Skoči na vsebino

 

Nihanje obratov na E60 535d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
34 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 808
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#21

EGR ventil , LMM, Injektorji, slabo gorivo ali pa res filter goriva.

:ok

 

Prvo na tester, pa potem ugibat. Zacni od bolj poceni zadev, pa idi proti drazjim ;)


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


simonzan
simonzan

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 446
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat, BMW F32

#22

Meni je 535 obcasno tudi to delala. Sem mislil, da je wandler in sel k Roku na pregled. Sel se je peljat in rekel, da ni wandler. S to obcasno tezavo sem se vozil 4 leta in ni nic slo narobe. Sem pa ujel en vzorec. Ce sem ga bolj pritisnil, se je menjalnik malo bolj v sport mode "postavil" in nekaj casa menjal na 2 - 2.500 obratov, tudi po tem, ko sem bil spet nezen z gasom. Obtej prilagoditvi se je zacelo tudi skakanje obratov, zlasti pri nizkih, med 1.500 do 2.000.
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 118
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#23

Ko smo že pri EGR ventilu. Lahko se ga blokira tako, da odstranimo cevko in jo zadelamo. A potem javlja kako napako? Ker je to potem še najlažja predelava za EGR off.

 

Kako se to potem pozna na DPF filtru? Ker je nekdo enkrat nekje rekel, da zaradi blokade EGR ventila bi naj DPF prej crknil. Meni se zdi da bi prej bilo obratno.



Urejal Bimmer-MB, 08.05.2019, 12:54.

Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#24

To zadevo z egr in cevko sem probal jo zamasil z vijakom in ni bilo sprememb razn tega da se je lucka za motor prizgala.
Prikaži več možnosti


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 541
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#25

Ja, če EGR cevko odstraniš se vklopi lučka za motor zaradi emisij. Zakaj bi sploh to delal? Jaz sem EGR preventivno zamenjal z novim, pa me je novi prišel 93€ (original Pierburg).


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 088
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#26

ker dostikrat se zaradi puščanja sesalnega kolektorja, zabaše el. mag. ventil z oljem in potem ne regulira pravilno egr ventila. Tko da ni vedno kriv egr ventil, ampak je lahko tudi el. mag. ventil, z to odstranjeno cevko pa ravno to testiraš na hitrco, da ni potredbno sesalnega dol jemati itd,......


Prikaži več možnosti
    • panki_86 je všeč


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#27

V glavnem egr ventil deluje kot mora tudi sam ventil je ociscen ni ravno novi jasno da je sajast ampak ne pa zabasan. Kaj pa turbine misli kdo da bi lahko bil to vzrok tudi. Ker se mi zdi ko se peljem po ac da kot da jadram ali pa kod da mi sam odvzema in dodaja gas.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Pa ti nihajo obrati k se vozs v D, dat med voznjo ali pa na mestu v N in drzi gas na 2rpm da vids ali je problem v menjalniku ali ti nekaj na motorju povzroca nihanje obratov...
vakum cevi pa vse priklope ste pogledal?
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#29

Ko je avto na mestu in je v P dam na gas do 2000obratov nic ne povzroca nihanja je vse ok. Obrati nihajo samo ko se peljem in to se najbol cuti med 1500 do 2000. Ce pohodim gas in ga spravim v visje obrate da mi menja kasneje oz ce ga dam na rocno prestavljanje in prestavim v visjih obratih ne cutim da bi kaj bilo narobe. Samo ko se lepo vozim normalno voznjo pol mi pa skacejo nekje 1500 do 2000 ali obratno. V tem obmocju vse vse dogaja.
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#30


Nekako tako to dela slicno temu.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 251
  • Lokacija: Ljubljana

#31

Sem skoraj ziher da je wandler, tudi poglej ostale posnetke na yt in bos videl v komentarji k so napisali resitve, da po menjavi obrati vec ne nihajo

Primer:

https://m.youtube.co...h?v=rWWxgefs3nA
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#32

V primeru da je wandler je to potrebno samo zamenjat ali treba potem naredit se kaksne racunalniske nastavive ali kako.
Prikaži več možnosti


aleska
aleska

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw 535d e61

#33

Pozdravljeni. Za vse ki bodo imeli tezave kot sem jih imel jaz lahko potrdim da je crknil wandler. Sedaj je zamenjan in dela top. Hvala vsem za odgovore.
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#34

Pozdravljeni. Za vse ki bodo imeli tezave kot sem jih imel jaz lahko potrdim da je crknil wandler. Sedaj je zamenjan in dela top. Hvala vsem za odgovore.

Hvala tebi, da si napisal povzetek. Simptomi so res tipični za wandler ampak pri teh motorjih nikoli ne veš, lahko bi bilo tudi kaj drugega. No vsaj kilometre imaš na avtu verjetno realne, ker po mojih podatkih wandlerji na 535d res zdržijo tam okoli 300.000 km, če avto ni načipan (in malo manj, če je).


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


urosfri
urosfri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 953
  • Lokacija: Bela krajina
  • Avtomobil: BMW E60 530D

#35

Koliko je bil strošek menjave?


Prikaži več možnosti