Kaj pa N57 manjka? Mislim pustimo ojnične ležaje in ketno na strani to je itak že skoraj del resnega letnega servisa na BMW vozilih...
Urejal BMW4everafter, 02.06.2023, 12:53.
#301
Kaj pa N57 manjka? Mislim pustimo ojnične ležaje in ketno na strani to je itak že skoraj del resnega letnega servisa na BMW vozilih... Urejal BMW4everafter, 02.06.2023, 12:53. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#302
Mah cist prevec se komplicira na 250-300k km das pac tistih 5.000€ in gasa dalje. Konc dneva je bil nov avto 100.000€, prvi lastnik je pusnu 90k€… kupis za 10k, das 5k gor in imas za 15k€ poslihtan avto.
Sej tut pralni stroj ne dela vec 20let, pa peci tut ne pa stedilniku tut itd… premium avto ima pac premium cene vzdrzevanja. |
Prikaži več možnosti
|
#303
|
Prikaži več možnosti
|
#304
|
Prikaži več možnosti
|
#305
Ni LED luči, ni aktivnega tempomata.... Pa pri vsaki k ceni prištejem še 5k€ materiala, to je potem realna cena nakupa. Urejal blackberet, 02.06.2023, 21:06. |
Prikaži več možnosti
|
#306
Pri teh cenah po avtonetu me prijema, da bi prodal svojega... Bi itak raje mel bencinarja spet... Dizl ni zame ugotavljam... 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#307
Mas xdrive kolega
|
Prikaži več možnosti
|
#309
Damn it,skoda.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#310
|
Prikaži več možnosti
|
#311
Tomze tak kot večkrat že povedano, super. Ampak 4-5k še imej na lagerju za popravila |
Prikaži več možnosti
|
#312
Pa 20d v seriji 5... ne vem... Že 30d je bolj kot ne za silo spodoben... Vzdrževanje enga al pa druzga je pa isti drek... pri obeh menjaš ketne, pri obeh menjaš EGR-je, kljub motorju imata pa oba isto periferijo in potrošno robo po podvozju in drugje po avtu... Sam si ne predstavljam, da bi imel v svoji F11 20d pri masi 1960kg kolkor piše v prometni, glede na to, da se mi zdi že 30d "podhranjen" .. Urejal BMW4everafter, 04.06.2023, 10:31. 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#313
Za normalnega čisto dovolj. Obnova ni isti drek. Več ojnicnih,glavnih lezajev, batnih obročkov, morebitnih puš cilindrov, batov,injektorjev....problem zbdolgo glavno gredjo kjer je vedno potrebno ravnanje itd. Torej pri obnovi materiala do cca 2k€ več. 4cyl= 6-7k€ materiala 6cyl= 8-9k€ materiala Cene delovnih ur sploh nisem omenil. Kdo do od vas tukaj na forumu to zmore sploh nebom debatiral,ker govorimo v promilu. Kar se tiče vzdrzevanja pa je tudi v prid 4cyl vec prostora vse smiselno narejeno. Kar se tiče nasploh vzdrzevanja F11, pa lahko rečem poezija. Se vidi da je narejen v obdobju velikoserijske proizvodnje. Po domace povedano,hitro se ,da sraufati. V vožnji pa bistveni preskok napram e39/e60 kjer sta tamtam, za prejšnje serije e34 itd. pa škoda omenjati ker so to ze oldtimerji. Urejal blackberet, 04.06.2023, 11:20. |
Prikaži več možnosti
|
#314
No ja, če je razlika pri vsem tem kar si omenil samo 2 jurja potem je pa sploh bolje vzet 30d... se vseeno dosti lepše pelje 30d kot 20d... 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#315
20d ima 1760 kg
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#316
F11 520dA pred FL 1790 kg F11 520dA po FL 1810 kg
Samo tukaj je govora o preventivni obnovi, ne pa da ti gred pogleda skozi karter |
Prikaži več možnosti
|
#317
Že ampak fak 1800kg je še vedno FUL.... 1964 Ford mustang 289 V8, F36 440i MPPSK |
Prikaži več možnosti
|
#318
Jep, moja Alfa 159 SW TBi ima 1480 kg pa je že to veljalo takrat za dokaj težko. |
Prikaži več možnosti
|
#319
Kaj pa vem ce je to tezko, moja a4 letnik 2001 ima po prometni 1750kg, pa je ene 8 razredov manjsi avto od f10…
|
Prikaži več možnosti
|
#320
To maš pa ziher narobe vpisano |
Prikaži več možnosti
|