Skoči na vsebino

 

Problem ročne pri E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 358
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Nič več BMW

#1

Pa, ok @Octopus, res je ,da sem veliko delal sam s kolegom ki je dober klepar, ličar, razkopala sma konkretno, tudi odrezala vse kar je bilo rjasto.

Imaš pa prav, da težko rešiš za tak denar, sploh, če ne delaš sam ali s kom ki ga poznaš, pa tudi dobrega kleparja, ličarja danes težko dobiš.
Bilo bi res profi, če bi se menjal cel prag, ampak raje kot nek papirnat ponaredek, ki je zvit že predenj ga dobro pogledaš, kaj šele. če ga primeš, sma raje dala pocinkan pleh solidne debeline, ga oblikovala, tako da sma dobila krivuljo, spodnji rob in pravilno naležno obliko. Zapikala, zašvasala, zaprla, zatesnila. Skitala samo stranico, spodaj pa je 4slojna zaščita brez kitanja. Pa potem na koncu 4 tube voska...... to je to za 400eur z lastnim delom. Da bo pa zadeva držala več časa, bom pa tudi pred vsko zimo pobral dol spodnje zaščitne plastike, preveril stanje, po potrebi dodatno obnovil zaščito. Imam pa spodaj narejeno kompletno zaščito podvozja, tudi kolotekov itd... To mora držat en čas.

Avto želim vozit še veliko let, ker mi je pač dober, lep avto, lepo se vozi, lepo leži na cesti in tudi ni jih več veliko v solidnem stanju, nekak je želja, da pride do statusa oldija. Sedaj ima polnih 23 let. Vreden v tem trenutku ni par jurjev, je pa meni vreden veliko, pa mi je čisto vseeno kolko dnarja bom gor zmetal.

Mehansko je avto v zelo solidnem stanju. Vse deluje kot mora, vsa elektrika dela in vse vitalne komponente so menjane z oem/oe deli.

Pleh se da vedno popravit, tud če ga bo treba rezat še kje drugje, se ga pač bo. Pa bo tudi solidno popravljen, kar sem mnenja da tudi sedaj je.



attachicon.gifreceived_313940475974314.jpeg

Ročna ti dela?


Prikaži več možnosti
    • bvogri je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#2

Ročna ti dela?

Kaj imate vsi take probleme z ročno. Naštelaš jo in drži.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

@ Rroman.....

 

Ročna je komplet nova, pakne, pletenice, zadnji diski + ploščice, zadnji ležaji itd.. Dela kot mora. Avto je tehnično izpraven, gre čez tehničnega kdaj češ.

Podvozje je bilo konec l.2017 v celoti obnovljeno, zadnji most komplet, sprednje roke, končniki notranji in zunanji, stabi štange, prednji diski + ploščice, ležaji amortizerjev…. 



Urejal dragan klep, 22.03.2019, 09:22.

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 358
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Nič več BMW

#4

Bilo je mišljeno kot hec...glede na kamen pod prvim kolesom.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#5

;) saj pod zadnjim je tud ;)
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 454
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#6

Kaj imate vsi take probleme z ročno. Naštelaš jo in drži.

Ročna pri e39 ni nikoli delala in nikoli ne bo delala tako kot mora, to je meni povedal Žare in drži kot pribito. :ok

 

Sem menjal komplet komponente obloge,  fedrce in je držalo en teden in k... Peljem nazaj mehaniku zopet tiste zobce zategne drži 14 dni in zopet k... To je brezveze jaz sem se sprijatnil, da nikoli ne bo delovala kot mora.



Urejal magic man, 22.03.2019, 21:20.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 469
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#7

Boljs, da slabs prime, kot da med voznjo drzi :ok2
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 981
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#8

Ne vem... Jaz na moji E39 nisem nikol imel nekih problemov z rocno. Je primla kolko je morala primit. Se zdaj tak prime. Stelam jo 2x letno. Pakne z fedri menjam ko menjam zadnje ploscice....
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 454
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#9

Ne vem... Jaz na moji E39 nisem nikol imel nekih problemov z rocno. Je primla kolko je morala primit. Se zdaj tak prime. Stelam jo 2x letno. Pakne z fedri menjam ko menjam zadnje ploscice....

Jaz bi jo moral štelat na 1dnije pa res da če je zunaj dež in dosti vlage, ročna bolje prime.

 

Aje kakšna finta da jo moraš tudi spredaj pri ročki štelat in tudi kaj pri samih zajlah. Žare je rekel , da so inženirji zaj...pri načrtovanju ročno in tega se ne da popravit.



Urejal magic man, 22.03.2019, 22:27.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#10

Aje kakšna finta da jo moraš tudi spredaj pri ročki štelat in tudi kaj pri samih zajlah. Žare je rekel , da so inženirji zaj...pri načrtovanju ročno in tega se ne da popravit.

:napaka
In potem je BMW kriv in inženirji.
Ravno fina nastavitev se vrši spredaj pri ročki. Če nastavljaš le zadaj je to precej polovičarsko. Oziroma nastavljanje na ročki je del postopka pravilnega nastavljanja ročne zavore.
Nasploh si je za poseg na ročni treba vzeti dovolj časa in lepo po malem nastavljat potem pa bo lepo delovala. To se pa seveda večini mehanikov ne da.

e34, 24 let, četrt stoletja stara daily kanta gre čez tehnični zelo lepo čez pri tesiranju ročne. Lansko leto so grajali zaradi razlike LD, je pa res da nisem preveč resno nastavlja zadnjih... 7 let?
In ja, ATE pakne niso nikoli prijele pretirano dobro, dovolj za tehnični ma vedno je bilo vse bolj tako ne glede na nove original diske, čisto naležno površino, segrevanje zavor ipd. Lani mi je presedlo in sem s police vzel original pakne ki sem jih imel za 540i na zalogi in glej ga vraga, v samem materialu je razlika, sem jih še posebaj probal brusit. Zadeva konkretno prime, merjeno na zavornih valjih. Pa je bila še leta nazaj minorna razlika v ceni, sem kupil ATe ker se mi ni dalo čakat dobave. No danes je večkratna razlika.
Je pa res, da bi sistem lahko bil boljši, a za to kar je mišljen v osnovi zadostuje.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 985
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#11

Hobotnica sorry, samo ročne pri E34 in E39 ne moreš primerjat. Nima smisla da ti razlagam, boš videl ko boš kupil E39. Ročna je pri tem modelu v bistvu ena redkih, če ne edina stvar, ki je res slabo narejena. Pa hvala bogu jaz pravim, če ne bi bil idealen, tega pa ni - torej nebi obstajal.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 454
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#12

Hobotnica sorry, samo ročne pri E34 in E39 ne moreš primerjat. Nima smisla da ti razlagam, boš videl ko boš kupil E39. Ročna je pri tem modelu v bistvu ena redkih, če ne edina stvar, ki je res slabo narejena. Pa hvala bogu jaz pravim, če ne bi bil idealen, tega pa ni - torej nebi obstajal.

:ok


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 454
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#13

Ja sem vozil že dosti mehanikom in še nihče je ni nikoli spredaj nastavljal sedaj pa ne vem več? :frown



Urejal magic man, 23.03.2019, 23:01.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 985
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#14

Ja sem vozil že dosti mehanikom in še nihče je ni nikoli spredaj nastavljal sedaj pa ne vem več? :frown

Spredaj se nastavlja ročna zato da obe kolesi primeta enakomerno, zategnit pa je na tak način ne moreš, če je zadaj nekaj narobe. Kaj točno je pri ročni od E39 narobe skonstruirano ne vem, vem pa da je treba ob menjavi zamenjat čisto vse dele in mehanik se mora spoznat na svoj posel, pa še potem bo šla mogoče skozi en tehnični pregled, skozi drugega že zelo težko. Moj "rekord" je bil da je držala dve leti, imel sem pa tudi že primer da sem jo po nesreči uničil samo s tem, da sem jo po nesreči pustil zategnjeno in se peljal par 10 metrov. Dobra stvar vsega tega je da na tehničnih vejo za ta problem in te spustijo skozi tudi če ročna ne prime v nulo, samo kak pametnjakovič te zna zajebavat zaradi tega. 

 

Torej na kratko, če povzamem še enkrat: da se jo zrihtat da prime, ampak samo za kratek čas.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Fort je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#15

Ja sem vozil že dosti mehanikom in še nihče je ni nikoli spredaj nastavljal sedaj pa ne vem več? :frown


Zadaj jo nastavis na grobo spredaj nastavis na fino.
Drugace vam pa lepo v knjigi z navodili pise da se rocno vsake toliko delno zategne vozi do dolocene hitrosti in par 100m ,da se nalezna povrsina ocisti.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#16

Hobotnica sorry, samo ročne pri E34 in E39 ne moreš primerjat. Nima smisla da ti razlagam, boš videl ko boš kupil E39.

Seveda lahko primerjam, še deli so identični, skratka enaka kataloška je za vse vzmeti ročne zavore za vse e34 modele kot e39, če greš na pooblaščenca boš dobil isti del.

E39 kupil? Blasphemy, e34 forewer! :nana

 

Kaj točno je pri ročni od E39 narobe skonstruirano ne vem

Skonstruirana je identično kot na e34, e60, in praktično večina bobnastih zavor kot recimo golf2 pa dalje.
Razlika je v tem, da je sam sistem relativno podhranjen, ker pač BMW. Ko primerjaš kakšno naležno površino ima obloga ki drži na mestu skoraj 40 let staro folcvagino t3 (je pa res da tam drži tudi vlogo zaviranja med vožnjo, kar pri BMW zunanji disk) z recimo tono in pol in kakšna površina drži dvotonskega BMW-ja, se ti zdi vse skupaj hec. Enake zavorne obloge kot ima e39 je bmw vgradil na e46 ix in 3.0 verzije ter kasneje na serijo 1 (e8X) recimo.
Potem ti je jasno kje je "problem". Dodaš še (ne)vzdrževanje in premalo pogosto uporabo, pa je vse skupaj tako-tako, žalost.


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 611
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#17

Žal je res pri E34 ročna neproblematična, pa tudi tam ni nevem kaj. Jaz je recimo nisem nikoli štelal pa prime tko kot je treba. Proti kakšnem drugem avtu ko mi je zadaj brez problema blokiralo kolesa če si zategnil pa ni ravno ne vem kaj.

E39 in E46 pa so katastrofa oz. ročne za pred kafano. Tako kot drugi pravijo. Menjaš, nastaviš in drži nekako, potem pa vsak dan slabš. Da boš črte risal lahko pozabiš že v štartu. 



Urejal bvogri, 24.03.2019, 07:03.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#18

Vi imate rocno za risati crte ali da drzi ko parkirate na klancu?
Pri nas imamo vec e39k in vse drzijo avto na klancu tako kot je treba za vec je pa ne rabimo.

Pri Opel corsa C je zanic rocna in cisto zgreseno inzenirsko narejena.

Urejal blackberet, 24.03.2019, 08:30.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 469
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#19

Jaz sem jo vceraj postimal, stanje je blo porazno. Noc in dan :-D

Pripete slike za predogled

  • 20190323_095023.jpg
  • 20190323_124318.jpg
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 611
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#20

Enim je res težko priznat da ma BMW kakšno napako.

Na ornk klancu 90% e39, e46 ne moreš pustit mirno. Če ima lahko skoraj vsak korejski sekret ročno kot je treba bi jo lahko mel tudi BMW. So pa še hujši primeri npr. Alfe. Tak fail bi moral biti prepovedan...
Sicer pa a ni tema o klepar ju?
Prikaži več možnosti