Skoči na vsebino

 

BMWslo test: Michelin Pilot Super Sport

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 865
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#1

Tokrat bom malce spremljal že poznano in uveljavljeno pnevmatiko.

 

Pilot Super Sport (PSS) ni nova pnevmatika, pravzaprav gre za naslednico modela PS2, s katero imam takisto odlične izkušnje, saj je nudila odličen oprijem več kot 40.000 km - seveda pri nadpovprečnih cestnih obremenitvah. Naslednica PSS je PS4S, ampak ker v nekaterih dimenzijah v Evropi ni dobavljiva, PS4 pa so še vedno predmet testa, je bila izbira pravzaprav skrčena na en model.

 

Plašč PSS obdajajo izredno močna vlakna visoke gostote, imenovana Twaron, ki spadajo pod isto skupino vlaken kot Kevlar. Kevlar je, tako kot Twaron, seveda komercialno ime in oba sodita pod skupino para-aramidov. Aramidi so temperaturno odporna sintetična vlakna, ki se uporabljajo v aeronavtičnih in vojaških izdelkih. Te ojačitve pri pnevmatikah pripomorejo k čvrstosti pri visokih hitrostih.

 

Novejša pnevmatika, Pilot Sport PS4, uporablja hibridni ojačitveni pas, sestavljen iz aramida in najlona (v razmerju 50:50).

 

Omembe vredna zanimivost je tudi  dvokomponentna zmes gume, kjer je 80% zmesi prilagojene za mokre pogoje, preostalih 20% pa za suhe (v preteklosti je to razmerje bilo 50:50).

 

Pri montaži sem izbral centrirni aparat Hunter, da je bilo moč izmeriti t.i. opletanje pri vrtenju. Rezultat je bil dober, eno kolo 10 kg, ostale tri pa  4, 5 in 7. Nad 12 kg se ponavadi prične z obračanjem ali celo z reklamacijo (menjavo) pnevmatike. Po mojih izkušnjah in tudi po izkušnjah vulkanizerjev, je težav z opletanjem s kakovostnejšimi pnevmatikami bistveno manj, kar pa ne pomeni, da jih ni. In tu bi si želel, da bi imeli malo več posluha za nas komplikatorje, ki smo ta pojav spoznali (in obvladali) že poldrugo desetletje nazaj.

 

Pri montaži novih pnevmatik je pred konkretnejšo obremenitvijo vselej potrebno počakati nekaj sto kilometrov, da se guma uleže in obrabi premaz, ki med procesom izdelave skrbi za "lubrikacijo" kalupa. Pa da se platišče ne obrne brez pnevmatike.

 

A ker potrpežljivost ni ravno moja vrlina, sem že po dveh dneh neučakano preverjal znane zavoje. In bil seveda prijetno presenečen. Kljub nizki zunanji temperaturi (7 stopinj) in ne prav dobro ogretim pnevmatikam, sem pričakoval več drsenja. Pa ga ni bilo. Niti enkrat.

 

In kar je najlepše - udobje je ostalo enako kot pri colo manjših zimskih pnevmatikah, saj gre za klasično izvedbo (niso RFT/RSC).

Testirani dimenziji sta 225/45 R18 in 255/40 R18.
 

Več pa seveda v naslednjih mesecih ... :-D

 

4028cc3f82ed89fdd0d08ca491df474e.jpg


Pripete slike za predogled

  • michelin-pilot-super-sport.jpg

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • soulfly, zigi, Warden in 2 ostalim je všeč


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 817
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#2

Zanimivo. :ok Testni avto pa je?


... petica, trojka ali kaj bolj eksotičnega?


:-D


BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 865
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#3

Jah, ponujali so mi 911, pa nisem hotel biti prevzeten. :skrbast

 

 

Tako da so potem pristale na trojki. :ok2


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 249
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#4

A na Hunterju si pustil kar 10 kg? Jaz vedno rečem, da mi spravijo vse v idelano lego in so potem vse pod 5 ali celo manj kg :ok


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 865
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#5

Ja, tako je ostalo.

Zaenkrat ni težav in vožnja je tako tipično lahkotna. Pa itak so trdili, da obračanje ne bi pomagalo, s čimer se seveda nisem strinjal. Ampak dokler ne trese, pač zaupam, da je 10 kg na varni strani. Prvič sem bil na Hunterju, prej smo to obračali po občutku - pa še to samo enkrat.

Sicer bi/bom pač šel nazaj. Novejši Hunterji imajo nekakšen program, ki predlaga različne položaje, samo potem ti vsak premik zaračunajo kot novo montažo. Baje. :-D


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 323
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#6

Ceprav ima 80% zmesi prilagojene za po mokrem, jo PS4 tem podrocju malo "scat" pelje. :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 865
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#7

PS4 uporablja drugačne materiale in je direktna primerjava zato težja. Najbrž je bilo to novo razmerje inovativno ob prihodu PSS.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 323
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#8

Zdaj bom spet kupil PSS za 4.4, pa porocam napram lanskim PS4-zdrzale so mi eno sezono :)

Bom poslikal kolko mi je ostalo profila.

Pa kot sem ze napisal, z PSS sem se ze vozil konnkretno pri 0-5°C. Zelo zanimiva in sposobna guma. Pa ko recem da je PS4 boljsa po dezju, to ne pomeni da je PSS slaba. Do 180km/h po najvecjih nalivih ni noben problem. Tako sem slisal ;)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 249
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#9

Ja, tako je ostalo.

Zaenkrat ni težav in vožnja je tako tipično lahkotna. Pa itak so trdili, da obračanje ne bi pomagalo, s čimer se seveda nisem strinjal. Ampak dokler ne trese, pač zaupam, da je 10 kg na varni strani. Prvič sem bil na Hunterju, prej smo to obračali po občutku - pa še to samo enkrat.

Sicer bi/bom pač šel nazaj. Novejši Hunterji imajo nekakšen program, ki predlaga različne položaje, samo potem ti vsak premik zaračunajo kot novo montažo. Baje. :-D

Je malo dražje, samo niso to dve montaži, ker samo označijo idealne lege, ki jih pokaže mašina, spustijo ven zrak, zavrtijo gumo direkt na feltni in nazaj napihnejo. Še enkrat preverijo, scentrirajo :ok2

Jaz vedno tako delam, ker po večini montiram nove gume in imam za 3 leta mir :ok2


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 219
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#10

Kdo ti pa to dela?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 249
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#11

GROŠ Črnuče :ok


Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 682
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Auto emocion

#12

GROŠ Črnuče :ok

V Grosuplju nima noben te naprave?


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 865
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#13

Je malo dražje, samo niso to dve montaži, ker samo označijo idealne lege, ki jih pokaže mašina, spustijo ven zrak, zavrtijo gumo direkt na feltni in nazaj napihnejo. 

Tako sem predvideval, ja. Da Hunter sam pokaže idealne lege. Ali pa da z namestijo, zavrtijo, izmerijo opletanje in če je izven tolerance -  zrak ven, obrniti gumo in ponovi vajo.

Pa so me prepričevali v nasprotno. Se mi ni dalo več ubadati z njimi. Ko so potem omenili 13-kratni strošek montaže, sem se samo nasmehnil in umaknil. Bom drugič doma naštudiral, kako deluje Hunter. :-D


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • SILVEKK je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 249
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#14

Mah ja,... jaz dam za komplet okoli 40 EUR se mi zdi. Je pa res, da vzamem po navadi tudi nove gume pri njih. Cena vedno zelo korektna.


Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 232
  • Lokacija: Koroška

#15

Pri montaži sem izbral centrirni aparat Hunter, da je bilo moč izmeriti t.i. opletanje pri vrtenju. Rezultat je bil dober, eno kolo 10 kg, ostale tri pa  4, 5 in 7. Nad 12 kg se ponavadi prične z obračanjem ali celo z reklamacijo (menjavo) pnevmatike. Po mojih izkušnjah in tudi po izkušnjah vulkanizerjev, je težav z opletanjem s kakovostnejšimi pnevmatikami bistveno manj, kar pa ne pomeni, da jih ni. In tu bi si želel, da bi imeli malo več posluha za nas komplikatorje, ki smo ta pojav spoznali (in obvladali) že poldrugo desetletje nazaj.

Sedaj pa čisto ne razumem, a niso uteži ravno temu namenjene ...?

 

Morda kdo ve ali imajo na Koroškem takšen centrirc oz ali imajo AMZS enote podobnega? 

 

In še eno vprašanje - nekaj časa je bila popularna mešanica plinov "Securpneus" za polnjenje pnevmatik, zadnje čase manj slišim o tem ....?


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 388
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#16

Pri montaži sem izbral centrirni aparat Hunter, da je bilo moč izmeriti t.i. opletanje pri vrtenju. Rezultat je bil dober, eno kolo 10 kg, ostale tri pa  4, 5 in 7. Nad 12 kg se ponavadi prične z obračanjem ali celo z reklamacijo (menjavo) pnevmatike. Po mojih izkušnjah in tudi po izkušnjah vulkanizerjev, je težav z opletanjem s kakovostnejšimi pnevmatikami bistveno manj, kar pa ne pomeni, da jih ni. In tu bi si želel, da bi imeli malo več posluha za nas komplikatorje, ki smo ta pojav spoznali (in obvladali) že poldrugo desetletje nazaj.

 

Sedaj pa čisto ne razumem, a niso uteži ravno temu namenjene ...?

 

Morda kdo ve ali imajo na Koroškem takšen centrirc oz ali imajo AMZS enote podobnega? 

 

In še eno vprašanje - nekaj časa je bila popularna mešanica plinov "Securpneus" za polnjenje pnevmatik, zadnje čase manj slišim o tem ....?

 

Nima kdo, imamo pa mi dobro napravo, s katero še nikoli ni bilo problemov ;) Je pa odvisno tudi nekaj od tega, kako zna delati tisti, ki montira in centrira...ko vidim nove avte v salonu ali na tovornjaku, pri katerih na gumah rdeča ali rumena pika ni na ventilčku pozicionirana, si mislim svoje. Pa to, ko eni kar lepijo uteži, namesto, da na kontra smeri dobijo dol, je tudi svojevrstni fenomen.

 

Za info kje se oglasit pa privat sporočilo..

 

Lp,

M



Urejal bmw330cd, 10.04.2019, 15:25.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 865
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#17

Nima kdo, imamo pa mi dobro napravo, s katero še nikoli ni bilo problemov ;) Je pa odvisno tudi nekaj od tega, kako zna delati tisti, ki montira in centrira...ko vidim nove avte v salonu ali na tovornjaku, pri katerih na gumah rdeča ali rumena pika ni na ventilčku pozicionirana, si mislim svoje. Pa to, ko eni kar lepijo uteži, namesto, da na kontra smeri dobijo dol, je tudi svojevrstni fenomen.

Tista pika ni nujno koristna in pri BMWju se je to že velikokrat izkazalo. Če bi bila tako pomembna, pri BMWju ne bi brusili novih kompletov gum, ampak pač namestili ventil na tisto mesto. Še vedno je (če ni na voljo ustrezne opreme) najbolj merodajno oko, s pomočjo katerega je potrebno nastaviti položaj gume tako, da čim manj opleta. Centriranje je čisto druga kategorija in načeloma nepovezana z opletanjem.

 

In najbolj žalostno je, da velika večina vulkanizerjev tega ne ve. Tako kot pred 20 leti niso vedeli, kaj pomeni ET, na primer.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • MG in bmw330cd uporabnikom je všeč to sporočilo


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 323
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#18

Ja, povedal si kot si mislil, nic narobe s tem, jaz pa tudi.

Izkoriscajo pa tak vsi "nasi" delodajalci tujce. Evo ravno za dva urejam papirje, ki sta delala na moji bivsi firmi, in sta imela pogodbo za nedolocen cas. Seveda z podpisano sporazumno odpovedjo brez datuma. Pa ta sef je avtohtoni slovenec, lahko verjames? :)

Urejal MajoR, 10.04.2019, 19:19.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 323
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#19

@Gerchy, ne vem kolko si kilometrov naredil z njimi ampak me zanima predvsem, ce si opazil razliko med obnasanjem gume ko je hladna in ko je segreta?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 865
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#20

Bom poročal, trenutno nimajo niti 500 km, tako da imam izkušnje samo s hladno in še neutečeno. Pa sem bil presenečen. Kakšna so tvoja opažanja?

PS4 rabijo malo ogrevanja, da je potem oprijem boljši.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti