Skoči na vsebino

 

Astra OPC

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
63 odgovorov v temi
jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 985
  • Lokacija: Ljubljana

#21

Jebi ga, to so nišni avtomobili. Sicer pa golf tle nima kaj dosti praskat zraven. Zanimiv stroj sta bili se zafira in meriva opc.

Prikaži več možnosti


hermes
hermes

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 415
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: bmw

#22

Kokiko pa bi naj bil vreden takšen GTI? Če je avto pošten, mogoče ni pretirana cena. Če se na netu začnejo cene pri 7 k.
Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 622
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#23

Ce se renault megane limited za 8 ne proda...
Prikaži več možnosti
    • SILVEKK je všeč


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 087
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#24

Sem te že hotel vprašati, zakaj je Ventildeklc dol. Imam pa jaz na leonu podoben "problem" že kar nekaj časa. V prostem teku čutim in minimalno po obratomerju vidim, da obrati niso enakomerni (večina tega niti zaznala nebi), ponoči sem v takem primeru videl, da je tudi osvetlitev števca nihala. Preventivno sem obnovil alternator, če je slučajno kaj na njem ali reglerju, ampak to ni rešilo zadeve (glede nihanja osvetlitve moram še preveriti). Pa enih 5x na leto se mi zgodi, da motor pri konstatni vožnji +/- 110 km/h za trenutek (mah sekunda) povsem izgubi moč, potem pa spet normalno dalje, kot da se ni nič zgodilo. Napak v računalniku nobenih (imam zamenjane tuljave in svečke). Tole bom moral še raziskati - si mi pa dal par idej.

 

Motor navit ni noben problem in tudi najmanjši strošek. Odvisno kaj želiš od avta. Je pa vsekakor dobro preveriti kaj na tem motorju je šibek člen, pa preveriti stanje vseh cevi. Taka preventiva definitivno pomaga. Jaz sem šel v vse ostale modifikacije, ker je avto namenjen uživanju v ovinkih (in na progi) in so bile serijske komponente že s serijskimi konji prešvoh (no, sedaj je avto za vsak dan zgolj pogojno uporaben - višina). Če so tvoje zavore in podvozje kos tvojim zahtevam na cesti, potem ni nujno, da greš takoj v menjavo le-teh in še montaža špere.

Ja, bom videl, če je tole rešilo težavo. Še čakam nekaj delov na pooblaščencu, naj bi jih dobil v pon, potem pa gasa :)

 

Se strinjam. Dejansko ne morem še povedat ali so komponente avta dovolj mojim zahtevam, ker jih še nisem dodobra preizkusil. Šele takrat bom razmišljal o navitju motorja in menjavi ostalih komponent.

Čeprav za cesto mislim, da je popolnoma dovolj. No, nikoli ne reči nikoli :P

 

Ko bo tole mimo, ga imam namen peljati še na optiko in na valje, da vidim kje sploh smo.


Ce se renault megane limited za 8 ne proda...

Sej se je sezona komaj začela. Mislim, da ko bo res lepo vreme, se bosta rumeni in beli r26 hitro prodala.


BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 087
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#25

Mogoče nekaj malega o Astri OPC in njenih različic, če smo že ravno na BMW forumu :P

 

Astra OPC (Opel Perfomance Centre) ali po angleško VXR leta 2005 najmočnejši hothatch na tržišču. Turbo 2.0l motor, 6prestav, 16valve, ima 177KW in 320Nm pri 2400 do 5000 obratov/min; od 0-100km/h 6,6s.

 

opel-astra-opc-car-wallpaper-25065.jpg

 

opel_astra_2005_photos_4_b.jpg

 

 

 

OPC je bil predstavljen svetu leta 1997 z Astro G (1999).

Opel_astra_G_3T_opc.jpg

 

 

Po "navadni" Astri H OPC, so bile še narejene Nurburgring edition in Racing edition.

 

Nurburing edition je koštala okoli dva jurja več kot navadna OPC, je bila limitirana izdaja (835), lažja platišča, remus izpuh (naj bi dodal okoli 15hp), dodatki v notranjosti, sedeži v usnju in ogrevani, karbon dodatki v notranjosti in na ogledalih, šahovnica preko pokrova motorja in strehe, keyless, zadnja stekla potemnjena pa še par malenkostih.

Kot zanimivost lahko povem, da ni imela LSD, kot recimo R26, ki ga je imel. Škoda.

 

Opel_Astra_H_OPC_N%C3%BCrburgring_Editio

 

0004b7a75393-9b3e-44f9-9.jpg

 

 

 

Astra Racing edition, naj bi bilo narejenih 444 (in 444 Cors) kaj več ostalih info pa nisem našel na spletu.

 

 

 

Top gear :ok2

 



Urejal ŽigecBMW525, 27.04.2019, 13:10.

BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti
    • Kobal trans je všeč


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 087
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#26

Da nadaljujem kjer sem ostal.

Po menjavi tesnila pokrova ventilov sem očistil še gas loputo, saj sem jo itak imel narazen. Opazil sem, da tesnila niso več takšna kot bi morala bit, tako da je sledila še menjava teh.

 

Najprej čiščenje. Škoda, da nisem slikal, kako je bila zapacana.

 

imag4065.jpg

 

 

Nova tesnila

 

imag4143.jpg

 

 

Menjava dotrajane cevi

 

imag4144.jpg

 

imag4145.jpg

 

 

Novi vijaki pokrova ventilov

 

imag4146.jpg

 

 

In končno sestavljeno

 

imag4152.jpg

 

 

 

Zdaj bi bil pa čas, da še celega konkretno operem in se začnem vozit :)


BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti
    • bvogri in rokxy uporabnikom je všeč to sporočilo


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 172
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#27

Se po menjavi tesnil in čiščenju lopute kaj pozna odzivnost motorja?
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 985
  • Lokacija: Ljubljana

#28

In zakaj to delas? A je motor totalno v kurcu?

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 053
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#29

In zakaj to delas? A je motor totalno v kurcu?


Temu se reče preventivno vzdrževanje oz. vzdrževanje nasplošno. Lahko tudi ohranjanje videza pod motornim pokrovom kar je marsikatermu španska vas.
Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 in BMW4everafter uporabnikom je všeč to sporočilo


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 985
  • Lokacija: Ljubljana

#30

A zato, da potem prodajas po 14.000eur in se cudis zakaj nihce ne kupi. :laugh  Ce laufa avto, nimas kaj drkat masine. Redni servisi in gasa. Sem s svojo type R zgal 3000km cez prvomajske po tujini zdele pa mi ni na kraj pameti prislo, da bi odpiral masino in glancal ventile. Ne vem no... kantica olja v kufer pa gas.

Moram rect, da avta ne sparam, ker gre redno v rdece polje ampak tolk ulafan kokr je prisel nazaj se nisem videl. Moram posneti en filmcek, da turbo manijaki enkrat slisite navadno masino kako poje na 8500 obratih.



Urejal jjjernej, 05.05.2019, 12:55.

Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 053
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#31

To se pravi če ti bo po motorju tekel olje zaradi otrdele gumi tesnilke, boš dal kantico v kufer in gas? Zato pa imamo skrete od avtov na cesti, čestitke
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Octopus uporabnikom je všeč to sporočilo


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 421
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#32

Jernej ti si si sam odgovoril na vorašanje. Avto, sploh bencinar kateri je stalno v visokih obratih je manj zapackan po motorju, ker se vse obloge pregrejejo, skurijo in se izločijo iz motorja. Bolj ko šparaš avto več oblog je v motorju. Sedaj si lahko vsak pogleda kako se zapaca bencinski motor, dizl je pa še 70% bolj umazan že v štartu. Tako da dizl ki se ga špara ima več oblog kot kak preobilni ljubitelj hitre hrane holesterola.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti
    • Nixxon in jjjernej uporabnikom je všeč to sporočilo


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 053
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#33

Glede na to da je bencinar bl vroč mislim da je na zunaj bl umazan kot dizel, sploh pri vestnih lastnikih. Na znotraj pa verjamem da je ravno obratno
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 172
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#34

Če maš tak avto, ga moraš vsaj enkrat do dvakrat na teden dobro prepihat. To bo dovolj. Olje pa kaplja tudi zaradi slabe kvalitete tesnil. Ene so dobesedno kot iz neke plute in razpadejo na kose.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 087
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#35

Se po menjavi tesnil in čiščenju lopute kaj pozna odzivnost motorja?

 

Mislim, da se res malenkost pri dozivnosti. Mogoče tudi malo, ker sem vgradil bolj pretočen zračni filter.

 

imag4156.jpg

 

In zakaj to delas? A je motor totalno v kurcu?

Sem že napisal, da sem motor odpiral, ker so svečke plavale v olju. Vzrok tega je lahko ta dihtunga. In sem jo menjal. Če zarad tega avto malo stoji, se jaz ne sekiram. Če bi se mi pa zaradi tega vžgal, bi se pa zelo.

 

Temu se reče preventivno vzdrževanje oz. vzdrževanje nasplošno. Lahko tudi ohranjanje videza pod motornim pokrovom kar je marsikatermu španska vas.

:ok

 

Če maš tak avto, ga moraš vsaj enkrat do dvakrat na teden dobro prepihat. To bo dovolj. Olje pa kaplja tudi zaradi slabe kvalitete tesnil. Ene so dobesedno kot iz neke plute in razpadejo na kose.

Avto bo še deležen pihanja :ok2  lepo vreme se komaj začenja.


BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 36 172
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: ALFA ROMEO

#36

:ok Ti sam lepo skrbi naprej zanj.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 je všeč


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 034
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#37

Lepa petarda :metalc


AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 729
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#38

Cool. Keep us posted :ok
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 087
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#39

Hvala ;)

Avo je bil sedaj v vsakdanji uporabi. Z menjavo svečk tiste težave z obrati nisem odpravil. Prav tako sem opazil, da ko ga v drugi do konca pohodim, nekaj ne štima. Obrati gredo sicer do konca, pospeši tudi lepo, ampak kot bi hotel malo trokirati. Sprva sem mislil, da želi zvrteti gume in, da esp ne dovoli. Ampak tudi, ko sem esp izklopil naredi enako.

Pomislil sem na maf in na vžigalno tuljavo. Napaka v eni izmed teh, bi lahko bil tudi vzrok za poskakovanje obratov v prostem teku.

 

We shall see :)


BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 783
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#40

jbg................boš pa malo privarčeval na gorivu.........


Prikaži več možnosti