Skoči na vsebino

 

BMW X1 e84

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
17 odgovorov v temi
bmwziga
bmwziga

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 045
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 325iA

#1

Mi lahko kdo kaj o tem avtu pove? In o teh modelih, motorjih nasploh?

 

Hvala

 

https://www.avto.net...asp?id=14070772

 

 

 

 


BMW.....ko razvada,postane navada
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 860
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#2

Ful se nizko sedi, kot da nisi v SUV, to je bilo moje prvo opažanje ko sem se vsedel v avto. Renault senica sedis visje. Dizel kot vsak bmw takoj bo treba ketnvo menjat cca 800 eur dodaj
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 456
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#3

Žiga, meni X1 ni bila niti približno vredna denarja... saj veš tisto mojo zgodbo s klimo oz. ventilacijo na sploh, ki je katastrofalno izvedena... če v E9x še nekako prebavim (zaradi večjega števila šob) to totalno zgrešeno avtomatiko klime, jo v E84 nisem mogel, ker je bilo res obupno.

 

Avto sicer ni slab za voziti, ni pa nek presežek... SUV pač... malo manj udobja, kakor si verjetno navajen.

 

Glede N47 pa itak veš, da nisem navdušen... to je dobesedno ropotulja, ki jo ne moreš poslušati... pa če še tako dobro potegne in tako malo porabi.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


bmwziga
bmwziga

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 045
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: 325iA

#4

tale črn mi je zelo všečen. opremljen, km pa tud ni veliko. So bile kakšne hibe glede motorja, menjalnika, elektronike?
BMW.....ko razvada,postane navada
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 743
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#5

X pogon je ena cela hiba. Modernega bmwja ni vec za kupt. Al se bojis da ti motor razpade, v tem primwru neves kdaj bo kaj vtrgalo na pogonu .

Mogoce delajo ti trivaljniki dobro, to nevem, vse ostalo je pa srot
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 456
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#6

Žiga, tako, kakor ti voziš, je xdrive pogon varen... ti ga sigurno ne boš nikoli uničil :-D

 

Motor N47 (lahko tudi rečemo, da moderen dizel nasploh) pa za tvoj stil vožnje, po mojem mnenju, ni primeren, ker se ti bo DPF takoj zabasal, prav tako EGR in sesalni kolektor... kaj vem... če ni prišlo do kakšne spremembe, da boš delal relacije, potem ti predlagam, da spet iščeš bencinarja.

 

Je pa v tem avtu praktično enak motor, kakor tudi v 18d in 20d... samo da je že tovarniško čipiran, poenostavljeno povedano.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 743
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#7

A ni to biturbo?
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 456
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#8

Ima eno turbino, ki deluje tako, kakor da bi bile dve...  dejansko dve turbini v eni... ni pa to biturbo, da bi imel dve ločeni turbini.

 

Če pa zadevo razstaviš, dobiš pa dve ločeni turbini (št. 1 in št. 2) :ok

 

BMW_N47_35.jpg


 

Je pa v tem avtu praktično enak motor, kakor tudi v 18d in 20d... samo da je že tovarniško čipiran, poenostavljeno povedano.

Sem poenostavljeno napisal, kar sem tudi poudaril... morda bi bilo vseeno bolj razumljivo oz. pravilno, če bi napisal, da ima "tovarniški tuning" :-D



Urejal LEO37, 17.04.2019, 13:41.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Miholl je všeč


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 743
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#9

Cudo tehnike
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 446
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#10

A nima ta motor "2.3" , še nekatere dele malo "močnejše", napram "2.0"?


Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 110
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#11

Motor niti priblizno ni enak 2.0d, kaj sele 1.8d oznaki.
No po prostornini. Tam se pa nekako zakljuci.
Ima vecji in manjso turbino, kovane bate, DPF z vecjo kapaciteto in vse pritekline s premerom cevi od 3.0d - hladilniki, izpuh itd. Niti hladilnik olja ni enak 2.0d, 1.8d ga pa sploh nima. Tako da o tovarniskem cipu in neki enakosti je zelo zelo zavajajoce govoriti. Sploh ker se 2.3d z lahkoto zavrti do 5000/o in ima poln navor od 1500/o dalje. 2.0d ima pa za danasnje pojme kar precejsnjo turbo luknjo...
Tudi ce ga se tako dobro mapiras.
Aja- pa ketno imajo vsi isto :) zal
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Mrcina in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 893
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: alpsko mleko, roces x35

#12

Veliko sem že napisala o tem avtu ... Turbo lag je ogromen, črički so, no, načeloma je kul, dokler ti ga ne ukradejo.  :grin


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 456
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#13

Motor niti priblizno ni enak 2.0d, kaj sele 1.8d oznaki.
No po prostornini. Tam se pa nekako zakljuci.
Ima vecji in manjso turbino, kovane bate, DPF z vecjo kapaciteto in vse pritekline s premerom cevi od 3.0d - hladilniki, izpuh itd. Niti hladilnik olja ni enak 2.0d, 1.8d ga pa sploh nima. Tako da o tovarniskem cipu in neki enakosti je zelo zelo zavajajoce govoriti. Sploh ker se 2.3d z lahkoto zavrti do 5000/o in ima poln navor od 1500/o dalje. 2.0d ima pa za danasnje pojme kar precejsnjo turbo luknjo...
Tudi ce ga se tako dobro mapiras.
Aja- pa ketno imajo vsi isto :) zal

Motor je motor, in to je N47D20... da je potem to N47S ali N47D20D oznaka, še ne pomeni, da je drug motor.

Vse, kar si naštel, spada pod "tuning", vsaj za mene.

Če vzamem 18d in začnem menjati vse kar je treba (blok, glava, karter, pa še ne vem kaj vse, ostanejo isti), lahko pridem do 23d... to je za mene enak motor.

 

Nihče ni tukaj nikogar zavajal... prav poudaril sem, da sem poenostavil, ker itak ni namen teme, da se poglobimo v kovane bate ali v premer neke cevi... da bi bil pa izbor besede tuning boljši, kakor čipiranje, sem pa tudi sam že ugotovil :skrbast

 

 

Sem poenostavljeno napisal, kar sem tudi poudaril... morda bi bilo vseeno bolj razumljivo oz. pravilno, če bi napisal, da ima "tovarniški tuning" :-D


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 110
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#14

Motor je motor, in to je N47D20... da je potem to N47S ali N47D20D oznaka, še ne pomeni, da je drug motor.
Vse, kar si naštel, spada pod "tuning", vsaj za mene.
Če vzamem 18d in začnem menjati vse kar je treba (blok, glava, karter, pa še ne vem kaj vse, ostanejo isti), lahko pridem do 23d... to je za mene enak motor.
 
Nihče ni tukaj nikogar zavajal... prav poudaril sem, da sem poenostavil, ker itak ni namen teme, da se poglobimo v kovane bate ali v premer neke cevi... da bi bil pa izbor besede tuning boljši, kakor čipiranje, sem pa tudi sam že ugotovil :skrbast


Zame je zavajanje, ce posplosis, da motor s 177km s popolnoma drugacnim karakterjem in za danasnje case ogromno turbo luknjo (kar omenja tudi anita_a) primerjas z motorjem, ki ima popolnoma drugacno podajanje navora, elasticnost in konec koncev tudi porabo. Konec koncev v 1.8d poleg vsega kar si nastel moras menjat se injektorje, ki niso piezzo in se in se. Da ne govorim, da so tolerance pri izdelavi 2.3d drugacne kot pri 1.8d. Pa tudi ce vse to tunas se vedno ostanes zadaj pri prenosu vsega tega na cesto. 1.8d ima menjalnik, ki rad shodi. Ima bistveno slabso sklopko.

Osebno mi je vseeno, ce se to primerja. Vem pa da pri drugi znamki z neko sportno oznako vozniki vedo/locijo posamezno verzijo od navadne.
Osnova je pa ista. Res je. Predvsem prostornina. Pa pri vseh ko se strga ketna, pride nazaj ista glava in nova ketna. Vse ostalo je pa ze razlicno, ce smo natancni se klackalice niso iste. Zal o 2.3d govorijo kot o tunanem 2.0d samo tisti, ki motorja niso vozili in si ga od blizu ogledali. Vsi vitalni sklopi popolnoma brez tezav prenasajo +20% navora ob mapiranju (rocni menjalnik). Pri 1.8d temu zal ni tako.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Mrcina in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 456
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#15

Torej se strinjava, da gre za enak motor, le da je v 23d bolj našpičen, dodelan, optimiran... ne razumem, zakaj tako zapenjaš :ok2


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 54 863
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#16

Morda ker se bere kot da so dal konusni filter , čip pa drug auspuh in je blo to to, v resnici je pa zamenjano 3/4 periferije, ter celo bati v motorju?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 456
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#17

Sej sem rekel, da sem poenostavil... ker res nisem mislil, da je to tema, kjer bomo delali doktorsko disertacijo na temo N47 20d Vs N47 23d  :skrbast

 

Hotel sem samo povedati, da je v avtu N47 in ne kak šestak ali karkoli drugega, kar si marsikdo misli, ko vidi oznako 23d ali 25d.

 

To je vse... my bad.



Urejal LEO37, Včeraj, 07:44.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 110
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#18

Ne me narobe razumet..
Prevec kolegov je prodajalo svoje 123d/X1 2.3d in ce bi imel ta avto oznako GTD- jim nebi prihajali posamezniki na ogled s komentarji; sej bom mapiral 18d pa bo isti shit.
Lahko tunas kolikor zelis, elasticnosti (navora) od 1500-5000/o ne bo noben single turbo 2000ccm videl niti od blizu. Samo zato mi je bilo tezko tole prebrati.
Pa brez zamere
Prikaži več možnosti