Skoči na vsebino

 

Avto ne gre preko 150 km/h in preko 3000 obratov

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
64 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#21

Meni se pa dizel pri njih dopade sploh pozimi..najbolj se mi je pa neko zimo leta 201x ,ko sem prodal toliko naftnih filtrov ,da sem si kupil se enega BMWja.

Tako ,da slava jim in kar tako naprej.

Za gospoda iz Petrola imam pa eno pripombo ,zakaj hudica moramo na dolocenih poslovalnicah stati na dezju in snegu ,ko tankamo LPG?
Zakaj moramo tiscati gumb ,ko tankamo LPG?(na HR obrnes gumb in se tanka samo medtem pa lahko ocistis v miru BMW znak.)

Urejal blackberet, 16.04.2019, 23:09.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MajoR in Warden uporabnikom je všeč to sporočilo


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#22

Saj LPG se pri nas povsod, kjer se tanka samopostrežno, drži gumb. Verjetno kakšen varnostni predpis. Edino, kjer sem dosedaj tankal in ni bilo treba držat gumba, je bilo pri Hojniku z Ljubečne, ampak tam si sploh ne moreš tankat sam. Glede na to, da lastnika osebno poznam in sva debatirala o tem, tudi sam pravi, da vsi dobavitelji goriv v Slo, dobivajo enako gorivo.

 

Sam sem ca. 80k km spremljal porabo na svoji E46 in sem tankal bencin na becnisnkih servisih vseh podjetij pri nas, nisem izbiral ponudnika, se pač ustavil na najbližjem bencinskem servisu, ko je bilo potrebno dotočit. Glede na to, da se za moj motor v navodilih za uporabo najbolj priporoča 98-oktanski bencin, sem priezkušal tako 100-oktanski kot 95 oktanski bencin pri vseh. In nisem opazil nobenih bistvenih razlik v povprečni porabi goriv pri različnih ponudnikih, niti med 100-oktanskim in 95-oktanskim bencinom. Edino gorivo, ki je malo bolj odstopalo in sem z njim res imelo malo boljše povprečje od ostalih je bil Agipov 95-oktanski bencin. Agip je bil sicer izjema in je menda imel, kot edini ponudnik gorivo iz lastne proizvodnje, ampak sem to gorivo pri njih natočil samo ca. 5x, kar je premalo, da bi lahko delal kakšne zaključke. Sem skoraj prepričan, da če bi tankal večkrat, da bi bila poraba bližja ostalim. Pa tudi, če je bilo to gorivo res boljše, so imeli tako malo črpalk, da prihranek pri gorivu ne bi odtehtal tega, da izgubljam čas in se vozim do njihovih pump.

 

Sigurno pa obstajajo posamezni primeri, ko na kakšni črpalki gorivo ni dobro, verjetno zaradi umazanije, vode v rezervoarjih. Recimo pred leti sem delal v podjetju, ki je imelo pooblaščen servis za več avtomobilskih znamk. V bližini je bila Petrolova črpalka in pogosto so na servis zavijale stranke, ki so imele težave s cukanjem in prižiganjem lučk na amraturki  po točenju dizelskega goriva na tej dotični črpalki. Razlog je bila voda v gorivu.

 

Sam sem imel s slabim gorivom samo enkrat izkušnjo, pa še to ni bilo pri nas, ampak na neki črpalki v "vukojebini" na hrvaškem, ki je bila v bistvu gostilna, pa je imel gostilničar še mislim, da samo dve točilni mesti pred gostilno od katerih, eno itak ni delovalo, ker je bilo povarjeno. Po točenju se mi je prižgala lučka za motor, ta tank pa sem imel porabo kar 50% višjo od povprečja.

 

Tako, da če naletiš nekje na slabo gorivo, se na porabi definitivno pozna. Ampak načeloma, pa imamo pri nas po mojem mnenju bencin, ne glede na ponudnika, precej čist in kvaliteten. Ni tako slabo, kot se govori za šankom. Pri nas je bencin sigurno kvalitetnejši, kot v 95% ostalega sveta. Morda je boljši kje v EU, izven EU (+Švice in Norveške) pa sigurno nikjer. Vsaj bencin, glede nafte pa ne morem trdit, ker dizlov ne maram in jih tudi ne vozim.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#23

Mehanik ga je priklopil na tester in je pokazalo okvarjen ventil na visokotlačni črpalki.

Alije to že kdo menjal, kako se mu reče in predvsem kakšno sliko prosim da to naročimo v torek.

Hvala


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 139
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#24

Za začetek lahko pobrskaš po katalogu rezervnih delov: http://www.realoem.c...&diagId=13_2041


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#25

Za začetek lahko pobrskaš po katalogu rezervnih delov: http://www.realoem.c...&diagId=13_2041

Hvala, mehanik mi je priporočil Vinderja ki se ukvarja z vbrizgalnimi sistemi, ali ima kdo od vas izkušnje z omenjenim mojstrom?


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#26

Pozdravljeni.

 

Ali je to ustrezna črpalka pod sedežem za mojega 525 d e39 l 2001 in ustrezen delovni tlak 4 bare?  V koikor se izkaže da ni lmm in membrana vakuma ali vakum cevke?

 

Hvala Lp



Urejal magic man, 23.04.2019, 21:29.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#27

Pozdravljeni.

 

Ali je to ustrezna črpalka pod sedežem za mojega 525 d e39 l 2001 in ustrezen delovni tlak 4 bare?  V koikor se izkaže da ni lmm in membrana vakuma ali vakum cevke?

 

Hvala Lp

Zakaj zdaj govoriš o črpalki pod sedežem, če ti je mehanik rekel da je v okvari ventil na visokotlačni črpalki? Ta je na motorju, ne pod sedežem.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 387
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#28

Jaz mislim da je visokotlačna črpalka pod voznikovim sedežem . Točno take simptone sem imel z avtom.Črpalko (rabljeno ) pa mi je zrihtal Jerry.

L.P.Robert 

Verjetno zato?


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#29

Zakaj zdaj govoriš o črpalki pod sedežem, če ti je mehanik rekel da je v okvari ventil na visokotlačni črpalki? Ta je na motorju, ne pod sedežem.

Jah ne vemno peljali smo še na en tester ki pravi da je ventil na turbini enak ali podoben naj bi bil tudi pri egr ventilu? in turbino na pol odpira, tista membrana se vidi da gre gor dol palčka samo avto ne gre preko 3000 obratov. Rabljene črpalke nisem  uspel še dobit da bi poizkusil. Pogledalo se je egr ventil kateri sploh ni pretiraano zapacan, odklopilo lmm in šlo peljat ampak je enaka situacija.Sedaj se je še blindiralo egr baje da naj bi bilo bolje dokler se stvar ne porihta? Ja avto  nabije na testerju celo samo na 2300 vrtlajev in takoj pade na nekaj več kot1000 obratov. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#30

Jah ne vemno peljali smo še na en tester ki pravi da je ventil na turbini enak ali podoben naj bi bil tudi pri egr ventilu? in turbino na pol odpira, tista membrana se vidi da gre gor dol palčka samo avto ne gre preko 3000 obratov. Rabljene črpalke nisem  uspel še dobit da bi poizkusil. Pogledalo se je egr ventil kateri sploh ni pretiraano zapacan, odklopilo lmm in šlo peljat ampak je enaka situacija.Sedaj se je še blindiralo egr baje da naj bi bilo bolje dokler se stvar ne porihta? Ja avto  nabije na testerju celo samo na 2300 vrtlajev in takoj pade na nekaj več kot1000 obratov. 

OK, recimo da razumem. Brez zamere ampak človek bi mislil, da živiš na Antarktiki. Razumem da na tvojem koncu dobrih mehanikov ni ravno v izobilju, nekaj jih je pa vseeno, ampak iz meni neznanega razloga jim ti ne zaupaš avta. Če boš delal na tak način da nobene napake ne porihtaš do konca, boš imel na koncu avto, ki ga noben mehanik ne bo znal več popravit - ali pa ga celo že imaš. Če ima avto morje napak tudi dober mehanik ne zna pogruntat kaj je z njim v resnici narobe, ker je pri teh zadevah tako, da ena napaka lahko generira drugo in posledično se elektroniki zmeša. Vsak specialist ti bo povedal da je treba najprej eliminirat vse napake ki jih pokaže tester, nato se zamenja še vse module v katere tester nima več vstopa ker ne komunicirajo z njim, potem se šele da iskat resnične napake, tako elektronske kot tudi mehanske. To je proces ki je edini pravilen, to vem še jaz ker sem gledal mojstre kako to počnejo, čeprav se sicer na elektroniko ne spozam, oziroma se ji nikoli nisem posvečal. Bližnjic tu ni, karkoli drugega je zapravljanje časa in denarja, pa tudi avto na koncu ni več zanesljiv. Skratka, na tak način se ne dela.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#31

Džeri light shova ni več avto ne ugaša več, porihtal na koncu sam zadevo menjal minus klemo, katera je bila v notranjosti zelo oksidirana , in se sploh od zunaj ni videlo.

 

To ko se pasedaj pojavlja je pa narazličnih testerjih razkično kaže od ventila navisokotlačni črpalki, do ventila na turbini....


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 387
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#32

Bom butasto vprašal: kdaj je bil nazadnje zamenjan filter goriva?


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#33

Ah pri zadnjem servisu pol leta nazaj, drugače ga menjam enkrat letno cca na 10-.12 000 km.

 

Sem spraševal v trgovini z avtodeli o tem ventilu na turbini in mi vsi pravijo da se to ne da posebej dobit in da ga lahko dobiš samo skupaj z turbino. :frown



Urejal magic man, 25.04.2019, 21:20.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 387
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#34

OK... ker je bilo kar nekaj doktorskih disertacij okoli razlogov, zakaj avti niso nikamor šli, da je kar zmanjkalo moči... na koncu je bil samo zabit filter in je zato motor dobil premalo goriva, ko si ga malo bolj gnal.

 

No, upam, da rešiš :ok


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#35

Ja hvala vsem za pomoč in nasvete , vem pa da je na daljavo to zelo težko reševati?

 

Sedaj že študiram , da je vzrok v nepovratnem ventilu katerega sem  menjal in sem dal kopijo?



Urejal magic man, 25.04.2019, 21:37.

Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 296
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#36

Kateri nepovratni ventil si zamenjal?


Prikaži več možnosti


frane 2
frane 2

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 124
  • Lokacija: Vodice
  • Avtomobil: 525tds

#37

002.jpg

Ah pri zadnjem servisu pol leta nazaj, drugače ga menjam enkrat letno cca na 10-.12 000 km.

 

Sem spraševal v trgovini z avtodeli o tem ventilu na turbini in mi vsi pravijo da se to ne da posebej dobit in da ga lahko dobiš samo skupaj z turbino. :frown

 

Če misliš ta ventil (ima svoje ime,pa se ne spomnim), se dobi. Mah lahko se reče ventil...dela na podlagi nadtlaka iz turbine in jo zapira oz razbremenjuje..

 

 


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 110
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#38

kle nimaš kaj veliko tople vode odkrivat, pomeri koli je pritisk nafte takoj spredaj predno gre v vp pumpo tam more biti nekje 4bare ali več. če to je ok potem greš dalje. izklopiš vakuum pred ventilom ki krmili turbo in poskušaš z vakuum pumpco narediti vakuum, če ga lahko narediš in da tudi drži kako minuto dve potem so vakuum cevke do ventila ok, ostane samo še cevka od ventila do turba. enak test z to razliko da gledaš če se palčka na turbu premakne. če je spet vse ok, menjaš el. mag ventil za krmiljenje vakuuma na turbo z ventilom od egr ventila. sta enaka. samo tukaj zna biti problem da je tudi od egr ja slab, saj ponavadi enako iztrošen kot od turba. za silo lahko snameš malo kvadratek na ventilu notri se nahaja ko neka mala membranca oz filter. ta se večinoma rad zabije. lahko za test probaš brez tega filterčka. nato ti ostane samo še da nekje dobiš novega ali rabljenega dobrega,....


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#39

Evo poročanje, tista palčka se premikain vklapja turbino, zamenjan tudi , transductor iz drugega avta, na koncu še menjana črpalka goriva pod pragom.

 

Stanje ostaja enako, ali ima morda kdo 5l bencina viška? :frown


Kateri nepovratni ventil si zamenjal?

Jah saj ne vem ali je povratni ali nepovratni, njegova vloga naj bi bila da ne pade gorivo,je pa na t komad za gorivo pritrjen.



Urejal magic man, 26.04.2019, 20:38.

Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 296
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#40

Če je to ta nepovratni ventil,ki se ga zmontira med dovodno cev goriva,se ga znebi,ker lahko da zapira dovod goriva


Prikaži več možnosti