Skoči na vsebino

 

2005 E46 M3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
38 odgovorov v temi
4banger
4banger

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 422
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 M3&316i,koral 45

#21

Bi, če bi ročka bila v slabem stanju. Ta pa je nova, vezana na manšeto in osvetljena, tako da ne bom šel za nižjo četudi je lepša in ima alu prsten. Boljši deal bi bilo vgraditi shortshift polugu, ker sedaj imam situacijo da na E36 316i katera je pri bratu, je krajši hod ročke kot tukaj.  :-D


Shortshift rocico priporocam od e60 545i, po obcutku kot original, samo s krajsimi hodi in malo nizje pride
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 134
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#22

Pripelji ga kaj pokazat na meet :beer

 

https://www.bmwslo.c...-2#entry2992900


Prikaži več možnosti


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Varaždin
  • Avtomobil: stari model

#23

Hvala puno vsima.

 

4banger, ta ročka je vse kaj potrebujem ali pri eventualnem naročilu še kaj donaručim za menjavo?

 

x-driver, tu in tam bacim pogled na to temo, pa na koncu ne vem kdaj je? 11.05. je tudi v Zagrebu meeting.  :-D


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 956
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#24

Zaenkrat kot kaže je 25.5.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • Z4M in x-driver uporabnikom je všeč to sporočilo


Bembo
Bembo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 020
  • Lokacija: štajerska
  • Avtomobil: BMW E60 520i

#25

Uh perfekten, čestitke frende in srečno vožnjo.
Kdaj bi si ga lahko ogledal? :)
Objavljena slikaex e38 740iA & e36 318i
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 912
  • Lokacija: Slo

#26

Shortshift rocico priporocam od e60 545i, po obcutku kot original, samo s krajsimi hodi in malo nizje pride

Če me spomin ne vara, je od E60 545i malce drugače ukrivljena, zaradi česar je celotna ročka pri E46 nagnjena bolj v levo. Se splača dat par 10eur več in vzeti E46 Performance shortshifter, ki je tudi namenjen vgradnji v E46 in je potem tudi občutek v roki taprav.


Prikaži več možnosti


crtacrta
crtacrta

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 540
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: e36 328i cabrio,e34 525i

#27

..prekrasen...veliko varnih uzivaskih kilometrov...
Objavljena slikalep pozdrav iz Maribora!
Prikaži več možnosti


KrNeki
KrNeki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 438
  • Lokacija: Emona - Rann
  • Avtomobil: ///M

#28

Čestitke, krasen avto! :eek  Čuvaj ga in veliko srečnih km ti želim. :ok


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


sopy
sopy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: 330ci

#29

Zelo lep. Srečno vožnjo.  :3gears


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 407
  • Lokacija: ljubljana

#30

Odlicen :ok meni najlepsi coupe ever made
Prikaži več možnosti


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Varaždin
  • Avtomobil: stari model

#31

Hvala svima :)

 

Bembo, 27.04. ti ustreza? :)

 

Imam za porabit kakšnih 400 € v sekciji Vehicle trim zunaj in znotraj da zamenjam kose ki niso več v ohranjeni kondiciji, zamenjam olje, in potem samo uživanje :)


Prikaži več možnosti


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Varaždin
  • Avtomobil: stari model

#32

Po enem lepem roadtripu na Grossglockner, pošiljam par utrinkov in fotografij, upam da bo večinoma vse dovolj razumljivo.

 

 

4 magarca, 12222 konja starih 77 godina, 1 cesta do jaja

Neki od nas su već više puta pohodili ove destinacije, a ovaj put se složila zavidna ergela, štoviše ergela, kako smo subjektivno i pristrano zaključili, ponajboljeg što se od BMW-a na prijelazu tisućljeća moglo dobiti, i takva ergela koja se u tom dizajnu i voznoj dinamici više nikad neće ponoviti.

Za razliku od svih dosadašnjih pohoda na Grossglockner nismo krenuli osobito rano jer smo vožnju po Hochalpenstrasse ostavili za drugo prijepodne. Idealno bi, dapače, bilo takav izlet produljiti na dva noćenja kako je H. i napravio pa je sa ženom završio na Mangartu i tako pametno prelomio putovanje, dok smo ostali pritisnuti obavezama drugi dan ustrajali na gasu i do mraka stigli kućama.

Relacija je izgledala ovako:

Varaždin - Ptuj - Slovenjske Konjice - Bleiburg - Worthersee - cestom 95+99 do Zell am See
Zell am See - Grossglockner - Hermagor - Wurzenpass - Kranjska Gora - Ljubljana - Varaždin

U okolici Slovenske Bistrice odmah smo naišli na biciklističku utrku pa smo pri jednom uključivanju na glavnu cestu već prisilno pauzirali 15ak minuta.

2guax4g.jpg

Nastavili smo preko Dravograda u smjeru Bleiburga s mišlju da prva pauza i okrjepa budu na Wörthersee-u.

xbde7q.jpg

ja7soy.jpg

Na Wörthersee-u smo naišli na gužvu, što i nebi, bilo je vruće, pogodno za upražnjavanje turizma, mjestimično i prilično mondenog. Nakon što smo njušku jednog vozila parkirali nadomak ulaza u privatni posjed prvo smo se sa gazdaricom posvadili, a zatim dobili smjernicu gdje da pojedemo ručak. Profesionalni kakvi jesmo, tamanili smo alkoholfreies bier i prvi i drugi dan za vrijeme vožnje.

xfq06a.jpg

smugcw.jpg

Nastavili smo cestama 95 i 99 prema Zell am See-u i povremeno dobivali zanimljive vizure zbog kiše koja bi povremeno pala.

2mor2f5.jpg

dx1bg2.jpg

Nismo bili osobito usklađeni oko tankiranja, tako da smo više puta stajali na benzinskim pumpama da ekipa dotoči ili natoči svoje konje. Oko 7 navečer stižemo u Zell, prijavljujemo se, checkiramo te gazdi apartmana, koji je u kolicima, na pitanje je li postojao Z1 s automatikom, objašnjavamo kako je moguće napraviti Umbau getribe s kockice.

rji795.jpg

Kratka šetnja starim gradom i lociranje restorana u kojem ćemo popiti uobičajeno pivo.

Za razliku od Hrvatske, guštamo u svježem zraku i prosječnih 15ak stupnjeva celzijevih.

2hzk376.jpg

Domaćini su najavili da je vrijeme na planini odlično, a to su očigledno odlučili iskoristiti mnogi, jer takvu gužvu tamo još nisam susreo - vjerojatno su još neke države spajale praznike.

6o282f.jpg

dwox7t.jpg

2n8o841.jpg

Na GG-u trebate posjetiti Franz Josef Höhe koji ima prostran plato s garažom, shopom, vlečnicom te šetnjicom do glečera za entuzijaste te Edelweißspitze koji je oko 250 m više, koji ima mali parking, ali i restoran te smještaj za noćenje. Na njemu tradicionalno jedemo sladoled ili odlične jabučne štrukle s vanilija sosom. Napravili smo oko 80 km vozeći se gore-dolje, uglavnom po izvrsnom vremenu i uglavnom s prilično teškom nogom na gasu.

1zggajb.jpg

s2vd6o.jpg

33afifr.jpg

Pokušavali smo se poslikati u stilu onih fotki kakve proizvode fotografi EVO magazina, sami ćete prosuditi koliko dobro ili slabo nam je uspjelo. laugh.gif

spdov9.jpg

16hrtad.jpg

U cilju spomenutog vozili smo off road, namještali se kao stare babe, vjerojatno povremeno živcirajući ostale posjetitelje, ali koga briga. Imali smo namjeru postaviti i H. ženu na neki zavoj da nas fotka u trenucima ispitivanja gripa naših guma, ali za to kasnije više nismo imali snage a ni vremena. Kad bi čovjek sve to htio napraviti i režirati, zaista bi trebao gore provesti cijeli dan.
 


V kratkem nadaljevanje


Prikaži več možnosti
    • gerchy, crtacrta, Big D in 9 ostalim je všeč


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Varaždin
  • Avtomobil: stari model

#33

Glavni plato na Franz Josefu

 

jsn8th.jpg

Bio je neki Mercedes SL klub, najviše su pozornosti plijenili McLareni i R129-ke u 500 i 600 inačicama.

Potpisnik ovih redaka već peti put na Hochalpenstrasse, prvi put prije 10 godina u 316i, zahvaljujući duhu kolekcije, koji je neki dan pak osvojio Nordkapp na motoru notworthy.gif

Braća L. nisu baš slutila što ih čeka, ali zato ih nismo teško ni nagovorili na spust do glečera, što je oko 600 metara visinske razlike (ova fotka je na pola puta).

2zzov3b.jpg

Famozan je doživljaj obitavati u ovom kraju, ali i zabrinjavajuć ako dolaziš svakih par godina uviđaš koliko se glečer topi i smanjuje, a strahopoštovanje ulijeva šum podzemnih voda koji je stalno prisutan u tim planinama.

Putem dolje

j9m1xu.jpg

Osobno sam močio noge u ledenjačkom jezeru zadnji put pa mi se ovaj put nije dalo, no H. ne može odoliti da se ne oduzme. Tko zna, možda da jesam, sad ne bi pio neofen i ne bi me mučilo grlo (problem i klime u autu i puno toplo-hladno situacija). Prvo ti kažu da je dolje teže zbog kočenja nogama i opterećenja na koljena, ali ja sam bome do gore krepao. Jezivo se preznojiti kao idiot na 10 stupnjeva temperature -> odmah u auto po zamjenu garderobe

Još nekoliko random shooteva u okolici Edelweißspitze 

2rpf989.jpg

50nokm.jpg

2wcjwpj.jpg

149d2zo.jpg

I tu polako ostajem bez fotomaterijala, jer se pozdravljamo s Grossglocknerom i vraćamo se kući. Hrvoje i žena će, kao spomenuto, provesti noć u slovenskim planinama, a braća L. i ja častimo se desertnim prijevojem Wurzenpass ili Korensko sedlo između Villacha i Kranjske gore, kupujemo slovenske vinjete i lagano 130-160 vozimo prema Varaždinu.

29qmlpk.jpg

Meni je ovo bilo prvo i ove godine vjerojatno jedino ozbiljno putovanje s M3 koje nas je konačno trebalo upoznati i razveseliti na pravom nivou. Nakon ova dva dana mogu samo reći da taj auto, iako vrlo fokusiranog spektra djelovanja, u zoni za koju je zamišljen, fantastičan je. Grip, zvuk (iako M5 zvuči još dva nivoa strašnije), upravljanje, sjedala, kokpit i fotogeničnost, su, što bi Jeremy Clarkson rekao, astonishing.

Više bih mogao napisati u topicu o autu, a nadam se da će i dečki dati svoje osobne dojmove.

Potrošnje koje smo prijavili za cijelo putovanje od preko 900 km su sljedeće (prilično se poklapaju s prognozama na početku puta):

328i - 9,1 l (planina oko 14,0 l) *avto ima le 48.000 km (kupljen leta 2011 z 29.000 km)
M3 - 10,6 l (planina oko 16,5 l)
M5 - 12,8 l (planina oko 19,0 l)
740i - 12,4 l

Imajte na umu da ima oko 80 km provedenih pod punim gasom na planini, a sve ostalo je vožnja otvorenim cestama, pa kako god dinamična bila, u zoni 70-120 km/h je vrlo praštajuća za prosjek potrošnje.


Še nekoliko fotki manekena:

 

ezrfgk.jpg

 

dokp6t.jpg

 

2hz0g1i.jpg

 

24v5zq1.jpg



Urejal Z4M, 24.06.2019, 18:59.

Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 175
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#34

TO JE TO!!  :ok  :ok  :ok  :love  :love  :love


M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 638
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#35

Res je fotogenicen ta m3. Barva, visina, feltne...
Prikaži več možnosti


Kongo
Kongo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: Ljubljana

#36

Koji podvozje na M5? Lep M3  :ok  :)


:mznak

Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 343
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#37

Zanimivo kako na M3 pašejo BBS-ke, na M5 pa sploh ne...imho 


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 194
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#38

Lepa tura. In avtomobili, seveda. :ok

Pa zanimive tablice. So na Hrvaškem tudi kakšne omejitve glede izbire?


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 057
  • Lokacija: Varaždin
  • Avtomobil: stari model

#39

Kongo, M5 zaenkrat ima neke mid-budget gewinde. Lastnik poroča da niso dobrih performans na višjim hitrostima. Spredaj avto išče distančnike. Kromirane ledvičke še mora dobiti zunaj.

 

Gerchy, številke in slova po želji, dokler so v standardnih mejah (3-4 številke + 1-2 slova) plačaš sprejemljivih 40 €. Individual napise (ime, firma ipd.) pa je okrog 300 € mi se zdi.


Prikaži več možnosti