Skoči na vsebino

 

Nihanje obratov na E60 535d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
34 odgovorov v temi
535bmw
535bmw
  • Uporabnik
  • Sporočil: 7

#1

Zivjo, na e60 535d facelift mi na mestu ko je auto mrzu obrati nihajo za 100-200 obratov ampak ne vedno
Med voznjo ce ga vozis na zelo zelo niskih obratih dokler se ne ogreje vcasih tudi malo zaniha prvih par minut... vandler naj bi bil nov ko sem ga kupil pred kratkim. Kaj bi lahko bilo?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 403
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Zivjo, na e60 535d facelift mi na mestu ko je auto mrzu obrati nihajo za 100-200 obratov ampak ne vedno
Med voznjo ce ga vozis na zelo zelo niskih obratih dokler se ne ogreje vcasih tudi malo zaniha prvih par minut... vandler naj bi bil nov ko sem ga kupil pred kratkim. Kaj bi lahko bilo?

Lahko da imaš smeti v gorivu, preveri stanje filtra in rezervoarja. Sicer pa če so nihanja majhna je to za te motorje normalno, skoraj noben ne teče popolnoma mirno.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • 535bmw je všeč


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 922
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#3

Probaj ocistit EGR ventil.

meni je pomagalo.


"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti
    • 535bmw je všeč


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 523
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#4

EGR ventil , LMM, Injektorji, slabo gorivo ali pa res filter goriva.


Prikaži več možnosti
    • 535bmw je všeč


stromzi
stromzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: kranj
  • Avtomobil: e61 525d a

#5

sem imel isti problem,zamenjal modul grelnih svečk in je težava izginila.lahko so pa tudi grelne svečke zanič
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#6

Pozdravljeni si bom kr tukaj sposodil temo glede obratov in nihanja imam problem z mojim bmwe61 535d. 294000km. Avtomacki menjalnik oz. Obrati nihajo ce se peljem mestno voznjo ko sem na avtocesti se peljem 130km pri 1800obratih na tempomatu obrati ne nihajo kak izklopim tempomat in dam na gas zacnejo obrati nihat in avto kot da izgubi moc pa spet potegne in neha tezko je opisat. In ne vem kaj bi to bilo variant je nesteto. Olje v menjalniku menjano na 286000 pri avto aktiv menjan termostat na agr ociscen dpf filter pri walkerju ociscen agr. Se opravicujem ce malo cudno napisano.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Ljubljana

#7

Wandler bo treba zamenjat verjetno...
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#8

Torej potem takem je res vandler ufff sem upal da bo kaj druga. Pa se je zdaj primerno se vozit z tako okvaro so lahko kaksne posledice.
Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 801
  • Lokacija: Svet

#9

Torej potem takem je res vandler ufff sem upal da bo kaj druga. Pa se je zdaj primerno se vozit z tako okvaro so lahko kaksne posledice.

Naceloma lahko vozis krajse poti. Edino kar je problem je ce bi sel na daljso pot pregrevanje olja in s tem posledicno unicenje preostalega menjalnika.

 

V vsakem primeru moras iti cim prej na servis in to urediti.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#10

Na to se res ne spoznam sem vprasal roka iz lj in mi je rekel 1200 da mi porihta zadevo. Jaz samo upam da je to to. Ker na avto aktiv po mojem nimajo pojma najprej da je kriv agr ga zamenjajo oz termostat in ocistijo agr. Pol napaka se se zmeraj ni odpravljena potem naredijo celi servis menjalnika zamenjajo olje sita itd. Cena da me je kap skoraj. Nato par dni mir in evo ga spet isto naprej zacne. Pol mi zacnejo da bi naj bila turbina kaj naj zadj vse se zamenjam. No zdaj pa mislim da je res vandler hjoo. Cudno je da obrati na tempomatu stojijo na miru ko pa vozim sam pa skacejo.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Na tempomatu se wandler zaklene, medtem ko na gasu mislmi da da se sele od 2k rpm zaklene... ne me pa za besedo drzat nisem mehanik
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#12

Kaj pa če je filter za nafto? Kdaj je bil zamenjan? Pri konstantni hitrosti na nizkih obratih in manjši porabi je lahko OK. Ko pa pohodiš gas ti lahko zaradi zamašenega filtra zmanjka goriva. Predvidevam, da do tega pride samo, ko se gas pohodi. V normalni vožnji deluje normalno in do katerih obratov?

 

Ker EGR ventil v sesalni kolektor spušča ogromno svinjarije je lahko tudi tukaj kaj zabasano.

 

Poglej kako zagleda lahko sesalni kolektor in zapacan filer za oddušek

 

 


Na to se res ne spoznam sem vprasal roka iz lj in mi je rekel 1200 da mi porihta zadevo. Jaz samo upam da je to to. Ker na avto aktiv po mojem nimajo pojma najprej da je kriv agr ga zamenjajo oz termostat in ocistijo agr. Pol napaka se se zmeraj ni odpravljena potem naredijo celi servis menjalnika zamenjajo olje sita itd. Cena da me je kap skoraj. Nato par dni mir in evo ga spet isto naprej zacne. Pol mi zacnejo da bi naj bila turbina kaj naj zadj vse se zamenjam. No zdaj pa mislim da je res vandler hjoo. Cudno je da obrati na tempomatu stojijo na miru ko pa vozim sam pa skacejo.

No lahko je tudi katero od 5 tesnil nad mehatroniko v menjalniku. Tudi ta tesnila znajo spuščat ali celo počit. Jebeš tak servis, ki tega ne pregleda ali menja.


Pripete slike za predogled

  • SWIRL-5.jpg
  • mani1.jpg
  • SWIRL-6.jpg
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#13

Bimmer dam ti prav da jebes taki servis ki ocitno nimajo pojma kje bi se lotili. Zdaj probal bom egr zamenjat oz ga odstranit. Prav tako lopute in dpf. Filter za nafto in glavnifilter ki je v podvozju je zamenjan prav tako zracni filter. To se bom ptrobal uredit ce pa to ne bo ok pa ni druge kot da ga peljem na menjavo vandlerja.aha ja pa ta filter moram menjat ja od olja separator to pa se ni bilo menjano upam da bo ok. Ce ima kdo kaksnjo izkusnjo z tem prosim za komentarje.
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#14

EGR če tesni se lahko samo programsko blokira. Ker na tehničnem pregledu se mi zdi da preverjajo prisotnost EGR ventila. Samo mislim, da če je EGR zataknjen v odprtem načinu jebe nasploh tek motorja, ker dobi preveč vročega zraka. Naj me kdo popravi če se motim.

 

Ta oddušek pa lahko naredi kar precej preglavic. Mi je pa danes sodelavec mehanik omenil, da tega filtra naj v M57TU2 motorjih naj nebi več bilo :uh No, jaz sem ga nabavil za vsak slučaj, ko bom delal servis, da ga imam pri roki če ga bom potreboval.



Urejal Bimmer-MB, 07.05.2019, 20:46.

Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#15

A za ta filter tudi jaz nisem ziher da ga ima ker sem na ebayu gledal pa za 535 ni samo za 530 je. Kolko sem pac videl v razpredelnici oz katalogu. Sem na you tube tudi gledal da nek del za uravnavanje pritiska v menjalniku pri teh crkne moram se enkrat pogledat kak se temu rece mozno da je tudi ta neki del crknkl. Bom zamenjal vse kar je mozno na koncu ps bo glih tak vandler potrebno menjat hehe. Probat ni greh hihi.
Prikaži več možnosti


BMW-Marko
BMW-Marko

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 300
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90 330i

#16

Na to se res ne spoznam sem vprasal roka iz lj in mi je rekel 1200 da mi porihta zadevo. Jaz samo upam da je to to. Ker na avto aktiv po mojem nimajo pojma najprej da je kriv agr ga zamenjajo oz termostat in ocistijo agr. Pol napaka se se zmeraj ni odpravljena potem naredijo celi servis menjalnika zamenjajo olje sita itd. Cena da me je kap skoraj. Nato par dni mir in evo ga spet isto naprej zacne. Pol mi zacnejo da bi naj bila turbina kaj naj zadj vse se zamenjam. No zdaj pa mislim da je res vandler hjoo. Cudno je da obrati na tempomatu stojijo na miru ko pa vozim sam pa skacejo.


Ob prvem stavku sem dobil flashback na par let nazaj haha. Je pa to najbrž Rok iz Lesc in ne Ljubljane? :)
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#17

Se opravicujem Lesce ne lj. Sory imas prav ja. Baje da ti zrihta v nulo ne mora pa pred tem potrdic ce je dejansko vandler ali kaj druga tako ds imas moznost 50/50. Simtomi kazejo na vandler ni pa receno in si spet na zacetku.
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 114
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#18

Kaj pa izpiše kak tester? Katere napake so prisotne?


Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#19

Tester ne pokaze nicesar. Vse kaj je pokazal je svecke druga nic. To sem zamenjal ker je modro skadil ob vzigu zdaj je ok.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 086
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#20

izklopi vakuum cevko iz egr ventila in vanjo daj neki mali vijak da jo blokiraš za probo. če bo težava izginila je kriv el. mag. ventil ki uravnava vakuum na egr. kaj in kako naprej pa malo pobrskaj po mojih temah sem že večkrat to napisu.....


Prikaži več možnosti