Skoči na vsebino

 

BMWslo test: Michelin Pilot Super Sport

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#21

Tako na hitro.

Kot sem omenil, ji nizke temperature ne delajo preglavic. Izredno varcna guma, kar se tice obrabe. Od oka bi rekel, da sem naredil z njimi cca 40.000. Pa se bi bile dobre, ce nebi dal odspredaj -1,2° camber in imel veliko avtocestnih vozenj, tako pa je zacelo notranji rob pobirat. 1. dve sezoni so drzale fenomenalno, 3. so rahko zacele izgubljat performanse.

Odporna guma na aquaplaning, za cestno voznjo, vec kot dovolj, niti najvecji nalivi ji niso noben problem. Tudi voznja po ovinkih po mokrem je vec kot dobra.

Izredno dober feedback na volanu. Veliko povratnih informacij. Nikoli ne zdrsnejo naenkrat ampak postopoma popusca.

Na vrocem asfaltu, pa se zacne veselica. Guma drzi tako mocno, da na cesti ne zelis preizkusat meje gripa, ce si zdrav v glavi :ok2 Res, po suhem je svoja liga. Verjamem da je SC6 in PS4S mogoce boljsi, vendar jih nisem preizkusil, tako da o tem ne morem sodit. Ce pa mislis gumo res izkoristit, glej da ima avto malo nagibanja, da imas v ovinku, res nalezno povrsino po celi gumi in ne samo zunanji rob. Zato je pri meni.- camber :)

Slabosti. Pospesevanje iz mesta. Zavrti ih hitro v prazno. Sicer na 4.4 ampak, tu ne blestijo nekak. Verzija ki sem jo imel jaz je bila 245/40 R18 97Y (XL so itak vse). Ne vem zakaj ampak sticisce naleznega dela gume (stik z cesto) in roba (bocnica) gume, je bilo izredno mehko. Ze ko sem z roko stisnil, sem rekel hm.... Zaradi tega sem ih moral vedno imet napumpane odspredaj/odzadaj 2.7/2.8 in 2.9/3.0. Kar je malo cudno. Ko sem sel na robnik gor, moral izredno pazit, da dobesedno lezes, ker se na 2.8 sprednja deformira konkretno. Tudi ko je avto stal na ravnem na cesti, si opazil z okom "deformacijo" gume pod avtom.

Pri PS4 tega ni bilo. Ze na otip, trse sticisce med naleznim delom in bocnico (zakaj govorim sticisce, ker stene so bile normalne trdote pri PSS ampak sticisce pa nekak cudno mehko _|), te sem imel napolnjene na 2.6/2.8 pa so bile trse od PSS na prej omenjenih tlakih.

Letos gredo spet gor, glede na to da ne mislim neke kilometrine nabijat s tem avtom.

Urejal MajoR, 11.04.2019, 08:03.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 880
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#22

Zanimivo, to s trdoto. Jaz sem bil kar malo presenečen, ko sem potiskal prst v nenameščeno pnevmatiko. Bila je trša od 4 leta starih. Potem sem šel do vulkanizerja, naredil počasnih 20 km proti domu in guma je bila začuda mehkejša. Zunaj pa dež in 5 stopinj.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 880
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#23

Kratek update: v tem nesrečnem vremenu še ni bilo priložnosti za resen obremenitveni test, razen par tisoč mirnejših avtocestnih kilometrov, kjer lastnosti ne pridejo posebej do izraza.

 

Sem bil pa presenečen nad komentarjem ženske voznice, češ, da avto s temi gumami nekako lebdi in ne daje dobrega občutka, ker ne čutiš vrtenja. Seveda sem razložil, da to je redek primer, kako se mora BMW peljati - kadar ima neoporečno obutev. :skrbast

V bistvu zanimiva opazka glede na prejšnjo prvovgradno obutev, ki je sicer neoporečna v smislu mirnosti, ne pa tudi glede hrupnosti in udobja.

 

Slabost je zaenkrat le ta, da optično guma deluje ozka. Ampak dobro, to je slabost za nas "estetika freake". :laugh


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • MG je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#24

Da malo dvignem temo.

Po cca 2000 prevozenih kilometrih, se guma obnasa super. Nekaj zanimivosti.

Dimenzije so 245/40 R18 97Y XL MO. MO je oznaka za Mecedes, ker se v tej dimenziji ni dalo dobit "navadne". Kaj je zanimivo, je to, da je guma sirsa in od PS4 in od PSS, ki sem jih imel prej gor, brez oznake M0.

Prva stvar, ki sem jo opazil, je da ko smo jih dali na 8,5J siroke feltne; na katerih sta se ze vozila zgoraj omenjena predhodnika; gleda guma skoraj cm preko roba na vsako stran feltne, prej kvecjemu pol cm. Nice. Druga stvar je kotalni obseg. Ta je zagotovo manjsi, kot je standard. Zadnje napumpane na 2.9 bara, spremljam hitrost na stevcu in GPS-u, ista aplikacija ki jo uporabljam ze leta. Stevec na 160km/h, GPS na 152-153km/h. Nic mi ni bilo jasno. Tudi prve PSS in potem PS4 so v tej isti dimenziji so bile po stevcu 160km/h, po GPS-u okoli 155-156km/h ko so bile nove. Kar je kar velika razlika v kotalnem obsegu. Ocitno so gume prilagojene kakor po visini, kakor po sirini Mercedesu.

Oboje omenjeno me sploh ne moti, sej sem sedaj skoraj kot na 265/35 R18 odzadaj, kar je boljse za pospesevanja kot 245/40 R18 :ok2

Vozne lastnosti. Vse kar sem od nje pricakoval in se vec. Sem ze pozabil kako dobra guma je. Ne rabi bit segreta da dobro prime ampak ko pa se segreje, pa dobesedno moras bit bedak za volanom, da presezes njene zmogljivosti. Povratne informacijo so dobre, meje zdrzsa vedno in povsod predvidljive in postavljene zelo visoko. Glede na PS4, bi subjektibno lahko rekel da ima vsaj 10-15% vec gripa v suhem. Oz vsaj tak obcutek mi daje. V mokrem nimam.pripomb, vendar takrat ponavadi ne testiram zmogljivosti, tako da to puscam za katero progo enkrat. Ravno v soboto sva z kolegom naredila en cca. 30 km krog po lepih cestah :) Camber -1.2° na sprednji osi je ravno pravsnji, mogoce bi rabil edino malo trse podvozje, ker tudi na EDC sport modu, gume tako grizejo, da se avto na malo prevec nagne za moj okus.

To je to od mene, porocam ko bo kaj novega.

Gerchy tebi je ze uspelo kaj testirat?

Urejal MajoR, 27.05.2019, 08:04.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • MonkeyHead je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 880
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#25

A si izmeril profil? Če ga je manj kot 7-8 mm, to pojasni razliko v kotalnem obsegu. Nič novega ni to, da so nekatere UHP gume "prikrajšane" za 2 mm. Ponavadi ravno takšne z namenskimi oznakami.

 

Bolj dolgotrajnega agresivnega testa še nisem naredil, ampak vsakič sem navdušen nad obnašanjem. Kot si rekel, že hladna nudi super oprijem. Primerjavo s PS4 pa težko napišem, ker gre za drug avto in so zato razlike precej težje opazne.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#26

A si izmeril profil? Če ga je manj kot 7-8 mm, to pojasni razliko v kotalnem obsegu. Nič novega ni to, da so nekatere UHP gume "prikrajšane" za 2 mm. Ponavadi ravno takšne z namenskimi oznakami.
 
Bolj dolgotrajnega agresivnega testa še nisem naredil, ampak vsakič sem navdušen nad obnašanjem. Kot si rekel, že hladna nudi super oprijem. Primerjavo s PS4 pa težko napišem, ker gre za drug avto in so zato razlike precej težje opazne.


In ta in ko sem prvic kupil PSS leta 2015, sta prisli z isto globino profila. Cca 7.2 mm :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 880
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#27

Zanimivo, si ne bi mislil, da spreminjajo tudi obseg. Bom za hec preveril pri Michelinu, kaj pravijo na to. :ok


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#28

Preveri. Al je to al pa je avto pozabil stet kilometre :blah

Se en dokaz, da je guma sirsa. V enem hudem levem uphill ovinku, ki sem ga velikokrat odvozil prej z predhodnicami, mi sedaj zadnja desna guma podrajsa po kolotecni plastiki, zunanji rob seveda :) Z prejsnjimi set-upi, je slo glih za glih skozi.

Urejal MajoR, 28.05.2019, 08:05.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 254
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#29

A prednje ti pa nič ne drsajo, ko zaviješ do konca?


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 880
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#30

Sem dobil odgovor Michelina. Pravijo, da so gume, konkretno 245/40 R18 MO, izdelane posebej za AMG C razred, saj so namenjene prvovgradnji.

Takšna guma se od ostalih lahko razlikuje po sestavinah, profilu ali konstrukciji in v tem primeru je Mercedes očitno zahteval fizično drugačen izdelek, ki je še vedno v ERTRO tolerancah. Zato je za BMW bolje izbrati gume z zvezdico, ki so prilagojene za BMW - kolikor je to seveda izvedljivo zaradi letnika gume in vozila. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 122
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#31

Sem dobil odgovor Michelina. Pravijo, da so gume, konkretno 245/40 R18 MO, izdelane posebej za AMG C razred, saj so namenjene prvovgradnji.

Takšna guma se od ostalih lahko razlikuje po sestavinah, profilu ali konstrukciji in v tem primeru je Mercedes očitno zahteval fizično drugačen izdelek, ki je še vedno v ERTRO tolerancah. Zato je za BMW bolje izbrati gume z zvezdico, ki so prilagojene za BMW - kolikor je to seveda izvedljivo zaradi letnika gume in vozila. 

O vseh teh testih..

Posamezne sarže gum, ki se proizvajajo, kljub temu da se izdelujejo na enak način, lahko precej odstopajo po lastnostih.

Zato se recimo za dirkalne gume izdela ena sarža, ki se testira in potem le ta ponudi na dirki.  Podobno, kot  kruh, ki vsak dan ni enak. ;)


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in zigi uporabnikom je všeč to sporočilo


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 203
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#32

Sem dobil odgovor Michelina. Pravijo, da so gume, konkretno 245/40 R18 MO, izdelane posebej za AMG C razred, saj so namenjene prvovgradnji.

Takšna guma se od ostalih lahko razlikuje po sestavinah, profilu ali konstrukciji in v tem primeru je Mercedes očitno zahteval fizično drugačen izdelek, ki je še vedno v ERTRO tolerancah. Zato je za BMW bolje izbrati gume z zvezdico, ki so prilagojene za BMW - kolikor je to seveda izvedljivo zaradi letnika gume in vozila. 

In, kot si že sam ugotovil dobiti gume za prvo vgradnjo in biti prikrajšan za 2 - 3 mm profila na njih ! 

 

Sam še vedno prisegam na Pirelli sport, konec koncev sploh ne vem, če je kaj Michelina na prvovgradnji, kot sem gledal je samo še Pirelli in Dunlop, tudi Bridgestona, ki je nekdaj bil ne zaslediš več. 



Urejal Mat xxl, 29.05.2019, 13:38.

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#33

@David, odspredaj nic. Fora je v felnah, ki imajo ET13. Do sedaj je slo skozi, sedaj pa je drugace :)

@Gerchy, potrdilo moje trditve :ok Gripa imajo za izvoz, tako da me ne moti, da so za Merca ;)
Ker tudi lastnikom E39 M5, ne preostane drugega kot vzet ta model z MO oznako, ki je edini v izdelavi, v tej dimenziji.

Ali ves slucajno, ce se da dobit navadne ali z zvezdico v tej dimenziji?

Gumax trdi da ne, zato sprasujem (sem seveda iskal z *).

@Mat, zakaj bi bil prikrajsan. Sej se sam odlocis al ja al ne. Za info., so mi.prve PSS zdrzale vec kot 40.000 km :eek

Urejal MajoR, 29.05.2019, 13:41.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 880
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#34

O vseh teh testih..

Posamezne sarže gum, ki se proizvajajo, kljub temu da se izdelujejo na enak način, lahko precej odstopajo po lastnostih.

Zato se recimo za dirkalne gume izdela ena sarža, ki se testira in potem le ta ponudi na dirki.  Podobno, kot  kruh, ki vsak dan ni enak. ;)

Ne, to ni isto.

Proizvajalci gum dejansko sodelujejo z avtomobilskimi tovarnami in zmes prilagodijo glede na potrebe. Očitno se lahko spremeni tudi fizična lastnost.

Lahko iz prve roke povem, da se je guma z oznako N (Porsche) na BMWju obrabila bistveno hitreje. Imela je isto oznako, a drugačen profil. BS Potenza RE050 z oznako MO na Mercedesu je opazno trša od tiste v prosti prodaji - nekje sem potem prebral, da je Mercedesu v interesu čim daljša življenjska doba. 

Kar je logično, avtomobili se med seboj razlikujejo po namembnosti, teži, podvozju ... in ena guma ne more biti tako univerzalna, da bi "pokrila" vse to.

 

 

In, kot si že sam ugotovil dobiti gume za prvo vgradnjo in biti prikrajšan za 2 - 3 mm profila na njih ! 

To ni res, 7,2 mm je čisto normalna globina. Sem videl zadnjič Pirelli P Zero, oznaka za Jaguar, pa so imele nekih 6,5 mm. Prvogradnja je samo ena informacija, treba je pogledati še spisek ostalih dovoljenih pnevmatik, tam so ponavadi našteti vsi običajni "osumljenci", ki jih naštevaš. Npr: http://bmwfans.info/...s/summer_tires/

 

 

@Gerchy, potrdilo moje trditve  :ok Gripa imajo za izvoz, tako da me ne moti, da so za Merca  ;)
Ker tudi lastnikom E39 M5, ne preostane drugega kot vzet ta model z MO oznako, ki je edini v izdelavi, v tej dimenziji.

Ali ves slucajno, ce se da dobit navadne ali z zvezdico v tej dimenziji?

Seveda se dobi, samo ni XL. Gledaš torej 93Y. Dobavljive naj bi bile do konca leta 2021.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • berni je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#35

93Y, :blah. Ce bi bilo mozno bi vzel 101 nosilnost :)

Merim GY Ass. 5. Po par tisoc kilometrih odzadaj cca 7mm, odspredaj 7,4. Tak da tudi te niso bile nove z vec kot 7,7-7,8mm.

Performace gume z 9mm, vsaj letne niti nebi vedel katere so.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 224
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#36

Kar je logično, avtomobili se med seboj razlikujejo po namembnosti, teži, podvozju ... in ena guma ne more biti tako univerzalna, da bi "pokrila" vse to.

Ah kaj ne, zadnjič smo prebrali da do -10 je letna boljša v vseh pogojih razen snegu. :-D
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 122
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#37

Ne, to ni isto.

Proizvajalci gum dejansko sodelujejo z avtomobilskimi tovarnami in zmes prilagodijo glede na potrebe. Očitno se lahko spremeni tudi fizična lastnost.

Lahko iz prve roke povem, da se je guma z oznako N (Porsche) na BMWju obrabila bistveno hitreje. Imela je isto oznako, a drugačen profil. BS Potenza RE050 z oznako MO na Mercedesu je opazno trša od tiste v prosti prodaji - nekje sem potem prebral, da je Mercedesu v interesu čim daljša življenjska doba. 

Kar je logično, avtomobili se med seboj razlikujejo po namembnosti, teži, podvozju ... in ena guma ne more biti tako univerzalna, da bi "pokrila" vse to.

 

 

To ni res, 7,2 mm je čisto normalna globina. Sem videl zadnjič Pirelli P Zero, oznaka za Jaguar, pa so imele nekih 6,5 mm. Prvogradnja je samo ena informacija, treba je pogledati še spisek ostalih dovoljenih pnevmatik, tam so ponavadi našteti vsi običajni "osumljenci", ki jih naštevaš. Npr: http://bmwfans.info/...s/summer_tires/

 

 

Seveda se dobi, samo ni XL. Gledaš torej 93Y. Dobavljive naj bi bile do konca leta 2021.

saj pravim, potem pa kupiš ta tip gume in ni enak kot je bil na testu...


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 336
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#38

Ah kaj ne, zadnjič smo prebrali da do -10 je letna boljša v vseh pogojih razen snegu. :-D


To bi bilo za mene. Link kje smo to prebrali? :)

Urejal MajoR, 29.05.2019, 14:42.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 224
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#39

Ma v eni teh tem, se ne spomnim več.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 880
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#40

saj pravim, potem pa kupiš ta tip gume in ni enak kot je bil na testu...

Na testih so vedno nevtralne različice. Najbrž je potem varno sklepati, da je namenska guma na ustreznem avtu ista ali boljša.  

 

93Y, :blah. Ce bi bilo mozno bi vzel 101 nosilnost :)

To je bolj kot ne špekulacija. 93Y popolnoma ustreza obremenitvi. Trše bočnice tudi niso vedno garancija za boljšo lego, čeprav drži, da so pri XL različicah načeloma uporabljeni vzdržljivejši materiali, kar pa žal pomeni tudi višjo nevzmeteno maso. Tudi dve generaciji novejši avtomobili nimajo nujno vgrajenih XL različic, pa so kar konkretno pridobili na teži. Primerjava iste gume z indeksom 93 in 98 bi bila edina merodajna, ali se XL dejansko pozna v praksi. Jaz mislim, da so razlike majhne. Če bi že izbiral med MO XL ali zvezdico brez XL, pa bi gotovo raje izbral slednjo. Pač, BMW in potencialne težave z vrtenjem. :-D


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti