#20
Objavil
10.02.2019, 08:34
Vceraj sem imel moznost peljati novega Ceeda 1.6 dizel, 136hp, mislim, da ena izmed boljsih oprem. Vglevnem se vsedem v avto, nekako nastavim volan/sedez in se odpeljem. Volan mehek, menjalnik ima rahlo cuden obcutek, motor presenetljivo poskocen. Manjse neravnine pobira lepo, ceprav je obcutek dokaj zibajoč. Res, da ima vse asistencne sisteme, ampak vse deluje bolj na pol. Line assist popravlja zelo agresivno, ves cas nekaj piska v avtu, vzvratna kamera ima locljivost tiste na mobitelih iz 2004, upravljanje centralnega sistema zahteva ogromno energije itd..
Se pogovarjam s tem, ki jo je imel in si mislim, dober avto je to za nekih 13,14.000 eur, predvsem motor me je navdusil, zelo poskocnih 136hp, bi mu dal 2000ccm in 150hp po obcutku. Audi a4 2013 2.0tdi 140hp je dobesedno polž proti temu, kar se poskočnosti vožnje tiče.
No nato dobim info, da stane avto dobrih 23.000 eur. Vse 4 smernike vklopim, se zaustavim in prosim, naj se enkrat ponovi. 23.000 eur...
Preden kdo komentira kako je tako cisto ok cena, BMW ima za 22.xxx akcijo 116i z MPaketom, led lučmi,..., ki je okno v svet za to Kio. Že sam M volan, sedež, ergonomija in občutek na menjalniku je vreden več kot ta cela Kia, pa če bi ta Kia imela 2.0 turbo 270 hp iz I30 noter, še vedno senca te akcijske enke ni.
Kaj ti koristijo ne vem kakšne stvari v opremi, če ne delajo tako kot je treba? In pa kaj ti koristi ne ven kakšna moč, če je v osnovi avto zgrešeno skonstruiran?
Vglavne ta Kia, super avto za do 15k eur. Kar je več, pa v mojih očeh ni vredno.
“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!