Skoči na vsebino

 

2019 serija 1 (FWD F40)

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
92 odgovorov v temi
XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 816
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: ne mlada e tri devet

#21

Torej se vam ne zdi 306km dovolj?

Seveda je dovolj. 99% uporabnikom je vrh glave dovolj.

 

Fora je, če bi enaka moč prišla iz 3.0 6-valjnika, bi bila vozna izkušnja siguno prijetnejša, udobnejša, odzivnejša in harmoničnejša...

 

Problem je, ko firma prihani 2: bata, ojnice, svečke, ... prodaja kao "boljši" izdelek... zapakiran v "eko-friendly" tjulnji-vam-bodo-hvaležni celofan za višjo končno ceno.

 

A jebiga, potrošništvo gre v to smer.

Mojo punco tudi ne zanima, koliko valjev ima in kakšen zvok sproducira, ampak je recimo navdušena nad auto-rikverc funkcijo tanove trojke.

 

Aja, še glede nove enke. Glede na render: totalna kopija X2. Malo (res samo malo) nižja, odstranitev make-upa, in voila, imamo nov izdelek za ovce, ki ne vedo kam bi s preveč denarja.

Ja, tudi jst bi v primeru nakupa hatchbacka za 20-25k rajši izbral golfa...ma ne golfa, klinc, to ma vsak drug, izbral bi recimo civica.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 669
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#22

Seveda je dovolj. 99% uporabnikom je vrh glave dovolj.

 

Fora je, če bi enaka moč prišla iz 3.0 6-valjnika, bi bila vozna izkušnja siguno prijetnejša, udobnejša, odzivnejša in harmoničnejša...

 

Problem je, ko firma prihani 2: bata, ojnice, svečke, ... prodaja kao "boljši" izdelek... zapakiran v "eko-friendly" tjulnji-vam-bodo-hvaležni celofan za višjo končno ceno.

 

A jebiga, potrošništvo gre v to smer.

Mojo punco tudi ne zanima, koliko valjev ima in kakšen zvok sproducira, ampak je recimo navdušena nad auto-rikverc funkcijo tanove trojke.

 

Aja, še glede nove enke. Glede na render: totalna kopija X2. Malo (res samo malo) nižja, odstranitev make-upa, in voila, imamo nov izdelek za ovce, ki ne vedo kam bi s preveč denarja.

Ja, tudi jst bi v primeru nakupa hatchbacka za 20-25k rajši izbral golfa...ma ne golfa, klinc, to ma vsak drug, izbral bi recimo civica.

Predvsem bi se oprl na vozno izkušnjo in odzivnost.

4 valjnik v nosu je okretnejši in odzivnejši od 6 valjnika - še posebej v tako majhni karoseriji kjer je pomembna nizka teža.

Poglej samo CLA AMG - avto ima 400KM, po ovinkih gre tako kot mora - motor 4 valjnik.

Dvimim da bi se 135i z 6 valjnikom bolje odrezal.

 

340i bo kmalu na voljo z 6 valjnikom.


Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 816
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: ne mlada e tri devet

#23

Predvsem bi se oprl na vozno izkušnjo in odzivnost.

4 valjnik v nosu je okretnejši in odzivnejši od 6 valjnika - še posebej v tako majhni karoseriji kjer je pomembna nizka teža.

Poglej samo CLA AMG - avto ima 400KM, po ovinkih gre tako kot mora - motor 4 valjnik.

Dvimim da bi se 135i z 6 valjnikom bolje odrezal.

 

340i bo kmalu na voljo z 6 valjnikom.

Aha.

 

Odzivnost v smislu throttle responsa oz manjšega turbo laga:

Kateri turbo bo prej na svojem maximalnem nazivnem boostu: Tisti, ki mora pritiskati z 0,5 bar ali drugi z 1,0 bar? Pa recimo da gre za podobne, twinschroll, moderne turbo enote.

Zato pa na testih hvalijo odzivnost pri x40i oz pri x35i, zelo malo laga in dobra odzivnost (po 0,5s že tišči na polno).

Na drugi strani, pri 2.0 AMGju govorijo o cca 1s laga, predno butne na polno. Podobno pri golf R.

 

Odzivnost zaradi teže motorja?

Razlika med x20i in x35i motorjem je 25kg. Se strinjam, da se lahko zazna. Sicer ima bmw klasično 50:50 razporeditev teže, navadno dajo akumulator pri 6cyl zadaj v gepek, pri 4cyl pa je spredaj. Verjetno se pa teža motorja toliko bolj zazna pri drugih, fwd biased vozilih, kjer je motor nameščen preko prednje osi.

Kakorkoli, govoriti o kilogramih razlike pri luksuznih wannabe-športnih avtomobilih, ki tehtajo vsaj 1400kg, če ne več, je metanje peska v oči.

25kg od 1450kg komplet teže predstavlja le 1,7%.

Avto pa ima zato električno pomične usnjene sedeže, ki imajo po 30kg vsak, potem fensi sound sistem, obilno in težko zvočno izolacijo (da je tih pri 200 na uro), dvo+ consko klimo, ....ipd ipd.

Če se ti zdi, da kupce tu briga nizka teža... ne iščeš pravega segmenta, poglej raje k kakšnem Lotusu.

 

In če bi teža motorja tako vplivala na handling, bi moral biti A45 AMG superiornejši na progi, pa v večini testov M2 pošola A45 AMGja, hitrejši je tudi na Nuru. V določenih primerih je celo x40i zelo blizu, kljub manjši moči motorja.

 

Po mojem skromnem mnenju v klasi 300+ konjev 4 valjniki nimajo mesta. Nisem rekel, da ne dajejo užitka, zlahka ga, ampak vse to kar dajo od sebe, bi dal 6 valjnik lahkotnejše, mirnejše, z manj drame. 6cyl je kot odločen gentleman, classy gospod v primerjevi z enim podivjanim mulcem, ki ga sicer razganja od energije, ampak ga je težko civilizirati, vede se pač kot tipičen mulc. Saj vemo, kaki smo bili v najstniških letih. Takoj, vse, zdaj, no-limits, bmk...

 

 

Trend izumiranja cilindrov se nadaluje, uživajte v ognjenih orkestrih, pa magari 3, 4, 5, 6, ali 8, ali 12-glavih...dokler so še na voljo. Ko bomo stari bomo itak poslušali samo še pretok elektronov, preklapljanje mosfetov, in tuleče ležaje elektromotorjev.

Še dobro, da bom takrat že gluh.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • MajoR, nixx in 4banger uporabnikom je všeč to sporočilo


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 669
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#24

Po mojem skromnem menju se dela preveč drame iz tega ali je v nosu 4 valjnik ali 6 valjnik, to sem želel povedati.

4 valjnik se ne bo nič slabše peljal, razen glasu - pa še za tega bodo uporabili zvočnik.

 

Vozil sem novega CLA AMG in se mi zdi res konkreten avto z dobro lego na cesti. Edina zamera zame je bila premalo prostora spredaj ter odsotnost 360 stopinjske kamere.

Nikakor pa nisem pogrešal močnejšega motorja, 6 valjnika ali česarkoli.

Volvo jih niti ne ponuja več, pa ima dober sloves na tem forumu.

Poleg vsega zgoraj naštetega veliko prinese/odnese menjalnik.

 

Navkljub vsem razpravam in željam se na koncu odločate ( tudi forumaši - razen redkih izjem ) za novejše 4 valjne avtomobile.

Le to se bo počasi spremenilo v 3 valjnike itd.

Lahko celo napovem, da se bo serija 3 v obilici prodajala v izvedbi 318d, ne kot do sedaj v izvedbi 320d. Malo zaradi cene, malo zaradi količine prometa in potreb.

Kot v vsakem poslu povpraševanje dela ponudbo.

Če povzamem. Pred leti - recimo cca. 15 let nazaj je BMW ponujal 130i. V slo se jih je prodala peščica, v tujini pa tudi ne ogromno.

Zakaj bi nek proizvajalec razvijal ta "nišni" model naprej če jih bo prodal le nekaj 100 kos?


Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 816
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: ne mlada e tri devet

#25

S prvim delom se na grobo kar strinjam. Oz - konje nad recimo številko 250 večina (pa naj me zdaj tista talentirana manjšina ne vleče za jezik) že težko izkoristi - govorim izven AC.

In, iskreno rečeno, nad 250KM ni take velike razlike. Avto pač gre. Veliko večja razlika za navadnega janeza (in mene) je med 100 in 250KM, kot pa 250 in 400KM. Ja, sigurno je 400KM na meji veliko nevarnejših in neobvladljivejših kot 250, ampak ta meja je zelo zelo redko dosežena.

 

Glede lege na cesti, pa ima danes osnovni golf (oz podoben rang vozil, sploh če imajo še multilink zadaj, ki ga osnoven golf nima) že zelo dobro lego na cesti, sploh s kakšnimi boljšimi nizkopresečnimi gumami. In tudi zmožnosti in meje handlinga večina voznikov ne izkoristi do konca. Ker za to rabiš pač dirkališče. Ker te hitro odnese dol z asfalta...Pojma nimajo, kaj vse zmore avto. "Ja, dobro gre čez ovinke". A v realnosti bi šlo tudi 10% hitreje...

 

In precej majhen delež vseh M2 ali AMG kdaj vidi kakšno dirkališče.

Ista fora kot da precej suvov, celo rangeov ali G-klass, redko vidi hud teren.

 

Tako da se nas večina pač slini tu pred tipkovnico, pa drkajo/mo na števlike.

 

Ja, dandanes se kupuje 4-valjne (bmwje). Večina, povprečje, ljudi izbere nek sredni rang. Recimo 320, ali 525 modeli so bili nekdaj najbolj prodajani. Do dobe dizlov, kjer večini zadošča (no, _petersu je še to preveč, menda nima več propelerja) 2.0d. Ampak ugotovili smo že, zakaj je temu tako. Ker folku več pomeni šparanje, kot užitek. No, se popravim: užitke so preselili drugam. In čisto razumem. Bencin je dražji kot včasih, cestnina se je povečala, kazni in kotrola tudi.... Pa še prometa in gužve je več. Ceste pa enako slabe. Zakaj bi šli uživat na cesto. Prevoz je postal nujno zlo, in treba je oklestit stroške le tega na minimum. No, z večjo varnosto in manjšo onesnaženostjo se seveda kaže napredek, a to bi šlo tudi na drugačne načine.

 

Eko fašizem in šparanje avto firm sta z roko v roki naredila svoje. 6 valjniki so postali luksuz, 5 valjniki so praktično izumrli, tricilindrskih pa je čedalje več.

Supply/demand....mnja, bolj gre za pomanjkanje oz vsiljevanje ponudbe. Če bi dali uporabnikom na voljo: enaka cena, enake zmogljivosti: 3 vs 4 valjnik, ali pa 4 vs 6 valjnik, grem stavit, da bi večina izbrala več ognjev.

In tako danes ne bi bilo treba brati tem: Ojoj, 3 valjnik trese, je to normalno? Ali: prestavna ročka na novem 525d trese, na prejšnjem mi pa ni?

In tudi (drugje): zakaj mi novi clio 0.9TCE pije 7L, če pa je pisalo, da pije le 4,8L?!?


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti
    • Jure24, powerslide, fp4492 in 2 ostalim je všeč


Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 002
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#26

bmw_m110.jpg

bmw_m111.jpg

 

 

Nevem, tako izgleda zadaj kar precej visok ampak te spy slike ponavadi precej popačijo proporce.


Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 976
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#27

Uuuu sexy!
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 232
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#28

Zadek mi deluje top shit!
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jure24
Jure24

    Big Poppa

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 692
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: roadsTTer

#29

Bo 60k dovolj za tega na sliki? :)
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#30

Pri starem M140i xDrive si po ceniku hitro preko 60 jurjev z nekaj dodatne opreme... naslednik verjetno ne bo kaj cenejši, kljub manj cilindrov in nekoliko manj konjev 


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 445
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#31

 

 

In precej majhen delež vseh M2 ali AMG kdaj vidi kakšno dirkališče.

 

 

 

Za AMG bi se strinjal...M2 pa jih je ogromno na stezah, na zadnje na Grobniku oktobra je bil en popoldanski trackday, 3 urni, smo bili 4 ali celo 5, vsi na SLO tablicah... Od vsega skupaj mogoče max 15 registriranih v Slo?  

 

Sem vozil X2, 25d, 20i...vzel bi 18d avtomatika. Edino, če bi dobil 20i za isti denar, bi ga vzel in odprl na 250hp, tisto bi bilo potem užitno. Stock pa preveč len spodaj, na vrhu pa tudi nobene drame, sicer pa res ima samo 192hp.  Se pa lepo dinamično pelje po ovinkih za mini SUV. 

Najbolj me je pa 25d razočaral, sem pričakoval dosti več od njega, kar se zmogljivosti tiče.

 

 

 

lp,m



Urejal bmw330cd, 14.04.2019, 14:43.

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 35 985
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#32

Počakajmo na kako lepo 125i ali 125d čez par let.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#33

9f87ce2f-2020-bmw-1-series-1.jpg

9d1e07a1-2020-bmw-1-series-16.jpgchase bank near near me

 

51caf986-2020-bmw-1-series-3.jpg


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 767
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#34

Ampak da bi pa nehali delati te sramotne klopce to pa ne.


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan in BMW Deutschland uporabnikom je všeč to sporočilo


daikini
daikini

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 757
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi A6 3.0 BiTDI

#35

Notranjost kot od HONDE ali pa KIE
In rust we trust :-D
Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan je všeč


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#36


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 767
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#37

Uau, nekaj do sedaj nekaj nevidnega. To pa ni podobno nobeni seriji znotraj hiše. Končno...dobro da so zakrili z folijo drugače nebi nikoli ugotovil kako bo zgledal. In ta notranjost. Le kje so dobili idejo narediti tako nekaj posebnega.



Urejal mihaing, 16.05.2019, 18:00.

V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#38

Hoffmeister kink je še bolj nenavaden kot pri G20... (5:10)


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 962
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#39

Jebo jih 118i trivaljnik... Bmw kam si padel. Ja Audi ima tudi 3 zyl. za vstopni motor, potem se pa konča. Mercedes ima samo 4 valjnike 1.35, edino PSA in fjord še imajo Daewoo Matiz motorje..
Prikaži več možnosti


tom78
tom78

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 848
  • Lokacija: BMW M Town

#40

Lahko pa pogledaš iz pozitivne strani.... BMW-jev vstopni model Serije 1 ima 50% večjo prostornino motorja kot vstopni model Audija A3 in 12% večjo prostornino motorja kot vstopni model Mercedesa A.


:bmw   I :mznak FAN                                                              

BMW :mznak  - WHERE TOO MUCH IS JUST RIGHT

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč