ti mehanik svetuje da naj samo rjo rešim in furam dalje). Prage smo rešili oktobra, sedaj pa še zadnja havba, oboja zadnja vrata in prednji blatniki...

Potem pa najverjetneje celega pihnt :skrbast

Ti res nočeš e39ke 540ke ane? Ker ti to prav zanalašč namensko sam sebe j... v glavo in popravljaš ta jajca   :)

 

Raje povej kje je ta avto,da te ga odrešim ker na koncu se bo prodal ali pa propadel...



Urejal blackberet, 07.04.2019, 18:46.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 150
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#24

Ti res nočeš e39ke 540ke ane? Ker ti to prav zanalašč namensko sam sebe j... v glavo in popravljaš ta jajca   :)

 

Raje povej kje je ta avto,da te ga odrešim ker na koncu se bo prodal ali pa propadel...

Don't worry

 

E39 540i pride k hiši, to je odločeno. Samo nebo delovna mula. Včeraj sem že grede za grušt naročil, da naredim garažo ozr nadstrešek zanj. E46 ostane pri hiši in bo delovna mula. Lansko leto 2k€ in letos že 400 samo za popravila, tega mi ne bo noben plačal, ozr. avto mi bo odslužil ta denar :ok2


Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 552
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#25

Katere grelce si dal?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#26

https://www.ebay.de/...e-/323516358680
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#27

Pohvale na vztrajnosti :ok2
 
Tudi mene čaka sanacija rje na e46 (hudič je, ko ti mehanik svetuje da naj samo rjo rešim in furam dalje). Prage smo rešili oktobra, sedaj pa še zadnja havba, oboja zadnja vrata in prednji blatniki...
Potem pa najverjetneje celega pihnt :skrbast


Vztrajnost ja... ;) kaj sem jaz vse v zadnjih dveh mesecih nardil na tem avtu...
Da o vlozku €€€ ne govorim...
Racunice tu tak ni, je nikol nebo.

Bolj je to, da mi je avto vsec, da mi veliko pomeni in bi rad da docaka se veliko let.
Avto imam za vsakodnevno uporabo in more bit odlicen, pa stane kolko stane.

Namen je, da bo enkrat oldie v zelo solidnem stanju. Manjka mu se ene 7 let. ;)
Prikaži več možnosti
    • bmw-nani in branevrankar uporabnikom je všeč to sporočilo


MehMan
MehMan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 757
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#28

Si grelce zvezal na originalno sredinsko konzolo in delajo?


1. Meh: Indifference;

ma. ko jebe.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#29

Grelci so bili zvezani že prej, na starem usnju, ampak samo ledveni del.... Spodnji sedalni del je bil odklopljen.

Zdaj sem povezal sedaln in ledveni del z vzporedno vezavo in vse skupaj priklopil na že obstoječ konektor.

Priključena sta tudi oba senzorja temperature, tako kot sta bila prej. Grelci delajo na obeh sedežih tako kot morajo.

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 09.04.2019, 14:17.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#30

Hello. Nekaj fotk na hitro. Poden je zdaj saniran. Pleh je 1.5mm. Ostalo smo pogledali in je videt zdravo.

20190414_124441.jpg
20190414_124439.jpg
20190415_161203.jpg
Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 127
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#31

Spremljam temo... se je kaj naučiti :ok


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#32

Bom poslikal še kako zgleda s spodnje strani. Sicer sem že 3 slojno pobarval, ampak se še vseeno razločno vidi kje in kako se je varilo.

Spodaj na podnu je zelo tanek pleh, 0,75mm in se ga težko vari, težko bolj v tej smeri, da je potrebno pazit da se ga z varjenjem ne prežge..

Samo dve fliki, na obeh straneh sma z kolegom varila slabe 3 ure… Varila samo v celoti z polnimi vari, torej ni samo punktirano in potem zakrito z dihtmaso.

Vem da nekateri samo punktirajo in se ne poslužujejo prakse polnega varjenja. V mojem primeru smo prage in poden varili z polnimi vari.

Za polne vare sem se odločil sam, čeprav sem iz večih strani bil bombardiran da naj samo punktiram in potem pokitam...

Podna in pa spodnjih delov pragov nisem kital in jih tudi nikoli ne bom. Pragi so tudi samo minimalno pokitani, oz je kita le toliko da se je odpravilo nepravilnosti.

Spodnji del pragov in pa sam poden so samo prvič premazani z rust konverterjem 2x. Potem 3 slojno barvani, 2x temeljna proti koroziji, 1x barva in potem tesnilna masa + črna kavčuk zaščita podvozja. Tole mislim, da bi moralo opravljat funkcijo zaščite pred udarci kamenja, soljo tako kot se zagre.

 

Nekaj slik bom še dodal v naslenjem postu.



Urejal dragan klep, 18.04.2019, 08:34.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 422
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#33

Polni vari že (čeprav to na prejšnji strani pri pragih je bilo samo popikano po robovih), ma če dobro vidim si odrezal kos, naredil večjo fliko, prekril čez in s spodnje strani okoli povaril? Sedaj imaš dvojni pleh prekrivajoč na robih, tam vedno rjavi. Čez čas- ne jutri, ne drugo leto- na dolgi rok pa slabše kot če bi gor dodatno obrusil maso, upasal pločevino direkt v mero in povaril. Sploh ker je stara masa itak že vsa trda in je spokala, tam kjer se je varilo se je pleh segrel in sama masa tudi.

Le moj nasvet, če smo že na debatnem forumu.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 012
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#34

Tole bo tako kot je zasciteno drzalo nekaj let. Vse je tudi znotraj pragov povoskano itd... zasciteno z premazi proti koroziji. Vsako leto se bo pred zacetkom zime tudi obnovilo zascito podvozja in povoskalo notranjost pragov. Sproti popravilo vsako pikico ki bo nastala od kamenckov... 5 let mora drzat.
Prikaži več možnosti