Skoči na vsebino

 

Nakup mini cooperja

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
27 odgovorov v temi
Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#1

Pozdravljeni!
Pozna mogoče kdo koga ki prodaja mini Cooper s, letnik tam od 2009 naprej? Pripravljen sem odšteti do 10 000€. Bi pa rad dobil enega ki je vreden nakupa ker ne bi imel rad večjih problemov z okvarami, saj sem zasledil veliko raznih napak itd. Na avtonetu sem kar nekaj že pregledal ampak nikol ne veš kaj se prodaja. Če kdo pozna koga ki ima lepo ohranjenega(na prodaj) bi bil zelo vesel.

Hvala!
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 683
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#2

Vse kar si lahko zamisliš. OK ta je malo boljši od tistih prvih serij Prince motorja ampak vseeno. Enega takšnega sem pomagal servisirat kolegu in je bil nočna mora:

 

V glavnem:

- problemi z zgornjo verigo in napenjalcem

- lambde zdržijo 80-100kkm potem pa je treba zamenjat obe in če imaš srečo je katalizator OK. Če ne delajo je takoj štala saj je motor zelo občutljiv na pravilen vbrizg (pač GDI)

- nabiranje gareža po sesalnih ventilih. V tujini se naredi Wallnut blastig da to spraviš dol. Tukaj v Sloveniji pa ne vem. Verjetno razmontiraš komplet sesalni del in potem čištiš??

- problemi z viskotlačnimi bencinskimi pumpami (tam v ene 150kkm jo ziher menjaš)

- problemi z injektorji (pač grejo kot pri dizlu)

- problemi z vžigalnimi tuljavami ki tudi niso ravnlo life-long

- problemi z termostati ki jim poči ohišje in puščajočimi vodmi črpalkami. Recimo za termostat sem se sam *ebal ene 5 ur ker je treba pol motorja razdret pa še tako je vse *ajeban skupaj dat.

- problemi z oljnimi pumpami (enih jih menjajo kar preventivno)

- tanki obročki, občutljivi tefloni. Te motorji že novi pijejo olje. Tem na forumih kako ga po določenih kilometrih dobesedno žrejo je milijon. Seveda to potem vpliva še na vse ostalo (recimo katalizator). Pa že tako vsi GDI-ji radi malo popijejo.

- problemi z VANOS, VALVETRONIC. Ponavadi je treba menjat tesnila na odmičnih ali kak aktuator

.

.

.

 

Krasen motor ko je bil nov, zdaj pa jih večina ravno zaradi probelmatičnega vzdrževanja nima več 200hp in pijejo 20% več kot je normalno. ČE bi ga kupil bi ga dal res detailno pregledat, očistil sesalno pot in ventile, naredil predelavo na oil catch can in zamenjal vsaj prvo lambdo če je še original.... Samo ne hvala. Raje kupim kaj drugega.

Evo pa veliko sreče.....

 

Se pa za motor dobi veliko aftermarket predelav in je lahko na koncu celo OK. Samo najdi nekoga, ki je vlagal v ta mlinček :)


Prikaži več možnosti


Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#3

Hvala
Prikaži več možnosti


Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: marprom

#4

Če te zanima tehnično dobro vzdrževan clubman R55 S, bi se jaz mogoče ločil od svojega.. v zadnjih 3 letih odpravljeni sledeči znani problemi:
- menjana veriga
- menjana visokotlačna črpalka goriva

- menjan termostat in določene rizične cevi hlajenja (preventivno)
- menjanje vse vžigalne tuljave (1 zaradi okvare, 3 preventivno)

- menjan pokrov ventilov (preventivno zaradi PCV)

- menjan t.i. diversion valve (OE)
- menjana komplet sklopka

- menjana sesalna cev
- menjan vanos ventil
- montiran Oil Catch Can

- pred 10k očišnene sesalne komore (peskanje)

 

Edit: Podobni posegi ti ne odpadejo do 150k če še niso bili opravljeni.



Urejal Kirn, 02.04.2019, 15:51.

Prikaži več možnosti


Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#5

Živjo, žal mi ta oblika ni všeč, ampak Hvala vseeno.
Ja to se zavedam da nekaj moraš menjat pa ni važno kateri avto je. Je pa nekje več nkje manj.
Prikaži več možnosti


Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: marprom

#6

Clubman res ni med najprivlačnejšimi, ampak meni je klsičen Cooper premajhen za daily. :)

Drugače pa še priporočilo... če se le da išči letnik 2011+... se pravi N18 motor, ima kar nekaj komponent izboljšanih.



Urejal Kirn, 02.04.2019, 16:18.

Prikaži več možnosti


Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#7

Hvala za nasvet!
Prikaži več možnosti


Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#8

Naprimer?

https://www.avto.net...i - Mini Cooper
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 683
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#9

A ne bi gledal raje Turbota če se ti že da ukvarat s tem motorjem? Tole je bolj žalost od zmogljivosti...


Prikaži več možnosti


Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#10

Ma kar se tega tiče nekih hudih pospeškov tudi ne rabim. Prav švoh pa tudi najbrš ni. Bolj mi je pomembno da je v dobrem stanju.
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 764
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#11

Za 10 jurjev dobiš že nov model 2014+. Pa samo v opozorilo..pripravljen bodi na izgubo. Minija enostavno ne moreš prodat oz. ga za konkretno nižjo ceno, kot si ga kupil. Štirje smo ga imeli, nihče se ga ni znebil za normalen denar.


Prikaži več možnosti


DamoE30
DamoE30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 689
  • Lokacija: Trzin
  • Avtomobil: Volvo V70-D5, `05

#12

https://www.avto.net...asp?id=14028974

 

Tudi moj mini je naprodaj. Je kompleten v prvi barvi ter redno in preventivno vzdrževan. 


E30 325i---race car :3gears
Prikaži več možnosti


Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#13

Ooo ušeč mi je, ampak finančno nedosegljiv. Itak bom pa še razmislu, ni nujno da bom kupil minija (če ne dobim vstreznega).
Prikaži več možnosti


PRASEC
PRASEC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 515
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mini Cooper S

#14

Ahoj

Jaz sem ga kupoval lani poleti, budget cca 8k za cooper S

 

Par sem jih pogledal pri nas, žalost.

 

Pol pa gas v Nemčijo, 2009 letnik, 180k prevoženih, servisna itd...

Doma pa takoj servis:

Ketnca in vodila (ketna je bila raztegnjena za cca 1,5 cm), vodna pumpa termostat, oljne cevi do turbine, pa še kaj.

Zdej mam gor par dodatkov intercooler,pa katalizator pa še par malenkosti se pozna full.

Čaka me še peskanje sesalnih ventilov, če kdo koga blizu Lj pozna se priporočam za kontakt.

 

Sam sem prešaltal iz BMW 5 na Mini haha, vožnja je čist druga, avto poka iz izpuha pa take fore, lega je res gokard, volan direkten, pogrešam samo zadnji pogon.

 

Tko da, če ga misliš kupit je dobro da imaš dobrega kolega za mehankarja HAHA

 

Lp


Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 422
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#15

Clubman res ni med najprivlačnejšimi, ampak meni je klsičen Cooper premajhen za daily. :)
 

Meni je pa ravno clubman totalno hud. Problem je edino, da mi je e34 touring po vseh letih še vedno bolj pri srcu, ma mislim da bi clubman bil kul alternativa. :mljask


Prikaži več možnosti
    • Kirn je všeč


Kirn
Kirn

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 618
  • Lokacija: Sončna stran Trojan
  • Avtomobil: marprom

#16

Čaka me še peskanje sesalnih ventilov, če kdo koga blizu Lj pozna se priporočam za kontakt.
 

Meni je to Podlesnik uredil. Vrjetno dovolj blizu Lj :)
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 683
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#17

Meni je pa ravno clubman totalno hud. Problem je edino, da mi je e34 touring po vseh letih še vedno bolj pri srcu, ma mislim da bi clubman bil kul alternativa. :mljask

Bože mili  :bolan   :drink  :puzzled

 

:laugh


Prikaži več možnosti
    • Octopus je všeč


Nebomgabiksal
Nebomgabiksal
  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Slo
  • Avtomobil: Mini R53 JCW

#18

@Majki123, najprej se odloči "S" ali ne... itak da "S" :cool

Na avto.net sta trenutno dva, ki bi bila pogojno zanimiva.

 

Če si resenin se ti ljubi s tem ukvarjati bo tvoja izkušnja podobna kot od "PRASEC" ali moja (Nemčija).

 


Pripete slike za predogled

  • 2008_JCW_119tkm.png
  • 2009_S_137tkm.png
Prikaži več možnosti


Majki123
Majki123
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#19

Hvala ti!
Prikaži več možnosti


bear
bear
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Mini Cooper S R56

#20

@Majki123, najprej se odloči "S" ali ne... itak da "S" :cool

Na avto.net sta trenutno dva, ki bi bila pogojno zanimiva.

 

Če si resenin se ti ljubi s tem ukvarjati bo tvoja izkušnja podobna kot od "PRASEC" ali moja (Nemčija).

Živjo, 

 

sam šel sem gledat tega JCW v BTC, ker bi imel JCW (imam R56 S letnik 2008).

 

Prva cena je bil 9.999€, trenutno je že 1.000€ cenejši. 

Predvidevam, da mu manjka kar nekaj kilometrov na števcu, zadnji servis je bil narejen 10/2016 na cca 111.000km, (potem nobenih podatkov več) v dveh letih in pol narejenih 7Tkm?

Mašina oprana, redni servis narejen pri trenutnem prodajalcu, kaj bi lahko bilo narobe? ;)

 

Kot sem napisal imam sam dobre tri leta R56 S, velikih težav nisem imel (kupljen z 130.000km, zdaj cca 160.000).

Dal sem obnoviti turbino (Lesce, fantje extra korektni), en redni servis, zadnje bremze, par malenkosti...

Na cca 2.500km moram doliti liter olja, redki so, ki nimajo teh težav.

 

Ko sem ga kupil sem dal preverit zamazanost s sajami, so ga odprli (eni mojstri proti Olimjah), bilo vse ok, so samo zaprli nazaj.

 

Že nekaj časa imam občutek (no vsaj že 10.000km :) ), da bo potrebno menjati sklopko in vztrajnik. Imam ponudbo za cca 650€. Pozna kdo še kakšnega, ki to naredi ok in je konkurenčen?

 

Thx, G

 

 

 

 

 

 

 


Prikaži več možnosti