Skoči na vsebino

 

E65 745i l.2002 inpa ncx expert problem pri kodiranju baterije

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
82 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#21

Objemov ne rabim. Ze te imam kako bejbo ali dve. ;)
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 262
  • Lokacija: Ljubljana

#22

Ce je avto dober pol ni kaj dost za cenkat pomoje. Men ni zdej razlika a je 7 al je 4 jurje, ce ne bom skoz cakal na amzs. Vem da si veliko postimal zaradi plina ampak to v resnici ni blo nujno, lahko samo ne bi tankal plina pa bi avto isto delal, ali se motim?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#23

Glede plina se zelo motiš. Plinex.....
Mislim, da več ni potrebno pisat. Ne želim imet v avtu nekaj kar v avto ne spada. Preberi si vse moje teme in boš dobil celotno sliko v kakšnem stanju sem avto dobil in v kakšnem stanju je sedaj. Sem plin hater. Avto sem kupil, ker je v osnovi bil dovolj dober za poštimat že znane težave vseh E65. To je optimizacija in obnova elektronskih komponent, logic7, ask enota, navi itd.... Vse imaš v mojih temah konkretno opisano.

Urejal dragan klep, 03.11.2019, 21:39.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 262
  • Lokacija: Ljubljana

#24

Ja stekam, ampak to si ti delal za svoj gust. Ce bi pa sam bombo vrgel ven iz prtljznika pa zamasil cev za plin pa bi tud delal. Sam tebe je motilo da mas instalacijo not to mi je jasno.

Tista cev za hladilno skozi motor je problematicna kar si postimal, naceloma nekih groznih tezav s tem motorjem sicer ne bo smelo biti, znan je kot zelo zanesljiv. Zato sprasujem kaj ma sploh se za crknit, sej si dejansko vse postimal.

Zdej ce navi ne dela nic hudega, itak mas na telefonu boljso. Jest v hladilniku koristim google maps na iphonu in ne tovarniske navigcije, ker je boljsa na telefonu recimo.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#25

Ok, pri meni je tako, da jaz hočem da mi na oz v avtu dela vse v kompletu. Zato sem porihtal tud navi itd...

Motor, načeloma so to dobri motorji,a majo vseeno par hib, odpovedujejo ccvji, sem jih že menjal, tefloni, lahko odpove več tesnil, alternator je problematičen itd..

Tesnila pokrovov ventilov so zamenjana, alternator je menjan, vode ne pije, poraba olja je pri teh motorjih 1l na 10kkm, lahko tudi več, kar je odvisno od stila vožnje. Meni ga požre 1,5l na 10kkm. Motor zelo lepo laufa, prikaz mirnosti delovanja v inpi je enak na vseh cilindrih, kar pomeni da je motor že iz tega vidika v dobrem stanju. Napak na testerju kar se tiče motorja ni, tudi drugih napak ni, ker sem vse poštimal.

Avto gre z 15.11 v spanje, takrat bom naredil še par zadev, ena od tega je menjava zloglasnega tesnila na ohišju vodno hlajenega alternatorja, tam je mastno od olja, ker je tesnilo že slabo. Drugega puščanja pa po pregledu motorja in podvozja nisem zasledil.

Menjal se bo še starter. 

Bom pa po posegu sigurno opral komplet spodnji del motorja.

Menjal se bo še LCD navi displaya ker ima en mrtev piksel in mi gre na živec.

 

Po teh posegih in verjetno še uredim zadnji odbijač, dam spolirat cel avto, pa bom takrat lahko rekel, da je avto za moje poglede v piko.


Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 869
  • Lokacija: Svet

#26

Predlagam, da se menja starter. Ce je se gor originalni, bo kmalu crknil, vsaj po mojih izkusnjah z E65.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 262
  • Lokacija: Ljubljana

#27

Sej to na vsakem avtu crkne po takem casu, cudno je da sploh dela tako dolgo :-)
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#28

Niti ni čudno, ker avto ima 100% realne kilometre.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#29

Predlagam, da se menja starter. Ce je se gor originalni, bo kmalu crknil, vsaj po mojih izkusnjah z E65.

 

Starter je zagotovo še prvi. Če bo crknil, kdaj bo crknil, mi je vseeno. Ko bom šel na lift in začel z delom, bom ga menjal. To bo vsega skupaj z menjavo tesnila ohišja dela za cel dan ali pa tudi dva. Za menjavo starterja že vem da je pain in the ass. Pa menjat je treba potem še tesnilo izpušnega kolektorja, matice, tesnilo izpušne cevi na spoju, pa mogoče se še kaj najde med delom, kar mi mogoče ne bo všeč.

Delam sam, oz s pomočjo kolega mehanika.

Če ne bi sam šraufal, tega avta ne bi kupil NIKOLI. Ker te servisi dobesedno olupijo. V bistvu BMWja sploh ne bi imel. Niti E39 ne. To so avti pri katerih se ne da pacat, ker te vsako pacanja udari po žepu 2x več. Teh avtov tudi vsak ne zna, oz. niti noče servisirat. Čeprav bom jaz napisal takole, da meni jih je pa užitek delat, ker se da vse lepo nardit, vsak vijak lepo odtegnit, pa če si natančen, in ne cenkaš pri kvaliteti in ceni materiala, lahko res dobro nardiš in imaš potem mir.



Urejal dragan klep, 03.11.2019, 22:37.

Prikaži več možnosti
    • _peters_ in XIN uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 262
  • Lokacija: Ljubljana

#30

Razumljivo, sam ce placujes mehanika po 50 eur/ura je pa hitro drago. Verjetno je treba za vsak poseg precej razkopat da zraven prides.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#31

Če ne bi sam šraufal, tega avta ne bi kupil NIKOLI. Ker te servisi dobesedno olupijo. V bistvu BMWja sploh ne bi imel. Niti E39 ne. To so avti pri katerih se ne da pacat, ker te vsako pacanja udari po žepu 2x več. Teh avtov tudi vsak ne zna, oz. niti noče servisirat. Čeprav bom jaz napisal takole, da meni jih je pa užitek delat, ker se da vse lepo nardit, vsak vijak lepo odtegnit, pa če si natančen, in ne cenkaš pri kvaliteti in ceni materiala, lahko res dobro nardiš in imaš potem mir.

:ok :ok :ok


Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#32

Kaj se tiče motorja, ko sem ga delal, je šlo lepo narazen dat, tudi skupaj dat je šlo lepo. Ni tudi ne toliko za razkopat, prostora je dovolj.

Kar se tiče menjave starterja, bo potrebno pa kr nekaj odvit, dvignit, spustit, itd... Ampak bo šlo, brez skrbi.

Za menjavo tesnila ohišja alternatorja, bo tudi treba par zadev odstranit, pa tudi ni tako hudo.

Bolj je tu problem čas in volja do šraufanja. Jaz sem čez dan recimo IT system and hardware, popoldan se grem pa skoraj vsak dan sproščat v garažo.

In najraje delam na BMWjih. Večji odpor imam do drugih znamk, sploh takih ki so za moj okus bolj vozila za od točke A do točke B in jih tako tretiraju tudi lastniki.



Urejal dragan klep, 03.11.2019, 22:46.

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 874
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#33

Pri E39 ne vem zakaj bi človek preveč kompliciral (moje mnenje). Večina aftermarketa je OK, priznane znamke pa sploh. Deli so poceni, za šraufat pa tudi ni preveč težavno. S čim si imel težave?

Tole E65 pa si res kar prešraufal. Ampak OK dosti je zaradi lastnega entuziazma in spreminjanja stvari. Jaz bi dal termostat kot je, akumulator bi dal tistega ki se da vpisat b.p. Je pa tako da so skoraj vsi E60, E65 lastniki kar dosti vlagali v avte kar jaz poznam :)



Urejal bvogri, 03.11.2019, 22:56.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#34

E39, načeloma me ni nič kaj mučilo ko sem ga delal, glede na to, kaj vse sem tudi tam že delal in ugotavljal. Recimo tresenje od 120km/h naprej itd... Seveda sem rešil, z menjavo komplet podvozja spredaj in zadaj. VSE! Ker je ena stvar sovpadala z drugo. Ampak ok, avto ima realnih 550kkm. Termostat za N62 je noter z razlogom 90°c, ker je absolutno jasno in izboljša prvič performanse, ker je dme skoz na perfarmance mapi, kar smo tudi preverili, drugič, hladi se in manj trpijo nalednje zadeve, (alternator, komplet servo, olje v motorju, sklopi menjalnika) Zakaj, zelo velika je ralika med 90°c in 110 do 115°c. Motor je namreč sedaj skoz na 90 do max 95 pri vožnji v orng klanec in višjimi obrati motorja. Pri običajni cestni ali mestni vožnji čez 90°c ne gre.

In iz mojega mehankarskega znanj je tako tudi prav. Delovna temp je 90˘c in konec debate. Jebe se meni za okoljevarstvenike, ker so bedaki in se vtikujejo tja kamor ni potrebno. Naj raje poskrbijo za izpuste mega tovarn, težkih tovornih vozil, tankerjev, kurjenja smeti  itd... Ne pa avtov, kateri imajo minimalni izpust. Dokazano je, da N62 z predelavo z lahkoto zdrži 500kkm in več, dočim z primarno osnovo je lifespan 300kkm.

Akumulator je vpisan 95AH. Vseeno kateri tip, polnjenje je popolnoma enako. AGM pač zdrži več izčrpavanja.

Kar se tega tiče absolutno ne bom nič spreminjal. Kvečjemu bom prej še kaj optimiziral. Vseeno pa cenim vsako mnenje.

Entuziazem za BMW pa kar živi ja. Za E39 in E65 sploh. In zadeva prerašča v potrebo po večji motorizaciji v E39.

Čeprav me 6cyl motor nikoli ne bo nehal navduševat. Ima dober zvok. Izpuh je namreč stock in bo stock ostal, ker želim vedno slišat le motor. V E65, ki pa je verjetno že z praznimi katalizatorji, vsaj po zvoku sodeč, pa tudi kocine lepo dviga :)



Urejal dragan klep, 03.11.2019, 23:12.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 262
  • Lokacija: Ljubljana

#35

Do kdaj ma tehnicnega?
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 874
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#36

Sej te razumem. Sem mel v preteklosti tud jaz take projekte izboljševanja. Hočem samo povedat da bi mogoče nekdo ki zna šraufat in popravi kar je nujno prišel bolje čez :)

 

:ok


Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#37

Do kdaj ma tehnicnega?

Tehnični je potekel. Avto je že v garaži in se ga bo začelo v kratkem delat. Material je tud že skoraj ves pripravljen.
Starter, drugo ohišje alternatorja v kolikor bo potrebno, tesnila, zavorno olje, ker se bo tudi to menjalo po intervalu obveščanja idrivea, pa še par malenkosti.

Sej te razumem. Sem mel v preteklosti tud jaz take projekte izboljševanja. Hočem samo povedat da bi mogoče nekdo ki zna šraufat in popravi kar je nujno prišel bolje čez :)
 
:ok


Drži. Ampak pri E65 v kolikor se dela samo nujno, ta hitro postane jama brez dna.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 485
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#38

Akumulator je vpisan 95AH. Vseeno kateri tip, polnjenje je popolnoma enako. AGM pač zdrži več izčrpavanja.

Zdrzi vec izcrpavanja, predcasno pa ga lahko unici previsoka napetost ob polnjenju z max mocjo (tik po zagonu motorja). Klasiko BMW polni z max 15,7 V, medtem ko pri AGM ne preseze 15,2 V.

 

Akku lahko skodiras tudi tako, da v vehicle order vpises "-A095", kar pomeni AGM 95 Ah baterijo - "-A" za AGM (svincenokislinski imajo oznako "-B"), trimestna stevilka pa pomeni nazivno kapaciteto akumulatorja (ampak v programu ECU-ja ni 95 Ah opcije :blackeye ). Po vpisu vehicle orderja stisnes "process car", pa "code car", pocakas dve minuti, in voila.


Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#39

Zdrzi vec izcrpavanja, predcasno pa ga lahko unici previsoka napetost ob polnjenju z max mocjo (tik po zagonu motorja). Klasiko BMW polni z max 15,7 V, medtem ko pri AGM ne preseze 15,2 V.

 

Akku lahko skodiras tudi tako, da v vehicle order vpises "-A095", kar pomeni AGM 95 Ah baterijo - "-A" za AGM (svincenokislinski imajo oznako "-B"), trimestna stevilka pa pomeni nazivno kapaciteto akumulatorja (ampak v programu ECU-ja ni 95 Ah opcije :blackeye ). Po vpisu vehicle orderja stisnes "process car", pa "code car", pocakas dve minuti, in voila.

 

Ja, morda imaš tukaj prav, ampak E65 pri 15,5V začne izklapljat module in imaš na armaturki pravi lightshow. Meni polni po BC z 14,5V, malenkost je nihanja.

Bom pa probal tvoj nasvet in pogledal, če lahko skodiram -A095, pa če se tole potem vidi v PMA modulu, ko ga bom po kodiranju prebral.

Problem je, ker v moji E65 se teh nastavitev CAS modulu ne vidi, medtem ko se drugim vidi. Koliko sem gledal, je čisto odvisno Kateri moduli so vgrajeni in Kateri firmware imajo naložen. Nekateri so imeli v PMA modul možnost dvojnega vpisa kako moč baterije se vgradi. Jaz imam možnost samo enojnega vpisa. Manjka mi opcija RI_KENNFELD.

 

Bom pa probal tole opcijo koliko sem gledal.

 

1. Open NCSEXPERT
2. File > Load profile > Select Expertmode > Click OK
3. Press F1 (VIN/ZCS/FA)
4. Press F3 (CS/FA f. EC) > Select E65 > Click OK > Select CAS > Click OK
5. Press F6 (Back)
6. Press F1 (VIN/ZCS/FA)
7. Press F2 (Enter FA) > Select E65 > Click OK
8. A window labeled "Eneter VIN" appears with your vehicles VIN number filled in > Click OK
9. A window labeled Enter FA appears > scroll to find VO for old battery (-B090) > highlight –B090 and press delete on keyboard
10. Enter –A080 is "Attribute" box > Click Add > Click OK
11. Press F6 (Back)
12. Press F4 (Process ECU) > Select CAS > Click OK
13. Press F2 (Change Job) > Select FA_Write > Click OK
14. Press F3 (Execute Job)
15. Verify that the write is complete "Job Ended"
16. Press F1 (Change ECU) > Select FRM > Click OK
17. Verify lines : get coded, FRM, JOBNAME = FA_Write
18. Press F3 (Execute Job)
19. Verify that the write is complete "Job Ended"
20. Press F6 (Back) > Exit NCSEXPERT


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 262
  • Lokacija: Ljubljana

#40

Mal si si zakompliciral zivljenje. Ko je men na a8 crknil akumulator sem sel na amzs in so v 10 minutah dali not novega pa sem vozil dalje ;-)

Pa je bil tud agm.
Prikaži več možnosti