Skoči na vsebino

 

Diferencial e39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
46 odgovorov v temi
biso
biso

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 28
  • Lokacija: škofja loka
  • Avtomobil: bmw

#41

Pozdravljeni

Imam en problem pri svoji e39.Avto pri okoli 100-130km/h trese pri zadnjem koncu...kardan je pregledan in je vse uredu zamenjan tudi sredinski gumi nosilec,gume in feltne uredu...nikjer nobenega lufta na kolesih...zadnji obe aksi uredu...sprašujem ali bi bilo možno da bi bili zanič nosilci od diferenciala...
Pozdravljeni

Imam en problem pri svoji e39.Avto pri okoli 100-130km/h trese pri zadnjem koncu...kardan je pregledan in je vse uredu zamenjan tudi sredinski gumi nosilec,gume in feltne uredu...nikjer nobenega lufta na kolesih...zadnji obe aksi uredu...sprašujem ali bi bilo možno da bi bili zanič nosilci od diferenciala...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#42

Pozdravljeni

Imam en problem pri svoji e39.Avto pri okoli 100-130km/h trese pri zadnjem koncu...kardan je pregledan in je vse uredu zamenjan tudi sredinski gumi nosilec,gume in feltne uredu...nikjer nobenega lufta na kolesih...zadnji obe aksi uredu...sprašujem ali bi bilo možno da bi bili zanič nosilci od diferenciala...
Pozdravljeni

Ni možno. Če trese so lahko kriva samo platišča, gume, kardan in polosovine, to so 4 možnosti, pete ni. Če si vse našteto pregledal ti je nekdo to površno pregledal, ker mora bit nekaj od tega. Te zadeve se pregledajo tako da avto postaviš na dvigalo, daš v prestavo, poženeš do željene hitrosti, mehanik pa spodaj gleda, kaj začne vibrirat. Gledat in preizkušat (beri: ugibat) nekaj na mirujočem avtu nima smisla. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#43

Pri moji bivši e46 je bilo vse, cinglanje, butanje, začel pri polosovinah in našel pooolno lufta. Ok bo treba druge, iskal primerne, malo odlašal, nakoncu me nečak prepriča da prodam mu povem za problem mi reče ni panike.

Kar sem mu dal zraven avta je sredinsko vpetje kardana in ležaj, sprednji selen diff-a in pa hardy. Ko je vse pomenjal in premazal kardan je zamenjal še semering diff-a in olje, od takrat naprej ni nobenega duha ne sluha o cinglanju in butanju ne glede na polosovine(drugo je če so odprte manšete in je notri že vse suho).

E46 in E39 sta kot noč in dan, vpetje diffa pri E46 je katastrofa, cela zadnja prema je v bistvu tako butasto skonstruirana, da samo debelo gledaš. Diff od petice je proti trojki kot bi primerjal tank in fičota, motorna paleta je bila pri teh modelih podobna oziroma enaka, dimenzioniranje prenosa moči pa je pri trojki pol šibkejše - ni logike. Posledica je ta da ima skoraj vsaka E46 na polosovinah in na vpetju diferenciala zračnost, pri E39 pa tega ne boš videl, oziroma zelo redko, praktično nemogoče. Moja E39 530dA je bila pri 460.000 km brez zračnosti na zadnjem delu s prvim kardanom, diffom in polosovinami, nič se ni čutilo ali slišalo ko si prestavil iz P v D. Pri E46 je pri teh kilometrih kaj takega nemogoče.


Upam, da bo tudi pri mojem tako. Mam nabavljeno skoraj vse kar se tiče gumi nosilcev. Torej nosilci motorja in menjalnika, hardi in sredinski ležaj, nosilci zadnjega mostu in diffa. Pa da vidimo, kaj se izscimi iz tega :)

To kar si naštel bo odpravilo samo zračnost, v primeru da ti kardan in polosovine še ne cingljajo. Ko pride enkrat do te točke menjave nosilcev in hardija ne pomagajo več, bo sicer malo boljše, zvok in nekaj zračnosti pa bo ostalo. Vse je torej odvisno od tega ali se cingljanje že sliši ali še ne.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 086
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#44

Torej če praviš da je e46 slabša bo potem samo z snemanjem kardana in mazanjem odpravil vse potem še toliko bolš za njega!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#45

Torej če praviš da je e46 slabša bo potem samo z snemanjem kardana in mazanjem odpravil vse potem še toliko bolš za njega!

Mazanje ne bo odpravilo nič, zračnosti na križu s tem ne eliminiraš. Potrebna bo menjava, je pa res da je dela veliko manj, kot pri E46. Trojka je v splošnem dosti bolj enostaven avto kot petica in se da stvari porihtat z manj stroški, pri prenosu moči je pa ravno obratno, tu je E39 denarnici bolj prijazna.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 086
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#46

Luft v križu bo valjda viden in takega kardana res nimaš kej mazat. Če pa ni zračnosti naj pa to naredi in se bo videlo kaj je na stvari
Prikaži več možnosti


joksim
joksim

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 80
  • Lokacija: dolenjska

#47

Pozabil sem prej odgovorit. Na srečo ni bilo nič narobe na diferencialu ampak je brenčal zadnji desni ležaj. 23 eur Fag. Zdaj je tišina.
Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč