Skoči na vsebino

 

Zdrs menjalnika - Bmw 330xD E92

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
42 odgovorov v temi
MonkeyHead
MonkeyHead

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 812
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e92 325i

#21

Zanimivo...Jaz pa imam pozitivno izkušnjo z Rokom. Po manjši težavici z avtomatom in pogovorom z njim, sem se odločil in avto odpeljal na menjavo olja v avtomatu. Po končanem delu mi je mehanik vse lepo razložil stanje olja itd itd...Cena ugodna, težave ni več.

če druga nezna kot menjat olje :) :)

 

čist za vsako težavo ko jo kdo tukaj opisuje, je ta iz lesc menjal olje. Ko jebe naprej pa kaj razdre (koliko pa je pri tem uspešen pa je druga stvar).



Urejal MonkeyHead, 11.02.2019, 21:32.

V8 e39 šaltar <3 

Prikaži več možnosti


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 456
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#22

A tisti, ki imajo težave v lescah so slučajno menjali olje prvič pri kakšnih 200kkm+? to je znano, da se takrat menjalnik uniči, če ni redne menjave, potem ko je prepozno pa naenkrat novo olje. Boljše je pustiti olje in voziti dokler vozi. Ena plus ena pri američanih, ampak slovenci, kot vedno, več vemo.


Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 719
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#23

A tisti, ki imajo težave v lescah so slučajno menjali olje prvič pri kakšnih 200kkm+? to je znano, da se takrat menjalnik uniči, če ni redne menjave, potem ko je prepozno pa naenkrat novo olje. Boljše je pustiti olje in voziti dokler vozi. Ena plus ena pri američanih, ampak slovenci, kot vedno, več vemo.

Potem pa menjaš samo 1/4 olja, pa malo pozneje spet 1/4 pa tak... Po kakih 2 letih pa komplet. Da se menjalnik počasi privadi na "novejše" olje  :cool  :cool  :cool

 

Bolj resno vprašanje... Avto je bil do 180k redno servisiran v DE in potem pri Selmarju. Olje v avtomatiku ni bilo menjano. Je pa 2014 letnik (5 let). Menjat olje ali pustit? 



Urejal bpavsic, 14.02.2019, 12:12.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 832
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#24

če druga nezna kot menjat olje :) :)

 

čist za vsako težavo ko jo kdo tukaj opisuje, je ta iz lesc menjal olje. Ko jebe naprej pa kaj razdre (koliko pa je pri tem uspešen pa je druga stvar).

Zamenja olje,če ga zamenja bolj kar popravi težavo je pa reset menjalnika.


Potem pa menjaš samo 1/4 olja, pa malo pozneje spet 1/4 pa tak... Po kakih 2 letih pa komplet. Da se menjalnik počasi privadi na "novejše" olje  :cool  :cool  :cool

 

Bolj resno vprašanje... Avto je bil do 180k redno servisiran v DE in potem pri Selmarju. Olje v avtomatiku ni bilo menjano. Je pa 2014 letnik (5 let). Menjat olje ali pustit? 

Jaz bi ga zamenjal,brez pomisleka.



Urejal blackberet, 14.02.2019, 12:22.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MonkeyHead je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 785
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#25

Bolj resno vprašanje... Avto je bil do 180k redno servisiran v DE in potem pri Selmarju. Olje v avtomatiku ni bilo menjano. Je pa 2014 letnik (5 let). Menjat olje ali pustit? 

Menjat.

 

Ne glede na vse nebuloze, ki krožijo naokoli po spletu, je dejstvo, da mehanske mikro poškodbe ključnih komponent v menjalniku nastanejo zaradi tujkov v olju... dlje kroži kontaminirano olje, več je poškodb.

 

Če olje redno menjaš, imaš dodatno še prednost, da se menjalnik odpre in pregleda ter tako oceni stanje (pregled starega olja, količina opilkov...).

 

 

Je pa to bilo že večkrat predebatirano in je odločitev več ali manj odvisna od filozofije lastnika, kako se loti vzdrževanja ali popravil vozila.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 456
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#26

Haha. Menjaj in poročaj.


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 952
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Zvezda

#27

Menjaj olje, slabse nebo in ne ga srat s kilometri kao ce jih ima 180k ne menjat... ti imas lahko 50k km po mestu pa bo olje veliko bolj svinsko v istem casovnem obdobju kot na vozilu ki jih ima 180k km po ac
Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 719
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#28

Menjaj olje, slabse nebo in ne ga srat s kilometri kao ce jih ima 180k ne menjat... ti imas lahko 50k km po mestu pa bo olje veliko bolj svinsko v istem casovnem obdobju kot na vozilu ki jih ima 180k km po ac

Avto je 90%+ vožen po AC... Bom menjal. Tak gre na menjavo ketne, pa bomo še to zrihtali.


Prikaži več možnosti
    • bedolin in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 253
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#29

Nimas sploh kaj studirat. Menjaj.

 

To, da menjava olja unici menjalnik, so zgodbice.


Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#30

Potem pa menjaš samo 1/4 olja, pa malo pozneje spet 1/4 pa tak... Po kakih 2 letih pa komplet. Da se menjalnik počasi privadi na "novejše" olje  :cool  :cool  :cool

 

Bolj resno vprašanje... Avto je bil do 180k redno servisiran v DE in potem pri Selmarju. Olje v avtomatiku ni bilo menjano. Je pa 2014 letnik (5 let). Menjat olje ali pustit? 

Menjalnik se na novo olje ne privadi, fora je samo v tem da z menjavo dela olja v menjalniku (torej ne celega) ohraniš potrebno gostoto olja, ki jo izrabljena oljna črpalka rabi da ustvarja potreben pritisk. Kar se količine tiče je menjavanje olja po četrtinah na vsaki dve leti nesmiselno, komot ga lahko zamenjaš tja do polovice, če menjalnik ni res na zadnjih zdihljajih bo zdržal. Bi pa priporočal da ko se menja olje na tak način v že precej izrabljenem menjalniku (tu gre bolj za igrice s ciljem eksperimentiranja kot za kake resne servise, da se razumemo), le dajte iztočit vse olje ki pride ven (nekaj ga itak ostane še notri, v wandlerju in po kanalih), nato ga polovico precedite skozi čisto cunjo (da se večji opilki izločijo), mu dodate drugo polovico svežega in vse skupaj natočite nazaj. Na tak način lahko dobite za izrabljen menjalnik relativno "prijazno" olje s čim manj opilki. Če ga iztočite samo pol niste nič naredili, opilki namreč ponavadi pridejo ven šele na koncu, v blatu podobni zmesi.

 

Kar se tiče vprašanja o prvi menjavi olja pri 180k km oziroma po 5 letih pa tako, to še ni prepozno in ga lahko komot zamenjaš (celega oziroma toliko kot ga pride ven po klasični metodi), vedeti pa moraš da je to že precej pozno in bodo pri takem menjalniku verjetno kljub menjavi olja ostale kakšne posledice, kot je naprimer cukanje in življenjska doba se mu bo zagotovo skrajšala. 


To, da menjava olja unici menjalnik, so zgodbice.

Uniči ga seveda ne ker je tak menjalnik že uničen, samo pospeši oziroma sproži njegov konec.


Prikaži več možnosti


kvasek
kvasek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 838
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e39 525d, e36 320i cabrio

#31

A lahko še kdo napiše svoje izkušnje z Rokom v Lesceh.


Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 719
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#32

Menjalnik se na novo olje ne privadi, fora je samo v tem da z menjavo dela olja v menjalniku (torej ne celega) ohraniš potrebno gostoto olja, ki jo izrabljena oljna črpalka rabi da ustvarja potreben pritisk. Kar se količine tiče je menjavanje olja po četrtinah na vsaki dve leti nesmiselno, komot ga lahko zamenjaš tja do polovice, če menjalnik ni res na zadnjih zdihljajih bo zdržal. Bi pa priporočal da ko se menja olje na tak način v že precej izrabljenem menjalniku (tu gre bolj za igrice s ciljem eksperimentiranja kot za kake resne servise, da se razumemo), le dajte iztočit vse olje ki pride ven (nekaj ga itak ostane še notri, v wandlerju in po kanalih), nato ga polovico precedite skozi čisto cunjo (da se večji opilki izločijo), mu dodate drugo polovico svežega in vse skupaj natočite nazaj. Na tak način lahko dobite za izrabljen menjalnik relativno "prijazno" olje s čim manj opilki. Če ga iztočite samo pol niste nič naredili, opilki namreč ponavadi pridejo ven šele na koncu, v blatu podobni zmesi.

 

Kar se tiče vprašanja o prvi menjavi olja pri 180k km oziroma po 5 letih pa tako, to še ni prepozno in ga lahko komot zamenjaš (celega oziroma toliko kot ga pride ven po klasični metodi), vedeti pa moraš da je to že precej pozno in bodo pri takem menjalniku verjetno kljub menjavi olja ostale kakšne posledice, kot je naprimer cukanje in življenjska doba se mu bo zagotovo skrajšala. 


Uniči ga seveda ne ker je tak menjalnik že uničen, samo pospeši oziroma sproži njegov konec.

 

Menjalnik ne cuka niti malo. Kakorkoli, bom dal menjat pa je.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

Menjalnik ne cuka niti malo. Kakorkoli, bom dal menjat pa je.

Rešuje ga to da še ni star, držimo pesti da bo tako tudi ostalo.


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 785
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#34

pwj6b.jpg


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • blackberet, zok in 18zimoni uporabnikom je všeč to sporočilo


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 555
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#35

Rok iz Lesc.. kakor berem, je več negativnih izkušenj kakor pozitivnih. Kolega je pri njemu obnavljal menjalnik iz E61 535d. Vgradil je še karbonsko sklopko, obnovil wandler, menjava olja itd..
Po slabem letu, je začel menjalnik dobesedno zabijat med vožnjo. Da opišem delovanje, ko si spustil gas, je vrglo obrate motorja na prosti tek in ko si se dotaknil pedalke gasa, je zabilo menjalnik kot, da je nekaj odletelo.
Avto se pelje na reklamacijo, menja se nek ležaj in elektromagnetni ventili :confused
Seveda se spet plača menjava olja..
Tester je izpisal ventil št. 3.. po menjavi, je bila pot do doma ok, naslednji dan je bila zadeva enaka.. kaj je bilo narobe, se še zdaj neve, ker se je potem avto prodal z okvaro  :crazy 


Prikaži več možnosti


bmwjas
bmwjas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 133
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ni pomemben podatek

#36

sklopke v menjalniku oziroma mehatronika.

 

Pelji v lesce Roku, pa bo zrihtal.

Narobe sem svetoval , sam sem peljal v Lesce in sem avtomatsko sklepal da je to Rok.

Nisem pa vedel da sta dva serviserja tako blizu, skratka moj komentar in priporočilo je letelo na tistega majstra ki ima delavnico ob McDonaldsu v "kleti".

 

Imena pa ne vem, vem pa da obnavlja tudi turbine.


[SIZE=2][/SIZE]
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 915
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#37

Sej to je Rok Pogačnik ki obnavlja menjalnike, se je pa sedaj preselil
Prikaži več možnosti


ale123
ale123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 018
  • Lokacija: Hrib
  • Avtomobil: BMW 320d

#38

Po moje ne, prej sta sodelovala z turbine.si, sedaj nevem, ima pa turbine.si tudi menjalniki.si, Rok pa avtomatskimenjalniki.si, zgradbi sta si pa sosedi...
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 219
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#39

Turbine.si ima čez Boštjan Detela, na forumu (neaktiven že več let) Butterfly.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


bmwjas
bmwjas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 133
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ni pomemben podatek

#40

Turbine.si ima čez Boštjan Detela, na forumu (neaktiven že več let) Butterfly.

No s tem imam jaz dobre izkušnje že z parimi vozili trenutno.

 

Prej nisem niti vedel da sta dva, tako da sem avtomatsko sklepal da je Rok, vendar sem imel ves čas v mislih Boštjana :) 

Ima pa tudi turbine.si ja :)


[SIZE=2][/SIZE]
Prikaži več možnosti