Kako je tole sploh možno? A avta pred prodajo sploh niso pregledali?
Več okoli zgodbe lahko preberete ne linku...
https://m.facebook.c...id=13&__tn__=+>
#1
Kako je tole sploh možno? A avta pred prodajo sploh niso pregledali?
Več okoli zgodbe lahko preberete ne linku...
https://m.facebook.c...id=13&__tn__=+>
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#2
Kaj so "papirji o stroskih"? |
Prikaži več možnosti
|
#3
Isto naredili v Cosmos Ljubljana. 30 dni so imeli avto po nakupu nekje notri na servisu, kjer nismo imeli dostopa do svojega, plačanega avtomobila in preklrivali napako... Slovenija, zgodba o uspehu, |
Prikaži več možnosti
|
#5
Kaj je poanta, da je nekdo pooblaščen, če ni najbolj legitimen predstavnik blagovne znamke? Zakaj ima potem pri prodaji avta servisiranost na pooblaščencu tako težo (vsaj pri nekaterih kupcih)? |
Prikaži več možnosti
|
#7
Tu bo treba za kakšen pameten zaključek cel kup stvari obelodaniti....Za 5 jurjev napak, a avto sploh laufa???
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Kolikor sem prebral je očitno problem veriga ( je ni utrgalo ampak je dobro slišna ) ter piskajoč zvok turbine. Zaradi verige so podali mnenje da avto ni vozen - če jo utrga bodo stroški parkrat višji od menjave. Menjava turbine z pripadajočo elektroniko in menjava verige na pooblaščencu je že blizu temu znesku. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Menjava verige, turbine in jermenice. Plus delo. Potem je pocen vetrobran in menjava stekla vzvratnega ogledala, olja filtri. Malenkost pod 5.500€ z DDV.
|
Prikaži več možnosti
|
#10
In to se da ugotovit pred nakupom cist enostavno. V cem je zdej problem?
|
Prikaži več možnosti
|
#11
pa ta je kupil avto preko neta, ali ga je šel pogledat v živo?
:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Problem je ker je tip zapel na polno iz nekega principa in sedaj izsiljuje, da bi dobil napisane papirje, da je z avtom vse narobe (kar v bistvu niti ni), ker vse še normalno dela, so pa pač komponente do določene mere obrabljene. Ne zagovarjam nobenega, da se razumemo. Samo tip pač komplicira. Ker tak avto mogoče lahko naredi tudi še 30-40kkm, brez popravljat teh komponent.
Vetrobran bodo težko dokazali, da je bil počen, ko je bil avto že kupljen, lahko je dejansko počil na poti do drugega servisa. Uglavnem sitna situacija, vendar če so mu ponudili
vrnitev kupnine, bi lahko bil zadovolen. Rabljen avto je pač rabljen avto, vsak ima svoj rizik. Nikjer ni napisal tudi koliko ima prevoženih. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Samo, da ti tak avto proda pooblaščen prodajalec je tudi sramota na kvadrat. K pooblaščencu greš kupit avto, ker naj bi bili avtomobili v dobrem stanju in so temu primerno dražji, kot pri lokalnem šmuglarju, ne pa da dobiš podrtijo, kjer je skoraj dražje popravilo kot je vrednost avta. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
Njegovega pristopa k resevanju tezave ne bom komentiral. Je pa svinjsko, da ti pooblascen serviser proda vozilo, za katerega trdi da je "brezhibno", medtem ko druga poslovalnica istega pooblacenca trdi, da avto ni za na cesto. Ne recem, ce bi ga kupil pod kozolcem...ali pa pri dilerju na vsi vemo katerem koncu severovzhodno od Trojan. |
Prikaži več možnosti
|
#15
Ne vemo pod kakšnimi pogoji in za kakšno ceno se je prodajal avto, tako da ne moremo takoj obsoditi, da so ga nategnili na suho.
To, da nekdo ne sliši turbine ali recimo verige še razumem. Ampak, da ne vidiš počenega vetrobranskega stekla, vzvratnega ogledala in ne pogledaš kdaj je naslednji servis pa...
Glede na "javni linč" bi prej pomislil, da je dal nekdo namenoma tak avto v račun in drugi ga je z namenom kupil. Ne vem, zgolj razmišljam, da ne bo kakšnega nesporazuma
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Prijatu moj če so zahtevali da se avto prišlepa nazaj na servis v gorico,potem so že vedeli da zadeva ne bo zdržala tvojih pametovanj o 30-40kkm.Seveda je zapel na polno in tako je treba ker smo slovenci generalno gledano mehkužni in hlapčevski. Avto je pošteno plaču verjetno preplaču ker je kupljen na pooblaščencu.Ok kupiš na pooblaščencu in si misliš da zdej pa ziher nisi kupu mačka v žaklju in se ravno to zgodi. Pravilno je postopil zahteva samo tisto kar mu pripada in to je izpravno vozilo. Izpisek ali dokument stroškov popravila pa zahteva,da ga javno objavi kako delajo in mastno služijo pooblaščenci. Že sama cifra 5500€ za menjavo verige in turbine ti pove na kakšen način lupijo folk. To je tisto kar on hoče. Urejal velikomalo, 19.02.2019, 11:42. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Ma pod kakšnimi pogoji lepo te prosim. Oni kot pooblaščenec so dobro vedeli,kaj vse točno je narobe z avtom.V tem primeru se jim taktika ni izšla.Hoteli so podturit avto,ki bi kmalu po nakupu zaribu in bi veselo olupili lastnika za eno generalko motorja. Ne razumem to branjenje dilerja.Ne rečem če greš zadevo kupit v Kočevje od cigota,velika verjetnost da te bo nategnu in si sam kriv za to. Tega se od pooblaščenca ne pričakuje,ker oni bi morali biti vzor ostalim dilerjem in serviserjem ampak niso. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Si bil poleg ob nakupu, da to tako za 100% trdiš?
Kaj če bi bil brezhiben avto na trgu vreden 10k€, on ga je pa kupil recimo za 7k€?
Nikogar ne zagovarjam, ne poznam ozadja, samo obtoževanje na povprek mi ni všeč.
Po drugi strani pa - zakaj bi nekdo kupil vozilo na pooblaščencu in ga peljal preveriti na drugega?
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#19
Imam tudi jaz trenutno zanimivo izkušnjo s pooblaščencem za Vag. Peljal sem jim dve leti star (50k km) avto z majhnim problemom, nazaj pa dobil nevozen avtomobil z velikim problemom, polomljenimi konektorji, nepriklopljemi cevmi... Štala!!! Razmišljam o tožbi! |
Prikaži več možnosti
|