Skoči na vsebino

 

E65 745i l.2002 inpa ncx expert problem pri kodiranju baterije

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
82 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hello, 

 

Ker sem bolj svež v inpi, ki sem jo sicer že  malo naštudiral, vsaj kaj se diagnostike in resetiranje tiče, me bolj muči ncs expert s katerim bi rad skodiral 95Ah AGM baterijo v mojo E65 745i l.2002. Vem da v E65 se da skodirat le 90Ah AGM, vsaj kolikor sem gledal. Ne bom pa zdaj tule preveč pameten...

 

Nekaj navodil sem našel, ki pa mi ne pomagajo veliko ker ene vrstice (KLASSE_BATTERIE) ne najdem v datoteki ki jo kreira ncs expert.

 

Priponka  FSW_PSW.txt   6,98KB   32 Število prenosov

 

Zdaj pa naprošam inpa/ncs expert mojstre, za razlago, v čem je for a tega? A se AGM baterio prijavi kako drugače? V inpi imam samo opcijo registracije nove baterije, kar mi je jasno, ker z inpo namreč tipa baterije ne gre kodirat.

 

Se da še s čim drugim? Bi mi kdo pogledal? Uredil? Pa stane kolko stane… Samo da je profi narejeno.

 

Štajerski konec prosim. Avto imam še brez registracije, ker pozimi pač ne gre iz garaže…

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 15.03.2019, 19:09.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#2

Našel sem še ena navodila, kako manualno v ncs expert prijavit 90Ah AGM baterijo v CAS...

 

https://www.1addicts...d.php?t=1338304

 

opcija 5 opisuje postopek. Je to kdo že delal? Mam kaj zaj……, če probam?

 

Bi mi kdo pogledal? Uredil? Pa stane kolko stane… Samo da je profi narejeno. Lahko tudi remote (teamviewer)

 

Ali ima ta avto morda še starejši power modul v katerega ne gre vpisat tipa baterije?

 

 

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 15.03.2019, 19:34.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

Noben ne ve? ;)
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#4

Še vedno iščem......


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 126
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#5

Jaz ti lahko z launchem naredim upis samo boš moral do mene v kamnik priti.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

Jaz ti lahko z launchem naredim upis samo boš moral do mene v kamnik priti.

 

Če nebo možnosti v Mb ali okolici, potem ja. Hvala. Še vedno iščem nekje blizu MB....


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#7

Še vedno iščem..... MB okolica... Je kdo ki ve pogledat, nardit.... V inpi se vidi power mudul, lahko resetnem baterijo da jo prijavi kot novo.

 

NCS expert ne vidi Klasse_batterie vrstice v CAS....

 

Vprašanje je zakaj je ne vidi? 

 

Lahko dam tudi remote na laptop pa se kdo poveže gor ki bolje obvlada NCS expert in pogleda…..

 

Plačam zadevo. Samo da se nardi kot se mora.

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#8

Sem sam ugotovil kje je problem. In sicer E65 ima lasten power modul (PMA), v katerega se vpiše baterijo, ne vpiše se je v CAS modul, ker ta te opcije nima. Novejše serije lahko da imajo to vpisano v CAS, ni pa nujno, tako, da je treba poiskat še PMA modul. Serija modula je 03, kateri pa naj ne bi podpiral agm baterije, saj se ne da potrdit kodiranja z AGM opcijo, niti je ni na izbiro. Te serije so prišle ven z 110Ah navadno baterijo za katero je bilo rečeno, da se jo naj menja z 90 ali 95Ah AGM baterijo, kao kodirat se je pa ne rabi. My ass..... More se jo, ker drugače je overcharging in ti AGM gre rakom žvižgat v pol leta, če ne že prej. Da se v modul vpisat le 90Ah baterijo. Če se vpiše 95Ah, jo avtomatsko vrže v 110Ah.
Delal sem z ncs expert-om in ncs_dummy in potem z inpo še potrdil, da je baterija nova. Polnjenje baterije je sedaj z 14,2V do 14,3V po statusu v inpi. boardcomputer kaže pa 14,5V.
Nekaj pametnih mehanikov je reklo celo, da ta serija nima power modula (PMA)… Skoraj sem že verjel, pa mi vseeno ni dalo miru. No, to je to glede tega, kar me je pri moji E65 še mučilo.
20191102_194556.jpg

Urejal dragan klep, 02.11.2019, 21:40.

Prikaži več možnosti
    • soulfly je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 321
  • Lokacija: Ljubljana

#9

Obcudujem tvoje znanje in zagnanost. Lepo si ga porihtal, zakaj prodajas? Drugace se mi zdi eden najbolj postimanih sedmic na trgu.
Prikaži več možnosti
    • 525iX, dragan klep in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#10

Oglas je za foro ;) ne bom prodal. Se ne splača, je bil vložek prevelik. Verjetno je res ena lepših, tudi poštimanih na trgu. Kupcev za te avte pa tako ni. Z E65 se oženiš, ko ga kupiš. Ločitveni postopki pa so lahko zelo dragi :)
Bom poštimal še kako zadevo ki je bolj kozmetične narave in se bom lepo vozil naprej. Vožnja je pa s tem avtom res zelo udobna.

Urejal dragan klep, 02.11.2019, 23:36.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 321
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Mene bi mogoce zanimala postimana sedmica. Vse ostalo je itak lahko samo vreca brez dna. Ni nujno da ni kupcev, samo malo moras met potrpljenja....
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#12

Ma, tudi če se pojavi kak kupec, težko, da se ločim od nje. No odvisno tudi od ponudbe. Vsekakor pa je vredna cene, ki sem.jo postavil. Čeprav sem z to ceno v veliki izgubi, glede na vložek.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 321
  • Lokacija: Ljubljana

#13

Ja se strinjam, ampak ko gres avto rihtat v nulo si vedno v zgubi, ne mores racunat da se ti bo kdaj povrnilo v denarnem smislu.
Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#14

Jasno kot beli dan. E65 je v vsakem primeru "financial mistake". Tud če jo rihtam za sebe. Rešuje jo samo to, da mi je všeč, pa da ne rjavi. Pozimi se pa tako ne vozim. Avto še ni videl soljene ceste. Tudi pri prejšnjih lastnikih ne. Ko prvič sipajo sol, avto ne gre več iz garaže, vse dokler  se ceste ne sčistijo.

Je pa letnega vlaganja ogromno. No, zdaj ko sem porihtal glavnino problematične elektronike je kaj se tega tiče mir že dobro leto. Tole z baterijo mi je šlo pa res že pošteno na živec. Ne vem sploh kaj sem tako dolgo rabil, da se nisem že prej spravil k delu.. Sem potem razmišljal, da sem bil preveč ozkogled in nisem šel gledat ostalih modulov. no sedaj sem si potegnil dol celo listo modulov ki so vgrajeni v tole 7ko in imam vse črno na belem. Skodiral bom še par bonbončkov, ki so skriti v avtu in spijo, čakajo, da jih nekdo obudi. Glupe fore avtomobilskih proizvajalcev, ki vgrajujejo opremo in jo pustijo skrito kupcu, lasniku avtomobila. Legalen nateg, bi jaz temu rekel. Ampak ok, pustimo zdaj to, da ne grem preveč v offtopic.



Urejal dragan klep, 03.11.2019, 10:06.

Prikaži več možnosti
    • soulfly in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 878
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#15

Te serije po e38, E39, e46 načeloma nimajo problemov z rjo kar je velik plus. Jaz se ne bi obremenjeval s soljo prav preveč...

Drugače pa ja si kar dosti nagruntal okoli 7ice. Zanimivo branje.
Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 321
  • Lokacija: Ljubljana

#16

Jest bi ga pa glih za winterwagen mel :-)
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#17


Jest bi ga pa glih za winterwagen mel :-)

 

Za winterwagen, cje, aa. :) ta 7ka v mojem lastništvu ne bo videla soli. Razen, če jo ti kupiš :)



Urejal dragan klep, 03.11.2019, 11:38.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 321
  • Lokacija: Ljubljana

#18

Ok realno gledano si veliko vlagal ker ti je avto crkoval
Ali ker si ga hotel spravit v perfektno stanje? Bi se zdaj dalo recimo eno leto vozit brez vlaganj? Pa da ne ostanes na cesti?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 187
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#19

Ok realno gledano si veliko vlagal ker ti je avto crkoval
Ali ker si ga hotel spravit v perfektno stanje? Bi se zdaj dalo recimo eno leto vozit brez vlaganj? Pa da ne ostanes na cesti?

 

Dobro vprašanje, pa ti dam primeren odgovor. Vsi, ki ste kaj prebirali moje objave v temi bmw E65, verjetno tudi ti, si , oz. ste prebrali kaj vse je z avtom bilo narobe in v kakemn stanju je bil kupljen. Nimam kaj skrivat, ker se mi prikrivanje zdi totalna neumnost.

 

Zdaj vloženega v avto je bilo veliko, prvo zato, ker sem v kompletu odstranil plinsko napravo in pomenjal z originalnimi deli vse kar je bilo potrebno na motorju, v notranjosti, podvozju itd..., da sem avto spravil v tovarniško stanje, tehnično in vizualno. Dobro, potrebno bi bilo povarit odbijač, tam kjer je čep za ventil. To sem pustil, ker to me res pretirano ne moti. Vse ostalo je pa povrnjeno v tovarniško stanje. Tudi motor sem poservisiral, od tesnil, vodne pumpe, vseh možnih gumi cevi, instalacije vžiga, komplet + klema spredaj, novi pokrovi, nova cev skozi blok, visokotemperaturna tesnila, športni 90°c mapiran termostat itd. Saj vse piše v temah. Kupil sem še obnovljen original bmw štarter motorja, a ga še nisem menjal, ker motor vžiga, in dokler bo vžigal ga ne bom menjaval. Če se pa slučajno zgodi, da avto prej prodam, pa dam štarter zraven, ker ga tako ne bom potreboval. Drugih stvari na avtu za poservisirat ni. Vsa okvarjena elektronika je v kompletu bila modificirana in bo delala dlje kot bilokak nov original. Za vse nakupe elektronik itd ima tudi račune. V bistvu imam račune za ves kuplen material. Kupoval pa sem vse original oz oem/oe. Nobenih poceni ponaredkov itd. Teh niti na mojo E39 ne dajem, če že omenjam. Me je ta šola preveč stala.

 

Da bi pa zdaj rekel, da bo avto šel 1. leto brez vlaganja, še nobena E65ka ni šla, tudi ta ne bo. Na cesti te verjetno ne bi pustil, pa tudi tega ne morem in ne bom garantiral. Avto je lep, tehnično in vizualno poštiman v normalno vozno stanje brez lučk na armaturki ali kakršnihkoli opozoril na idriveu itd... V prvi barvi je še komplet karoserija. Letos nove rft gume, lita platišča ravna itd... Rezervno platišče normalnih dimenzij. Podvozje brez zračnosti, optika narejena v nulo. Kaj še naj napišem, aja, na novo skodirana baterija :) AGM 95AH. Oljni servisi na 10kkm olje bmw 5w30. Če koga še kaj zanima, pa z vprašanji na dan. Mgoče še to, avto sem dal v oglas bolj zaradi firbčnosti. Sem pa zraven tudi napisal kaj iščem. Ne bi se branil tudi res dobro z opremo naložene E39 540iA obvezno M optic tehnično in vizualno v odličnem stanju...., kar se mi pa zdi, zelo težko za dobit. 



Urejal dragan klep, 03.11.2019, 20:09.

Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 659
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#20

Leon, a upaš oddat ponudbo + topel objem? :)


Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč