Pa saj je cel avto zelo podobno oblikovan. Oblika luči, bočna linija, zadaj spredaj. Razlika edino spredaj v ledvičkah.
2019 serija 1 (FWD F40)
#81
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#82
Meni sta tako podobna kot jesenski podlesek in čemaž! |
Prikaži več možnosti
|
#83
Meni je Mercedes občutno lepši
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#84
Mercedes izgleda dosti bolj športen, e moj Bmw kam si zabluzil... |
Prikaži več možnosti
|
#85
oba nista noben oblikovalski presežek, da ne rečem, da sta grda... sam je bmw lepši, predvsem bočna linija |
Prikaži več možnosti
|
#86
Bmw je lepši, žal, mercedes je kr neki z tem nizkim nosom. |
Prikaži več možnosti
|
#87
Na prvi pogled ne bi rekel, da je BMW 10 cm krajši in celo nekaj milimetrov nižji od Mercedesa.... BMW |
Prikaži več možnosti
|
#88
Primerjava z F20 lci...
https://www.bimmerto...ganger-f20-lci/
Opazna je krajša havba (pač prečno postavljen motor rabi manj placa), ampak s tem je potniška kabina dobila več prostora...mi je pa všeč, da so vseeno naredili za fwd zelo kratek previs čez prednja kolesa...nasplošno mi je avtek vizuelno všeč... je pa izjemna škoda, da so dvignili roke od RWD hatchbacka... tukaj ni bilo veliko konkurence (je sploh bila?), od zdaj naprej je pa v kategoriji "navadnih" hatchov... |
Prikaži več možnosti
|
#89
Samo s teh primerjalnih fotk pa spet ledvicke zgledajo cist nesorazmerno velike
|
Prikaži več možnosti
|
#90
Zgornja četrtina ledvičk gre z linijio havbe , kar pa iz slik ni ravno razvidno... |
Prikaži več možnosti
|
#91
V konfiguratorju. 118i na radkapah 28k€
A A-klasa, boljše opremljena zdajle v akciji 21.490€.
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#92
Ja samo je AKCIJA pa motor je šibkejši. |
Prikaži več možnosti
|
#93
Tako je, pa še mnogo lepša ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#94
BMW |
Prikaži več možnosti
|
#95
Mater je to grd avto. Cel kitajc.. Urejal neicheq, 25.09.2019, 21:05. |
Prikaži več možnosti
|
#96
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#97
Pred kakšnim tednom, sem jih ujel na AC na šleperju...od zunaj ni napačen, na tistemu linku zgoraj, so pa sedeži , s tem pa tudi notranjost, res videti čista korea style |
Prikaži več možnosti
|
#98
Prejšnji teden sem vozil testno 116dA M-sport črne barve ( ki se prodaja na Avto Aktivu v Kopru ) Od opreme je poleg omenjega M paketa imel še M sport sedeže ( nekih 500 eur doplačila ) in 18 col črna platišča, ostalo pa mislim da več al manj serijsko, torej brez high tech armaturke z osnovnim 8,8'' ekranom vendar z navigacijo. Motor res da ne poka od moči ampak se z avtomatikom ( btw z tem motorjem je DCT 7 st.) zelo lepo ujemata! presenetljivo dobro in za marsikoga več kot dovolj. Osebno bi izbral vsaj 118d ( tukaj je avtomatik klasični 8 stopenjski ) Lega na cesti je bolana, požiranje raznih lukenj na cestah neverjetna, nobenega nabijanja skratka čista 10ka ali z drugimi besedami nisem pogrešal zadnjega pogona...! Msport sedeži iz alcantare so vredni vsakega centa , M volan fantastičen sam občutek pa TOP, Notranjost je v živo zelo lepa in ko sem vidu te navadne števce prvo kar sem pomislu je blo , ok full digitalni so nepotrebni ! ( v bistvu sem mel občutek da so tudi tile digitalni hmm nisem pa 100% ) Ambientalna osvetlitev je glih prav za moj okus ni tistega cirkus efekta kot pri Mercedesu ( čeprav so mi tam eni detajli bolj všeč ) Meni je avto pustil zelo dober vtis, občutek kakovosti je na zelo visokem nivoju ! ker sem vozil tudi A klaso ( žal ne AMG line ) bi reku da je občutek v 1ki bolj premium kot celota. tolko o novi 1ki z moje strani da ne bo samo pljuvanje .
P.S ja spluval bom seveda cene ki so kot smo vajeni pri zadnjih modelih res bolane ampak je reku prodajalec da dajejo že solidne popuste. Navali narod |
Prikaži več možnosti
|
#99
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#100
To nima niti avtomatske klime...nima si smisla lagati.
V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil |
Prikaži več možnosti
|