Skoči na vsebino

 

BMWslo test: Michelin Pilot Super Sport

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 815
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#41

Bil je nek test ja, že pred leti .... ugotovitev naj bi bila, da je letna guma na suhi cesti superiorna ...  :-D


... tudi pozimi. 


BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 121
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#42

Gerchy, ne pravim da obstajajo različice gum a že enaka guma izdelana ta teden in guma naslednji mesec  sta lahko različni.


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 851
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#43

Ja, ampak ne verjamem, da so med njimi resne razlike - da bi ena imela par mm manjši obseg ali pa se bistveno drugače obnašala na cesti.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 121
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#44

ne mm, vulkanizacija zmesi je zelo enostaven a vseeno nepredvidljiv postopek.

Iste dirkalne gume(veš kje) isti proizvajalec, samo druga sarža in pojavijo se čisto druge zahteve po idealni temperaturi oz idealnem tlaku. Tudi lastnosti so vidno drugačne. Za osebna vozila, kjer testirajo gume pa normalni vozniki, ki se med seboj razlikujejo v stilu vožnje za 180st, pa mi ne reči da subjektivne ocene lastnosti gume kaj štejejo. 

Že podatek ali gume testirajo dirkači, ki gumo spravijo v čisto drugo stanje(temperatura) napram nedeljskemu vozniku izniči vsako testiranje in zmožnost uporabe tega podatka.Marketing as its best. 

Če ti dam podatek, da nekje 0,02 bara naredi ogromno razliko?


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 851
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#45

Ne vem, kaj želiš poudariti. Vem, da pri dirkanju vsak detajl šteje bolj kot na cesti, pa vendar ne verjamem, da so to razlike kot noč in dan. Potem je nemogoče tekmovati na pisti; imaš nastavljeno vse po specifikacijah, ki si jih v petih letih spravil na optimalen nivo in potem ti vse to podre nepredvidljiva zmes gume?

 

Tu govorimo o civilnih gumah. Tudi če so teoretično razlike večje kot si mislimo (kar itak ne bomo izvedeli), je to zanemarljivo. Ni to razlika, da te bo v na uvozu v Hočah s ponedeljkovo gumo odneslo ven, s petkovo pa ne. :ok2


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 121
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#46

Razlike so ogromne. Nastavitve po specifikacijah ni in jo je treba vedno prilagajati. Dirkanje je drug svet. Ni to računalništvo. Zakaj pol pri motogp izbirajo različice in niso vedno zadovoljni oz. se ni izteklo kot so predvidevali? Še dobavitelj pripravo novo gumo, ki bi naj bolj ustrezala pa se včasih izkaže, da to ni vedno tako. Že dva različna dirkača imata čisto druge zahteve za gumo( pa sta bistveno bolj podobna po stilu vožnje kot bilo kateri civilni voznik).

Da, pri civilnih gumah pa so razlike še večje v kvaliteti, res pa je tudi, da je spekter voznikov še večji v + in -, tako da to ne izpade tako velik problem.

Ti bom rekel tako, ko si zelo natančen, naredi en test , resno merljiv in ponovljiv , upoštevaj vse faktorje , ki jih poznaš in zmoreš zaobjeti. Potem pa isto gumo v tebi podobnih razmerah testiraj iz vsaj pol leta kasnejše proizvodnje ali celo iz druge tovarne. Potem mi pa povej kaj si ugotovil.

Če bo pa babica delala test pa verjamem, da bo vse enako.



Urejal berni, 29.05.2019, 17:49.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 851
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#47

Pusti zdaj lastnosti dirkačev. Govorimo o tem, da je ista guma danes ali pa čez pol leta lahko bistveno drugačna. To težko verjamem.

Kar se tiče testa, sem imel v obdobju 5 let dva kompleta enakih gum, celo izdelane so bile v različnih tovarnah. Oboje so isto drsele. Kolikor lahko to ocenim na istem avtu in istih cestah. Brez merjenja časa.

Bi bilo pa zanimivo slišati koga, ki redno obiskuje dirkališča. Tam so pogoji lažje enaki, pa tudi gume se dovolj hitro obrabljajo, da imajo najbrž več kompletov v času dobavljivosti istega izdelka.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 295
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#48

Da se pripomnim da je definitivno ta M0 razlicica trsa na bocnicah, od tiste brez. Se pravi malo sirsa, pa malo nizji presek (tolko da GPS opazi razliko), sem zadovoljen.

Mehke bocnice, na "navadnih" so bile edina zamera tem gumam z moje stran...sem pisal o tem v temi "Letne gume 20xx).

Tako da smo zvedli nekaj novega :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 194
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#49

Da se pripomnim da je definitivno ta M0 razlicica trsa na bocnicah, od tiste brez. Se pravi malo sirsa, pa malo nizji presek (tolko da GPS opazi razliko), sem zadovoljen.

Mehke bocnice, na "navadnih" so bile edina zamera tem gumam z moje stran...sem pisal o tem v temi "Letne gume 20xx).

Tako da smo zvedli nekaj novega :)

Ne vem, zakaj pol raje ne ROF , se avto obnaša, kot spuščen, trd, pa še vedno je visok zanaše ceste, vožnja pa res manj udobna, kot brez tega RFT-ja .


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 9 851
  • Lokacija: Wöllan
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#50

Sem premaknil debato v temo o letnih pnevmatikah, ker nekako ne sodi semkaj. ;)


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč