Skoči na vsebino

 

E65 745i l.2002 inpa ncx expert problem pri kodiranju baterije

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
84 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 393
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#81

Matr cist me je minil, sem mislil da so bolj bullet proof tele masine. Jest sploh nisem vedel da lahko toliko stvari je problem.

 

Predenj kupiš tak avto, se je potrebno pozanimat kaj kupiš. Ne reče se mu zastonj da je avto tega tipa eksotika...

Zato so pa bile narejene razne optimizacije in dodelave, predelave, da do teh težav ne bo prišlo. Tudi motor bo zaradi teh zadev, ki so bile spremenjene dočakal bistveno daljšo življenjsko dobo.


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 536
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#82

Mimogrede, tudi E39 V8 dela na višji temperaturi kot R6. Med 100 in 110 stopinjami. Tudi zaradi emisij. In takisto ima vodno hlajen alternator.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 393
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#83

Mimogrede, tudi E39 V8 dela na višji temperaturi kot R6. Med 100 in 110 stopinjami. Tudi zaradi emisij. In takisto ima vodno hlajen alternator.

 

Ene imajo vodno hlejenega, ene nimajo. Enako E65. Je pa M62 motor malo drugače zasnovan in lažje prebavlja te temperature. Pa tudi poznam nekaj lastnikov, ki so šli na menjavo termostata in imajo sedaj not 90°c thermostat. Je pa še ena zadeva, da imajo pa ti motorji po default 90°c termostate za kontinente na katerih so temperature višje, npr. Avstralija, California itd…. 


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 393
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#84

Evo ga, pixelfehlerfrei auf Deutsch ;)
Rabljen seveda, ugoden, prodajalec je garantiral, da je brezhiben.

attachicon.gif20191113_161517.jpg
attachicon.gif20191113_161449.jpg

 

Ena ugotovitev, ki mi včeraj ni najbolj ustrezala, ko sem menjal display, je ta, da tudi ta display deluje kot en modul z ene par nastavitvami, in sicer, vklop raznih funkcij kot so EDC npr, video ,tv, radio, cd Wechsler, kaka navigacija je vgrajena, jeziki ki se uporabljajo za voice command, prikaz jezika na monitorju itd…. Pa seveda še v kak avto je vgrajen, ali je to levi ali je desni volan. Monitor je seveda prišel iz angleža, zato je vse kazalo narobe, levi seež je bil desni, levo gretje je bilo desno itd… Levo pihanje si nastavljal, kazalo je pa da nastavljaš desnega…. No, pa sem pognal NCS_Expert in sprogramila ECE nastavitve za evropo, tri jezike UK USA in German, pa seveda vse funkcije ki jih avto ima, jih ncs expert pprepozna sam, ko prebere pač vse vgrajene module, pa jih potem ncs dummy lepo vpiše. Tako, da je sedaj vse sprogramirano. Izjema je le PMA modul v katerega se ne da vpisat AGM 95ah baterija, pač pa samo navadna 95ah, pa še tu jo je ncs_expert po default vpisal 110ah, tako ki je bila vgrajena ko je avto prišel iz tovarne. No z expertmode tudi to ni šlo naredit, je pa šlo naredit z Revtor's NCS_Expert profilom. Enako je bilo z display modulom. Brez Revtor's vmesnika, gre vpisat samo factory defaults mode. Za custom pa je potrebno Revtor's mode.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 393
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#85

Fajn da si postimal, sam je skor boljs met nov zganjac kot novo navigacijo. Jest takoj vzamem avto tehnicno brezhiben, navi je itak zastarela in gledam v telefon :-)

 

Starter porihtan, sploh ni defekten, je bila samo korodirana klema, to sem sčistil, našprical z enim zaščitnim spreyem, dal čez še zaščitno gumo da prekrije celo klemo, zategnil vse skupaj in starter je takoj obrnil brez oklevanja in znakov težjega verglanja…. Zložil skupaj še vse ostalo kar je bilo. Menjal še vsa tesnila izpušnega kolektorja, pogledal še par stvari spodaj, če bi še kaj bilo za zrihtat, pa ni. Trenutno vse bp. Se že vozim par dni brez težav. Tudi na testerju ni napak. Za avto sem se odločil, da ne gre v prodajo, ker realnih ponudb tako ni bilo, vsi bi kupili za 4k eur, za 4k eur, pa je podrtij poln avto.net. Pa lepe praznike vsem ki berete. :)



Urejal dragan klep, 26.12.2019, 14:19.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.