Skoči na vsebino

 

Diferencial e39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
46 odgovorov v temi
x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#21

Pa saj se je diff ravno tako vrtel :D
Prikaži več možnosti


joksim
joksim

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: dolenjska

#22

Po moje,če
je menjalnik v leru se kardan ne vrti. Vrtijo se polosovine.verjetno je razlika med d in n prestavo. V d se vklopi vse.Mogoče se pa motim.

Urejal joksim, 21.04.2019, 13:16.

Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 534
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#23

Po moje,če
je menjalnik v leru se kardan ne vrti. Vrtijo se polosovine.verjetno je razlika med d in n prestavo. V d se vklopi vse.Mogoče se pa motim.

Kardan in dif in ležaji se vrti(jo), ko se vrtijo kolesa. . V leru ni pogonskega stika med motorjem in menjalnkom, kardan in diferencial pri tem nista obremenjena z vrtilnim momentom (navorom) pogona ali zaviranja z motorjem.



Urejal Warden, 21.04.2019, 14:02.

Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


joksim
joksim

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: dolenjska

#24

Kardan in dif in ležaji se vrti(jo), ko se vrtijo kolesa. . V leru ni pogonskega stika med motorjem in menjalnkom, kardan in diferencial pri tem nista obremenjena z vrtilnim momentom (navorom) pogona ali zaviranja z motorjem.


No tega nisem vedel pol moram res odklopit te polosi druge variante ni.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#25

Po moje,če
je menjalnik v leru se kardan ne vrti. Vrtijo se polosovine.verjetno je razlika med d in n prestavo. V d se vklopi vse.Mogoče se pa motim.

Hijaj, ti si pa res ne predstavljaš diferenciala, kajne? :ok2 V N se prekine povezava med "vhodom" in "izhodom" iz menjalnika - notri v samem menjalniku. Kardan potem poganjajo kolesa in ne motor, če se avto pelje. Vrti se pa vedno, ko se vrtijo kolesa.


Prikaži več možnosti


joksim
joksim

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: dolenjska

#26

Hijaj, ti si pa res ne predstavljaš diferenciala, kajne? :ok2 V N se prekine povezava med "vhodom" in "izhodom" iz menjalnika - notri v samem menjalniku. Kardan potem poganjajo kolesa in ne motor, če se avto pelje. Vrti se pa vedno, ko se vrtijo kolesa.

Ja priznam nisem preveč na tekočem z diferencialom ,ker niti razmišljal nisem o tem do sedaj ,ko sem nekako opazil to brnenje .


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#27

diff-open.jpg

 

Vsak zobnik se vrti, drugih premikov tu notri ni, torej nobenih odklopov nekega zobnika stran od ostalih. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

Ležajev v diferencialih se ne splača menjat, ker je material + delo dosti dražji od rabljenega diferenciala, brezhibnega seveda. Joksim, kateri motor ima tvoja E39, imaš ročni menjalnik ali avtomat?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


joksim
joksim

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: dolenjska

#29

Ležajev v diferencialih se ne splača menjat, ker je material + delo dosti dražji od rabljenega diferenciala, brezhibnega seveda. Joksim, kateri motor ima tvoja E39, imaš ročni menjalnik ali avtomat?

Ja vem,da se ne splača menjat ležajev na diferencialu.Sam hudič je ,če ne bo drugi rabljeni še slabši. Motor je 3.0d avtomatik.


Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#30

Mene pa že parlet moti nadležen zvok iz kardana  naj bi prihajalo cinglanje ko dodam in odvzamem plin. Hardi naj bi bil dober dajte mi nasvet da to menjam ker res ne paše ko se peljem s tako makino in potem cinglja pol te pa narod gleda in si misli da bo avto razpadel kot da bi se vozil v kakšni e60 :frown je pa e39 ročni menjalnik 525 d. Nobeden to noče pridet do konca temu mene pa moti , pa nebi brezveze menjaval hardija, pa kardana.

 

A ni ennkrat pisal nekdo da je potrebno namazat neke ripne ko se kardan razdre?

 

Pa tudi ko pri hitrosti spustim plin nekaj butne spodaj , kot da bi kardan nekaj potisnilo naprej proti menjalniku?

 

Kaj je najverjetneje, ležaj na kardanu, nosilec kardana ali celo hardy vendar dvomim saj je bil 50.000 km nazaj menjan,

 

Hvala za pomoč



Urejal magic man, 11.06.2019, 20:54.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 102
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#31

Jaz bi bolj zadaj gledal, zadnji konec kardana, diferencial, vpetje difa, tam okoli...


Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 184
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#32

Diferencial ti je zluftan. Po vsej verjetnosti sami zobniki noter. Najbolje bos opazil ce dvignes avto v zrak, pa zavrti kardan z roko malo v smer ure malo kontra. Ce ima luft, bos to tu najbolje opazil; ne bo takoj premaknilo koles....


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

Mene pa že parlet moti nadležen zvok iz kardana  naj bi prihajalo cinglanje ko dodam in odvzamem plin. Hardi naj bi bil dober dajte mi nasvet da to menjam ker res ne paše ko se peljem s tako makino in potem cinglja pol te pa narod gleda in si misli da bo avto razpadel kot da bi se vozil v kakšni e60 :frown je pa e39 ročni menjalnik 525 d. Nobeden to noče pridet do konca temu mene pa moti , pa nebi brezveze menjaval hardija, pa kardana.

 

A ni ennkrat pisal nekdo da je potrebno namazat neke ripne ko se kardan razdre?

 

Pa tudi ko pri hitrosti spustim plin nekaj butne spodaj , kot da bi kardan nekaj potisnilo naprej proti menjalniku?

 

Kaj je najverjetneje, ležaj na kardanu, nosilec kardana ali celo hardy vendar dvomim saj je bil 50.000 km nazaj menjan,

 

Hvala za pomoč

Če cinglja (!) je problem izključno v kardanu in polosovinah, natančneje v križu kardana in v vseh štirih zglobih polosovin. Ostalo s tem nima nobene veze in z mazanjem ne boš nič rešil, ker je problem v obrabi materiala. Pa da ne bo kdo rekel da E39 ni dobro skonstruirana, kilometri ji ne pridejo do živega, prekomerna obraba je izključno posledica zlorab voznika oziroma voznikov, v tvojem primeru očitno lastnika pred tabo, saj zate verjamem da lepo ravnaš z avtom. Zamenjaj to kar sem rekel in boš imel problem rešen, ostale stvari boš menjal zaman (kar pa ne pomeni, da bo tudi zastonj). Odloči se sam.


Diferencial ti je zluftan. Po vsej verjetnosti sami zobniki noter. Najbolje bos opazil ce dvignes avto v zrak, pa zavrti kardan z roko malo v smer ure malo kontra. Ce ima luft, bos to tu najbolje opazil; ne bo takoj premaknilo koles....

Diff ima lahko malo zračnosti, zvoka pa ne more oddajat, ker tega zobniki niso sposobni. Cingljanje izhaja iz puš kardana (križ) in kardanskih členov na polosovinah.


Jaz bi bolj zadaj gledal, zadnji konec kardana, diferencial, vpetje difa, tam okoli...

Vpetje difa se gleda na E36, E46 in pri starejših modelih (E24, E28, itd.), ne vem za primer da bi imel E39 kdaj razrahljano vpetje diffa, mogoče se to zgodi enkrat na 1.000 primerov, pri vozilih s krepko preko milijon km. Tako "bikovskega" vpetja diffa kot ga ima E39 (vključno s samim diffom) nima praktično noben drug bavarec tega letnika ali starejši.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 555
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#34

Kua zdej Džeri a naročim  nov ležaj kardana in menjam ali še kajdruga ali ima kdo kakšno kataloško morda?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#35

Kua zdej Džeri a naročim  nov ležaj kardana in menjam ali še kajdruga ali ima kdo kakšno kataloško morda?

Ležaj se menja ko kardan vibrira, s cingljanjem ta nima veze. Menjaj kardan in polosovine, priporočam rabljene v dobrem stanju, ker so kopije katastrofa. Še preden greš v nabavo pa prosi mehanika da ti preveri kje točno je zračnost, da ne boš po nepotrebnem česa menjal. Čeprav če že dlje časa cinglja, je verjetno zračnost tako v kardanu, kot tudi v polosovinah.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 086
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#36

Zaenkrat naj se sname kardan, nabavi sredinsko vpetje z ležajem seveda pazi da se sestavi nazaj kot je bil, označi ga z nečim, torej oznaka na oznako. Tukaj na spoju namaži ripne in ripne na diff-u. Nič pa ne škoduje če preveriš koliko ima križ kardana lufta. Če ga ima tukaj potem tako ali tako rabiš druga kardan. Preveriš še luft pri speljevanju če kaj meče diff od tukaj lahko butanje pri spuščanju gasa. Nosilci motorja in menjalnika so bili menjani!?
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 184
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#37

Ce ti je diff zluftan imas se eno metodo da preizkusis.

Pelji. Ustavi. Daj v ler, da se pogon "odpne". Daj v prvo. Ce takrat ko das v prvo butne iz zadnjega dela, potem sem skoraj siguren da ni kriz na kardanu pa niti sredinski lezaj.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 296
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#38

Mene pa že parlet moti nadležen zvok iz kardana  naj bi prihajalo cinglanje ko dodam in odvzamem plin. Hardi naj bi bil dober dajte mi nasvet da to menjam ker res ne paše ko se peljem s tako makino in potem cinglja pol te pa narod gleda in si misli da bo avto razpadel kot da bi se vozil v kakšni e60 :frown je pa e39 ročni menjalnik 525 d. Nobeden to noče pridet do konca temu mene pa moti , pa nebi brezveze menjaval hardija, pa kardana.

 

A ni ennkrat pisal nekdo da je potrebno namazat neke ripne ko se kardan razdre?

 

Pa tudi ko pri hitrosti spustim plin nekaj butne spodaj , kot da bi kardan nekaj potisnilo naprej proti menjalniku?

 

Kaj je najverjetneje, ležaj na kardanu, nosilec kardana ali celo hardy vendar dvomim saj je bil 50.000 km nazaj menjan,

 

Hvala za pomoč

Kot ti je bilo povedano,v sredini krdana cingljajo suhe ripne,to je treba razstavit in namazat in obenem še zamenjaš viseči ležaj.Za butanje pa preveri vse nosilce motorja in menjalnika in vpetje diferenciala.Mogoče tudi zračnost na notranjih zglobih polosovin.


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 086
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#39

Pri moji bivši e46 je bilo vse, cinglanje, butanje, začel pri polosovinah in našel pooolno lufta. Ok bo treba druge, iskal primerne, malo odlašal, nakoncu me nečak prepriča da prodam mu povem za problem mi reče ni panike.

Kar sem mu dal zraven avta je sredinsko vpetje kardana in ležaj, sprednji selen diff-a in pa hardy. Ko je vse pomenjal in premazal kardan je zamenjal še semering diff-a in olje, od takrat naprej ni nobenega duha ne sluha o cinglanju in butanju ne glede na polosovine(drugo je če so odprte manšete in je notri že vse suho).

Urejal saso24, 12.06.2019, 11:08.

Prikaži več možnosti
    • Car Uroš je všeč


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 568
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#40

Pri moji bivši e46 je bilo vse, cinglanje, butanje, začel pri polosovinah in našel pooolno lufta. Ok bo treba druge, iskal primerne, malo odlašal, nakoncu me nečak prepriča da prodam mu povem za problem mi reče ni panike.

Kar sem mu dal zraven avta je sredinsko vpetje kardana in ležaj, sprednji selen diff-a in pa hardy. Ko je vse pomenjal in premazal kardan je zamenjal še semering diff-a in olje, od takrat naprej ni nobenega duha ne sluha o cinglanju in butanju ne glede na polosovine(drugo je če so odprte manšete in je notri že vse suho).

Upam, da bo tudi pri mojem tako. Mam nabavljeno skoraj vse kar se tiče gumi nosilcev. Torej nosilci motorja in menjalnika, hardi in sredinski ležaj, nosilci zadnjega mostu in diffa. Pa da vidimo, kaj se izscimi iz tega :)


Prikaži več možnosti