Skoči na vsebino

 

Avto ne gre preko 150 km/h in preko 3000 obratov

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
56 odgovorov v temi
magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 465
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#1

Pozdravljeni,

 

Ali je imel že kdo podoben primer, namreč naenkrat avto ne gre več tako kot prej.

 

max hitrost je 150 km/h in preko 3000 obratov, v peti prestavi. Na splošno je avto bolj len in nima tistega globokegazvokako zapoje 6 cilindrov.

 

Bil je na testerju in baje da ni nič pokazalo nobene okvare.

 

Prosim za pomoč


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 068
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#2

Sj vec se ne smes furat:)
Npr men na dizlu je tudi delal s polovicno mocjo samo je bil en konektor smet na sesalnem..
E46__wagon
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 080
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#3

Pozdravljeni,
 
Ali je imel že kdo podoben primer, namreč naenkrat avto ne gre več tako kot prej.
 
max hitrost je 150 km/h in preko 3000 obratov, v peti prestavi. Na splošno je avto bolj len in nima tistega globokegazvokako zapoje 6 cilindrov.
 
Bil je na testerju in baje da ni nič pokazalo nobene okvare.
 
Prosim za pomoč

Bencin ali dizel?

Drugace pod.to hitrostjo lepo potegne v obrate ali je zamorjen oz.len?

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 465
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#4

Zamorjen len , ko turbina zalada nič več ne lima tako na sedež kot včasih.

 

Ko imam 3/4 gasa in ko ga pohodim do konca ni nobene razlike v obratih in hitrosti samo poraba naraste.

 

Dizel.



Urejal magic man, 08.04.2019, 20:07.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 080
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#5

Zamorjen len , ko turbina zalada nič več ne lima tako na sedež kot včasih.
 
Ko imam 3/4 gasa in ko ga pohodim do konca ni nobene razlike v obratih in hitrosti samo poraba naraste.
 
Dizel.

Jaz bi pomislil.na zabit izpuh.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 465
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#6

Jaz bi pomislil.na zabit izpuh.

Eh to pomoje ni, ali ima kakšna povezava, da mi je mehanik pored časom menjaval vakum cevke?


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 636
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#7

Jz pa na dobro diagnostiko :D 
Izpuh se ne kar tako ne zabije. Lahko je kaj s turbino, lahko kak LMM...

EDIT: No in ravno vakum je najbolj važen pri krmiljenju turbine.



Urejal bvogri, 08.04.2019, 20:12.

Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 625
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8

Tezko je to na pamet. Nisem ze nalepil pdf enkrat sem gor? Bom se enkrat, mogoce ti pomaga. Zna bit vakuum cevke, da ti je skupaj potegnilo cevko ki gre na turbino, lahko da je boost pressure regulator zanic....imas vec moznosti. Cak da najdem...Priponka  fehlersuche-an-bmw-diesel-motoren-m57-m47.pdf   3,12MB   63 Število prenosov
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 465
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#9

Jz pa na dobro diagnostiko :D 
Izpuh se ne kar tako ne zabije. Lahko je kaj s turbino, lahko kak LMM...

EDIT: No in ravno vakum je najbolj važen pri krmiljenju turbine.

Ja ko se vsem j... o domače pokazal mi je stare cevke so bile čisto preperele in je rekel da je vse menjal, ali lahko prosim kdo nalepi lokacijo vseh teh cevk, da bom probal sam pogledat bo najbolj zagotovo.



Urejal magic man, 08.04.2019, 20:20.

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 089
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#10

Vakum na turbini dela ravno obratno, če imaš zanič cevke nima moči v nizkih obratih.

Preveri gumi cevi iz turbine na sesalni kolektor, morda je katera počena.

Itak pa je še 100 drugih možnosti, EGR, LMM, turbina, zamašena nafta(čampelj v rezervarju)...


Prikaži več možnosti


BMWBewk
BMWBewk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 320
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E39

#11

Simptom sprešane cevke iz regulatorja do turbine se pozna ko pritisneš plin in se nekaj časa nič ne zgodi, potem pa normalno potegne. Najbolj izrazito je med menjavo prestav pri ročnem.

Mogoče lahko tudi visokotlačna črpalka ne ustvari dovolj tlaka...

Urejal BMWBewk, 09.04.2019, 20:56.

E30 316f/2, E36 318is coupe, E46 323ci, E39 528iA, E36 320Ci...E39 525dT

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 089
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#12

Dogajat se začne ko motor dobi obrate(2500>), ker je turbina ves čas v režimu visokih obratov in če ga tiščiš se čisto normalno pelje..

Pri pretisnjeni cevki pa vsake toliko normalno potegne tudi z nizkih obratov. Zakaj? Ker ima blizu turbine rezervoarček za vakuum in če se nekaj časa enakomerno voziš nad 2500 obrati, se nekaj vakuuma vseeno naredi v rezervoarčku, za en pospešek. Če 2x menjaš prestavo vakuuma ni več dovolj in spet ni moči v nižjih obratih..


Prikaži več možnosti


BMWBewk
BMWBewk

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 320
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E39

#13

Na tujih forumih so trije rešili identičen problem z menjavo črpalke pod voznikom(pre-supply pump).

E30 316f/2, E36 318is coupe, E46 323ci, E39 528iA, E36 320Ci...E39 525dT

Prikaži več možnosti


robicivava
robicivava

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 884
  • Lokacija: Tam nekje
  • Avtomobil: Audi Q7 V8 , 525d

#14

Simptom sprešane cevke iz regulatorja do turbine se pozna ko pritisneš plin in se nekaj časa nič ne zgodi, potem pa normalno potegne. Najbolj izrazito je med menjavo prestav pri ročnem.

Mogoče lahko tudi visokotlačna črpalka ne ustvari dovolj tlaka...

Jaz mislim da je visokotlačna črpalka pod voznikovim sedežem . Točno take simptone sem imel z avtom.Črpalko (rabljeno ) pa mi je zrihtal Jerry.

L.P.Robert 


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 465
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: BMW E39 ,BMW MMMMMMMM

#15

Ali ima kdo kak link ali kakšno kataloško morda?

Gledam črpalke pa mi kaže delovni tlak 0,5, 1, in 4 bare, pomoje bo 4 bare če se ne motim?

Rabljene raje ne bi ker bo enaka kot moja razen če je bila menjana?



Urejal magic man, 12.04.2019, 18:32.

Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 089
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#16

Najprej pojdi k nekomu tlak pomerit pomerit, da boš vedel pri čem si. Pumpa ni poceni.

Če je pumpo slišat da deluje normalno, je po vsej verjetnosti napaka drugje.

Kot sem že napisal, danes je skoraj prva stvar da preveriš če nimaš slučajno sluz v rezervoarju, ki maši filtre. Je imel sosed mehanik prejšnji teden nadpovprečno število tega sranja. Tudi sodelavec je bil vmes z Land cruiserco, tankal pa je na petrolu... Go figure...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#17

Ali ima kdo kak link ali kakšno kataloško morda?

Gledam črpalke pa mi kaže delovni tlak 0,5, 1, in 4 bare, pomoje bo 4 bare če se ne motim?

Rabljene raje ne bi ker bo enaka kot moja razen če je bila menjana?

Menjane so bile že skoraj vse, originalno boš na 15 - 20 let starem avtu težko dobil, tako da daš lahko gor tudi rabljeno, če je OK. Če boš kupil novo pa izberi kvalitetnejšo kopijo, tiste po 40 eur (ali nekaj takega stanejo najcenjše) so zanič, glasne so in če imaš srečo delajo kako leto, ravno toliko da poteče garancija.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

Najprej pojdi k nekomu tlak pomerit pomerit, da boš vedel pri čem si. Pumpa ni poceni.

Če je pumpo slišat da deluje normalno, je po vsej verjetnosti napaka drugje.

Kot sem že napisal, danes je skoraj prva stvar da preveriš če nimaš slučajno sluz v rezervoarju, ki maši filtre. Je imel sosed mehanik prejšnji teden nadpovprečno število tega sranja. Tudi sodelavec je bil vmes z Land cruiserco, tankal pa je na petrolu... Go figure...

Se strinjam z napisanim, bi pa dodal da včasih pumpa ne daje dovolj tlaka kljub temu da ni glasna. Treba jo je pomerit s testerjem, na pamet ne vem kolikšen tlak mora imet, to je delo za mehanike. Kar se tiče Petrola pa jaz že enih 10 let opozarjam da se dizlov tam ne tanka, tokrat se je še enkrat pokazalo, da je to res. Če je nafta sluzasta bi sklepal da je to zaradi tega ker biodizel (tega je pri Petrolu največ) v kontaminiranih rezervoarjih črpalk napadejo mikroorganizmi, posledica je "cvetenje nafte" oziroma sluz, ki zamaši sisteme dovoda goriva. Tole ni ne prvič in ne zadnjič da se je to zgodilo pri Petrolu, nič jih ne bo izučilo, očitno.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • XIN je všeč


Petrol
Petrol

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Ljubljana

#19

Se strinjam z napisanim, bi pa dodal da včasih pumpa ne daje dovolj tlaka kljub temu da ni glasna. Treba jo je pomerit s testerjem, na pamet ne vem kolikšen tlak mora imet, to je delo za mehanike. Kar se tiče Petrola pa jaz že enih 10 let opozarjam da se dizlov tam ne tanka, tokrat se je še enkrat pokazalo, da je to res. Če je nafta sluzasta bi sklepal da je to zaradi tega ker biodizel (tega je pri Petrolu največ) v kontaminiranih rezervoarjih črpalk napadejo mikroorganizmi, posledica je "cvetenje nafte" oziroma sluz, ki zamaši sisteme dovoda goriva. Tole ni ne prvič in ne zadnjič da se je to zgodilo pri Petrolu, nič jih ne bo izučilo, očitno.

Spoštovani,

 

kar se omenjenega »sluzastega« goriva tiče pa sledeče. Drži, sluz je lahko posledica napredovane mikrobiološke kontaminacije goriva, ki lahko povzroča motnje v pretoku ali celo popoln zastoj pretoka. Mikroorganizmi so v manjši meri prisotni skoraj v vsakem gorivu (gorivo je hrana), pomembno pa je, da ne ustvarjamo pogojev za njihovo razmnoževanje (voda, slaba higiena pri skladiščenju ipd.). V Petrolu vsa goriva redno preverjamo tudi na mikrobiologijo, vso skrb pa posvečamo tudi manipulaciji in skladiščenju, zato teh težav nimamo, ne mi, ne naši kupci. Ni pa mogoče tega trditi za vse ponudnike goriv na trgu. S točenjem goriva nekontrolirane kakovosti lahko resno ogrozimo tudi napajalni sistem na vozilu.

 

Kot največji ponudnik goriv v Sloveniji se seveda čutimo odgovorne, da kupcem nudimo le preverjena in kakovostna goriva. Taka posploševanje in neargumentirano obtoževanje zato kategorično zavračamo, saj škodijo tako nam kot ponudniku goriv, kot tudi samim uporabnikom. Ne trdimo, da pri tako velikem obsegu nakupov niso možne tudi napake na naši strani. V takem primeru vsak tak primer raziščemo in odvisno od ugotovitev tudi ukrepamo. Dejstvo pa je, da za vse težave na vozilu nikakor ne morejo biti kriva le goriva.     

         

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

 

S spoštovanjem,

 

Silvan Simčič

Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost

Petrol d.d., Ljubljana


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#20

Spoštovani,

 

kar se omenjenega »sluzastega« goriva tiče pa sledeče. Drži, sluz je lahko posledica napredovane mikrobiološke kontaminacije goriva, ki lahko povzroča motnje v pretoku ali celo popoln zastoj pretoka. Mikroorganizmi so v manjši meri prisotni skoraj v vsakem gorivu (gorivo je hrana), pomembno pa je, da ne ustvarjamo pogojev za njihovo razmnoževanje (voda, slaba higiena pri skladiščenju ipd.). V Petrolu vsa goriva redno preverjamo tudi na mikrobiologijo, vso skrb pa posvečamo tudi manipulaciji in skladiščenju, zato teh težav nimamo, ne mi, ne naši kupci. Ni pa mogoče tega trditi za vse ponudnike goriv na trgu. S točenjem goriva nekontrolirane kakovosti lahko resno ogrozimo tudi napajalni sistem na vozilu.

 

Kot največji ponudnik goriv v Sloveniji se seveda čutimo odgovorne, da kupcem nudimo le preverjena in kakovostna goriva. Taka posploševanje in neargumentirano obtoževanje zato kategorično zavračamo, saj škodijo tako nam kot ponudniku goriv, kot tudi samim uporabnikom. Ne trdimo, da pri tako velikem obsegu nakupov niso možne tudi napake na naši strani. V takem primeru vsak tak primer raziščemo in odvisno od ugotovitev tudi ukrepamo. Dejstvo pa je, da za vse težave na vozilu nikakor ne morejo biti kriva le goriva.     

         

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

 

S spoštovanjem,

 

Silvan Simčič

Področje tehnični razvoj, kakovost in varnost

Petrol d.d., Ljubljana

g. Simčič, hvala za odgovor oziroma pojasnilo. Ker sva že ravno "na liniji", bom napisal še par besed kar tukaj, na forumu. 

 

Po izobrazbi sicer nisem ne biolog in ne kemik, vem pa nekaj malega o teh predmetih, toliko kot mislim da sodi pod splošno izobrazbo, oziroma bi moralo soditi. O tem ali je gorivo hrana ali ne bi se dalo diskutirati, je pa nesporno dejstvo da je nafta biološkega izvora, je mineralno olje in je kot tako lahko hrana določenim mikroorganizmom. Do tu vse lepo in prav. Problemi se začnejo drugje. Prvi problem je v tem, da se zaradi sodobnih trendov dandanes nafti dodajajo aditivi kot je biodizel oziroma rastlinsko olje. To samo po sebi niti ni napačno, ideja je dobra, saj se na ta način prispeva k manjši porabi nafte, torej se varčuje z energijo. Vendar na tej točki naletimo na drug problem, recimo temu "prebavljivost" takšne mešanice, ko smo že ravno pri hrani. Moderni vbrizgalni sistemi vozil so zasnovani tako, da za svoje delovanje zahtevajo zelo čisto, prečiščeno in homogeno gorivo. Tudi s tem ni samo po sebi nič narobe, takšni sistemi so namreč bolj varčni, imajo boljši izkoristek in so bolj ekološko orientirani. Kje je torej problem? Ta nastane, ko ti dve struji trčita skupaj. Na eni strani imamo težnjo po čim večjem dodajanju biogoriva v nafto, na drugi strani pa imamo moderne vbrizgalne sisteme dizelskih motorjev, ki takšne mešanice goriva ne prebavljajo. Da je ironija še večja, zelo dobro jo prebavljajo ravno stari sistemi vbrizga, torej tisti, ki so znani kot najmanj ekološki oziroma drugače povedano, najbolj zdravju škodljivi. Takšni sistemi ob določenih pogojih prebavijo celo 100 odstotno, torej popolnoma čisto rastlinsko olje. Moderni sistemi imajo po drugi strani velike težave že s par odstotki.

 

Zgornji odstavek sem napisal iz dveh razlogov, prvi razlog je da pojasnim določene stvari tistim ki jih to zanima, drugi razlog je pa ta, da ne bom izpadel kot nekdo, ki zadev ne pozna in jih zato posplošuje. Kar se mojega stališča do Petrola tiče, sem ga na forumu že večkrat pojasnil in lahko to naredim še enkrat. Proti Petrolu nimam nič, sem vaša stranka že dolgo vrsto let, pri vas z veseljem kupim kak sendvič, pijačo in napolnim rezervoar svojega jeklenega konjička. Bencinski rezervoar, da ne bo pomote. Dizelskega pač ne. Zakaj ne, zato ker vam ne zaupam. Veliko preveč govoric namreč slišim v smislu, da je v dizelskem gorivu Petrola preveč biodizla. Zavedam se da govorice še nič ne pomenijo in da dokazov za to ni, ampak za mene kot potrošnika je to dovolj, da se obrnem drugam. Goriva imajo v naši državi pri vseh ponudnikih več ali manj enako ceno, so pa po sestavi očitno različna, to priznavajo celo podjetja sama - zakaj bi torej kupoval nekaj pri Petrolu, če za enako ceno dobim drugje več, oziroma v tem primeru, bolj ustrezen izdelek?

 

Kot mislim da sem že enkrat napisal, me veseli, da se je na forum za pojasnilo obrnil nekdo direkt iz podjetja, saj imamo na ta način lahko bolj direkten in odkrit dialog. Žal pa ne verjamem, da pri tem ne bo tudi ostalo. Dialog je sicer lepa stvar, ampak če se ob tem pri sestavi goriva nič ne spremni, so najine besede bob ob steno. S politiko mešanja goriv pri Petrolu se ne strinjam, kot potrošnik si želim da bi gorivo prilagodili sodobnim dizelskim motorjem, torej bi želel da bi se delež rastlinskega olja v gorivu zmanjševal in ne povečeval. To ni samo moja želja, menim da je to tudi potreba, vsaj dokler se avtomobilska in naftna industrija medsebojno ne dogovorita, kakšno gorivo je za moderne motorje ustrezno. Sem mnenja da bi te zadeve veljalo standardizirat, namesto da so prepuščene prosti presoji podjetij za distribucijo energentov. V primeru da standardi že obstajajo (tega ne vem, ker se nisem poglabljal v to), pa jih je vsekakor potrebno prilagodit.

 

Glede "sluzi" v gorivu se strinjam z vami da ta ni nujno nastala po vaši krivdi, posredi je res dosti drugih faktorjev, bi se pa vprašal, zakaj se je to (ponovno) zgodilo ravno Petrolu? Zakaj recimo OMV ali kakšen drug ponudnik nima problemov s tem? Seveda jaz osebno nimam nobenih dokazov za to, kolikokrat se je to zgodilo in komu, so pa o tem pisali že tudi mediji in Petrol očitkov kolikor vem nikoli ni v celoti kategorično zavrnil, torej posledično sklepam, da je nekaj na tem. Če se malo pohecam bi bilo lepo če bi Petrol dovolil vpogled v statistiko koliko težav z gorivom so oziroma ste že imeli, a po mojih dosedanjih tovrstnih izkušnjah sklepam, da je večja verjetnost da mi letalo pade na glavo, kot da bom kdaj jaz te papirje držal v roki.

 

Torej gospod Simčič, veselilo me je da sva poklepetala, ampak brez zamere, če še malo ostanemo pri hrani, o pravšnji zapečenosti zrezka se veliko raje pogovorim s kuharjem, kot z natakarjem. Ne da imam kaj proti vam, nasprotno, zdi se mi da ste vljudni in strokovni, samo ne morem se znebiti občutka da je bolj malo upanja, da bi lahko vaše podjetje dejansko kakšen nasvet uporabnika tudi upoštevalo. Prekomerno dodajanje biodizla gorivu ni ne prekršek in še manj kriminal (vem da se ravnate strogo po predpisih, ki to področje urejajo), je pa z vidika nas, zahtevnejših in malo bolj izobraženih strank vseeno nezaželjeno in prav je, da se tega vaše podjetje zaveda.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč