Skoči na vsebino

 

X5 E53

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
70 odgovorov v temi
B.Rakun
B.Rakun

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 481
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: X5

#41

Kaj pa ta iz Wajdowšne za 8800, ki jo je že Jerry priporočil - men deluje fenomenalno, še malo znižat ceno pa k Miholdu / etoreju z jurjem pa bi bila top E53? Šel kdo pogledat?



Urejal B.Rakun, 28.02.2020, 11:26.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 828
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#42

Tukaj se pa ne strinjam. Odvisno od avta do avta in kako se ga je servisiralo. jat za mojega vem da ga spod 6000 ne dam pa tudi če se nekdo postavi na trepalnice... pa ima 420000km in ima izključno in samo rjo na robih obeh zadnjih vrat. Zakaj? zato ker mi sluzi od 305000km ko sem ga zamenjal ključ za ključ za e36 m3 pa do danes vsaki dan brez težav... Zaprežem prikolico zadaj vlečem 3t tempomat 100km/h in to je to... sneg, blato, makadam, voda 40cm visoka ni panike... ko se vsedeš notr dejansko čutiš da je bil avto leta 04 vreden današnjih 100000€. Kvaliteta izdelave in materiali so še danes dobri in nič ne škripa... Ja nima i driva nima raznih touch screenov in pač tega kar je zadnjih 5 let v modi ampak kar ima dela... Recimo moji stroški kot posledica okvare so bili (3 vratne kljuke, vodilo levega prednjega stekla, alternator, 2x oba prednja selen bloka, prednja desna roka (ostale so še original letnik 2004), grelne svečke in rele, prednja desna zunanja manšeta in to je to... Sem mu pa tako pri 305000km kot pri okroglih 400000 privoščil menjavo popolnoma vseh tekočin in pri 400000 še dodatno obnova vseh inektorjev in turbine, vmes pa redni servisi in to je to... In ja sem bil v dilemi pri 400000km kaj naj naredim z njim. in sem ugotovil da na trgu avta z takimi lastnostmi enostavno ni na tržišču sploh pa za vrednost 5000€. in sem se odločil da dam v njega 2500€ in bo delal nadaljnih 300000km brez takega vložka... Ker je treba vedet da tako za rečt v vsak avto če želiš da je v nulo moraš dat 1000€. recimo meni se zdi e70 precenjen... Za 12-15k€ so same kante... vse uničeno... totalne drvarnice sploh ko pomislim da so cenjeni 10000€ več...


mene bi pri letnikih 2006 motilo edino to da ima že DPF kar lahko pomeni neke nepredvidene stroške je pa posledično zaradi tega euro 4 kar bi znalo biti nekoč pomembno... drugače pa pri temu človeku denar za vzdrževanje ni problem;)



Urejal etore, 28.02.2020, 11:36.

Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#43

Ti živiš z menoj mogoče, da veš kakšne avtomobile izbiram jaz? Sva si tako blizu? Te ne poznam zanimivo,mogoce si moj sorodnik ali mehanik.
Ja jaz sem kupil eno dražjih takrat e61 top sit madafaka z kupi računov od 1.lastnika bogatega Nemca. In ja izgubil sem točno 5370€ v 3,5 leta.
Šta sad? Da se obesim?
Prodal sme ga in grem naprej. Nikoli več is ga ne kupim da mi ga podarijo ga ne vzamem.
Zakaj potmr E53?
Zato ker sem na poti po usnje se ustavil v Kamniku da vidim kak je avto ker sem bil v fazi nakupa. 30 minut zatem sem mu dal denar v roke in prišel drug dan po avto.
Za smešno smesno ceno sme ga dobil od 1 lastnika. Ko sem avto dvignil sem imel kaj videt. (nove-zamenjane roke, 4x fedri, amortizerji, jermenica, vodna črpalka, diski zavore, akumulator..).
Dobil sem. Od 1 lastnika račune na email kaj vse je menjal javil se mi je in mi povedla zgodbo avta.
Za ta avto lahko rečem da je spet po E39 bmw ki si zasluži ime bmw.
Dela vse. Vozi se fenomenalno.
Rha?
Ima rjo na voznikovih vratih so what in zadnjem levem boku so what. 14 marca gre k licarju na barvanje.
Za razliko denarja od e61 peljem. Družino aprila 15 dni na Sardinijo za 40 rojstni dan.
Nov avto v naši družini praga prestopil ne bo nikoli ne glede na znamko. Tk nori nismo žal tako ki razmišljamo.
Kupujem si se večji gliser kot ga imam sedaj, sestavljam Mercedes Benz 190 oldtimer ki ga bom imel za sebe in nov avto ne pride pošte v.
Ja ti pravim da kompliciraš pri rji in kompliciral bi pri vseh drugih stvareh. Tebe bi po napisanem motilo vse. Zato ker niti ne iščeš E53 kiti ni za tebe avtomatik se najmanj pa dizel si ne kupuj to. Kot. Vidiš so vsi rjavi in vsem voda teče nekam.
Je pa zanimiva ta s pragovi. A to razstavljste pragove polletno pa gledate pod plastike?
Ne bo ti avto razpadel, ne bo se sesul od rje, mogoče po 30 letih kot e30 sedaj pa se ne. Na tem avtu je rja zad ja stvar ki bi te morala skrbeti.

Jaz ga bom dal ženi ko končam z nakupom in obnovo zgoraj omenjih predmetov, pa se bo ona vozila v službo. Jaz si bom pa kupil bencinarja rabljenega do max 20.000€. In bomo potem vsi srečni.

Aja bmw e61 me je kostal 13.750€ skupno ko potegnem črto. Jebi ga. Sem iznajdljiv in sem in bom preživel tudi to.

Nisem te mislil užalit, ali kako drugače prizadet. Ampak tudi ti ne poznaš mene in mojih preferenc pri nakupu avtomobila. Če bi me, najbrž ne bi pisal neumnosti, da me vse moti pri rabljenem avtu in naj kupim nov avto. Ker nov avto podobno za mene, kot za tebe, ne pride v poštev. Meni za razliko od tebe ravno poštimano podvozje še najmanj pomeni in se s tem pri nakupu rabljenega BMW-ja sploh ne ukvarjam, ker pri pravem BMW-ju je na podvozju itak vedno kaj za poštimat. In to je še najlažje in ni tako ubijalski strošek. Tebe pa je novo podvzoje in ostali deli, ki niti niso dragi in jih zna skoraj vsak sam zamenjat doma na dvorišču, prepričalo, da si kupil avto, ki je bil razbit na zadnjem levem boku. In za katerega sploh ne veš, ali rjavi po podvozju, ker nisi niti plastik dol pobral in pogedal, kaj se skriva spodaj. Pa samozavestno trdiš, da tam ni rje.

 

Morda si ti pač imel srečo, da si takoj naletel na avto, ki je ustrezal tvojim preferncam za smešen denar, sam pa je zaenkrat še nisem imel. Povej, koliko si jih sploh šel pogledat? In koliko si dal za njega, če ni skrivnost? Če nisi šel pogledat nobenega drugega, potem verjamem, da si ne moreš predstavljat, za kakšne prežvečene primerke hočejo imet prodajalci zelo visok znesek za 15 let star avto. Koliko časa si že lastnik? Koliko km si prevozil? Plastik nisi dol pobiral na podvozju, ker se ti zdi brezveze. Kako potem veš, da se spodaj ne skriva rja in lahko samozavestno trdiš, da je rja pri teh avtomobilih še najmanjši problem? Ker imajo avtomobili od nekomplikatorjev nerjaveče jeklo ali kako?

 

Jaz sem tudi trdil za E46, da niso problematične glede rje in še vedno pravim, da niso ampak leta vseeno naredijo svoje. In ja, sem takšen idiot, da sem vsako leto spomladi pobral dol plastične pragove, da očistim sol in svinjarijo od zime. Potem pa eno leto tega nisem naredil. Ko sem čez 2 leti dol pobral plastične pragove, me je pa skoraj kap, ker sem bil ti dve leti ves čas prepričan, da mi pragovi ne rjavijo.

 

Drugače sam sploh ne bi deval avta k ličarju na tvojem mestu, ker to bodo samo kozmetični popravki, v roku dveh let, če ne prej bo itak vse nazaj ven udarilo. Ne boš s tem saniral ali vsaj upočasnil rjavenja. Ker mi kozmetika ni pomembna, čeprav morda si dobil po mojem pisanju občutek, da me vsaka praska na rabljenem avtu moti, še zdaleč ni tako. Ne mislim pa plačat za povprečno podrtijo, ki očitno ni bila vzdrževana nadpovprečne cene, ker je preprosto ni vredna.

 

Vsakemu svoje. Upam samo, da ne boš kmalu ugotovil, da te je nakup avtomobila na horuk kot da si sproti, ko si šel po usnje skočil še po kilo kruha drago stal, to se izkaže šele na dolgi rok, ne po par mesecih lastništva.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 301
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#44

Sem imel 4x e53 PFL, ce so vrata spodaj gnila se ne pomeni da so pragi tudi gnili, na dveh mojih bivsih x5kah sm mel sprednja vrata spodaj gnila in ko sem plastiko dol vzel z pragov ter blatnikov, ni bilo nic, samo umazanija. Zanimivo da tak rjavijo vrata, ostalo pa ne tolko. Eno sem zrtvoval za dele, premenjal vrata in gasa dalje.

Glede GM menjalnikov, sem imel ze 3 v prafaktorjih, kar sem opazil je v vecini primerov bil problem le stem, da se je sparalo na servisih in staro olje se pregreje in zaradi tega ti menjalniki spustijo duso in je potrebna obnova.


Prikaži več možnosti
    • loty1825 je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#45

Hvala za konkretno izkušnjo glede rje in menjalnikov.

 

Sam jih sicer z GM-ovimi menjalniki ne gledam, ker gledam samo FL, ampak ravno zaradi razloga, ki si ga navedel hočem imet znano servisno zgodovino menjalnika. ZF-ovi naj bi bili sicer mehansko pecej odporni in iz zelo kvalitetnih materialov, ampak zanemarjenje lahko povzroči okvaro ohišja mehantronike. Ki pa stane obnovljeno okoli 2 jurja. Tako, da tudi če ga sam menjaš, ni poceni.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 050
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#46

Tukaj se pa ne strinjam. Odvisno od avta do avta in kako se ga je servisiralo. jat za mojega vem da ga spod 6000 ne dam pa tudi če se nekdo postavi na trepalnice... pa ima 420000km in ima izključno in samo rjo na robih obeh zadnjih vrat. Zakaj? zato ker mi sluzi od 305000km ko sem ga zamenjal ključ za ključ za e36 m3 pa do danes vsaki dan brez težav... Zaprežem prikolico zadaj vlečem 3t tempomat 100km/h in to je to... sneg, blato, makadam, voda 40cm visoka ni panike... ko se vsedeš notr dejansko čutiš da je bil avto leta 04 vreden današnjih 100000€. Kvaliteta izdelave in materiali so še danes dobri in nič ne škripa... Ja nima i driva nima raznih touch screenov in pač tega kar je zadnjih 5 let v modi ampak kar ima dela... Recimo moji stroški kot posledica okvare so bili (3 vratne kljuke, vodilo levega prednjega stekla, alternator, 2x oba prednja selen bloka, prednja desna roka (ostale so še original letnik 2004), grelne svečke in rele, prednja desna zunanja manšeta in to je to... Sem mu pa tako pri 305000km kot pri okroglih 400000 privoščil menjavo popolnoma vseh tekočin in pri 400000 še dodatno obnova vseh inektorjev in turbine, vmes pa redni servisi in to je to... In ja sem bil v dilemi pri 400000km kaj naj naredim z njim. in sem ugotovil da na trgu avta z takimi lastnostmi enostavno ni na tržišču sploh pa za vrednost 5000€. in sem se odločil da dam v njega 2500€ in bo delal nadaljnih 300000km brez takega vložka... Ker je treba vedet da tako za rečt v vsak avto če želiš da je v nulo moraš dat 1000€. recimo meni se zdi e70 precenjen... Za 12-15k€ so same kante... vse uničeno... totalne drvarnice sploh ko pomislim da so cenjeni 10000€ več...


mene bi pri letnikih 2006 motilo edino to da ima že DPF kar lahko pomeni neke nepredvidene stroške je pa posledično zaradi tega euro 4 kar bi znalo biti nekoč pomembno... drugače pa pri temu človeku denar za vzdrževanje ni problem;)

Si sam lepo napisal, to so avti, ki ti poberejo 5 jurjev vlozka, pa se niti ne pozna veliko :).

 

Za 7k mora biti kot iz skatlice, pa racunov za 10k najmanj :).


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#47

5 jurjev vložka se morda sliši veliko, če spregledaš, da je prevozil več kot 100k km v tem času, v bistvu pa sploh ni. Čez palec bi rekel, da sem jih pri E46 za takšno kilometrino porabil vsaj dvakrat toliko. Ni niti slučajno kot iz škatlice, trenutno je bolj podobna cigomobilu. Ima pa poln fascikel računov, to je pa res.

 

Tudi E53 ne rabim, kot iz škatlice, ampak za takšno ceno, bi se dejansko spodobilo, da se je menjalo kaj več, kot samo tisto, kar je bilo nujno, kadar je lastnik obstal ne cesti, da je lahko vozil naprej.



Urejal loty1825, 28.02.2020, 13:32.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 050
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#48

Mene je e46 v 7 letih stala krepko prek 7 jurjev, tako da se kako vem, koliko stanejo stari bmw dizli za vzdrzevat :).


Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#49

Nisem te mislil užalit, ali kako drugače prizadet. Ampak tudi ti ne poznaš mene in mojih preferenc pri nakupu avtomobila. Če bi me, najbrž ne bi pisal neumnosti, da me vse moti pri rabljenem avtu in naj kupim nov avto. Ker nov avto podobno za mene, kot za tebe, ne pride v poštev. Meni za razliko od tebe ravno poštimano podvozje še najmanj pomeni in se s tem pri nakupu rabljenega BMW-ja sploh ne ukvarjam, ker pri pravem BMW-ju je na podvozju itak vedno kaj za poštimat. In to je še najlažje in ni tako ubijalski strošek. Tebe pa je novo podvzoje in ostali deli, ki niti niso dragi in jih zna skoraj vsak sam zamenjat doma na dvorišču, prepričalo, da si kupil avto, ki je bil razbit na zadnjem levem boku. In za katerega sploh ne veš, ali rjavi po podvozju, ker nisi niti plastik dol pobral in pogedal, kaj se skriva spodaj. Pa samozavestno trdiš, da tam ni rje.

 

Morda si ti pač imel srečo, da si takoj naletel na avto, ki je ustrezal tvojim preferncam za smešen denar, sam pa je zaenkrat še nisem imel. Povej, koliko si jih sploh šel pogledat? In koliko si dal za njega, če ni skrivnost? Če nisi šel pogledat nobenega drugega, potem verjamem, da si ne moreš predstavljat, za kakšne prežvečene primerke hočejo imet prodajalci zelo visok znesek za 15 let star avto. Koliko časa si že lastnik? Koliko km si prevozil? Plastik nisi dol pobiral na podvozju, ker se ti zdi brezveze. Kako potem veš, da se spodaj ne skriva rja in lahko samozavestno trdiš, da je rja pri teh avtomobilih še najmanjši problem? Ker imajo avtomobili od nekomplikatorjev nerjaveče jeklo ali kako?

 

Jaz sem tudi trdil za E46, da niso problematične glede rje in še vedno pravim, da niso ampak leta vseeno naredijo svoje. In ja, sem takšen idiot, da sem vsako leto spomladi pobral dol plastične pragove, da očistim sol in svinjarijo od zime. Potem pa eno leto tega nisem naredil. Ko sem čez 2 leti dol pobral plastične pragove, me je pa skoraj kap, ker sem bil ti dve leti ves čas prepričan, da mi pragovi ne rjavijo.

 

Drugače sam sploh ne bi deval avta k ličarju na tvojem mestu, ker to bodo samo kozmetični popravki, v roku dveh let, če ne prej bo itak vse nazaj ven udarilo. Ne boš s tem saniral ali vsaj upočasnil rjavenja. Ker mi kozmetika ni pomembna, čeprav morda si dobil po mojem pisanju občutek, da me vsaka praska na rabljenem avtu moti, še zdaleč ni tako. Ne mislim pa plačat za povprečno podrtijo, ki očitno ni bila vzdrževana nadpovprečne cene, ker je preprosto ni vredna.

 

Vsakemu svoje. Upam samo, da ne boš kmalu ugotovil, da te je nakup avtomobila na horuk kot da si sproti, ko si šel po usnje skočil še po kilo kruha drago stal, to se izkaže šele na dolgi rok, ne po par mesecih lastništva.

Zahtevam,da ne pišeš neresnic kdo je kaj kje razbit. Če imaš dokaz, da je avto ki ga imam karamboliran zadaj levo prosim pokaži drugače bodi tiho glede tega. Avto ima krasto velikosti 6x5 cm na zadnjem levem boku oin krasto na spodnjih voznikovih vratih. To je vse. Je bil cel pregledan.Čebi cvetel ga vzel nebi.

Koliko sem plačal avto bom obdržal zase. Koliko ima km bom obdržal zase. Od koga sem ga kupil bom obdržal zase. To so moje osebne stvari glede tega dotičnega avtomobila. Kaj je pod pragom me boli kurac, ker nisem obseden s tem. Tudi če jutri na parkirišču razpade zaradi rje ali motor zaruži ker je voda šla v nek skriti predel se ne sekiram več. V življenju je več pomembnih stvari kot rja pod plastiko pragov. Bomo na horuk kupili še en avto. Jaz sem sicer ob nakupu dal na servis avtomobila 510 eur. Kaj sem zamenjal ne bom povedal, ker te to ne zanima. Sem pa zamenjal nekaj stvari preventivno, da nebi kasneje bolela glava.

Bom pa pragove snel to je pa res, ker bom vgradil nove stopnice na njega. Orginal stranske alu stopnice in  si bom res takrat vzel čas in fotografiral zaradi sebe, da imam dokaz, ker me zna kdo, kdaj podoben tebi vprašat kaj je pod pragovi, če se odločim za prodajo,pa da nebi pomislil kupec na šrafuanje podvozja na parkirišču, pa razdiranje avta v kose, da se pogleda pod plastičnimi pragovi kdaj se bo sesedel avto.

 

Za karmobliran avto te pa javno opozarjam če imaš dokaz za to izjavo zahtevam fotografije,ker taki kot si ti s temi izjavami da je bil prejšnji avto v jezeru, pa v reki, pa celo v morju so mi naredili kup nepotrebnih težav in vprašanj ipd. Sicer nihče ni znal povedati ali pokazati to jezero, reko,morje,potok ipd niti je znal kdo napisati ime in priimek osebe ki je to videla, a vedli so da je bil avto "potopljen". Lepo prosim, da se rekla kazala, izjav držite za šankom, ali lovskih piknikih, ali pa srečanju ostarelih na raznih bingo in tombolah. Tam so take izjave primerne.

 

Hvala.


Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 050
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#50

Javno pozivanje k goljufanju zavarovalnic tudi spada za sank :).

 

Drugace pa lepo nadaljujes z utrjevanjem pozicije top3 najbolj nadutega/neprijetnega osebka na bmw forumu.


Prikaži več možnosti
    • -DIN-, sssimon in DHR uporabnikom je všeč to sporočilo


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 242
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#51

Vsi bi imeli avto, ki na zunaj res dobro izgleda in se vozi kot skoraj nov za ceno okoli 5 jurjev, potem ko je nov stal okoli 100 jurjev.
Tukaj pa imamo potem bogataša, ki mu ni problem pustiti včasih 2 včasih tudi 5 jurjev na servisu, potem odličnega mehanika in pa dva petelina, ki nimata za nov avto. No, obstajajo tudi novi avti za manj kot 10 jurjev z garancijo, ampak niso za petelinjenje.
Kdo od teh si resnično zasluži in lahko privošči E53?

Urejal antasi, 28.02.2020, 13:52.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#52

Dokaza s slikami poškodovenga vozila seveda nimam. Vsak, ki vsaj malo pozna BMW-jev pleh ve, da BMW na bokih ne rjavi kar sam od sebe, če ni bil tam popravljan. Zato pravim da je bil zbit. Tista krasta tam se ni pričarala kar slučajno sama od sebe. Ampak, ko je enkrat pleh popravljan, ga je pač nemogoče tako dobro zaščititi, kot je bil tovarniško. Zato imaš tam krasto, ni pa mi treba verjet, pač tvoja stvar. Šel sem pogledat ca. 10 E53-k, točno sploh ne štejem več in samo ena je imela vidno rjo kje drugje, kot na robovih vrat in na sprednji havbi kot posledica kamenčkov. In zanimivo, da ta edina se je prodajala ravno v Kamniku.

 

Tudi sam, ko sem bil slučajno v Kamniku šel pogledat nekaj kar se je pred meseci tam prodajalo, ne vem morda ca. 2 meseca nazaj prodajalo. In to je bil eden redkih E53, ki je v par dneh izginil z avto.neta. pač ugibam, da bi lahko bil ta, ki si ga ti vzel. Če se prav spomnim modre barve in krasta točno tam, kot opisuješ. Cena, če se prav spomnim ca. 5 jurjev.  Itak pa sam veš ali je to isti avto ali zgolj slučaj.

 

Sam ti povem, da se je moj ogled končal ekspresno hitro. Prišel sem do tistega trgovca v času njegovega delovnega časa, pa ni bilo tam nikogar in zaklenjeno. Že na daleč je bilo vidna skozi ograjo tista krasta, tako da se nisem niti trudil in klical prodajalca, kje je, ker sem se odločil, da poizkusim najt kaj boljšega.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#53

Vsi bi imeli avto, ki na zunaj res dobro izgleda in se vozi kot skoraj nov za ceno okoli 5 jurjev, potem ko je nov stal okoli 100 jurjev.
Tukaj pa imamo potem bogataša, ki mu ni problem pustiti včasih 2 včasih tudi 5 jurjev na servisu, potem odličnega mehanika in pa dva petelina, ki nimata za nov avto. No, obstajajo tudi novi avti za manj kot 10 jurjev z garancijo, ampak niso za petelinjenje.
Kdo od teh si resnično zasluži in lahko privošči E53?

Še en pametnjakovič z obrabljeno frazo, koliko je bil avto nov. To ne igra nobene vloge. Dražji kot je bil nov in večji in dražji kot je za vzdrževanje, bolj gre staremu cena v poden. Ker kdor si lahko privošči takšnega novega, si itak ga. Kdor kupuje 15 let starega, si pa novega ne more in so mu tudi stroški vzdrževanja precej visoki. Zato kupcev veliko za takšne avte pač ni in posledično tudi cene nimajo, pa čaprav so bili novi 100 jurjev.

 

Sam pač mislim, da si lahko privoščim vzdrževat E53, zato ker računam, da ga bom lahko popravljal sam. Če bi ga mislil za vsako malenkost vozit na pooblaščenca, potem sploh ne bi razmišljal o tem. In to pravim za vsakega starega BMW-ja, ali ga imaš veselje šraufat sam, ali pa ga rajši ne kupi.

 

Novi avti za manj kot 10 jujev, ki lahko lahko vlečejo 2,7 tone? Ja seveda, to je nekje v kategoriji tiste Milke in svizca s folijo.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 050
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#54

Loty, pojdi po tole:

https://www.avto.net... Limited Avt...
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#55

Ni € za tole.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 381
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#56

Loty, pojdi po tole:
https://www.avto.net... Limited Avt...

Nebi hotu vozt tele toyote pa da je ne vem kaj.
Sekret proti e53 pa če je ne vem kako bogi
E53
Prikaži več možnosti
    • etore in Bmwe46mb uporabnikom je všeč to sporočilo


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#57

 
Tudi sam, ko sem bil slučajno v Kamniku šel pogledat nekaj kar se je pred meseci tam prodajalo, ne vem morda ca. 2 meseca nazaj prodajalo. In to je bil eden redkih E53, ki je v par dneh izginil z avto.neta. pač ugibam, da bi lahko bil ta, ki si ga ti vzel. Če se prav spomnim modre barve in krasta točno tam, kot opisuješ. Cena, če se prav spomnim ca. 5 jurjev.  Itak pa sam veš ali je to isti avto ali zgolj slučaj.
 
Sam ti povem, da se je moj ogled končal ekspresno hitro. Prišel sem do tistega trgovca v času njegovega delovnega časa, pa ni bilo tam nikogar in zaklenjeno. Že na daleč je bilo vidna skozi ograjo tista krasta, tako da se nisem niti trudil in klical prodajalca, kje je, ker sem se odločil, da poizkusim najt kaj boljšega.


Odlično, odlično in se 1x odlično, da si šel stran, ker si pustil avto tam z: - zamenjani podvozjem 4x fedri, roke, gumi E, Hardy sajba, 4xzimske.nove gume od lani, 4x letne gume 2 leti stare vse to na alu platiščih, vsi jermen, rolice, vodna črpalka, glavna jermenica vse to je novo v letu 2019 menjano, prav tako 6x svečke, nov akumulator, tudi sprednja sajba je nova z računom, nove xenon žarnice so ostale noter +ena rezervna itd..ker.je tega se dosti, kar dokazujejo ostali računi v dokumentaciji vozila.
In vse to si pustil tam ker si komplikator. To pa zato, ker te je odgnala krasta z napihnjeno barvo. Kot poznavalec bmwja si padel na izpitu ogleda.
Vidiš jaz sem si vzel čas in avto pogledal. Peljal sem se in ugotovil da je tudi menjalnik servisiran in točno kje pri komu. Ugotovil sem da vse v avtu dela vključno s panoramo.
Na koncu sem ga plačal izjemno poceni. Za barvanje odbijača ki je spraskan in kraste in voznikov Spodnjih vrat bom plačal 200€. Nagajal je radio ker je slika izginjala. Dal sem ga ven in ugotovil da vezava za prostoročno telefoniranje plus kabel se dotika karoserije. Dal sem ven to Ericsson inštalacijo in radio dela normalno. Za to "napako" sem dobil zelo dober popust!
Vidiš ker nisem kompliciral in ker nisem gledal samo embalažo ampak sem pogledal tudi produkt znotraj sem dobil dober rabljen avto.
In hvala ti da si šel stran.
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#58

Sam ga pač kljub vsemu, kar je bilo menjano vseeno ne bi vzel, ker tista krasta ni površinska rja. Avto rjavi od znotraj, tisto kar se vidi, je samo "vrh ledene gore". Ličarija za 200€ bo samo skrila problem za nekaj časa. Res najbrž ne bo ravno jutri razpadel od rje, sam pač iščem avto, ki bo služil več let. In v teh letih se bo rja v notranjosti širila. Že sedaj če je krasta 5x5cm je z notranje strani rje 10x več, če je že pogledala skozi pleh. Rja pa se bo z leti širila in dosegla nosilno konstrukcijo školjke, če je že ni. Meni nekaj novih mehanskih delov pač ne nadomesti dobre školjke, ker menjat to doma na dvorišču mi je malenkost v primerjavi s školjko.

 

Ne bi ti rad zbijal veselja ob nakupu rabljenega avtomobila, ampak tako pač je. Nenazadnje, samo da si ti kot novi lastnik zadovoljen. Naj ti dobro služi.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • MG in Nixxon uporabnikom je všeč to sporočilo


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 2 764
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39 530iA

#59

Res lepo, da sta si priznala, da ima vsak svoja pričakovanja, zahteve in želje. 

 

Je pač tako in če se kuturno debatira/zmeni je to to  :ok


Prikaži več možnosti


Danijel S
Danijel S

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Nazarje
  • Avtomobil: BMW x5

#60

Dokaza s slikami poškodovenga vozila seveda nimam. Vsak, ki vsaj malo pozna BMW-jev pleh ve, da BMW na bokih ne rjavi kar sam od sebe, če ni bil tam popravljan. Zato pravim da je bil zbit. Tista krasta tam se ni pričarala kar slučajno sama od sebe. Ampak, ko je enkrat pleh popravljan, ga je pač nemogoče tako dobro zaščititi, kot je bil tovarniško. Zato imaš tam krasto, ni pa mi treba verjet, pač tvoja stvar. Šel sem pogledat ca. 10 E53-k, točno sploh ne štejem več in samo ena je imela vidno rjo kje drugje, kot na robovih vrat in na sprednji havbi kot posledica kamenčkov. In zanimivo, da ta edina se je prodajala ravno v Kamniku.

 

 

Evo danes je bil idealen trenutek za to,da ti pokažem kar sem obljubil. Moral sem, da ovržem to razbijanje karamboliranje avtomobilov v prihodnje.

Danes sem odmontiral 4x obrobe blatnikov, 4x plastične notranje zaščite blatnikov in 2x komplet pragove. Zakaj?

Zato, ker sem vgradil stranske stopnice, ki jih prej ni imel. No in da imam dokaz za sebe v prihodnje, kakšno je stanje avta pod pragovi in kakšno je stanje avta za "krasto" kjer je bil zbit.

Te pa dejmo.

Pogled v notranjost blatnika zadaj levo kjer je krasta. Kot se vidi je vse še v orginalu brez luknje.

img20200305134404.jpg

 

Stanje pragov pod plastikami leva desna stran.

Leva stran praga

img20200305142051.jpg

img20200305142046.jpg

img20200305142101.jpg

 

Desna stran praga

img20200305142528.jpg

img20200305142535.jpg

img20200305142530.jpg

 

Zadnja leva obroba kjer je krasta in njeno stanje

img20200305134211.jpg

 

Zadnja desna obroba in njeno stanje

img20200305134617.jpg

 

Zadnja sredinska leva stran pogled nekam globoko v notranjost pod pragovi

img20200305135241.jpg

 

Zadnja desna stran pod blatnikom 

img20200305135230.jpg

 

In to je to. Fotografij imam cca 150, nima smisla več kazat.

Kot vidiš, jne to kar vidiš. 


Prikaži več možnosti
    • Jerry in loty1825 uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.