Skoči na vsebino

 

Klepar za E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
o_bojan_o
o_bojan_o
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Avtomobil: e39 525d

#1

pozdravljeni, vem da je ogromno govora o gnilih pragih in podobno saj pri avtu starem 20 let je to za pričakovati. Meni mehanik odsvetuje popravilo pragov in dna avtomobila, ker naj bi bilo preveč dela in da se ne splača vlagat tolko denarja za tako star avto. Drugače avto leti super, mašina teče in prav tako menjalnik, zjutraj ko je olje mrzlo mal cukne ampak po parih ovinkih je prestavljanje gladko(avtomatik). Zdej pa mene zanima če je kdo že delal kaj podobnega in če je kdo na forumu, ki pozna nekoga, ki bi naredil tako zadevo za nek normaln dnar?

hvala in lep pozdrav
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 475
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#2

Dobro premisli v kakšnem stanju je vse ostalo na avtu. Koliko ima avto kilometrov, kaj je z motorjem in menjalnikom. Da ne bo potem na vrsti še par projektov v vrednosti 1000 do 2000 EUR. Razen, če ti je pač avto to to in drugega še dolgo ne misliš imet :ok


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

Prage rešiš za 400eur. Za ta denar morejo bit zelo kvalitetno narejeni. 

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 359
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Nič več BMW

#4

Malo pobrskaj po postih, ne dolgo nazaj je nekdo objavil popravilo pragov na svojem...prejel je pohvale.

Drugače pa...naj si fant kupi avto, vsi smo šli skozi to. Veselje in šola pač staneta :ok2


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 053
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#5

pozdravljeni, vem da je ogromno govora o gnilih pragih in podobno saj pri avtu starem 20 let je to za pričakovati. Meni mehanik odsvetuje popravilo pragov in dna avtomobila, ker naj bi bilo preveč dela in da se ne splača vlagat tolko denarja za tako star avto. Drugače avto leti super, mašina teče in prav tako menjalnik, zjutraj ko je olje mrzlo mal cukne ampak po parih ovinkih je prestavljanje gladko(avtomatik). Zdej pa mene zanima če je kdo že delal kaj podobnega in če je kdo na forumu, ki pozna nekoga, ki bi naredil tako zadevo za nek normaln dnar?
hvala in lep pozdrav

Splaca/ne splaca? Odgovor je preprost: Ali je to avto katerega bi imel do konca zivlnenja in zadovoljuje tvoje potrebe.

Moj primer: v e39 z pravim motorjem.in pravo opremo zmecem € brez problema v oskubljeno 520ko niti pod tocko razno.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Davidf1 in RRoman uporabnikom je všeč to sporočilo


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 454
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#6

Pri meni se pojavjaenako vprašanje . Avto vedno bolj cveti, blatniki, pragovi, vrata... Sedaj bolj ko računam manj mi je za za devat po par100 eur za popravilo, katero bo po slabem letu izvodenelo. Potem pa je še tu prva turbina, vztrajnik, visko, vodna črpalka.... Za ta denar že dobim še eno e39, samo rabljene dele premontiravat je zelo jalovo delo, če seveda niso bili menjani ali kvalitetno obnovljeni. Za karoserijske dele je pa zopet loterija lahko da je že bila sanirana rja in potem zopet ven vdari. Saj ne veš kaj bi naredil da bi bilo najbolje?



Urejal magic man, 21.03.2019, 23:11.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#7

Prage rešiš za 400eur. Za ta denar morejo bit zelo kvalitetno narejeni.

Se ne strinjam.
Odvisno je koliko so gnili in pri rji enkrat ko začneš kopat izkoplješ vedno več kot si želel. In ko je treba konkretnejše kose popravit, da ne zadoščajo več le flike, ko je treba na novo oblikovati dele, dvižne točke ali pa nove kose bo že cena originalnih kosov presegla omenjeni budget, brez kakršnegakoli dela. Aftermarket so vedno precej bolj univerzalni, slabše kvalitete in svetlobna leta daleč. Niso zamanj po 10x cenejši.

Drugo je pa samo delo. Pri nas je zelo kvalitetnih kleparjev prekleto malo. Manj ko od nerodnega mesarja prstov na roki. In še ti imajo tako gužvo od konkretnih starodobnikov, da nimajo sploh časa za e39, tisti res dobri delajo itak večinoma za tujce ali pa iz lastnega veselja. Kolega je zelo dober klepar, čakalna vrsta 5 let. In se sploh noče ubadat s takimi zadevami.
S pragi na seriji pet ni malo dela. Verjemi, za to kar praviš, "zelo kvalitetno" je po mojem mnenju cifra dvakratnik, trikratnik tvoje omenjene pa še to brez novih originalnih kosov. Tudi če greš kosat italjanski avto bo dela hoho. Sem lastnoročno razžagal eno italjansko e34, to da komplet cela praga z 20cm stebričkov in 20 cm podna odrežeš z avta na odpadu se namatraš še pa še. Ajde če celega vzameš domov je lažje.
Da to pravilno in lepo vpašeš je pa šele dela- da ni potem vse pokitano in pomazano z dihtmaso, ampak, da je popravilo praktično nevidno. In tako popravilo drži, ne cveti ponovno kar tako.
Človeka, ki bi to tako naredil pri nas pa ne boš našel, zlepa ne.

Je pa odvisno od kriterijev. Pri tvojem popravilu pragov sem ti takrat napisal, da je mene zmotilo, ker se pločevino vari na polni stik in ne samo pika vsake toliko naokrog. Vsaj zame to ni zares kvalitetno popravilo.
Je pa sigurno boljše popravilo kot naredi večina kleparjev, ki se imajo za dobre. In dovolj dobro da drži več let.

Je pa tako, ko so pragi je še kaj drugega in se nabira. Samo razkopati je treba dovolj avto, da se vidi. Ker votli deli rjavijo od znotraj navzven.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 603
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8

Imas PN.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


frane 2
frane 2

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 124
  • Lokacija: Vodice
  • Avtomobil: 525tds

#9

Vse zavisi od lastnika. Jst sm moj sekret dal zrihtat pred menda petimi leti.

Do danes še ni prišla nova rja na pragih ven. Delal mi je dobr prjatu z pocinkanim plehom pa vse je pol prešprical z voskom....

Komot dvigneš avto (še vedno).

Sevede ne bo večno, ampak ,dokler se ne sesuje cela kripa ,bo pač pri hiši.

Jst bom  vozu to kripo do sesutja, oz dokler bo tehnično varen.

Koštal me je mende glih jurja, vendar sva mal kompenzirala.

Ajde vozite se F.


Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 078
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: kwatro

#10

Če ti je mehanik že odsvetoval popravilo potem je res slab pleh, vprašaj še kakšnega mehanika ali kleparja za realno oceno pleha.

Mnogo e39 je šlo v smeti zaradi pločevine, jebiga bmw je pač smet.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 053
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#11

Jaz bom pa gonil gonil gonil, potem pa enkrat popizdil vrgel vse vn (motor ,notranjost,podvozje) in dal avto na roštilj ter enrkat zrihtal za vselej ali bo šla pa v prešo oz. na počivanje ko bo,če bo kdaj kaj več vredno.

hqdefault.jpg


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#12

Pa, ok @Octopus, res je ,da sem veliko delal sam s kolegom ki je dober klepar, ličar, razkopala sma konkretno, tudi odrezala vse kar je bilo rjasto.

Imaš pa prav, da težko rešiš za tak denar, sploh, če ne delaš sam ali s kom ki ga poznaš, pa tudi dobrega kleparja, ličarja danes težko dobiš.
Bilo bi res profi, če bi se menjal cel prag, ampak raje kot nek papirnat ponaredek, ki je zvit že predenj ga dobro pogledaš, kaj šele. če ga primeš, sma raje dala pocinkan pleh solidne debeline, ga oblikovala, tako da sma dobila krivuljo, spodnji rob in pravilno naležno obliko. Zapikala, zašvasala, zaprla, zatesnila. Skitala samo stranico, spodaj pa je 4slojna zaščita brez kitanja. Pa potem na koncu 4 tube voska...... to je to za 400eur z lastnim delom. Da bo pa zadeva držala več časa, bom pa tudi pred vsko zimo pobral dol spodnje zaščitne plastike, preveril stanje, po potrebi dodatno obnovil zaščito. Imam pa spodaj narejeno kompletno zaščito podvozja, tudi kolotekov itd... To mora držat en čas.

Avto želim vozit še veliko let, ker mi je pač dober, lep avto, lepo se vozi, lepo leži na cesti in tudi ni jih več veliko v solidnem stanju, nekak je želja, da pride do statusa oldija. Sedaj ima polnih 23 let. Vreden v tem trenutku ni par jurjev, je pa meni vreden veliko, pa mi je čisto vseeno kolko dnarja bom gor zmetal.

Mehansko je avto v zelo solidnem stanju. Vse deluje kot mora, vsa elektrika dela in vse vitalne komponente so menjane z oem/oe deli.

Pleh se da vedno popravit, tud če ga bo treba rezat še kje drugje, se ga pač bo. Pa bo tudi solidno popravljen, kar sem mnenja da tudi sedaj je.




received_313940475974314.jpeg



Urejal dragan klep, 22.03.2019, 08:50.

Prikaži več možnosti
    • MajoR in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo