Skoči na vsebino

 

E65 745i l.2002 inpa ncx expert problem pri kodiranju baterije

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
82 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#81

Matr cist me je minil, sem mislil da so bolj bullet proof tele masine. Jest sploh nisem vedel da lahko toliko stvari je problem.

 

Predenj kupiš tak avto, se je potrebno pozanimat kaj kupiš. Ne reče se mu zastonj da je avto tega tipa eksotika...

Zato so pa bile narejene razne optimizacije in dodelave, predelave, da do teh težav ne bo prišlo. Tudi motor bo zaradi teh zadev, ki so bile spremenjene dočakal bistveno daljšo življenjsko dobo.


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 210
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#82

Mimogrede, tudi E39 V8 dela na višji temperaturi kot R6. Med 100 in 110 stopinjami. Tudi zaradi emisij. In takisto ima vodno hlajen alternator.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 183
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#83

Mimogrede, tudi E39 V8 dela na višji temperaturi kot R6. Med 100 in 110 stopinjami. Tudi zaradi emisij. In takisto ima vodno hlajen alternator.

 

Ene imajo vodno hlejenega, ene nimajo. Enako E65. Je pa M62 motor malo drugače zasnovan in lažje prebavlja te temperature. Pa tudi poznam nekaj lastnikov, ki so šli na menjavo termostata in imajo sedaj not 90°c thermostat. Je pa še ena zadeva, da imajo pa ti motorji po default 90°c termostate za kontinente na katerih so temperature višje, npr. Avstralija, California itd…. 


Prikaži več možnosti