Hi, Hi ... Lep Božiček!
Dvojčka Z-ja na koledarju sta top!
Ena boljših fotk.
Skor tako dobra, kot septemberska...
#121
Hi, Hi ... Lep Božiček! Dvojčka Z-ja na koledarju sta top! Ena boljših fotk. Skor tako dobra, kot septemberska... Vse se lepše zdi, ko šestak se zavrti... |
Prikaži več možnosti
|
#122
Hudo! Poročaj kako se obnese. Boš razmerje zobnikov pustil enako kot je zdaj? |
Prikaži več možnosti
|
#123
To ni bil plan nc spreminjat. Hmm, mybe pa.. ksn nasvet?
Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|
#124
Moci je naceloma dovolj, k se po avtocesti naceloma ne vozim. Bo pa bozicek vrjetno se kaj na podvozju naredu. Bilstein b12/b14 mogoce. Ne vem se, kaj da mu napisem. Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|
#125
Hmm čisto odvisno od tega kaj hočeš od avta. Jaz bi dal razmerje diferenciala od avtomatika (jasno če vse še vedno paše skupaj s špero). Če se ne motim je razmerje diferenciala na ročnem 3.07:1, na avtomatskem pa 3.46:1, torej bi spravil na cesto cca 12.7% več moči.
Bi se pa zmanjšala hitrost v prestavah. Po moji grobi oceni bi znašala (nova je odebeljena): I. 58 vs 51,5 km/h II. 101 vs 89,5 km/h (to je malo manj kot gre moj. Na izstopih iz 180° ovinkov se mi zdi malo prekratka, je pa zato 3. prestava toliko bolj uporabna) III.152 vs 134,8 km/h IV.206 vs 182,7 km/h V. 253 vs 224,5 km/h VI.297 vs 263,5 km/h
Opcija je tudi diff iz 325ti - 3.23:1 (mislim,da ima enako razmerje z4 3.0si, ampak nisem prepričan, da se gre za enak diferencial) |
Prikaži več možnosti
|
#126
Odvisno kaj bi rad od avta, jaz imam 3.46 na svojem avtu in je že zelo kratko razmerje, za klance in ovinke je super (za kar jaz potrebujem) za bolj ravne in odprte ceste je pa preveč obratov tudi pri normalni vožnji. Tako da svetujem max 3.23 razmerje če je opcija.
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#127
3.23 ima original M54B25 , naj sproba. Meni je super to razmerje. |
Prikaži več možnosti
|
#128
Hvala za ideje in nasvete. Se mogoce, ce bi kdo vedel..kolebam se glede podvozja med B12 ali B14/16. Trenutno so gor original amontizerji in einbachi -35mm. Udobje je sprejemljivo, a gre 18let stara zadeva proti koncu in bo letos al drugo leto komplet menjava.
Vprasanje, a b16 je v najbolj udobni nastavitvi mehkeje od b12 al trse? More bit tud dost udobno, za ksn izlet z zeno... Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|
#129
moje izkušnje tekom let in od 17 do 19 col, od rft do navadnih, ti predlagam ker je že avto v osnovi dosti nizek, potem recimo kratka medosna, da izbereš bolj udoben set, če ne boš vsako jamico čutil in nabijanje v rit, kar verjemi se boš lahko hitro naveličal. Sicer pa stvar okusa in odločitve, na pisto boš šel?, kake ovinke pa panoramske oz. izlete pa tudi ne boš vozil na štoparco ali boš?
jaz ko se bom lotil ponovno zajca spet kaj porihtat, vse bolj razmišljam da bi ga dal nazaj na serijske fedre in serijske amortizerje, v kolikor ne bom zamenjal za kak kit ki bo po višini in trdoti nastavljiv. Pa seveda željo imam, da še prage (letvice) zamenjam z tistimi osvetljenimi, čeprav bi bil to v mojem primeru samo stran vržen denar. Jaz sem si ga po svoje že pred leti "spedenal", sedaj samo še uživam z njim. Urejal Taucher, 30.12.2020, 17:07. Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#130
Jaz imam b12 na e46 in je pretrdo za luknjaste ceste. Priporočam armotizerje, pri katerih se da nastavljati trdoto. FR, MR, AWD! RR |
Prikaži več možnosti
|
#131
Sej k nisem imel se nikol gewind, me v osnovi zanima al je B16 na najbolj soft nastavitvi bolj udoben od B12.
Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|
#132
Jaz imam nove SACHS amortizerje in eibach PRO KIT -30 spredaj in -30 zadaj, 18col brez RFT , distančniki 15mm spredaj 20mm zadaj in mi je ravno prav glede overall performans. Razmišljal sem nekoč edino o debelejših stabilizatorjih (manj nagibanja) sedaj pa še to ne več |
Prikaži več možnosti
|
#133
A mislis, da je to bolj udobno od B12?
Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|
#134
Moje mnenje je da ja. B12 so sigurno bolj športno naravnani in posledično tudi trši. |
Prikaži več možnosti
|
#135
Mislim da bi skoraj vsaki armotizerji z nastavljivo trdoto morali biti mehkejši na min. nastavitvi. Baje da so Koni Yellow kar dobri. Coilowerji pa imajo tudi navedeno, koliko se podajo in je nižja številka boljša, npr. 4/6 ali celo 3/5. Je pa za tem cela znanost in je odvisno od vsakega avta posebej.
Drugače so mi b8, oz. b12 kombinacija super, ker se avto skozi ovinke drži ravno, skoraj kot na ravnini. Je pa na luknjah jajc, tudi zavorna pot je slabša ker avto malo odskakuje. FR, MR, AWD! RR |
Prikaži več možnosti
|
#137
Zdej pa bo bolj letel po ovinkih Urejal Sorgo, 12.04.2021, 09:55. |
Prikaži več možnosti
|
#138
Hehehe. Si prevec radodarn z vsecki...
Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|
#140
Tom iz Rudnika je drgac vgradil Lsd.
Urejal Team Cabrio Slovenija, 12.04.2021, 10:14. Pravi klošar nima strehe nad glavo |
Prikaži več možnosti
|