Skoči na vsebino

 

X5 E53

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
70 odgovorov v temi
simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 024
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#21

Bom tako rekel... sever Italije je drugačen, kakor jug Italije... Španija je podobna jugu Italije :ok2

 

Offtopic: A imaš kako spletno stran za rabljene avte na Portugalskem? lahko na PS. TNX

Sam osebno poznam 3 lastnike E60 - letniki 2005 in 2006 iz okolice GO in Udin, kateri imajo prevoženih od 80k km do 140k km. Vsi so prvi lastniki.

V ITA je kar nekaj takšnih avtomobilov.


Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 805
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#22

Dokler sem delal na cosmosu sem imel 3 stranke z e53 ki so bili vsi pod 120kkm in so prvi lastniki... problem v dveh je bil ketmr sta bila brez navi in z blagom en je bil pa za prste obliznit. Siv, sport, 19", crn notr, usnje, panorama, navi.

Ko niso stranska ogledala razlita, ko dela cel ekran navigacije, ko so vsi piksli, ko ni niti ena luc porumenela oz zbledela... mmmm
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • iztok901 je všeč


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 224
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#23

E53 pa so postali redki na cestah opažam, se ne splača vlagat noter? kaj pravite?


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#24

Pogledat sem šel 6 E53-k, cene v rangu nekje od 6K navzgor. Vse z M57N motorjem in avtomatskim menjalnikom.

 

Pri štirih me je zmotila rja na robu vrat. Ene so je imele sicer več, ene manj, najboljša je je imela malo samo na voznikovih vratih. Pri dveh me je minilo še preden sem sploh začel vrata odpirat.

 

Vsekakor bi pričakoval, da avto za takšen denar, pa naj bo katerekoli znamke, ne bi kazal znakov potencialnega hujšega rjavenja. Saj sama rja na vratih ni tako kritičen problem sam po sebi, bolj je problem, da rja na robovih vrat pogosto pomeni, da se je kaj skriva tudi pod plastikami na pragovih in podvozju. Če pa tam rje še ni, bo pa lahko kmalu ven pogledala. In tudi pred nakupom je pri teh avtih rjo na podvozju zelo težko preverit, ker kolikor sem si jih ogledal spodaj na kolenih, je podvozje prekrito z zaščitnimi plastikami. In bi rad srečal prodajalca, ki bo v miru gledal, kako mu podiram pol podvozja, na koncu pa morda najdem nekaj rje in rečeme hvala, me ne zanima več, sam si sestavi nazaj.

 

 

Drug pogost problem je, da sem pri treh preveril nivo hladilne tekočine in pri vseh je je manjkalo toliko, da je skozi odprtino čepa ekspanzije ni bilo videti in rdeča palčka za meritev nivoja čisto na podnu pri dveh, ena palčke sploh ni imela. Od oka bi rekel, da je je manjkalo kakšen liter. Pri ostalih treh me je minilo, še preden sem sploh prišel do preverjanja hladilne, tako da ne vem, kako bi bilo tam.

Vglavnem dobil sem vtis, da pri teh motorjih rada izginja nekam hladilna tekočina. Pri nobenem ni bilo na oko opazno, da bi kje puščala ali da bi bila kakšna lužica pod avtom, noben ni imel majoneze pod pokrovčkom. Dva od teh se je tudi zagnalo in nobeden ni kazal kakšnih očitnih znakov počenega tesnila ali glave, enega smo celo izmerili na servisu za vsebnost izpušnih plinov v hladilni tekočini in je bil test negativen. Vseeno pa me zanima, kam potem toliko tekočine izginja. Ker spet pri avtu stari kanti za 7 jurjev mislim, da ne bi smela bit prva stvar, ko ga pripeljem domov, da grem podirat in obnavljat kompleten hladilni sistem, še manj pa da bi slučajno moral rihtat glavo. Pa tudi o vestnosti lastnika pove dosti, to da niti tekočin ne kontrolira. Pri takšnem manjku hladilne tekočine bi se moralo po moje itak že izpisat obvestilo na armaturki, da je treba dolit. No saj na eni, ko smo jo zaluafali je to obvestilo tudi napisalo.

 

Da se razumemo. Za takšen budget ne pričakujem salonskega primerka, od avta pričakujem samo, da ni problemov z rjo in bo zdržal še kar nekaj let preden bo pregnit (razne pike od kamenčkov so OK, to je normalno), da ima brezhiben menjalnik z znano servisno zgodovino, (po možnosti že obnovljenega) in da je motor v dobrem stanju in da mi ne bo treba prvo, ko ga pripeljem domov, še ogromno časa zabit, da ga poštimam. Kakšna stvar normalno, da se pri tako starem avtu tudi zamenja, ko ga kupiš, nočem pa kakšnih zamudnih posegov. Dol mi visi za opremo, barvo notranjosti, leder, blago, vseeno, tudi če ni notranjost kot nova, me ne moti, mora pa mehansko delat B.P. in ne zgnit še kar nekaj let.

 

Že tako se mi roko na srce zdijo E53 kar precej drage za staro veliko kravo, ki jo ni ravno poceni imet in jo je prej težko, kot pa lahko prodat, veliko se jih svaljka po anetu že mesece. Tudi recimo, če primerjam svojo E46 sem kupil približno toliko let staro za pol toliko denarja in je bila takrat med dražjimi R6 touringi, samo ena tovarniška M-Tchinck je bila še dražja in je bila takrat v boljšem stanju od E53-k, ki sem jih uspel it pogledat. S tem, da E46 ni velika krava, ima načeloma nižje stroški obratovanja, in lažje jo prodaš že za to, ker ima več potenicalnih kupcev in bi pričakoval da E53 cene padajo hitreje, pa pri E53 na anetu očitno ni tako. Tudi recimo, za E53 se rado reče, da je v bistvu E39 SUV in če jo preimerjamo z E39, za katere se lažje najde kupec, moraš dobit E39 za ta denar res za prste polizat, vsekakor mora bit brez rje na vratih in tudi hladilne ne sme papcat.

 

Zakaj ta spis? Ker preprosto ne vem, ali pričakujem za 6-7 jurjev preveč od E53, ali sem gledal samo primerke, ki so precenjeni. Po drugi strani kaj dosti dražjih pri nas niti ni, pa tudi kaj dosti več ne vem, če bi bil sploh pripravljen dat. Ali naj začnem gledat tiste najcenejše, ker se že sprašujem ali so lahko sploh toliko od slabši od tega, kar sem videl do sedaj. Tako, da ne vem, a naj opustim idejo, da bi E53 sploh imel. Ker roko na srce nisem ljubitelj velikih krav, ne marama avtomatikov in še bolj ne maram dizlov, tako da čustveno mi E53 3.0d ne pomeni nič in zato nisem pripravljen plačat nekih astronomskih zneskov za salonskega. Imam pač neke plane, da bi enkrat rad sam šlepal svoje stare BMW kante s staro BMW kanto in E53 M57N 3.0d avtomatik je najboljša izbira za ta namen, pač bolj gre za nakup delovnega stroja, ki bi še kar nekaj let služil svojemu namenu, kot kakšen ljubiteljski nakup.

 

Vglavnem povejte mi tisti, ki bolj spremljate in poznate E53 ali morda pričakujem preveč za ta denar? Ali je kakšen tipičen razlog za zmanjkovanje hladilne tekočine, ki ni kritičen in se nima smisla zaradi tega sekirat in ni nobene panike če vzamem takšno, ki ji fali liter hladilne in pač dolivam, dokler ga ne bom utegnil sanirat. Kako je z rjo, morda rja na vratih pri teh modelih vseeno ni kritična, tako kot si mislim, da je? Ker drugače ne razumem, kje se najdejo kupci, ki bi kupovali gnile avte za takšen denar.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 677
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#25

Ne da pričakuješ preveč, prodajalci jih previsoko cenijo. Če je avto gnil, je avtomatsko vreden 1/2 cene tistega ki je brez rje in čisto nič več. Torej če je normalna cena za X5 brez rje 7.000 eur, je gnila vredna 3.500 ;) To je realna cena takega avta. Kar se hladilnega sistema tiče je pa tako, ko sem jaz razkopaval avtomobile ne vem če sem našel en sam primerek, da je imel zamenjane vse, ampak res VSE plastične dele hladilnega sistema, ki jih je pri teh letih absolutno treba zamenjat  :-D Folk pač rihta te stvari po potrebi, takrat ko kaj odleti oziroma spusti. Jaz sem pomojem edini pod soncem, ki sem svojo E39 530d ob nakupu cca 10 let nazaj kompletno predihtal (o tem je tema na forumu), avto sem zapeljal k Miholdu in mu naročil naj zamenja VSE, kar diši po plastiki pod motornim pokrovom. In je zamenjal. Račun za to je bil sicer 3.000 eur (od tega jurja nova turbina), ampak jaz sem se potem točno 5 let vozil enako zanesljivo in brezbrižno, kot da bi kupil nov avto ;)

 

Torej. Če bi jaz kupoval E53 X5, bi najprej poiskal takega, ki je brez pikice rje. Če ga nebi dobil tukaj, bi šel pa v Italijo ponj. Uvoz na druge papirje je še vedno možen, sem se pozanimal glede tega. Tam daš za tak avto recimo 5.000 eur, še 2 do 3 jurje gor in imaš res dobro E53 X5 za 7-8k eur. Druga opcija je pa da počakaš da se pojavi kakšna pri nas od prvega ali maksimalno drugega lastnika, samo v tem primeru moraš že po oglasu oziroma po pogovoru z lastnikom presodit katera je prava, da ne hodiš vseh gledat za brezveze  :) Jaz to obvladam in najdem tak avto v enem, dveh ali maksimalno treh poskusih, eni se pa še vedno norca delajo iz tega, češ da se to ne da. Da se. Zdaj recimo že veš kaj moraš gledat in že če boš po telefonu samo povprašal kakšno je stanje spodnjega roba vrat, si boš prihranil najmanj 50% odvečnih poti ;) Še dosti več si jih prihraniš pa če že na začetku svojega iskanja Jerry-a pokličeš in ga vprašaš kako se zadeve lotit, ane, ampak nekaterim je pač težko mojo številko zavrtet ker mislijo da so sami bolj pametni - ali pa da jaz računam po 1.000 eur za nasvet, očitno  :laugh No saj moram rečt da niso/ste vsi taki, telefon mi ponavadi kar pregoreva od ljudi ki me sprašujejo za nasvete, ostali pa pač raje okoli hodite in se učite na lastni koži  :ok2


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 805
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#26

Vecina jih ima rjo na vratih. Tudi moj na obeh zadnjih prednja so vredu je pa tako da so povsod drugod avti brez rje ce ne so bili karambolirani. Tudi pod plastikami... v tem smislu so e53 barvna televizika proti e39.
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


B.Rakun
B.Rakun

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 481
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: X5

#27

Mogoče bo loty1825 in komu drugemu v pomoč. Sem lastnik E53 3.0d avtomatik, v tem trenutku stare točno 15 let. Avto nima pikice rje, niti pod vrati ne, mogoče par mehurčkov na pregibu/pantih  zadnje police, ki se jo položi pri nakladanju v prtljažnik (hudooo uporabna reč - nakladanje tovora /jedilna mizica / previjalna miza/ in klop za sedenje za mulce na pikniku...). Plastik na podvozju pa res nisem razdiral in ne vem kaj je tam. Torej se tak avto najde, sami iskat je treba z lupo in pripravit €€€. Ključno je pa tole: ko sem kupoval rabljenega, sem kupil najdražjega in z najmanj kilometri na trgu - prvi lastnik italijanska firma, drugi premožen slovenski podjetnik, ki je z njim v cca 9 letih prevozil okrog 50 tisoč v glavnem na morje in ga večino časa imel (dobesedno - videl na lastne oči) zglancanega in pogrnjenega v zaklenjeni garaži. Ko sem avto prevzel, je imel na števcu nekaj čez 120 tisoč, servisna v nulo, dišal je po novem, skoraj brez znakov obrabe. Tudi pri meni je pod nadstreškom (kadar ga ne vozim...), kar bo najbrž razlog da se rja do sedaj ni pojavila in se upam še nekaj časa ne bo.

 

E53 je kot bi križal E39+E38+tank, blazno masiven in za moje pojme multiuporaben avto, krasen za kakšen izlet po gorskih cestah, makadamu, suveren na vse podlagah, ne sekraš se za v sneg, hkrati ni ravno počasnela na AC, lahko kar nabiraš hitre relacijske kilometre, prikolico vleče (500 Nm navora!) ne da bi vedel, mirno pa lahko prepelješ tudi kakšno "kronano glavo" brez skrbi noben ne bo rekel da je to stara kanta, še vedno daje prestižen občutek. Poraba pri meni 9-10 litrov, pod 9 ne gre, nad 10 pa če ga voziš še kaj drugače kot relacije. S hladilno so bile res težave, čisto počasi je zginjala, tam par deci na pol leta, ni se moglo ugotoviti kam teče, dokler ni Kokalj zamenjal enega plastičnega delčka - za mogoče 20 €, ne spomnim se več, mislim da nekje okrog pokrova ventilov (?)

 

Tako da 7.000 za res lepega ne bi rekel da je preveč. Manj kot 10% nabavne cene...


Prikaži več možnosti
    • etore je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#28

Hvala za odgovre, vsako mnenje seveda pripomore.

 

Ne vem, mogoče so moja pričakovanja visoka, ker sam sem recimo na svoji E46 tudi zamenjal bolj kot ne vse komponente hladilnega sistema, sicer ne vseh naenkrat, ampak vseeno. Edino česar nisem menjal je bila ena cev, ki gre na pečko in nima hitrih spojk, se na obeh straneh pritrdi z objemkami. In pri teh ceveh so kritična mesta ravno te hitre spojke. In ta cev tudi, če spusti ni ravno kritična, nehalo bi delat gretje, ne bi se pa zaradi nje po moje izpraznil hladilni sistem. Drugače sem menjal vso plastiko vključno s plastičnim nosilcem ekspanzije na hladilniku in tisti dve plastični cevi, ki gresta v blok/iz bloka. In vsi deli original, tako da ni bilo poceni in bilo je precej dela.

 

Večina je pa bolj ali manj redno menjala olje in se hvali z desetimi računi, ki jih lahko pokaže za večinoma redne servise. Pa saj to je samoumevno, da se jih dela. Ni zato avto nič kaj posebnega, da bi si zaslužil biti med najdražjimi. Jaz imam od E46 v 110K km poln fascikel samo računov za dele, kar se je servisiralo sem večinom naredil sam ali pa mi je kdo brez računa, pa si ga še vedno ne bi upal oglaševat kot odličnega ali vrhunskega. Ker še vedno je stara kanta in ima precej pomankljivosti.

 

Niti ni problem. Znam sam ugotovit kje pušča in stvar tudi zamenjat. Ampak za E53 za 7 jurjev (za ta denar se očitno strinjamo, da bi morala bit dobra) se mi zdi pač nesprejemljivo, da bo prva stvar, ko jo pripeljem domov, da bom moral metat dol sesalni kolektor, napumpat hladilni sistem na 1,5 bara in iskat kje pušča. Sploh ne pozimi, ker zaenkrat še nimam garaže in šraufam na prostem.  Pa imam že dovolj avtov v delu trenutno, rabil bi enega, ki bo vozil. Zdaj, če je res potrebno na par mesecev samo dolit deci hladilne pač OK, samo v to kot kupec ne morem bit prepričan, če pri ogledu manjka liter hladilne tekočine.

 

Za rjo na vratih sem se že naučil vprašat po telefonu, ampak so odgovori v stilu "kolikor vem nima", "ko sem nazadnje gledal je ni bilo" in podobno. Niti nisem posebej izbiral oglasov, pač šel sem sproti gledat kar mi je bilo blizu ali ob poti, tako da si lahko malo ustvarim sploh vtis, kaj lahko pričakujem in če bo morda nekaj, da bom rekel to je tudi, tudi kupim. Tako, da mi nobena ni vzela več kot par minut in nisem zabil tako veliko časa. Razen pri eni sem se zadržal eno uro, ker tista res ni bila tako slaba, me je pa vseeno zmotilo pri njej manjkanje hladilne in malo rje na robu enih vrat. Pa tudi so bili neki znaki, da bi lahko bila kdaj karambolirana, ampak nisem siguren, ker nimam ravno natreniranega očesa za to.

 

Vem, da je splošno prepričanje, da E53 ne rjavijo. Ampak tudi E46 so bile znane, kot odporne na rjo, ampak pri starosti 20 let, jih vseeno že večina ima probleme. Saj če ima avto šele pri 20 letih probleme z rjo, to dejansko pomeni, da je precej odporen. Nikoli ne menjavam avtov kot gate in pač gledam vnaprej. Če bom kupil E53 bi rad takšno, ki bo služila vsaj 5 let, rajši še več in takrat bo stara 20+. In gledam, da bi dobil takšno, ki ne bo gnila na pragovih v teh letih. In nisem prepričan, da bo avto, ki ime sedaj rjo na robu vrat, čez 5 let še vedno imel cele pragove, pa tudi če jih za zdaj še ima.

 

Drugače na nizke kilometre sam ne palim. Če ima avto 300k km in še vedno vozi je skoraj gotovo že imel menjanih kup delov, ki radi odpovedjejo med 200 in 300K, pri avtu z manj kot 200K najbrži ni bilo menjano še nič in me vse še čaka. Pa še cena je nabita ponavadi zaradi nizkih kilometrov, ki vprašanje če so sploh realni.

 

Recimo najmanj na števcu ima tole:

https://www.avto.net...serija X5: 3.0d

 

185k? Ko pogledam voznikov sedež, bi rekel, da jih ima realno še enkrat toliko. Kar sem do sedaj pogledal, so imele na števcih okoli 300K, pa je notranjost izgledala v boljšem stanju. Pri najboljšem primerku je bila pri teh km praktično kot nova. V opisu pri 170k servis motorja, zakaj bi takšen motor pri tako malih km potreboval sploh kakšen servis, razen rednega seveda. In zakaj bi bilo potrebno pri tako nizkih km menjat diferencial. Imam občutek, da hočejo nekomu prodat samo številko na števcu.

 

Poleg tega se ta isti avto za več denarja prodaja še pri trgovcu. S tem da pred kratkim so zamenjali slike, prej so bile še slike v obeh oglasih enake. Malo čudno, mar ne?

https://www.avto.net...a X5: 3.0d Avt.

 

Jerry no, potem te bi pa vprašal za nasvet. Katerega bi ti najprej poklical/šel gledat?

https://www.avto.net...subTIPSORT=DESC


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 805
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#29

Kar se tice rje recimo moj jo ima stalno isto na zadnjih vratih od 305000km do sedanjih 420000km. Tko da kdo ve. Je pa res da mi ne zivimo tam kjer se soli in tudi avto je redno pran... so pa recimo druge stvari bolj pomembne... vsekakor daj na tester prej kot bos kaj kupil. Grelne svecke, olja v menjalniku, v vtg, v diffih, inektorji, komplet podvozje, senzorji za visino luci itd... v tak avto se z lahkoto vrze 1000€. Vrata so najmanjsi problem... sej ce je dober in ima vrata naceta ga vsaj zapelji na tehnicne na luknjo da ga pogledas spodaj... drugace pa vsaj meni najboljsi avto kar sem si jih kdaj lastil... tank res k vlece 3t BP
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 677
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#30

Jerry no, potem te bi pa vprašal za nasvet. Katerega bi ti najprej poklical/šel gledat?

https://www.avto.net...subTIPSORT=DESC

Jaz bi šel gledat samo dva, najdražjega za 8.800 eur in tistega za 6.700. Ostali so že po slikah sodeč kante, notri vse zjebano/spraskano, oglasi brez opisov zgodovine, avtomobili zanemarjeni/umazani, kilometri povečini smešno nizki, pa večina jih je od "drugega" lastnika, lol. 

 

Prvi res preseneča, tisto kar je parkirano zraven mi sicer ni všeč (nek pižo tuning), ampak sklepam da je to avto od mulca, X5 je verjetno od fotra, kar bo OK. Preseneča zato ker avto ne kaže znakov obrabe, usnje na volanu je še hrapavo (po šivih se vidi, da volan ni bil preoblečen), druga stvar ki je pri E53 X5 zelo občutljiva je bočnica voznikovega sedeža in tudi ta rob je lepo ohranjen. Velika večina drugih oglasov ima slike ki prikazujejo vse, samo tega dela sedeža ne, prodajalci so točno vedeli zakaj tako slikajo ;) Nadalje ima ta za 8.800 tudi prostor poleg rezervnega kolesa (tam kjer je slikal kljuko) še kot nov, brez rje in brez umazanije, torej avto ni služil za drva vozit in verjetno v prtljažniku ni bil nikoli zložen zariban motor, kar je sicer dostikrat v navadi mehanikov. Edini minus tega avta so navadni sedeži, ampak te lahko zamenjaš, splošne ohranjenosti vozila ne moreš. Oni za 6.700 je drugi ki si je upal slikat voznikov sedež, ima športne sedeže in bočnica naslona je videti OK, opora sedalnega dela je pa tako-tako, ampak tu gre za športni sedež s poudarjeno oporo in je za pričakovat nekaj obrabe. Bi bilo treba prečekirat še v živo.

 

Izbira je res kar pestra in na prvi pogled se je težko odločit, ampak jaz bi hitro naredil selekcijo. Poleg opisanih stvari bi se osredotočil predvsem na to, kdo je avtomobile servisiral. Razni servisi kot so Selmar, Makoma, Avtoval in podobno pri meni odpadejo. Po mojih dolgoletnih izkušnjah tam za vozila zelo slabo skrbijo. Daleč najboljše ohranjeni/servisirani so tisti ki pridejo od Molka, ampak to je majhen servis in tak avto je težko najt. Drugi na moji lestvici je Avto Select iz NG, kar je prišlo od tam je bilo vedno zelo dobro, pa še brez rje so avtomobili s tistega konca. Pogojno sprejemljivi so recimo še ACosmos in Avto Aktiv iz Ljubljane, kar je ostalega je pa od uradnih servisov bolj tema od teme, tako da drugje kot na Primorskem/Goriškem in v Ljubljani avta jaz zase nebi kupoval. Zakaj? Evo, tipičen primer je recimo ta ki si ga ti gledal, torej zeleni iz Trebnjega. Avto ima "kao" 185.000 km in že menjan diferencial! HALO - kako, prosim?? Pri 185.000 km nov difrenencial na X5, kjer mora zdržat vsaj 500.000 km brez menjave??? Ne se norca delat, no! Tu gre lahko za dva možna scenarija, ali so kilometri krepko prevrteni, ali pa je z avtom nekdo delal kot svinja z mehom, da je uničil diff - verjetno oboje!

 

Kot rečeno, že to da jih ima večina kilometre tam okoli 250.000 in da so več ali manj vsi od "drugih ali tretjih" lastnikov smrdi. Ti letniki imajo praktično vsi kilometre med 300 in 400.000 in v povprečju je tak avto do zdaj zamenjal vsaj 5 lastnikov. Te zadeve se dajo na e-upravi preverit, torej jih preveri! Po telefonu prodajalca prosiš za številko prometne in tablic, če jih ne bo dal, veš pri čem si. Problem bo edino pri kilometrih, ker se zapisujejo šele zadnjih par let, vrtijo se pa že vse od takrat, ko so bili ti avtomobili novi. Tako da če zraven ne dobiš servisne knjižice z VSEMI štampiljkami servisov, komot prišteješ 100.000 km. In jaz takega avta sploh vzel nebi, ker to ni ena E46 kjer dele po cesti pobiraš, za X5 znajo bit določene stvari jebeno drage.

 

Toliko na kratko z moje strani. Moj nasvet: ogled tistega za 8.800, če bo vse v redu se probaj zmenit da ti ga da za 7.000 eur, če bo avto res ekstremno dober (kar se mi zdi, da je) bi jaz dal zanj tudi 7.500. In pelji ga na pregled k etoreju, saj je na njegovem koncu. Drugi so vsi par stopnic nižje.


Grelne svecke, olja v menjalniku, v vtg, v diffih, inektorji, komplet podvozje, senzorji za visino luci itd...

Pa na volansko letev ne pozabi, za X5 ne rastejo ravno na drevesih, zato je stanje le-te pri tem modelu zelo pomembno... saj sam veš ;)


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • dogg1410 je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#31

Glede na to, da je v obeh oglasih VIN niti ne rabim klicat in spraševat po tablici pa prometni.

 

Za tistega za 8800 si pravilno ugotovil, da mora bit lastnik verjetno foter:

https://avtolog.si/s...FB71030LX71284/

 

Starost lastnika 55 let. Kar pa zbode v oči je, da je vozilo oglaševano kot slovensko, čeprav je bila prva registracija v SLO šele, ko je bil star dve leti.

 

Glede samega oglasa sem dobil pa občutek, da je nakladač. Gume še vsaj za 80k km? Pri tako težki kravi? Pa ja. Še nove pri 1,2 cliotu bi težko zdržale toliko. Pa neka aftermarket kamera, ki mi je prej minus, kot plus in opisuje, kot da je bistvo tega avta. Za športne sedeže se strinjam. Plus je, če so, ni pa to niti slučajno bistveno. Glede cene - pa avto še niti en mesec ni na avto.netu, kar je za E53 skoraj nič časa. Ne verjamem, da se je že toliko pripravljen spametovat glede cene, da bi jo kar spustil na 7. Ne morem pa bit idiot, ki kliče brez da avto pogleda, če jo da za 7, tako da za zbijanje cene bi moral it na ogled in verjetno bi samo brez potrebe šlo pol dneva. Morda ga pokličem, ko neha sanjat in nastavi ceno bližje realni.

 

Tudi meni je kot naslednji kandidat za ogled padel v oči tisti za 6700, pa ne zaradi stanja sedežev, ampak preprosto zato, ker je nov oglas, pa ni tako daleč za pogledat. Sem že  poštudiral, da kar se dolgo svaljka po anetu, se ponavadi z razlogom. Za tega pa nikoli ne veš ali je slučajno dober, ali pa se bo tudi ta svaljkal še prihodnjih nekaj mesecev. Pa minus mi je panorama, je ne potrebujem in prinese samo dodatne probleme.

 

Avtolog sicer pravi, da tudi ta laže in avto ni slovenski:

https://avtolog.si/s...FB710X0LX49637/

 

Saj ne, da je to zdaj neki dealbreaker, če je bil uvožen. Zanimivo je samo, da kar sem jih dosedaj preverjal, ni nihče lagal glede izvora avtomobila, tu pa kot kaže lažeta kar oba.

 

Kaj pa tale? Zakaj ne?:

https://www.avto.net...3.0d.SLO vozilo

 

Sedeži ne izgledajo obrabljeni, razen tisti bočni del sedala je pokrit z mapo. Tam lahko, da se kaj skriva. No pa volan je morda malce slabši. Nasploh so slike slabe, pa je težko razbrat detajle.

 

 

Glede napak.

 

Težav na podvozju se ne bojim. Ker je to pravi BMW itak pričakujem, da bo na podvozju vedno kaj za zamenjat. To pride pri BMW-jih v paketu. V VTG kolikor sem uspel zbrat informacij, gre noter en zobnik. Se dobi aftermarket zobnik in ni tako drago popravilo. Rado pobira ripne na sprednjem kardanu, kar je lahko cenejša ali dražja varianta, odvisno kako popraviš. Senzorji za višino luči se mi zdijo malenkost, sploh niso noben problem zamenjat, pa tudi če ne delajo, je avto še vedno normalno vozen, jih pač začasno nastaviš na roke toliko, da ne boš slepil voznikov, če ravno ni takoj časa/denarja jih menjat. Grelne svečke je edini problem, če jo zlomiš, ko jo odvijaš, drugače mi tudi ne deluje ravno neka huda stvar to menjat. V bistvu me nič pretirano ne skrbi, razen da bi šla kmalu po nakupu mehatronika v menjalniku. Je pa seveda normalno, da se v rabljen avto ponavadi mora nekaj vložit ,sam samo nočem kupit takšnega, da bo prišlo do kakšnega kompliciranega popravila pred toplim vremenom, ker trenutno mi je šraufanje zaradi temperatur in kratkih dnevov zelo oteženo. Še posebej, če bi moral več ur ležat pod avtom. Če ne bi bilo tako, bi imel itak že E46 registrirano in bi se nakup vlečnega stroja prestavil v nedoločeno prihodnost.

 

Se pa ne spomnim, da bi kje zasledil pogoste težave z volanskimi letvami na E53.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 677
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#32

Kaj pa tale? Zakaj ne?:

https://www.avto.net...3.0d.SLO vozilo

 

Sedeži ne izgledajo obrabljeni, razen tisti bočni del sedala je pokrit z mapo. Tam lahko, da se kaj skriva. No pa volan je morda malce slabši. Nasploh so slike slabe, pa je težko razbrat detajle.

Ta se mi zdi totalno zanemarjen, volan je ogabno obrabljen in tudi 16:9 ekran je v okvari, manjkajo mu pixli. To ni vzdrževan avto in cena je smešna, skoraj tako visoka kot za lepe primerke. Fuj! 

 

Za to če človek napiše da je avto slovenskega porekla se jaz nebi kaj dosti sekiral, marsikomu se to pač ne zdi pomembno niti preverjat in obkljuka mogoče zato ker ima tako v spominu, lahko da ga je pred leti kupil od dilerja in mu je oni to naložil, on je pa verjel. Jaz še vedno mislim da sta za pogledat samo tadva ki sem ju omenil, vsekakor pojdi najprej pogledat onega za 6.700 na Škofljico, preveri podatke na e-upravi in servisno knjigo. Kar se tiče tistega za 8.800 pa itak da ga za toliko ne bo prodal, če dobi 7 je lahko vesel, ni veliko ljudi ki odštejejo toliko za E53, oziroma jih sploh ni. Tako da slej ko prej bo moral spustit ceno in če ga za 7 ne boš vzel ti, ga bo za ta denar kupil kdo drug, ti se boš moral pa zadovoljit s slabšim primerkom. A ni škoda? Oni je edini ki kaže da ima realnih 230.000 km, če je to res mora bit avto brez napake in z njim ne boš imel stroškov. Ne vem no, jaz če bi kupoval E53, bi ga šel definitivno pogledat.

 

Volanska letev ni šibka točka E53, zdrži pa toliko kot pri vseh bavarcih, torej tam nekje 400 do 500.000 km, s tem da proti koncu ponavadi že poka. Če kupiš avto ki jih ima na števcu 230.000, v resnici pa jih ima 100.000 več, jo boš kmalu moral menjat in strošek menjave ne bo majhen - zato sem jo omenil. Zaradi takih stvari kot je letev se splača vzet avto z manj kilometri, če kupuješ petico ali trojko je skoraj vseeno ker letev dobiš za drobiž, pri X5 pa ni tako in se splača malo bolj potrudit in odkartat kakega jurja ali dva več, no vsaj tako jaz razmišljam. Bolj ko je avto eksotičen in redek, bolj mora bit ohranjen da je vreden nakupa, če ne se hitro zajebeš.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#33

Moj nasvet. Ni rabljena E53 za tebe. Si komplikator v vsakem svojem postu. Pojdi prebrat vse poste.

Verjemi vse te bo motilo na vsaki E53. Karkoli boš kupil bo nekaj kar te bo motilo.

Vpiknil si se v vrata. Pa jebote te vrata. Zdrava dobiš za 100 eur. Pihneš in imaš cela. Pa naj rjavijo. Pa ni to E30 da razpada od rje. Ja rjavijo vrata na vseh teh avtih. so what.

Poznaš kasko? Se znajš znajti v življenju? ti je dosti filanja zavarovalnic? Pa naj oni enkrat za tebe nekaj naredijo.

 

Sem lastnik E53 in ti svetujem ne si to kupovat posebej po tem kaj vse te moti. Kupi si nov avto.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#34

Kot sem že napisal, niso sama vrata po sebi takšen problem. Problem je, da se da s pomočjo rje na vratih ponavadi kar dobro vedeževat, koliko časa še preostane do gnilobe na pragovih. In me je pač zanimalo, če je E53 tu izjema, česar mi nihče z gotovostjo ni potrdil ali zanikal. V smislu "meni se je že pred 5 leti pojavila rja na vratih, pa sem ravno danes pobral vse plastične zaščite in pragove s podvozja, da očistim spodaj in ni nikjer pike rje". Ali pa "moja E53 ima rjo na vratih že dve leti, od kar sem jo kupil. Danes sem prvič pobral dol plastične pragove in me je skoraj kap. Sama gniloba jo še drži skupaj."

 

Če se hočem prepričat, da ne kupujem avta, ki bo kmalu za vprešo, kaj je s tem narobe po tvoje? Skrb, kako bo z gnilobo v prihodnjih letih pri 15+ let starem avtu se mi pač ne zdi brezvezno kompliciranje, ampak realnost starega pleha. Ne vem, mogoče ti sereš denar, sam ga pač ne in mi 7 jurjev ni drobiž. Ne rečem, če bi kupoval avto za jurja. Pri avtu za takšen denar me pač ne moti, če ga v roku enega leta čaka preša. Za 7 jurjev bi pač rad, da ga preša čaka šele čez 7 let. Čisto enostavna matematika. Za vsakega jurja nakupne cene, hočem da eno leto služi, preden se bo razkosal. Pa mi je vseeno za katero znamko in model gre.

 

Če je tebi 7 jurjev drobiž tudi prav, ampak zakaj se potem prevažaš okoli s 15 let staro kanto. Potem je nov avto bolj primeren ravno za tebe, ker si lahko privoščiš povsem novo X5.

 

Za mene nov avto?  :rofl Hvala, ampak ne hvala. Trenutno moja najmlajša kanta šteje 20 let in mi je čisto super, razen rja jo že precej matra, bom počasi namesto nje moral nekje staknit drugo podobno brez rje. Vedežujem ji ca. 2 leti do preše. Mi bo dolgčas, če ne bo nič za šraufat, pa še novo bi si samo kakšno dolgočasno jajčko lahko privoščil. In super bi bila za vlečt težke prikolice, zaradi česar me v prvi vrsti sploh zanima nakup E53. Drugače sploh ne maram ne težkih krav, ne dizlov, ne avtomatikov. Za to pa na E53 sploh ne gledam nič čustveno, kako je super avto, kako se to fajn pelje, super družinski voz- za vse to mi dol visi.  Mene samo zanima, za koliko let dobim delovni stroj za ta denar. BMW pa mora bit delovni stroj samo zato, ker sem navajen imet BMW-je in se mi ne da tople vode odkrivat z drugo znamko. Morda pa celo bom kupil kaj druge znamke, samo zaenkrat se mi več ne mudi in bližje kot bo pomlad, še manj se mi bo, tako da imam čas čakat na kakšnega realnega prodajalca, ki ne bo hotel imet nadpovprečenega zneska za v najboljšem primeru povprečen primerek 15 let starega avtomobila. Eden takšen, ki je odstopal od povprečja se mi je že izmuznil, pa verjetno ni bil zadnji takšen, ki se bo prodajal.

 

Glede kompliciranja pa je tako. Sam imaš izkušnje, kako je s starimi kantami, ko imaš na njej malo kompleksnejši problem. Nihče niti od najbolj opevanih mojstrov ti ga ne zna rešit. In si ga moraš rešit sam. Za rešit komplicirane stvari pač moraš imet nekaj komplikatorja v sebi in se znat posvetit detajlom, ki se drugim zdijo brezvezni in zateženi in jih zato spregledajo. Sam pač o detajlih, ki jih spoznam pogosto pišem, ampak izpade potem, tako kot da nekaj brezveze kompliciram in drugim pamet solim. Kristusa so baje tudi križali, ker ga ni noben štekal, pa naj bi hotel ljudem samo brezplačno pomagat. Tako pač je. :-D 


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


iztok901
iztok901

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 757
  • Lokacija: Turnišče

#35

Pozdravljeni!

Če hočeš imeti e53, si ga kupi in naredi po svojih merilih. Sam sem pred dvema letoma kupil e53 fl, za katerega sem vedel, da je več kilometrov naredil s konji na prikolici kot brez nje. Ravno zaradi prikolice sem ga vzel.

Tudi meni na obojih levih vratih pri gumi obrobi začne cveteti, pa kaj. Bo ličar popravil pa bo. Te stvari so najmanj. V štartu sem imel šobe, menjalnik je cukal, oba kompleta gum, ker je bilo jeseni. Smo popravili in gremo naprej.

Sedaj se mi pojavla problem na prednjem pogonu, upam da ni diff. Čakam na vrsto pri mehaniku, avto počiva. Znotraj bo treba počasi sedalni del šoferskega sedeža popraviti, verjetno nova tapeta in usnje, za mene še ni nujno.

Želim povedati to, da ga imam za to za kar je namenjen. Zakaj sem vzel e53? Takrat so se za podoben denar prodajale vitare in MLji. Zakaj sem vzel e53? Ker je 3.0, ker ne čuti prikolice, ker je kar dober potovalnik, ker je 4x4 in tank. Pred leti je en forumaš napisal rezultat trka s kamionom. Zato sem ga vzel.

Upam, da sem ti pomagal, pa en nasvet, ne glej le najdražje primerke.

Lp, Iztok
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#36

Kot sem že napisal, niso sama vrata po sebi takšen problem. Problem je, da se da s pomočjo rje na vratih ponavadi kar dobro vedeževat, koliko časa še preostane do gnilobe na pragovih. In me je pač zanimalo, če je E53 tu izjema, česar mi nihče z gotovostjo ni potrdil ali zanikal. V smislu "meni se je že pred 5 leti pojavila rja na vratih, pa sem ravno danes pobral vse plastične zaščite in pragove s podvozja, da očistim spodaj in ni nikjer pike rje". Ali pa "moja E53 ima rjo na vratih že dve leti, od kar sem jo kupil. Danes sem prvič pobral dol plastične pragove in me je skoraj kap. Sama gniloba jo še drži skupaj."
 
Če se hočem prepričat, da ne kupujem avta, ki bo kmalu za vprešo, kaj je s tem narobe po tvoje? Skrb, kako bo z gnilobo v prihodnjih letih pri 15+ let starem avtu se mi pač ne zdi brezvezno kompliciranje, ampak realnost starega pleha. Ne vem, mogoče ti sereš denar, sam ga pač ne in mi 7 jurjev ni drobiž. Ne rečem, če bi kupoval avto za jurja. Pri avtu za takšen denar me pač ne moti, če ga v roku enega leta čaka preša. Za 7 jurjev bi pač rad, da ga preša čaka šele čez 7 let. Čisto enostavna matematika. Za vsakega jurja nakupne cene, hočem da eno leto služi, preden se bo razkosal. Pa mi je vseeno za katero znamko in model gre.
 
Če je tebi 7 jurjev drobiž tudi prav, ampak zakaj se potem prevažaš okoli s 15 let staro kanto. Potem je nov avto bolj primeren ravno za tebe, ker si lahko privoščiš povsem novo X5.
 
Za mene nov avto?  :rofl Hvala, ampak ne hvala. Trenutno moja najmlajša kanta šteje 20 let in mi je čisto super, razen rja jo že precej matra, bom počasi namesto nje moral nekje staknit drugo podobno brez rje. Vedežujem ji ca. 2 leti do preše. Mi bo dolgčas, če ne bo nič za šraufat, pa še novo bi si samo kakšno dolgočasno jajčko lahko privoščil. In super bi bila za vlečt težke prikolice, zaradi česar me v prvi vrsti sploh zanima nakup E53. Drugače sploh ne maram ne težkih krav, ne dizlov, ne avtomatikov. Za to pa na E53 sploh ne gledam nič čustveno, kako je super avto, kako se to fajn pelje, super družinski voz- za vse to mi dol visi.  Mene samo zanima, za koliko let dobim delovni stroj za ta denar. BMW pa mora bit delovni stroj samo zato, ker sem navajen imet BMW-je in se mi ne da tople vode odkrivat z drugo znamko. Morda pa celo bom kupil kaj druge znamke, samo zaenkrat se mi več ne mudi in bližje kot bo pomlad, še manj se mi bo, tako da imam čas čakat na kakšnega realnega prodajalca, ki ne bo hotel imet nadpovprečenega zneska za v najboljšem primeru povprečen primerek 15 let starega avtomobila. Eden takšen, ki je odstopal od povprečja se mi je že izmuznil, pa verjetno ni bil zadnji takšen, ki se bo prodajal.
 
Glede kompliciranja pa je tako. Sam imaš izkušnje, kako je s starimi kantami, ko imaš na njej malo kompleksnejši problem. Nihče niti od najbolj opevanih mojstrov ti ga ne zna rešit. In si ga moraš rešit sam. Za rešit komplicirane stvari pač moraš imet nekaj komplikatorja v sebi in se znat posvetit detajlom, ki se drugim zdijo brezvezni in zateženi in jih zato spregledajo. Sam pač o detajlih, ki jih spoznam pogosto pišem, ampak izpade potem, tako kot da nekaj brezveze kompliciram in drugim pamet solim. Kristusa so baje tudi križali, ker ga ni noben štekal, pa naj bi hotel ljudem samo brezplačno pomagat. Tako pač je. :-D


Zato si ne kupuj E53. Čist enostavno. Spet si celo knjigo napisal.
Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 012
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#37

... Poznaš kasko? Se znajš znajti v življenju? ti je dosti filanja zavarovalnic? Pa naj oni enkrat za tebe nekaj naredijo. ...

 

Ko (bivši?) policist na javnem forumu predlaga izvajanje zavarovalniških goljufij ...  :jok  :damn  :napaka  :blackeye


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Egon uporabnikom je všeč to sporočilo


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#38

Zato si ne kupuj E53. Čist enostavno. Spet si celo knjigo napisal.

Danijel oprosti, ampak nasveta od človeka, ki se naserje z nakupom avtomobila z najslavnejšim razpadom sistema na forumu, mi pač ni ravno merodajen. Ni ravno referenca, da znaš izbrat dobro rabljeno vozilo, se ti ne zdi?

 

Morda ravno zato, ker ti lahko vsak uturi prvo sranje, ki se ga hoče znebit s prepričljivimi besedami, da je njegov odličen, kaj potem, če je pol stvari z njim narobe, saj to je itak normolano pri vseh, saj ne kupuješ novega. Ker pač nočeš izpast komplikator pred prodajalcem, te ovije okoli malega prsta.

 

Dejstvo je, da kot sem napisal mora avto za takšen denar ne kazat znakov, da bi lahko kmalu zgnil. In rja na vratih je lahko eden takšnih znakov.

Dejstvo je, da mora takšen avto imet znano servisno zgodovino menjalnika, ker popravilo menjalnika je lahko bankrot odvisno os tega, kaj odleti.

Dejstvo je, da se avtomobila, ki mu ne štimajo tekočine ne kupuje, v tem primetu tudi, če je cena samo jurja, se sam obrnem stran.

 

In teh treh pogojev ni izpolnila do sedaj niti ena E53, ki sem jih gledal. In zato tudi ne more bit vredna cene, za katero se prodajajo.

 

 

Pozdravljeni!

Če hočeš imeti e53, si ga kupi in naredi po svojih merilih. Sam sem pred dvema letoma kupil e53 fl, za katerega sem vedel, da je več kilometrov naredil s konji na prikolici kot brez nje. Ravno zaradi prikolice sem ga vzel.

Tudi meni na obojih levih vratih pri gumi obrobi začne cveteti, pa kaj. Bo ličar popravil pa bo. Te stvari so najmanj. V štartu sem imel šobe, menjalnik je cukal, oba kompleta gum, ker je bilo jeseni. Smo popravili in gremo naprej.

Sedaj se mi pojavla problem na prednjem pogonu, upam da ni diff. Čakam na vrsto pri mehaniku, avto počiva. Znotraj bo treba počasi sedalni del šoferskega sedeža popraviti, verjetno nova tapeta in usnje, za mene še ni nujno.

Želim povedati to, da ga imam za to za kar je namenjen. Zakaj sem vzel e53? Takrat so se za podoben denar prodajale vitare in MLji. Zakaj sem vzel e53? Ker je 3.0, ker ne čuti prikolice, ker je kar dober potovalnik, ker je 4x4 in tank. Pred leti je en forumaš napisal rezultat trka s kamionom. Zato sem ga vzel.

Upam, da sem ti pomagal, pa en nasvet, ne glej le najdražje primerke.

Lp, Iztok

 

Se že res sprašujem, če ne bi bilo bolje it kupit kakšno za 4 jurje. Isto ima zbite km, kota ta za 7, prav tako ima rjo na vratih, prav tako nima servisne zgodovine menjalnika in prav tako ji bo falila hladilna. Ampak se vsaj ne bom počuti, kot nategnjen idiot, ko bom menjaval vse po spisku, tako kot se bom, če dam 7 jurjev za enako slab avto.

 

 

Ko (bivši?) policist na javnem forumu predlaga izvajanje zavarovalniških goljufij ...  :jok  :damn  :napaka  :blackeye

Se strinjam. Sam sem proti zavarovalniškim goljufijam. Res so zavarovalnice nateguni, ampak vseeno se je treba zavedat, da več pametnjakovičev, ko okoli prinaša zavarovalnice, višje premije moramo za to plačevat vsi, ker zavarovalnice si že izračunajo tako, da niso nikoli v minusu. Več izplail škode? Ni problema, pač dvignejo premije.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#39

Ti živiš z menoj mogoče, da veš kakšne avtomobile izbiram jaz? Sva si tako blizu? Te ne poznam zanimivo,mogoce si moj sorodnik ali mehanik.
Ja jaz sem kupil eno dražjih takrat e61 top sit madafaka z kupi računov od 1.lastnika bogatega Nemca. In ja izgubil sem točno 5370€ v 3,5 leta.
Šta sad? Da se obesim?
Prodal sme ga in grem naprej. Nikoli več is ga ne kupim da mi ga podarijo ga ne vzamem.
Zakaj potmr E53?
Zato ker sem na poti po usnje se ustavil v Kamniku da vidim kak je avto ker sem bil v fazi nakupa. 30 minut zatem sem mu dal denar v roke in prišel drug dan po avto.
Za smešno smesno ceno sme ga dobil od 1 lastnika. Ko sem avto dvignil sem imel kaj videt. (nove-zamenjane roke, 4x fedri, amortizerji, jermenica, vodna črpalka, diski zavore, akumulator..).
Dobil sem. Od 1 lastnika račune na email kaj vse je menjal javil se mi je in mi povedla zgodbo avta.
Za ta avto lahko rečem da je spet po E39 bmw ki si zasluži ime bmw.
Dela vse. Vozi se fenomenalno.
Rha?
Ima rjo na voznikovih vratih so what in zadnjem levem boku so what. 14 marca gre k licarju na barvanje.
Za razliko denarja od e61 peljem. Družino aprila 15 dni na Sardinijo za 40 rojstni dan.
Nov avto v naši družini praga prestopil ne bo nikoli ne glede na znamko. Tk nori nismo žal tako ki razmišljamo.
Kupujem si se večji gliser kot ga imam sedaj, sestavljam Mercedes Benz 190 oldtimer ki ga bom imel za sebe in nov avto ne pride pošte v.
Ja ti pravim da kompliciraš pri rji in kompliciral bi pri vseh drugih stvareh. Tebe bi po napisanem motilo vse. Zato ker niti ne iščeš E53 kiti ni za tebe avtomatik se najmanj pa dizel si ne kupuj to. Kot. Vidiš so vsi rjavi in vsem voda teče nekam.
Je pa zanimiva ta s pragovi. A to razstavljste pragove polletno pa gledate pod plastike?
Ne bo ti avto razpadel, ne bo se sesul od rje, mogoče po 30 letih kot e30 sedaj pa se ne. Na tem avtu je rja zad ja stvar ki bi te morala skrbeti.

Jaz ga bom dal ženi ko končam z nakupom in obnovo zgoraj omenjih predmetov, pa se bo ona vozila v službo. Jaz si bom pa kupil bencinarja rabljenega do max 20.000€. In bomo potem vsi srečni.

Aja bmw e61 me je kostal 13.750€ skupno ko potegnem črto. Jebi ga. Sem iznajdljiv in sem in bom preživel tudi to.
Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 040
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#40

Noben e53 ni vreden vec kot tri jurje, razen res kak salonski primerek s fasciklom racunov.

Boljse kupit podrtijo in jo peljat k Miholdu ter kuverto s 5 jurji da se postima kolikor toliko :).
Prikaži več možnosti
    • DreamBMW, sssimon in Colt uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.